Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 774 604
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hetkinen. Onko tässä käynyt niin, että ne asiakkaat, joilla on Telian digiboksi ja nettiyhteys, kuten olen ymmärtänyt esim. nimimerkillä @Trenchtown olevan, niin heillä näkyy Viasatin ilmaislähetys Telia-sovelluksella(kin)?

Mutta sitä vastoin heillä Viasat ilmaislähetys ei ilmeisesti näy lainkaan, joilla on vain Liigapassi tai Joukkuepassi Telia-sovelluksessa, ilman mitään digiboksia (tai Allstars-passia).
DNA netillä ja Allstar passilla saan näkymään vain Jääkiekko HD:n. Tuossa voi olla taas perää, että Telian vehkeillä toimis suoraan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hetkinen. Onko tässä käynyt niin, että ne asiakkaat, joilla on Telian digiboksi ja nettiyhteys, kuten olen ymmärtänyt esim. nimimerkillä @Trenchtown olevan, niin heillä näkyy Viasatin ilmaislähetys Telia-sovelluksella(kin)?

Mutta sitä vastoin heillä Viasat ilmaislähetys ei ilmeisesti näy lainkaan, joilla on vain Liigapassi tai Joukkuepassi Telia-sovelluksessa, ilman mitään digiboksia (tai Allstars-passia).
Mulla toimii Viasatin kanavat sovelluksessa, eikä ole boksia (tai Telian nettiä käytössä). Liigapassi + CMore Sport.
Eli ihan kiva salaliittoteoria taas.
Luulisin että porukka ei vaan osaa. #hyttioaoa
 

Wire

Jäsen
Hetkinen. Onko tässä käynyt niin, että ne asiakkaat, joilla on Telian digiboksi ja nettiyhteys, kuten olen ymmärtänyt esim. nimimerkillä @Trenchtown olevan, niin heillä näkyy Viasatin ilmaislähetys Telia-sovelluksella(kin)?

Mutta sitä vastoin heillä Viasat ilmaislähetys ei ilmeisesti näy lainkaan, joilla on vain Liigapassi tai Joukkuepassi Telia-sovelluksessa, ilman mitään digiboksia (tai Allstars-passia).
Itsellä telian boxi ja netti mutta ei näy
 

444

Jäsen
Otantani on pieni, mutta sinällään merkityksellisempi, koska alkuperäinen ”galluppini” osoitettiin koko yhteisölle, jonka pitäisi sinällään edustaa ihan hyvin asiakaskuntaa laajemminkin. Vai väitätkö, että Jatkoajan keskustelupalstan käyttäjät kohtaisivat ongelmia useammin kuin muut? Melkein näppituntumalta väittäisin, että asia on jopa päinvastoin; hc-kuluttaja on valmis näkemään keskivertokuluttajaa enemmän vaivaa tuotteen/palvelun saamiseksi. Otanta ei sisällä kitisijöitä; alunperin kysyin ihan yksinkertaisesti kenellä toimii. Kahdella on pelittänyt. Muilla ei. Pistin tänään muutamalle kaverille whatsappia eikä heilläkään toiminut. Jotkut käyttäjät ovat tännekin raportoineet että heidänkään tuttavillaan ei toimi.

Onhan se mahdollista, että tässä on joku tilastollinen vääristymä, mutta sen todennäköisyys pienenee koko ajan. Todennäköisempää on se, että vain pienellä osalla tämä on suoraan toiminut.
Mun pointti ei ole vähätellä niitä, jotka ovat kohdanneet asiassa ongelmia, mutta mun korvaan särähtää todella vahvasti se, että toista osapuolta syytetään valehtelusta, kun siitä ei ole muuta kuin oma epäilys. On hyvin mahdollista, että ongelma koskee esim. kaikkia Android-asiakkaita, tai vaikka kaikkia Win7-asiakkaita. Ja yhtä lailla on mahdollista, että valtaosa Telian asiakkaista ei ole tiennyt näiden kanavien ilmaisesta näkyvyydestä viikonloppuna, ja niistä jotka tiesivät osalla (mahdollisesti suurella osalla) on ollut ongelmia, mutta näistä vain pieni osa on raportoinut asiasta. Esim. siksi etteivät kehtaa valittaa ilmaisesta. Itse valittaisin, mutta kaikki eivät. Näin ollen Telialla olisi aidosti tiedossa vain pienehkö määrä, esim. muutama sata, ongelmatapausta. Jos oletetaan, että tilaajamäärä mitataan kymmenissä tuhansissa, niin raportoitujen ongelmien määrä suhteessa tilaajamäärään mitattaisiin promilleissa. Tähän peilaten on mielestäni kohtuutonta syyttää toista osapuolta valehtelusta. Minä en tiedä koko totuutta, kuten et sinäkään, mutta Telialla on sentään lukema, kuinka paljon on tullut valituksia. Antaako se mitään signaalia ongelman laajuudesta? Ei välttämättä. Itse epäilisin, että valtaosa asiakkaista ei ole edes kokeillut Viasatin kanavia.
Lyhyesti: ongelma voi hyvinkin olla erittäin laaja, mutta mikäli vain promille asiakkaista ilmoittaa ongelmista, niin miten Telia voisi tietää ongelman olevan laajempi?

Hetkinen. Onko tässä käynyt niin, että ne asiakkaat, joilla on Telian digiboksi ja nettiyhteys, kuten olen ymmärtänyt esim. nimimerkillä @Trenchtown olevan, niin heillä näkyy Viasatin ilmaislähetys Telia-sovelluksella(kin)?

Mutta sitä vastoin heillä Viasat ilmaislähetys ei ilmeisesti näy lainkaan, joilla on vain Liigapassi tai Joukkuepassi Telia-sovelluksessa, ilman mitään digiboksia (tai Allstars-passia).
Itselläni on Elisan kuituyhteys, Apple TV 4K ja ainoastaan Liigapassi. Näillä näkyy itselläni.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla toimii Viasatin kanavat sovelluksessa, eikä ole boksia (tai Telian nettiä käytössä). Liigapassi + CMore Sport.
Eli ihan kiva salaliittoteoria taas.
Luulisin että porukka ei vaan osaa. #hyttioaoa

Mitähän tässä pitäis osata tehdä erilailla? Kokeilin eilen siinä ennen liigakierroksen alkua, että toimiiko Viasatin Jokerit-SKA kun se näytti siinä aktiivisena olevan. No virheilmoitusta puski ja ilmeisesti sitä samaa kuin muillakin. Pari kanavapalkkia alempaa klikkaus klo 16 alkaneeseen Lukko-SaiPa peliin ja siellähän alkoi jo tulla kuvaa Äijänsuolta. Jotain binäärikoodia ilmeisesti olisi pitänyt osata väliin laittaa Viasatin henkiinherättämiseksi. Omalta osalta vahinkoa ei tapahtunut, kun ryssäsarja ei kiinnosta hevonvittua ja tarkoitus oli muutenkin aloittaa kiekkoehtoo Rauman pelistä.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Mulla toimii Viasatin kanavat sovelluksessa, eikä ole boksia (tai Telian nettiä käytössä). Liigapassi + CMore Sport.
Eli ihan kiva salaliittoteoria taas.
Luulisin että porukka ei vaan osaa. #hyttioaoa
Ei minulla ainakaan ollut kyse mistään salaliittoteorioista, vaan puhtaasti gallupmaisesta selvityksestä sen suhteen, että minkälaisilla Telian tilauspaketeilla tai laitteistoilla nuo Viasatin ilmaislähetykset kukakin on saanut näkyviin. Jos on saanut.

Telia on sen itse myöntänyt, että DRM-virhekoodit ovat estäneet asiakkailta Viasat-ilmaiskatselun ja kehoittanut ottamaan yhteyttä chat-palveluun.
En ole ketään syyttelemässä mistään, toivottavasti et sinäkään.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mun pointti ei ole vähätellä niitä, jotka ovat kohdanneet asiassa ongelmia, mutta mun korvaan särähtää todella vahvasti se, että toista osapuolta syytetään valehtelusta, kun siitä ei ole muuta kuin oma epäilys. On hyvin mahdollista, että ongelma koskee esim. kaikkia Android-asiakkaita, tai vaikka kaikkia Win7-asiakkaita. Ja yhtä lailla on mahdollista, että valtaosa Telian asiakkaista ei ole tiennyt näiden kanavien ilmaisesta näkyvyydestä viikonloppuna, ja niistä jotka tiesivät osalla (mahdollisesti suurella osalla) on ollut ongelmia, mutta näistä vain pieni osa on raportoinut asiasta. Esim. siksi etteivät kehtaa valittaa ilmaisesta. Itse valittaisin, mutta kaikki eivät. Näin ollen Telialla olisi aidosti tiedossa vain pienehkö määrä, esim. muutama sata, ongelmatapausta. Jos oletetaan, että tilaajamäärä mitataan kymmenissä tuhansissa, niin raportoitujen ongelmien määrä suhteessa tilaajamäärään mitattaisiin promilleissa. Tähän peilaten on mielestäni kohtuutonta syyttää toista osapuolta valehtelusta. Minä en tiedä koko totuutta, kuten et sinäkään, mutta Telialla on sentään lukema, kuinka paljon on tullut valituksia. Antaako se mitään signaalia ongelman laajuudesta? Ei välttämättä. Itse epäilisin, että valtaosa asiakkaista ei ole edes kokeillut Viasatin kanavia.
Lyhyesti: ongelma voi hyvinkin olla erittäin laaja, mutta mikäli vain promille asiakkaista ilmoittaa ongelmista, niin miten Telia voisi tietää ongelman olevan laajempi?

Ehkä kyse onkin sitten ihan vain viestinnästä. ”Pieni osa asiakkaista on kohdannut ongelmia” on eri asia kuin ”pieni osa asiakkaista on ilmoittanut kohdanneensa ongelmia”. Noilla on aika helkkarin iso ero asiakasviestinnällisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lyhyesti: ongelma voi hyvinkin olla erittäin laaja, mutta mikäli vain promille asiakkaista ilmoittaa ongelmista, niin miten Telia voisi tietää ongelman olevan laajempi?

Varmaan sen takia, kun ei ole mitään analyysityökaluja käytössä. Ne tietää missä ongelmia on, näkeehän ne sen omilta ruuduiltaan missä dataa liikkuu tai ei liiku. Tai jos eivät näe, niin on todella huolestuttavaa.

Ei se voi olla niin päin, että koko ajan pitää tehdä häiriöilmoitus. Noidenkin ilmoitusten tutkimiseen käytetyt resurssit voisi käyttää siihen homman kuntoon laittamiseen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telia on sen itse myöntänyt, että DRM-virhekoodit ovat estäneet asiakkailta Viasat-ilmaiskatselun ja kehoittanut ottamaan yhteyttä chat-palveluun.
En ole ketään syyttelemässä mistään, toivottavasti et sinäkään.
Kyllähän mä syyttelin ja se oli minulta vähän tuhmasti tehty, mutta luulin että tästäkin oltiin tekemässä joku laajakaista-asiakkaiden suosimisurputus ja ajattelin sivaltaa. Sori siitä.
 

444

Jäsen
Varmaan sen takia, kun ei ole mitään analyysityökaluja käytössä. Ne tietää missä ongelmia on, näkeehän ne sen omilta ruuduiltaan missä dataa liikkuu tai ei liiku. Tai jos eivät näe, niin on todella huolestuttavaa.

Ei se voi olla niin päin, että koko ajan pitää tehdä häiriöilmoitus. Noidenkin ilmoitusten tutkimiseen käytetyt resurssit voisi käyttää siihen homman kuntoon laittamiseen.
Ja näidenkin väliin mahtuu se välimuoto. Voi olla kuten itselläni oli: en tiennyt koko ilmaisviikonlopusta ennen sunnuntai-iltaa. Eli en ollut edes kokeillut, koska en avaa koko sovellusta muulloin kuin pelipäivinä. Paitsi tänään, tämän keskustelun innoittamana. Eli jos asiakas ei edes yritä avata kanavaa, niin miten Telian kuuluisi mielestäsi tietää, toimiiko kanava asiakkaalla ylipäätään vai ei?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ja näidenkin väliin mahtuu se välimuoto. Voi olla kuten itselläni oli: en tiennyt koko ilmaisviikonlopusta ennen sunnuntai-iltaa. Eli en ollut edes kokeillut, koska en avaa koko sovellusta muulloin kuin pelipäivinä. Paitsi tänään, tämän keskustelun innoittamana. Eli jos asiakas ei edes yritä avata kanavaa, niin miten Telian kuuluisi mielestäsi tietää, toimiiko kanava asiakkaalla ylipäätään vai ei?

Veikkaan että 95% muista firmoista olisi tuon häiriöilmoitusmäärän jälkeen (tai siis sen aikana) tehnyt massa-ajon millä tuo vika olisi kerralla korjattu kaikille. Onhan toi nyt outoa että jokaisen piti yksitellen soittaa perään tai ottaa yhteyttä chattiin. Tuossa oli jonot lauantai iltana yli 2,5h niin eihän niitä kanavia saanut näkyville sen pelin aikana minkä halusi katsoa.

Mutta onhan se täälläkin jo huomattu että Liiga lähetysten kanssa on ongelmia useilla kun kuvan laatu vaihtelee pelien aikana ja Telian ratkaisu siihen on ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Muutamilla on voinut auttaa mutta suurimmalla osalla sama vaihtelu jatkuu. Itse käytän päivittäin/viikottain useampaakin suoratoistopalvelua (Netflix, Amazon Prime, Ruutu, Yle Areena, HBO, Elisa Viihde) ja ainoa millä tuo tapahtuu on Telia.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Julkaisemme muun muassa uuden sovelluksen, johon tulee maalikoosteiden lisäksi paljon muuta sisältöä otteluista. Toivottavasti tämä koosteasia sen myötä korjaantuu.

Ilari / Telia

Eli siis kun saatte tämän turhan ylimääräisen sovelluksen työnnettyä uunista ulos niin TOIVOTTE että se koosteiden leikkaaja alkaa tekemään edes opiskelijatason tuotoksia? Ette voi olla tosissanne näiden juttujenne kanssa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käyppä huviksee lukemassa Telian FB vkl ajalta. Kyllä sitä ongelmaa on hiukan isommalla määrällä ollut kuin muutamilla jatkoajan käyttäjällä.
Väitinkö ettei olisi ollut? Kärsin ongelmasta myös itse ja käsittääkseni siitä kärsi todella merkittävä osa asiakkaista.

Sulta meni ilmeisesti mun viestin pointti ohi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eli siis kun saatte tämän turhan ylimääräisen sovelluksen työnnettyä uunista ulos niin TOIVOTTE että se koosteiden leikkaaja alkaa tekemään edes opiskelijatason tuotoksia? Ette voi olla tosissanne näiden juttujenne kanssa.
Keräsin pihalta koiran vääntämän paskakikkareen ja laitoin sen konvehtirasiaan. Olen seurannut sen kehitystä nyt parin viikon ajan ja paska on edelleen paskaa. Ei ole konvehdiksi muuttunut. @Telia
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Vaikuttaa siltä, että koosteiden tekijä katsoo Liigan sivuilta koska maalit on tehty. Sitten talleenteesta etsitään ne kohdat ja leikataan koosteeseen. Tuo sitten tungetaan niille lukuisille somekanaville.

Millään muulla tavalla ei voi selittää noita otteluiden huippuhetkien puuttumisia. Toki koosteen tekijä voi olla täysin tietämätön jääkiekon suhteen ja ei ymmärrä mitkä niitä huippuhetkiä on.
 
Viimeksi muokattu:

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikuttaa siltä, että koosteiden tekijä katsoo Liigan sivuilta koska maalit on tehty. Sitten talleenteesta etsitään ne kohdat ja leikataan koosteeseen. Tuo sitten tungetaan niille lukimuisille somekanaville.

Millään muulla tavalla ei voi selittää noita otteluiden huippuhetkien puuttumisia. Toki koosteen tekijä voi olla täysin tietämätön jääkiekon suhteen ja ei ymmärrä mitkä niitä huippuhetkiä on.
Pakkohan noiden koosteiden on olla jonkin botin tekemiä. Ei mikään muu selitä sitä, että videotarkistukset näytetään kokonaisuudessaan, vaikka ne kestäisivät kymmenen minuuttia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakkohan noiden koosteiden on olla jonkin botin tekemiä. Ei mikään muu selitä sitä, että videotarkistukset näytetään kokonaisuudessaan, vaikka ne kestäisivät kymmenen minuuttia.
Siltä se tosiaan vähän vaikuttaa. En tiedä tilastoidaanko, tai onko Telian saatavissa esim "hyvät maalipaikat"-tilasto, eli voisiko botti osata ottaa nekin mukaan. Ja isot rangaistukset tietysti myös. Toki sitten ollaan jo aika lähellä "condensed games"-koosteita, joista voi tulla sitten jo liiankin pitkiä. Automaatio on ihana asia, mutta voi olla että hyvää ottelukoostetta ei sillä saa aikaiseksi.
Toki ihan hienoa olisi, että olisi erikseen maalikooste, pidempi kooste, ja myös yksittäiset maalit (miksei muutkin tilastomerkinnät) olisi katsottavina klippeinä, kuten NHL:n omassa sovelluksessa. Telia kun tekee sitä omaa sovellustaan, niin malli olisi siinä valmiina.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Pakkohan noiden koosteiden on olla jonkin botin tekemiä. Ei mikään muu selitä sitä, että videotarkistukset näytetään kokonaisuudessaan, vaikka ne kestäisivät kymmenen minuuttia.

Tässä teoriassa ontuu vain se, että näissä on virheitä, joihin ei pysty kuin ihminen. Maaleja puuttuu välistä, maalit ei ole kronologisessa järjestyksessä jne. Kyllä siellä joku urpo nappeja painelee.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä teoriassa ontuu vain se, että näissä on virheitä, joihin ei pysty kuin ihminen. Maaleja puuttuu välistä, maalit ei ole kronologisessa järjestyksessä jne. Kyllä siellä joku urpo nappeja painelee.
Onhan inhimillinen virhe mahdollista myös koodissa. Tai sitten järjestelmä pohjautuu johonkin ihmisen tekemiin tägäyksiin. Mun on vaan vaikea uskoa, että joku oikeasti käyttäisi työaikaansa noiden leikkaamiseen, kun kuusivuotiaskin tekisi parempaa jälkeä.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Keräsin pihalta koiran vääntämän paskakikkareen ja laitoin sen konvehtirasiaan. Olen seurannut sen kehitystä nyt parin viikon ajan ja paska on edelleen paskaa. Ei ole konvehdiksi muuttunut. @Telia

Minulle riittää nyt tämän Telian konvehtirasian kanssa. Harjoitusotteluista lähtien Telian puuhastelusta on jäänyt sellainen kuva, että kiskoja paiskotaan yskähtelevän junan eteen juuri ja juuri riittävästi, jotta se juna juuri ja juuri pääsee eteenpäin.

Katsomiskokemukseni ei ole mullistunut. Mikään palvelun osa-alueista kuvan laatua lukuunottamatta ei ole ollut edes viime kausien tasolla, vaikka toistuvasti luvattiin, että kaikki on valmista, kun kiekko putoaa jäähän kauden alkaessa. Tämä lupaus olikin sitten läpimätää huttua. Ja nyt nämä maalikoosteet olivat viimeinen pisara. Tässä on ollut aivan riittävästi aikaa saada muutos aikaan rakentavan palautteen perusteella, mutta ilmeisesti teillä on diskuteerattu ja keitelty kahvia sen sijaan. Minun rahani eivät enää tämän puuhastelukerhon palkkapusseihin päädy.

Hyvästi, Telia. Olet edelleen maailman paskin ja jähmein palveluntarjoaja, enkä edes tiedä miksi odotin mitään sen parempaa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onhan inhimillinen virhe mahdollista myös koodissa. Tai sitten järjestelmä pohjautuu johonkin ihmisen tekemiin tägäyksiin.
Onko joku katsonut mitkä maalit ovat puuttuneet tai olleet väärässä järjestyksessä? Esimerkiksi 3-7 maali puuttuu, tarkottaisi että 3-6 -> 3-7 maali on jäänyt välistä tai tullut myöhemmin. Jos jollain tavalla noissa on yhdenmukaisuuksia, niin viittaisi koodiin. Jos ei mitään yhdenmukaisuutta löydy, niin tägääjä on käynyt tupakalla/paskalla ja myöhemmin huomannut että jotain on jäänyt välistä, jolloin tagin lisääminen aiheuttaa sen menemisen epäkronologiseen järjestykseen.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Onko joku katsonut mitkä maalit ovat puuttuneet tai olleet väärässä järjestyksessä? Esimerkiksi 3-7 maali puuttuu, tarkottaisi että 3-6 -> 3-7 maali on jäänyt välistä tai tullut myöhemmin. Jos jollain tavalla noissa on yhdenmukaisuuksia, niin viittaisi koodiin. Jos ei mitään yhdenmukaisuutta löydy, niin tägääjä on käynyt tupakalla/paskalla ja myöhemmin huomannut että jotain on jäänyt välistä, jolloin tagin lisääminen aiheuttaa sen menemisen epäkronologiseen järjestykseen.

HPK-KalPa ottelussa, HPK:n 4-0 maali näytetään hidastusten kera. Tämän jälkeen tulee 3-0 maali, joka hyppääkin sitten seuraavaan tilanteeseen kun kiekko on juuri ja juuri maaliin päätynyt. Niin luokattomasti toteutettuja on nuo koosteet että ei siellä kyllä ainakaan ammattilainen voi hommissa olla.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Koosteet jatkaa ohjauksen ja kuvauksen aloittamaa linjaa joka on ollut melko vaihtelevaa laadultaan alkukaudella.

Jos ohjaus saataisiin kuosiin niin yksi kehitysidea tulisi heti mieleen. Ohjaaja tai avustaja tägää ottelutapahtumat pelin aikana ja priorisoi nämä. Kun aikajana on täynnä merkittyjä tapahtumia, voidaan näistä koostaa heti pelin jälkeen automaattinen kooste eri parametreillä. Tuottaa varmaan metodina virheitäkin, mutta toisaalta koosteet olisi heti saatavilla ja tärkeitä tapahtumia voitaisiin haarukoida käyttöön vapaasti muussakin tapauksessa kuin vain kooste. En tiedä onko tällainen järjestelmä jo käytössä, varmaankin, mutta sen tuottama materiaali on tällä hetkellä vähän onnetonta sanalla sanoen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä se on ainoastaan Telian laiskuudesta kiinni ettei noihin koosteihin saada muuta sisältöä kuin maalit, jos niitäkään. Sitten selitellään jollain tulevalla sovelluksella. Milloinkohan tämäkin valmistuu, ehkä ensi kaudella tai sitä seuraavilla, kenties ei ollenkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös