Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

  • 223 884
  • 1 904

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Pioneer
Varsinaiset pudotuspelit alkavat, kun karsintojen kaksi parasta on selvillä.
Onnea SaiPalle suljetusta liigasta!

(ja kun talven lehdet tulevat sinne 6kk viiveellä, niin huomaat että tällä kaudella ei enää ollut pudotuspelikarsintoja vaan ihka oikea pudotuspelien ensimmäinen kierros)
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Minulle. Sain vitutusketjussa mainitun kännykän takaisin. Paljon Onnea!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Paljon onnea Angus Youngille ! 50-vuotta täyteen tänään ! Keep on rocking ! :-)
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Täytyy onnitella Virmasen Mattia kun ei onneksi mitään Widingiä Jokereihin hankkinut!

Ja lisäksi täytyy onnitella itseä, että saapi olla vihdoin kotona, eikä tarvitse rampata kaiken maailman synttereitä ympäri kaupunkia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eino Mies

Paljon ONNEA merkkipäivänäsi. Tuplajuhlat illalla???
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti JanJ
tällä kaudella ei enää ollut pudotuspelikarsintoja vaan ihka oikea pudotuspelien ensimmäinen kierros
Onnea heille joiden mielestä paska ei haise jos itse tavaraa mitenkään muuttamatta sen nimi vaihdetaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisin myös itse onnitella itseäni suuresti!

Tämä itse synttäripäivä on ollut suuri pettymys, missään ei kysytä papereita! Menin 25-vuotiaan siskoni kanssa ravintolaan, minulta ei kysytty mitään mutta siskoa pyydettiin näyttämään henkilöllisyystodistusta. Myöskään R-kioskin tyttö ei kysynyt mitään, onneksi Alepan vanha mummo pelasti päiväni.
On se olemus selkeästikin muuttunut ihan yhdessä yössä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täältäkin iiiisot onnittelut Girlzillalle! Täysi-ikäisyys on saapunut, saa laillisesti juoda vii.... viinimarjamehua.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut JYPin ainoalle ja oikealle paikallisvastukselle, KalPalle, SM-liigaan paluusta! Tuli heti ensi kauteen uusi, mielenkiintoinen aspekti näin jyväskyläläisnäkökulmastakin katsottuna...
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Twite
Onnea heille joiden mielestä paska ei haise jos itse tavaraa mitenkään muuttamatta sen nimi vaihdetaan.
Mikäs se HPK ry. olikaan aikaisemmin nimeltään?

Onnea girlzilla.
Onnea KalPa. Koska Junno soittaa toimiston ovikelloa?
 
Onnittelen itseäni torstaisten syntymäpäivieni johdosta näin etukäteen, en nimittäin tiedä asioinko Jatkoajassa enää tämän viikon puolella.

"Hyvä! Sä olet hyvä jätkä! Tarjoan tuopin! Onneks olkoon!"

Kiitos!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onnittelut Jokereille finaalipaikasta. Olitte selvästi parempia.
 

Aksu

Jäsen
Onnea SM-liiga. Finaaleissa kohtaa lähes unelmapari (Hifk olis käyny myös yleisötulojen puolesta) Kärpät-Jokerit, joka pahimmillaan takaa tapahtumaköyhät finaalit. Toivottavasti meidät kuitenkin yllätetään, liiga saa enemmän rahaa ja matsit venytetään väkisin tapahtumarikkaine vaiheineen viidenteen peliin. Pahasti vaan pelottaa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Onnittelut Oulun kaupungille, 400 vuotta täyteen. Virkeä vanhus juhlii vanhenemistaan - tietenkin - sauvakävelyviestillä!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JimmyMacille onnea ikääntymisen johdosta. *ojentaa turun sinappia*
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Paljon onnea Charlesille ja Camillalle , heidän onnensa saa tänään täyttymyksen ja vihdoinkin sänky heiluu kuninkaallisessa palatsissa.

Olen valtavan onnellinen tästä ihanasta onnesta. Mikäli tulkkien välityksellä Charles ja Camilla saavat tiedon onnitteluistani ,niin varoittaisin kuitenkin liiallisesta heilumisesta näin pitkän odotelun jälkeen !

Camilla muista pitää hyvää huolta ja katsoa että Charlesilla on aina puhtaita sukkia kaapissa, en voi muuta todeta kuin että ihanaa.

PS. Mikäli liikutte Tallinnassa päin , niin tervetuloa !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös