Oskari Manninen HIFK:ssa

  • 17 670
  • 155

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämäniltaisen perusteella en ihmettele yhtään kutsua EHTlle ja kouvolalaisten kehuja. Toi heti ryhtiä tuohon puolustukseen. Lisäksi tuntuu olevan melkoisen vahva jässikkä maalin edessä. Komeasti vetäisi katolleen sekä vaasalaisen että Valtteri Kakkosen, kun lähti suojelemaan Tapsan työrauhaa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Onneksi Manninen hävisi viimeisen Tappara-pelinsä Sportille ja hölmöili siinä vaasalaisille maalin. Tänään otti sen takaisin alivoimablokilla kolmannessa, IFK:n puolesta onneksi.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mehän se kerrottiin, ammattimies joka harvoin on heikko lenkki vaan useammin peruskallio. Hienoa kuulla, että sai hienon startin stadissa - sellainen tyylikäs pelaaja kaikkiaan, että toivoo kyllä hänelle vain hyvää, vaikkei meillä enää pelaa.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mehän se kerrottiin, ammattimies joka harvoin on heikko lenkki vaan useammin peruskallio. Hienoa kuulla, että sai hienon startin stadissa - sellainen tyylikäs pelaaja kaikkiaan, että toivoo kyllä hänelle vaik hyvää, vaikkei meillä enää pelaa.
Itse ainakin yleensä uskon näitä aiempien seurojen kannattajien näkemyksiä. Siksi olin positiivisen odottavainen, kun luin mm. sinun aiemman analyysisi Mannisesta.

Samaan tapaan SaiPa kannattajat aikanaan ”varoittivat” Tuohimaasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Oman kasvatin onnistumiset lämmittävät aina sydäntä. Oskarilla on selkeästi kilpisydän.
 
Viimeksi muokattu:

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Myös Mannisella erinomainen startti! Jämäkkää ja varmaa tekemistä joka tavalla, heti myös pisteille (meidän 5 tehokkain pakki muuten tilastoissa). Tää Manninen-Kakkonen pari itse asiassa pelasi todella hyvän pelin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kolme isoa peukkua. Tulee olemaan hyvä vahvistus alakertaan. Hyvä debyytti.
Olin epäileväinen Oskun suhteen.
Myönnän olleeni väärässä. Pelasi tosi hyvän matsin.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Hyvä peruspakki kyseessä. Näitä kavereita tarvitaan aina. Otteissa näkyy, että on paljon kokemusta liigasta, tietää mitä osaa ja miten pelata vahvuuksillaan.

Aivan mielellään näkisin jatkosopimuksen ensi kaudellekin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mannisesta ei muuten hevillä mennä ohi. Puolustaja isolla Peellä ja saattaa osoittautua ryöstöksi Tapparasta. Mannisella myös Motinmainen vahvuus saada vierellä oleva pakki näyttämään hyvältä. Valtteri 2:lla on nyt hyvä paikka pelata.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Mannisesta ei muuten hevillä mennä ohi. Puolustaja isolla Peellä ja saattaa osoittautua ryöstöksi Tapparasta. Mannisella myös Motinmainen vahvuus saada vierellä oleva pakki näyttämään hyvältä. Valtteri 2:lla on nyt hyvä paikka pelata.
Ennen matsii sanoin kaverille et sellainen pelaaja ku Ahonen oli ennenkuin hänen luistelunsa hiipui kokonaan, aivan täydellinen rotaatio pelaaja jos kaikki olisi kunnossa.

Jos jollain ei kulje niin tehtaan takuuta tilalle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ennen matsii sanoin kaverille et sellainen pelaaja ku Ahonen oli ennenkuin hänen luistelunsa hiipui kokonaan, aivan täydellinen rotaatio pelaaja jos kaikki olisi kunnossa.

Jos jollain ei kulje niin tehtaan takuuta tilalle.
Itse en kyllä Mannista saa millään rotaatioon vaan kyllä siellä enemmin ovat N. Seppälä, Kotkansalo, Luhanka ja Salin. Kiviharjua en laske mukaan, koska kausi lienee ohi. Lehmus löytänee itsensä Mestiksestä.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en kyllä Mannista saa millään rotaatioon vaan kyllä siellä enemmin ovat N. Seppälä, Kotkansalo, Luhanka ja Salin. Kiviharjua en laske mukaan, koska kausi lienee ohi. Lehmus löytänee itsensä Mestiksestä.
Pelaa paremmin kuin Melart ja Muuttin. Ja muodostaa myös pienenpienen kiekollisen uhankin. Mutta eiköhän taso ala Mannisellakin vähitellen laskea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös