Otatko munan suuhun?

  • 20 517
  • 77

Otatko munan suuhun?

  • Totta munassa

    Ääniä: 187 72,8%
  • En rahallakaan

    Ääniä: 43 16,7%
  • Rahalla kyllä, en muuten

    Ääniä: 27 10,5%

  • Äänestäjiä
    257

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uskomatonta. Hain tänään Ärrältä munia suuhun. Ei siinä vielä mitään, mutta kahden ensiksi avaaman munan sisällä oli Ilves -pelaajan #15 figuuri! Vilken tur!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä munaa mieluusti suuhun ottaa, vaikka useammankin. Vaan eniten tekee mieleni ottaa suuhun jänistä. Mitä isompi niin sen parempi, ja on eduksi jos jussilla on pitkät pystyt korvat. Otan mielihyvin myös pukkia ja vaikka poroa suuhun, mutta olosuhteiden vuoksi yleensä vain pimeimpään vuodenaikaan.

Nykyään on paljon paremmat valikoimat kuin entisinä aikoina, siis silloin kun otin ensi kertaa munaa suuhun. Erityisesti nuo edellä mainitut jänikset ovat tehneet alalla upean invaasion. Toisekseen epäilen että munien keskikoko on vuosien varrella suurentunut, ihan sen vuoksi että minusta tuntuu tältä. Yleensähän se menee niin että lapsena kokemansa asiat muistaa paljon suuremmiksi kuin miltä vastaavat esineet tuntuvat aikuisena. Toisekseen lapsena suuhun mahtui mikä tahansa muna, mutta nyt ei pentele mahdukaan vaikka kuinka junttaisi.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Pidän munasta. Suolaisesta ja suklaisesta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saatanpa tulevana viikonloppuna ottaakin pari Mignonia suuhun. Jostain syystä en ole koskaan syönyt Mignonia kokonaan loppuun vaan aina se on jäänyt jotenkin kesken.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minun Pääsiäiseni ruokavalioon ovat kuuluneet ja kuuluvat kananmunat ihan olennaisesti, ei siinä mitään.
Kuitenkin, penskana kai Pääsiäisen kohokohta oli, kun sai sen yhden(!) suklaamunan, joka oli useasti vielä piilotettukin eli sen eteen piti vielä nähdä hieman (mukavaa) vaivaakin. Omat lapseni tottuivat sitten jo hieman ylellisempään menoon eli suklaamunia oli erilaisia ja paljon enemmän. Kananmunien maalausta olen myös harrastanut ja tarjonnut ko. askartelua lapsillenikin.
Nykyisin tyydyn taas munien osalta pelkkiin kananmuniin ja ihan maalaamatta, mutta muuhun Pääsiäisen omatekemäämme ruokatarjontaan satsaamme armaani kanssa vahvasti.
Myös muihin yhteisen vapaa-aikamme harrastuksiin ja iloihin panostamme rennon reippaasti, mutta niistä ei sen enempää, ei ainakaan tässä ketjussa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tottakai, sillä tykkään niin paljon yllätyksistä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tarkoitus on tällä kertaa antaa muna suuhun eli koitan olla ystävällinen ja kohtelias. Joskus antaja onkin se saaja. Vähänkö jännittää...?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tarkoitus on tällä kertaa antaa muna suuhun eli koitan olla ystävällinen ja kohtelias. Joskus antaja onkin se saaja. Vähänkö jännittää...?

Olen ymmärtänyt, että sinun kohdallasi tuollainen ystävällisyys ja kohteliaisuus voidaan kokea, varsinkin oikeuden mielestä, ääritapauksessa lähes murhayritykseksi, jos teko on ollut ennalta suunniteltu ja loppuun asti saatettu (= ase laukesi) - sorry, oli vain pakko ;-)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen ymmärtänyt, että sinun kohdallasi tuollainen ystävällisyys ja kohteliaisuus voidaan kokea, varsinkin oikeuden mielestä, ääritapauksessa lähes murhayritykseksi, jos teko on ollut ennalta suunniteltu ja loppuun asti saatettu (= ase laukesi) - sorry, oli vain pakko ;-)

Juu ei mitään mutta eikös tässä ketjussa puhuta pyhästä juhlasta...pääsiäisestä?

No onhan meillä strutsifarmikin kyllä tuossa 20 kilsan päässä.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En pikkupoikanakaan tykännyt munasta suussani, ja sama on jatkunut aina näihin päiviin asti. Hyh, ja että vielä vähäisiä roposiani kuluttaisin siihen että sellaisen suuhuni saisin. Ei tule kuuloonkaan!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eilen otin illalla munaa suuhun. Voissa paistettua, suolalla ja pippurilla maustettua. Ruisleivän päälle, ja kuuman munan ylle vielä juustoraastetta hieman sulamaan... Kyllä pitää kehua, oli taivaallisen hyvää munaa se.
 
Mielelläni. Mikään ei ole parempaa kuin muna suussa. Nuorena poikana armeijassa heräsin kerran yllätysmuna suussani. Niistä en liiemmin välitä, haluan tietää minkäläista munaa suuhuni laitan. Tosin vaikeaahan se on, kun hyvää munaa etsiessä ne ovat kyllä näkyvillä, mutta sisältö on piilotettu. Säilyvät kuulemma paremmin. Mutta jos ovat liian tiukkaan pakattu, saattavat hajota. Ulkokuoresta onneksi voi nähdä, onko saamassa valkoista vai tummaa. Koolla ei ole niin väliä. Isointa munaa olen saanut palomiesten pääsiäisriehassa, joskus vuonna muna. Joutui oikein kaksin käsin käsittelemään, kun meinasi mennä takaraivosta läpi. Onneksi se kuitenkin vain, tuli. Sammutustyötkin hoidettiin vasemmalla kädellä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä voin ottaa ja voi olla, että näin pääsiäisen kunniaksi pääsen leikkimään jänistäkin.. *köh* Kyllä suklaamunat sen verran hyviä on, että kylläpä nuo maittaa, jos joku tarjoaa! Taitaa tosin tänä vuonna jäädä munat syömättä, kun ei pelkästään itseä varten jaksa ostaa. Ellei nyt sitten iske makean himo...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi munaa on tänä pääsiäisenä tullut popsittua. Ekasta löytyi sisältä kuplavolkkarin pienoismalli ja toisesta joku Ninjaturtles-lelu.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yksi mingon tai mignon muna mennyt. Niissä ei ole yllätyksiä enkä yllätyksistä tykkääkään. Olen tasainen luonne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensin maksan munasta, sitten vatkaan sitä huolellisesti ja lämmittelen kuntoon. Sitten vasta suuhun.

Tosin pääsiäisen lisäksi tämä on normihommaa ns. arkenakin.
 

A Siente

Jäsen
Yhtään munaa en ole tänä vuonna saanut. En mä koskaan niitä itse ole ostanut, mutta jostain on silti vähintään se yksi löytänyt tiensä mun suuhun. Aika imeliähän nuo on, ei oikeastaan tee edes mieli.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eilen oli jämäkkä tumma muna suussa, yritti ensin naamioitua säälittäväksi valkoiseksi munaksi mutta paljasti todellisen luontonsa kun vähän kuritin sitä. Hyvin maittoi muttei noita montaa putkeen pysty nielemään, sen verran tiivistä tavaraa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Otan mielelläni keitetyn munan sellaisenaan tai paistetun munan leivän väliin ja suuhun silloin tällöin aamusin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ior Bock otti omaa munaa suuhun aina, myös pääsiäisenä. Siihen ei joka sälli pystykään, saunasolmu vaatii jo luonnonlahjakkuutta. Välillä olen miettinyt, että onnistuisiko vastaava keneltäkään naispuoliselta eli onko kukaan nainen niin notkea, että saisi annettua itselleen cunnilinguksen? Miehellähän on tässä touhussa etulyöntiasema, varsinkin jos olisi keskivertoa pidempi varsi (kuten tietysti jokaisella miespuolisella jatkoaikalaisella onkin gallupeista päätellen).

Pääsiäisenä ainoa oikea muna suuhun on jääkaappikylmä mignon, kinder sulaa myös suuhun, mutta siinähän tärkeintä ovat hassut lelut!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ior Bock otti omaa munaa suuhun aina, myös pääsiäisenä. Siihen ei joka sälli pystykään, saunasolmu vaatii jo luonnonlahjakkuutta.
Kyllä, ja se ylläri mikä Iorin Kinderistä suuhun supsahti on paljon parempaa kun joku väsynyt lelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös