Otteluseuranta 31.12.2015–1.1.2016

  • 6 024
  • 87

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kunitz ja Abdelkader vähän rähinöivät.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Letang painaa tyhjiin ja 5-2. 2+1 tänään viiskasille.
 
Olen järkyttänyt ihmisiä sillä, että minulla on oikeastaan aina viskiä kaapissa. Naiset kuulemma juo vaan sidukkaa. Ja ehkä Poplea.

Niin ja meikäläisellä on yleensä aina punaviiniä ja joskus margaritan tekoon vaadittavat viinakset kaapissa. Punaviini ja margarita on kuulemma tyttöjen juomia.

EDIT: Hawksilta vähän epävarma erä, pelataanko kiekkoa vaiko sohlataan?
 

Mintio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, SBS Kings
Kyllä viskiä pitäisi joka emännän juoda. Työpaikallani (sote-alan työpaikka, mieshoitajia mä plus yks toinen + sivari) olen yrittänyt levittää viskin ilosanomaa, mutta kukaan ei ole oikein ottanut sitä tosissaan.

Muiden pitöisi seurata sinun jalanjälkiäsi.

E: itteasiassa tää mieskin juo vaan vodkaa eikä viskiä. Ja sivari pelaa tietokoneella. Hyvä jätkä tosin.

Kyllä naisetkin viskiä juo ja eivät ihan mitä tahansa, välttämättä (kuten minä). Arvostan hyvää skottilaista, vanhempaa vuosikertaa. Ja niin, kaikki naiset ei juo sidukkaa kuten joku tuossa aiemmin mietiskeli. Anteeksi OT mutta pelit jatkuu ja Letang taisi tehdä tokan maalinsa.
 
Anisimov oli haastattelussa kun olisi suihkussa käynyt, minä en saisi tuommoista hikeä päälle edes yrittämällä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Kyllä naisetkin viskiä juo ja eivät ihan mitä tahansa, välttämättä (kuten minä). Arvostan hyvää skottilaista, vanhempaa vuosikertaa. Ja niin, kaikki naiset ei juo sidukkaa kuten joku tuossa aiemmin mietiskeli.

Kyllä sitä itekkin vetäisi jotain kunnon ikivanhaa skottilaista single maltia, mutta köyhänä lähärinä/varusmiehenä pitää tyytyä semihyvään (ja halpaan!) max 12v blendediin.

Mutta joo, kaikki eivät seuraa stereotypioita, mikä on hyvä juttu. Mutta minun työpaikallani seuraavat. Vaikka ovatkin huippuporukkaa.

Nashville @ Dallasia on ihan mukava töllötellä, kun on NHL:n paras hyökkäys NHL:n parasta puolustusta vastaan.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Dallasin hyökkäyspeli on aika erikoists. Tyyliin samassa vaihdossa tähdillä on 4-2 hyökkäys, mutta ksverit hyökkääväy liian hitaasti ja tilanne kuivuu kasaan, kun Nääsvillen miehet pääsevät bäckchecksamaan. Sitten Predsin purun ja Starsin käännön jälkeen, kun on tilanne, missä pitäisi pdotyaa, että vaihtopelaajat tulevat kentälle, nitsutskin hyökkää itse kovalla temmolla 1vs4 hyökkäyksen. Saa tosin Rinteelle kiekon hsltuun eli o-zone startti, mutta silti, erikoista.
 

Mintio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, SBS Kings
Kyllä sitä itekkin vetäisi jotain kunnon ikivanhaa skottilaista single maltia, mutta köyhänä lähärinä/varusmiehenä pitää tyytyä semihyvään (ja halpaan!) max 12v blendediin.

Mutta joo, kaikki eivät seuraa stereotypioita, mikä on hyvä juttu. Mutta minun työpaikallani seuraavat. Vaikka ovatkin huippuporukkaa.

Nashville @ Dallasia on ihan mukava töllötellä, kun on NHL:n paras hyökkäys NHL:n parasta puolustusta vastaan.

Noh, viski on suht viskiä kunhan se ei ole jotain Jack Danielsia tai Jamesonia tms. :) Ja itse peliin, mielenkiintoista nähdä peittoaako Rinne Niemen vai toisinpäin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noh, viski on suht viskiä kunhan se ei ole jotain Jack Danielsia tai Jamesonia tms. :) Ja itse peliin, mielenkiintoista nähdä peittoaako Rinne Niemen vai toisinpäin.

Juu, tai tietenkin onhan se Jamepoju & Jukkadaavid sellasta bulkkia, mitä voi jonkun Karhun tapaan vetää illassa paljon. Jälkimmäinen tosin enemmönkin bourbon, kuin viski.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
El nino tasoittaa St.Loiusissa. tilanne 1-1. Ihmeen hyvä ollut Wild vieraissa. Nyt on hyvä pudottaa taso omalle vieraissa.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Vanek vai Bouwmeesteriä ku pikkupoikaa mut ei ihan saanu ujutettua maaliin. Mahtava kaveri tää Vanek.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille, kotiuduttu hieman myöhässä.

Mitä oon missannu @TweetyLeaf vai joks sammuit?
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Stars lyö päätään Predsien mäntyyn ja sitten omissa soi. Smith 0-1

Samantien Benn #14 1-1
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mites peräpään parit tänään, Goose vetää Seabsin kanssa?
 
Mites peräpään parit tänään, Goose vetää Seabsin kanssa?

Scudden, mutta Q ei enää uskalla antaa Scuddelle minuutteja, Pareja heitelty vähän edes takasin mielestäni, en o tarkasti seurannu kun pääpaino omalla tarkkailulla on nyt ollut Danaultin ketjussa.

Yhessä vaiheesse 2 ja 7 samaan aikaan kentällä, mutta tiedä sitten.
 

Mintio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, SBS Kings
Ja olipahan huutomyrsky kun Benn tasoitti. Saas nyt nähhä jaksaako kattoo matsin loppuun asti, alkaa akku loppua.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Scudden, mutta Q ei enää uskalla antaa Scuddelle minuutteja, Pareja heitelty vähän edes takasin mielestäni, en o tarkasti seurannu kun pääpaino omalla tarkkailulla on nyt ollut Danaultin ketjussa.

Yhessä vaiheesse 2 ja 7 samaan aikaan kentällä, mutta tiedä sitten.

Oolsprait. Kerkesin spoilaantua kaverilla tuloksesta jo, niin ei viittinyt katsoa jälkilähetyksenä alusta. Danault ilmeisen vakuuttava edelleen, huikeeta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös