Onnitteluja Mestarille

  • 31 797
  • 216

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun kesän lopulla -09 katselin TPS:n harkka pelejä Tikkurilassa ja Sipoon hyytävän kylmässä uudessa jäähallissa, mietiskelin että kyllä tällä porukalla kuuden sakkiin voidaan mennä. Maajoukkue tason miehiä vilisevät Hifk ja Jokerit eivät vaikuttaneet olevan tasollisesti juurikaan korkeammalla. Tosin rehellisesti ajatellen en mestaruutta pitänyt realistisena mahdollisuutena, ei sitten millään. Tosin syrjäsilmällä vilkuilin Ylösen Urpoa joka seurasi kentän tapahtumia. Ajattelin että ehkä sittenkin jotain saavutetaan kun tuo Upikin lähtee tämmösiin harkka peleihin mukaan; lähes ? eläkeikäinen kaveri kuitenkin jo. Sitoutuminen työhön herätti kunnioitusta. Tuloksen tietää nyt kaikki. Heikoimmaksi povattu veskari-kaksikko torjui kultaa.

Kiitos yllättämisestä TPS. Minä kumarran mestareille.
 

-mV-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea TPS ja iso kiitos!! Vaikka runkosarjakin meni hienosti, niin kyllä playoff-menestys pääsi yllättämään.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Onnea vaan Tepsille ja koko Turulle. Tämä kevät varmasti muistetaan pitkään!

Itse veikkasin Tepsiä jo syksyllä asianomaisessa topicissa kuudenneksi, ja silloinkin ajattelin että saatan jopa veikata alakanttiin. Näinhän siinä sitten kävi.
 

Hockey Story

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onnittelut turkuun

Täältäkin päin onnittelut runkosarjan kutoselle, joka kykeni nousemaan ykköseksi armottoman väännön tuloksena. Tuollainen etukäteisarviot huomioiden hieman iloisella yllätykselläkin tullut mestaruus maistuu taatusti erittäin maukkaalta monen vuoden rakennustyön päätteeksi.

Vaikka monen meikäläisen hartaasti toivomamme KalPa - TPS finaaliuusinta ja revanssi vuodelta 1991 ei nyt toteutunutkaan, nythän sopii veikata yhdeksi mahdolliseksi ensi vuoden loppuottelusarjaksi vaikka juuri sitä, kun nyt ollaan kerrankin kaikki 4 maan parhaan porukan joukossa. Mistäs sitä tietää vaikka ensi vuonnakin?, eipä moni alkujaan uskonut varmaan ettei 4 parhaan runkosarjan joukkueen joukosta kukaan ole finaalissa.Sellaista on jääkiekko, ja siinä myös yksi sen suola.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pitää tännekkin kirjoitella.

Oli kyllä kylmät väreet, kun Vaha nosti pojan kohti Rinkelinmäen hallin kattoa. Siinä vilisi koko kausi silmissä läpi ja tähän oltiin tultu. Silmäkulma kostui ja ei sitä tunnu todeksi uskovan vieläkään, meidän TPS se vain on mestari! Vuosien aikana on ollut pitkiä ylä-sekä alamäkiä, mutta nyt TPS on sillä korkeimmalla korokkeella, mihin sen tämän kauden suoritukset oikeuttavatkin.

Nyt tästä pitää nauttia, vielä kerran iso kiitos TPS! Hunajata!
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Jokerit, Arsenal
Jos joku olisi meikäläiselle 90-luvulla ilmoittanut, että olet joskus Tepsin puolella finaaleissa, niin hulluna olisin pitänyt...

Onnea vaan!
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Toista päivää mennyt miettiessä sanottavaa tähän ketjuun, mutta ei pysty mihinkään tolkulliseen. Tyydytään siis turkulaiseen kehuun: Ei huano!

Ja vaikka olenkin otettu rajojen ylittävästä selkääntaputtelusta, niin toivottavasti tulevat kaudet menevät Tepsin menestyksen osalta siihen malliin, että päästään taas paikallemme vihattujen joukkoon.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onneksi olkoon Tepsille mestaruudesta! Kai Suikkaselle erityisonnittelut, itse en uskonut hänen koskaan yltävän tälläiseen suoritukseen. Kaitsu kuitenkin näytti olevansa melkoinen Velho isolla V-kirjaimella ja boldatulla tekstillä. Onneksi olkoon!
 

Muerte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta ja muut ukkoskerrat

Ensin täytyy myöntää etten ole palstalle kirjoittanut hyvin pitkään aikaan ja gloryhuntausta tässä sumeilematta harrastan. Mutta rehellisesti kertoen olen elänyt nämä tuskaiset vuodet, olen elänyt ne hunajaiset vuodet täysin mukana. Olen katsonut vierestä kun muut vieneet mestaruuden joko meiltä tai meidän siihen puuttumatta. Nyt vuonna 2010 olen saavuttanut melkein miehen iän ja 40 vuotta on mittarissa niin tätä saavutusta on vain niin vaikea käsittää.

Perheeni on ollut jopa ihmeissään kuinka olen elänyt tämän 2010 mestaruuden ja play-off sarjan "jäätävän viileästi". Ilman kiukkua, ilman huutoa ja iloa. Kai se on kuvastanut kuinka Suikkanen on joukkueensa vienyt eteenpäin. Kuinka TPS on "jäätävän viileästi" mennyt päätyyn asti ja mestaruuteen asti. Olen helvetin ylpeä tästä joukkueesta ja olen aivan käsittämättömän iloinen The Pojan saapumisesta Turkuun.

Haluan kiittää kuin olisin tämän TPS joukkueen tehnyt ja luonut kaikkia vastustajien kannattajia hyvästä sarjasta. Ilman Lukkoa ei TPS olisi saanut hyvää itseluottamusta jatkoa ajatellen. Jos voidaan voittaa Lukko, joka hallitsi runkosarjaa miten halusi loppua lukuunottamatta miten halusi. Niin antoi hienon piristysruiskeen eteenpäin.

Jyp, joka oli hallitseva mestari ja jonka rosteri kuhisi maajoukkuemiehiä. Halusi voittaa taas TPS:n ja menevän finaaliin kuten arvolleen kuului. Joukkueen ajatus hukkui jossain välissä ja piskuinen TPS pääsi iskemään. Kiitos Jyp:lle arvokkaasta opetuksesta viime vuodelta, kuinka näitä pelejä pitää pelata. Kiitos tämän kauden parista lipsahduksesta, joista annoitte siimaa ja mahdollisuuden voittoon koko sarjasta. Olitte ehdottomasti kovin vastustaja matkalla mestaruuteen. Elän siinä uskossa edelleen, että TPS oli vuosi sitten kovin kivi käännettävänä matkalla Jyp:in mestaruuteen.

HPK, kiitos hyvästä finaalista. Kuten monet mediat on suoltaneet että olimme molemmat joukkueet voittajia päästyämme finaaliin niin minusta näytimme kuitenkin kuinka runkosarjan viides ja kuudes voi mennä finaaleihin, jos vain haluamme. Olen iloinen Teidän hopeasta ja matka jatkuu Teilläkin ensi vuonna parempaan suuntaan. Kiitos hyvästä vastuksesta, tällä kertaa olimme parempia. Okei, olimme myös parempia -93, mutta kuka niitä muistelee kuin minä..

Loppuun vielä, olen maailman onnellisin mies kun kannatan TPS:ää tällä hetkellä. Tämä ilo ei lopu edes syyskuun vesisateessa. Kiitos TPS, kiitos samanhenkiset kannattajat. Ilman teitä ei olisi minuakaan.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
KIITOS!

Kiitos
- valmennukselle
- huoltajille
- Ari Vuorelle
- Hannele Virtaselle toimistolle
- tietenkin upeasti taistelleelle joukkueelle
- niille kannattajille jotka ovat siellä hallille myös marraskuun tiistaipeleissä.

Olette hienoja ihmisiä <3
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Siellä ne oli meittin poijaat olivat koolla börssissä. Aika monen kanssa sitä tuli rupateltua. Pääsin jopa kuvaan sen ainoan oikean pojan kanssa, eli kanada maljan, joka kivasti istui siinä pöydän päällä keskellä ihmisvilinää. Taisi se tanssilattiallakin muutamat kiepaitukset saada poikien käsivarsilla. Erityiset naurut tarjosi tuttu nuorten naisten seurue, jotka kovasti jokaisen lähettyvillä pyörineen pelaajan kanssa koittivat kiehnätä, mutta jotka loppuillasta niin vain seisoivat vesisateessa taksijonossa keskenään.

Ai niin ja Virtalalla on tosiaan vuoden pahvi tepsin kanssa. Sekin tuli illan aikana selväksi. Nyt koisimaan.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Onnea Turkuun, vaikkakin vähän myöhässä! Olin katsomassa Ässät - TPS peliä helmikuussa (päättyi vieraiden 0-1 voittooon) ja ei ihan ensimmäisenä tullut mieleeni, että tuossa pelaa tuleva mestari.

Hienosti turkulaiset saivat pelinsä kulkemaan pudotupeleissä. Vahvaa henkistä kanttia osoitti etenkin välierien neljäs ottelu kotona Jypiä vastaan, jossa vieraat olivat jo siirtyä 3-1 ottelujohtoon. Siitä tilanteesta tuskin olisi enää finaaliin kammettu.

Tällainen melko puskista tullut mestaruus on aina hienoa ja antaa uskoa, että hieman alemmiltakin runkosarjasijoituksilta on mahdollisuudet vaikka mihin, kun kaikki osuu kohdalleen. Hienoa työtä!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

Kiitosh! Näköjään Hämiksessäkin osalla porukasta on valot päällä. Hienoa!

Ensi kaudella jatketaan tästä. Joukkue tulee olemaan lähes sama ja heiluu tälläkin hetkellä Kanada-maljan kanssa paikassa x, ei ihan huonoin lähtökohta kuitenkaan.

Mut olihan tää hämmentävä spektakkeli, hei! Tälläistä urheilullista ihmettä ei ole juuri koskaan tullut todistettua. 1995 mestaruus oli yllätys mutta sekin kuitenkin aikansa parhailla kv-tason junnupelaajille plus kokeneilla konkareilla saavutettu.

Tämä kulta tuli vielä enemmän puun takaa. Propsit ja hakkeet siitä!
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnittelut Tps;lle mestaruudesta. Tuossa toissa kaudella ennustelin siinä Hifk-sarjassa että Tuomas Suominen tekee vielä pahaa jälkeä tässä sarjassa, mutta se että koko jengi taisteli "pyttyyn" asti, oli itselenikin yllätys.

Huikeata Tps. Tätä koko Sm-liiga tarvitsee, että joku ns. suurseuroista on pelissä mukana ja katsomot täynnä.

Ärsyttää ihan vitusti teidän mestaruus, muta siitä huolimatta onnittelut kaikille Tps faneille ja ja koko organisaatiolle.
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Vilpittömät onnittelut Tps:lle! Kuuntelin Auran aalloilta selostuksia Jyp-sarjasta lähtien ja jos meno oli huikeata jäällä, niin sitä se oli myös selostuskopissa. Kunnon hehkutusta ja hyvää läppää-erittäin viihdyttäviä kiekkolähetyksiä!
 

lihaani

Jäsen
Onnea!

Tänä vuonna oikeasti henki voitti materian! NHL kympin fantasiarosterit ovat paperia silloin kun oikeat elävät ihmiset haluavat täysillä voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös