Otteluseuranta 31.12.2015–1.1.2016

  • 6 025
  • 87

Ralph

Jäsen
Nicklas Bäckström tasoittaa matsin Hurricanesia vastaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipas kaunis maali Letangilta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Gus Nyquist vaikuttaa ihan kelpo veijarilta, joten ihmetyttää se miehen poistreidaamis halu Detroitin kausiketjussa. Mitä Detroit pyytäisi Floridalta vastineeksi, jos Tallon lähtisi hakemaan miestä etelä-Floridaan? Riittäisikö muut pelaajat, kuin Huberdeau & Bjugstad? (Barky & Ekblad tämän joukkueen Toews & Kane = koskemattomia molemmat). Kelpaisiko esimerkiksi Kulikov + 1st, Dmitri on nimittäin nykyään varsin hyvä puolustaja, joukkueen toisiksi paras pakeista. Uskoisin, että mies resignaisi Detroitissa hyvillä mielin noin 4,5m caphitillä 2017 kesällä.

Entä Kuli + Pirri + 2nd rounderi?

Teet Kulikovista rightin pakin niin alkaa kiinnostaa.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ahahha, Hörnqvistin itkupotkuraivareille totaalirepeäminen. Olisihan se ollut aikamoista, jos toistamiseen olisi saanut hakata maalivahdin mukana kiekon verkkoon hyväksytysti.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ihme itkijä tullut Hörnqvististä Pittsburghissa. Nashvillessä oli sentään vielä kunniallinen soturi.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Teet Kulikovista rightin pakin niin alkaa kiinnostaa.

Niin no täällä suunnalla on vähän liikaa näitä righteja. Petrovic voitaisiin antaa, mutta sillä ei Nyqvistia saa. Ekiä ei saa millään hinnalla, koska mies on avoimesti sanonut että haluaa pelata Floridassa ja Gudbranson taas on tuleva kapteeni ja Tallonin oma pikku kullanmussukka. Ja Tallon sai juuri 3v jatkon.

Petrovic oli ainakin viime pelissä todella miehekkäällä päällä ja onhan se semmoinen potentiaaliltaan "4,5 pakki", eli kakkosparin puolustaja jos vierellä tarpeeksi hyvä se toinen puolustaja.

Miten esimerkiksi Petrovic <-> Ericsson. Ensi kaudeksi tarvittaisiin leftin kokemusta pakistoon ja Detroit saisi tuossa paljon capreliefiä, jotta sitä Gussia ei tarvitsisi heittää pois.
 
Niin no täällä suunnalla on vähän liikaa näitä righteja. Petrovic voitaisiin antaa, mutta sillä ei Nyqvistia saa. Ekiä ei saa millään hinnalla, koska mies on avoimesti sanonut että haluaa pelata Floridassa ja Gudbranson taas on tuleva kapteeni ja Tallonin oma pikku kullanmussukka. Ja Tallon sai juuri 3v jatkon.

Itse tiedät varmaan paremmin, mutta mulla on semmoinen fiilis, ettei Nyqvist ole oikein Tallonin tyylinen pelaaja.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Voi huoh, alkaa seota paketti Detroitilta, kun ketjut vaihtuu Jurcon loukkaantumisen takia koko ajan.

Eiköhän Penssi tee ylivoimalla kolmannen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ericsson selvisi mukavasta poikkarista ja Bonino loukkaantui.

Ihme itkijä tullut Hörnqvististä Pittsburghissa. Nashvillessä oli sentään vielä kunniallinen soturi.

On meillä rankkaa, pääsääntöisesti peli on täyttä paskaa ja sitten pelaajat muuttuvat vielä kunniallisista sotureista itkijöiksi kun pukevat Pens-paidan päälle.
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näköjään kun on kaksi ämmälaumaa vastakkain niin edes Pingut eivät näytä niin pehmeiltä. Ihan hyvää kiekkoa alun sekoilun jälkeen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Itse tiedät varmaan paremmin, mutta mulla on semmoinen fiilis, ettei Nyqvist ole oikein Tallonin tyylinen pelaaja.

Pelkkää fantasiointia! Ei mutta miettisin vaan, että mikä on miehen arvo, jos katsellaan Floridan pelureita.

Ericssonilta muuten tyylikäs poikkari Boninon selkään.

Mitä olutta muuten juotte? Ite juon täss bulkin (Kozel dark & premium, heineken & kukko lager) lisäksi mm. Raskasta Joulua, Mathildaa ja ice beaveriä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pelkkää fantasiointia! Ei mutta miettisin vaan, että mikä on miehen arvo, jos katsellaan Floridan pelureita.

Ericssonilta muuten tyylikäs poikkari Boninon selkään.

Mitä olutta muuten juotte? Ite juon täss bulkin (Kozel dark & premium, heineken & kukko lager) lisäksi mm. Raskasta Joulua, Mathildaa ja ice beaveriä.
Mulla on vaan Sandelssia ja Salmiakkikossua (mitä vittua?). Joku pelle joi viskit jo.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mulla on vaan Sandelssia ja Salmiakkikossua (mitä vittua?). Joku pelle joi viskit jo.

Itelläni on sängyn jalkopäässä kyllä Teachersiä ja Ballantinesia, mutta ei oikein tuo viski tällä hetkellä maita. Paprikan makuiset Tuc-keksit sen sijaan maistuvat varsin mukavalta.

Kaipa tässä pitää ryypätä, kun on enää 3 päivää armeijan alkamiseen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itelläni on sängyn jalkopäässä kyllä Teachersiä ja Ballantinesia, mutta ei oikein tuo viski tällä hetkellä maita. Paprikan makuiset Tuc-keksit sen sijaan maistuvat varsin mukavalta.

Kaipa tässä pitää ryypätä, kun on enää 3 päivää armeijan alkamiseen.
Olen järkyttänyt ihmisiä sillä, että minulla on oikeastaan aina viskiä kaapissa. Naiset kuulemma juo vaan sidukkaa. Ja ehkä Poplea.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vihaan Kesseliä, harvoin kukaan oman lempijoukkueen pelaaja on aiheuttanut yhtä paljon vitutusta kuin Kessel.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kesseliltä kahden käden viikate Smithiä käsille ja Red Wings ylivoimalle. Nyt voisi vaikka ylivoimallakin onnistua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Crosby!
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Olen järkyttänyt ihmisiä sillä, että minulla on oikeastaan aina viskiä kaapissa. Naiset kuulemma juo vaan sidukkaa. Ja ehkä Poplea.

Kyllä viskiä pitäisi joka emännän juoda. Työpaikallani (sote-alan työpaikka, mieshoitajia mä plus yks toinen + sivari) olen yrittänyt levittää viskin ilosanomaa, mutta kukaan ei ole oikein ottanut sitä tosissaan.

Muiden pitöisi seurata sinun jalanjälkiäsi.

E: itteasiassa tää mieskin juo vaan vodkaa eikä viskiä. Ja sivari pelaa tietokoneella. Hyvä jätkä tosin.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Totutun heikkoa ylivoimaa Detroitilta ja sen päätyttyä Crysby sutii kiekon verkkoon.

Ja lisää kolisee omissa näköjään heti perään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja nyt Malkin!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Buffalo kaventaa ylivoimalla O'Reillyn maalilla. Samalla Islandersin huima alivoimaputki saa päätöksen.

Rasselle kakkossyöttö.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Detroitia vastaan paras taktiikka on ottaa jäähyjä. Sen jälkeen sekoaa kaikki tuohon omaan mätäpaskaan ylivoimaan. Mahtavuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös