Otteluseuranta 5.–6.5.2016

  • 9 045
  • 148

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kello rupeaa olemaan jo 1 yöllä paikallista aikaa?
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ja eipä sieltä sitä ylivoimaa hyödynnetty. DeBoer ota muuten Vlasic pois ylivoimalta. Ei ole nyt hyvä peli häneltä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mä voin ratkoa pelin menemällä aamusavulle, pääsee kaikki tekemään muita juttuja. Ei ois ensimmäinen jatkoerämaali joka tällä tavalla tulee missattua.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
No sehän toimi pelottavalla tehokkuudella näemmä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mä voin ratkoa pelin menemällä aamusavulle, pääsee kaikki tekemään muita juttuja. Ei ois ensimmäinen jatkoerämaali joka tällä tavalla tulee missattua.
No miltäs kessu maistui?
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ja kuten mä sanoin. Nashville voittaa, koska Sharksilta hylätään maali joka olisi pitänyt hyväksyä. Aikamoinen farssi ja melkein huvittais lopettaa NHL:n seuraaminen tällasen farssin jälkeen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tappion maku siinä oli ensihenkäyksestä asti. Maalin uusinnan sentään näin :)
Itse olisin halunnut vielä katsella, mutta kiitän kaverin puolesta. Mä voin ottaa seuraavalla kerralla roolit, oon kans todennut omat lahjani näissä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Grande catastrophe.

Ei vaan, tylysti Rinne napsii lähes kaiken ja se ainoa sisään meneväkin hylätään virheellisesti. Tylyä.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ja kuten mä sanoin. Nashville voittaa, koska Sharksilta hylätään maali joka olisi pitänyt hyväksyä. Aikamoinen farssi ja melkein huvittais lopettaa NHL:n seuraaminen tällasen farssin jälkeen.
Älä jaksa... Turha heittäytyä tuohon mukaan. Tilanne oli hyvin monisäikeinen ja nää suomalaiset kotisohvatuomaroinnit menee takuulla pieleen verrattuna ammattilaisten tulkintoihin rapakon takana. Pulinat pois ja seuraavaan peliin voittamaan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Eipä muuten itselleni ollut yllätys että juuri Mike Fisher iskee sarjan tasoittavan jatkoaikamaalin, häneltä on nimittäin nähty näitä aikaisemminkin.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Älä jaksa... Turha heittäytyä tuohon mukaan. Tilanne oli hyvin monisäikeinen ja nää suomalaiset kotisohvatuomaroinnit menee takuulla pieleen verrattuna ammattilaisten tulkintoihin rapakon takana. Pulinat pois ja seuraavaan peliin voittamaan.
Muotoilin kyllä hieman huonosti, sillä tottakai mä tulokset ja muut tulen kattomaan vastedeskin, mutta mitään järkeä ei ole maksaa pelien katsomisesta ja samalla myös pilata unirytmi jos menee noin mitä tänään meni. Tietysti hyvin harvinainen tilanne että menee vihkoon maalituomio noin tärkeässä tilanteessa, mutta silti eihän tuollaisia saa käydä. Eikä se, että en tulisi katsomaan pelejä vastaisuudessa ole pois keneltäkään muulta, vain itseltäni tai vaihtoehtoisesti voi olla hyväkin mulle jos mä en noita pelejä enää alka yöllä katsele kun säästän rahaa ja saan unta. Ja kyllähän tuosta jos sun suosikkijoukkueelle vastaava kävisi varmasti tunteita herättäisi.

Mutta se siitä ja sitten kuitenkin seuraavaan peliin. Sharksin pitää lähetä voittamaan ja heidän tulee kyllä unohtaa tämä tilanne. Siitä olet oikeassa. Uskonkin, että Sharksilla on hyvät mahdollisuudet voittaa sarja ja kotietu on edelleen plakkarissa.
 

Wire

Jäsen
Muotoilin kyllä hieman huonosti, sillä tottakai mä tulokset ja muut tulen kattomaan vastedeskin, mutta mitään järkeä ei ole maksaa pelien katsomisesta ja samalla myös pilata unirytmi jos menee noin mitä tänään meni. Tietysti hyvin harvinainen tilanne että menee vihkoon maalituomio noin tärkeässä tilanteessa, mutta silti eihän tuollaisia saa käydä. Eikä se, että en tulisi katsomaan pelejä vastaisuudessa ole pois keneltäkään muulta, vain itseltäni tai vaihtoehtoisesti voi olla hyväkin mulle jos mä en noita pelejä enää alka yöllä katsele kun säästän rahaa ja saan unta. Ja kyllähän tuosta jos sun suosikkijoukkueelle vastaava kävisi varmasti tunteita herättäisi.

Mutta se siitä ja sitten kuitenkin seuraavaan peliin. Sharksin pitää lähetä voittamaan ja heidän tulee kyllä unohtaa tämä tilanne. Siitä olet oikeassa. Uskonkin, että Sharksilla on hyvät mahdollisuudet voittaa sarja ja kotietu on edelleen plakkarissa.

Tässä keississä olisin hyväksynyt maalin. Haluaisin että NHL ottaa kesällä pallon itselleen ja määrittelee mikä on maalivahdin estämistä ja mikä ei. Tälläkin kaudella +150 peliä katsoneena voi vai todeta että linja on aivan liian vaihteleva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös