Otteluseuranta 21.–22.5.2023

  • 10 170
  • 202

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Floridan bandwagonissa olen, mutta Vegasin voittokaan ei haittaisi. Mark Stone juhlii jokaista runkosarjamaaliakin niin antaumuksella, että haluaisin melkein nähdä, mitä sieltä tulisi Stanley Cup -voiton jälkeen.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vegas on kyl paha kanto, "oikein kannattajilla" on siinä kyllä hyvä veto menossa. Oikein kannattajilla trollaan pilke vahvasti silmäkulmassa niitä, jotka eivät innostu huikeasta mahdollisuudesta saada useampi suomalainen pytyn kylkeen. Ja tiedän toki, että Vegasilla on myös kannattajansa palstalla. Kova jengi on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Suomalainen toivoo mestaruutta juuri sille (muovi)seuralle jossa ei pelaa yhtään suomalaista. My GOD. Mä häpeän!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mitenhän Linkku lausuisi Jonathan Audy-Marchessaultin?
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän Linkku lausuisi Jonathan Audy-Marchessaultin?

"Au!" (Vrt. "Rau!", tosin silloin Linkku taisi puhua rangaistuksesta, ei Chad Rausta. Ja sitten häkeltyä ja vaieta pari minuuttia)

Edit: no pitihän se katsoa. Daniel Sedin kaadetaan ja Pentti ihan oikein koukkaamisesta tule... "raukaisus". Sitten hän vielä toistaa, että "rau." Mutta ei häkelly, vaan jatkaa juttua melko pian.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei se 30 prosentin ylivoimakaan aina onnistu.
Silloin se oiskin 100-prosenttista ylivoimaa. Oli kyllä aika heikko yyvee Dallasilta. Kyllä tässä nyt kauhistuttaa että Vegas pilaa koko kauden voittamalla Stanley Cupin. Hintz ja Heiskanen, estäkää se! Ei noista muista siihen oo.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Yhtä monta kertaa kuin Pänttöös. Eli kerran finaaleissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenko joskus kertonut, että Roope, Esa ja Miro ovat hyviä ystäviäni kaikki kolme? He nimittäin ovat. Olemme monet kerrat keskustelleet heidän kanssa Dallasin harjoitushallin parkkipaikalla. Tai no kerran. Mutta se olikin melkoinen kerta se.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Suomalainen toivoo mestaruutta juuri sille (muovi)seuralle jossa ei pelaa yhtään suomalaista. My GOD. Mä häpeän!
Dallas on logonsa vaihdon jälkeen tuntunut todella muoviselta. Harvoin logon vaihto saa aikaan tuollaista tunnetta, mitä Starsin kohdalla.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olenko joskus kertonut, että Roope, Esa ja Miro ovat hyviä ystäviäni kaikki kolme? He nimittäin ovat. Olemme monet kerrat keskustelleet heidän kanssa Dallasin harjoitushallin parkkipaikalla. Tai no kerran. Mutta se olikin melkoinen kerta se.
Keitä noi on?

Itse nokitan kertomalla Brayden Pointin olevan ystäväni. Muutaman lauseen paskalla yläaste-englannillani hänelle väsersin, kuinka on hienoa olla Tampassa ja kerroin kuinka olen Suomesta. Naureskeli vain asialle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös