Otteluseuranta 21.–22.5.2023

  • 10 237
  • 202

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joskus vuosia sitten jossain oli juttua, että Joe Sakic on liittynyt Facebookiin. Löysin kyseisen profiilin ja laitoin kaverikutsua hänelle ja kohta sieltä tuli kaveripyynnön hyväksyminen hyvältä ystävältäni.

Pian hän poisti minut kavereistaan mutta ei se mitään muuta.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Vegasissa ei myöskään soi Käärijä, joten paska paikka.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voin kirjaimellisena namedroppailuna puolestani kertoa, että mun nimi englannin tunnilla ala-asteella 1980-luvun puolivälissä oli Stanley. Tosin myönnettäköön, että vaikka syy siihen oli kuuluisa kannu, niin se oli vasta toinen vaihtoehto. Star Warsin Luke nimittäin meni nenän edestä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tässä nyt kauhistuttaa että Vegas pilaa koko kauden voittamalla Stanley Cupin. Hintz ja Heiskanen, estäkää se! Ei noista muista siihen oo.
Ei se nyt niin katastrofi olisi, kyllä tuosta Vegasistakin vielä joku Suoni-connection löydetään.

Esim. Elvistä elokuvassa näytelleellä Austin Butlerilla on suomalaisia sukujuuria. Hänen isoisoisoisänsä oli Suomesta siirtolaisena tullut Matti Sillanpää. Siinä heti yksi yhteys.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eichelin puolesta olen hiukan iloinen. Onneksi sai haluamansa operaation paremmassa organisaatiossa. Tuollaisissa ei ole kyse vain peliurasta vana isommista asioista joten hiukan ällötti Buffalon asenne.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keitä noi on?

Itse nokitan kertomalla Brayden Pointin olevan ystäväni. Muutaman lauseen paskalla yläaste-englannillani hänelle väsersin, kuinka on hienoa olla Tampassa ja kerroin kuinka olen Suomesta. Naureskeli vain asialle.
Eihän toi Point edes pelaa tässä pelissä? Minä kerroin vain tuntemistani pelaajista ja hyvistä ystävistäni, jotka tänään tuolla jääkiekkoa pelaavat. Muita ystäviä ja tuttuja ja hyviä ystäviä ja ystäviä on siten toki vielä iso pino muissakin jengeissä, mutta en minä nyt niitä kaikkia ala tähän listaamaan, siihen menisi ikä ja terveys.
 
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Ei se nyt niin katastrofi olisi, kyllä tuosta Vegasistakin vielä joku Suoni-connection löydetään.

Esim. Elvistä elokuvassa näytelleellä Austin Butlerilla on suomalaisia sukujuuria. Hänen isoisoisoisänsä oli Suomesta siirtolaisena tullut Matti Sillanpää. Siinä heti yksi yhteys.
Eikös ole useampaan kertaan kirjoitettu, että Vegasissa on Haulan mukaan nimetty katu. Toisaalta en ole koskaan kyseistä katua koskaan nähnyt tai löytänyt mistään vahvistusta sen olemassaololle.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pitää kiittää Vegasia myös siitä, että MannisSakke pellaillee kevään tärkeämpiä pelejä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ihan kuin katselisin Ducksien peliä yli 10v takaa. Kaikki muutkin silloin vihasivat Duckseja.

Itse seurasin Ducksia hyvin intensiivisesti kun Selänne ja Koivu siellä pelasivat. Sitten vielä hieman kun Vatanen oli siellä ja hänen poistuttuaan olen unohtanut koko joukkueen olevan edes olemassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äh. Nyt se on jo selvää. Vegas voittaa tänään, ja tulee tiputtamaan Dallasin finaaleista, ja voittaa finaaleissa sen Suomi-joukkueen mikä sinne vastaan arpoutuu. Miksei siellä oo ees jotain Haulaa kolmosketjun laidassa tai vaikka Jokiharjua kutospakkina? Tai Kolmen metrin Koskista kakkosmaalivahtina?

Kaikki on vääryyttä ja epäreilua.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä voin kirjaimellisena namedroppailuna puolestani kertoa, että mun nimi englannin tunnilla ala-asteella 1980-luvun puolivälissä oli Stanley. Tosin myönnettäköön, että vaikka syy siihen oli kuuluisa kannu, niin se oli vasta toinen vaihtoehto. Star Warsin Luke nimittäin meni nenän edestä.
Mä olin Darren Boyko =D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miksi Oomi-mainokset ovat edes olemassa? Tuokaa takaisin Verisuren Sari!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös