Onnellisuusketju

  • 1 292 302
  • 7 895

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosi hieno fiilis, kun on iso polvileikkaus takana ja pystyy vetämään jo 10km lenkkiä. Välillä on masentanu jo niin kovin ettei ole sängystä ylös päässyt, kun on ollut kaiken näkösiä ongelmia tuon polven kanssa. Nyt tuntuu taas, että vaan taivas on rajana.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kofeiinin heivaaminen pois ruokavaliosta kokonaan on poistanut aiemmin jokapäiväiset vatsavaivat täysin. Vitun mahtavaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Saatiin bändin kanssa ensimmäinen musiikkivideo pihalle. Ja olihan mulla ihan kiva isänpäiväkin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Toivottavasti vaimosi ja "tyttösi" eivät pahastu kutsuessasi heidän pimppejään löysäksi..
Siitä puhe mistä puute. Toivottavasti et tosissasi ajattele minun 2,5v ja 4kk tytöistä mitään pervoa, muuten ilmoitan sinun vanhemmille.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Otin riskin, mutta ajattelin lainausmerkkien informoivan siitä, että itse puhuit lapsistasi, minä mukahassutellen "tytöistäsi", jonka rakastajattarinakin saattaisi ymmärtää. Pahoittelut toimimattomasta huumorista!
No hard feelings! :) Pitäisi olla itsekin vähän tarkempi että mitä tänne runoilee..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muutaman tunnin kuluttua töihin, seitsemän tunnin vuoro ja illalla 21:00 kotiin. Seuraavan kerran sitten töihin 31.12. kuluvaa vuotta - jos jaksan. Kunnon veronpalautukset päätin sijoittaa reiluun palkattomaan vapaaseen, koska niin fyysinen kuin myös psyykkinen olotila on sellainen, että kaipaan totaalista irtiottoa työelämästä. (Katsotaan sitten palaanko enää takaisin samaan työpaikkaan...).

vlad.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Joululahjat kaikki ostettu ja tänään ilmoitettiin töissä, että pidetään kaikki pekkaspäiviä 22. ja 23. päivä. Tulee yhdeksän päivän vapaa tarpeeseen ja niistäkin pari kolme vaimon siskon notkuvien pitopöytien ääressä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Uhh, mama. 350 sivua kokeita viikon aikana tarkastettu, pl. pari sairaslomalaista, ja arvosanat paukuteltu. Taas kerran ns. kasaantui nuo kokeet, vaikka yritin niitä hajauttaa aikaisemmaksi. Mutta juu, ensi viikolla enää ryhmätöitä, teematunteja ja palautteenantoa. Ja huomenna nach Berlin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kirjoitellaan jo, vaikka työtä vielä edessä.
On ollut kyllä tolkutonta stressiä, hommaa ja saanut palvella työnantajaa kelloa kunnioittamatta, vielä muutama päivä edessäkin.
Henkilöstöjohtaminen on taas näyttänyt hyvät puolensa ja huonot puolensa suhteellisen nuorelle esimiehelle, mutta kyllä hommastani pidän.
Loppujen lopuksi kaikesta paskasta on saatu timantit kaivettua ja tottakai työporukallekin kuuluu kiitos (vaikka osalle voisi laittaa sen monon kuvan perseeseen heti, jos se vain olisi vähänkin helpompaa suomessa ja osalle taas voisi antaa palkankorotuksen heti).

Lupaan etten jouluna mieti töitä _yhtään_ en puhu politiikkaa tai suuria kuvioita, vaan teen mitä huvittaa ja enimmäkseni en mitään.

Hieno syksy rupeaa olemaan takana!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ohi on! Elämä alkaa. Huh mikä olo! Vetää sanattomaksi. Hienot puoli vuotta muistoissa. Vain muistoissa! Tästä se lähtee. Huikea, HUIKEA olo. Efedriiniä!

TJ 0.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt on taas hyvä päivä. Kadonneet joululahjat oli pelastettu ja loma lähti käyntiin. Erittäin raikas fiilis.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Löytyks ne vielä kaupasta, ettei ollu kukaan napannu? :)

Juu. Sain tosin rahat takaisin, joilla ostaa uudet vastaavat, koska ei infopisteen henkilö halunnut juoksuttaa kassaa. Mutta kiva kassa oli tosiaan ottanut talteen tavarat. Tarinan opetus oli se, että pitää aina tarkistaa onko ottanut kaikki ostokset mukaan. Ostosseikkailun toinen opetus oli se, että kannattaa miettiä etukäteen, mitä hankkii. Ja kolmas opetus on se, että kiireessä ei kannata mennä lahjaostoksille.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sai taas soittaa keikan yleisön edessä vaikka se "vain" syntymäpäiväjuhlat olikin ja projektikokoonpanon kanssa. Ensi vuoden puolella pitää laittaa iso pyörä pyörimään ja hankkia oikein kunnon keikkaa pääbändille.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hieno joulu takana ja vuosi 2015 tekee tuloaan. Syksy oli itselleni melkosen hankala ja masennustakin oli mutta nyt tuntuu kyllä hyvältä.

Olkoon vuosi 2015 meille kaikille onnellista aikaa!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kuukauden päivät olen maannut sairaalassa saatuani aivoinfarktin marraskuun loppupuolella. Olen onnellinen, että kaikki näyttäisi nyt kääntyvän parhain päin. Pääsin kuntouttamaan itseäni Laakson kuntoutuskeskukseen, aivokuvat on otettu ennen joulua ja ne ovat kunnossa, tässä kävi onni onnettomuudessa ja infarkti iski vain pikkuaivoihon vieden kyvyn liikkua normaalisti, huonomminkin olisi voinut käydä. Olen onnellinen, että ollaan tässä nyt, niin monta epätoivon hetkiä tämä sairaala-aika on pitänyt sisällään.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kuukauden päivät olen maannut sairaalassa saatuani aivoinfarktin marraskuun loppupuolella. Olen onnellinen, että kaikki näyttäisi nyt kääntyvän parhain päin. Pääsin kuntouttamaan itseäni Laakson kuntoutuskeskukseen, aivokuvat on otettu ennen joulua ja ne ovat kunnossa, tässä kävi onni onnettomuudessa ja infarkti iski vain pikkuaivoihon vieden kyvyn liikkua normaalisti, huonomminkin olisi voinut käydä. Olen onnellinen, että ollaan tässä nyt, niin monta epätoivon hetkiä tämä sairaala-aika on pitänyt sisällään.

Paljon tsemppiä sinne ja voimia paranemiseen!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Voi herran Godla mikä alku ollut vuodelle. Kaikki menee putkeen, ihan kaikki. Ja nyt vielä tämä Slovakian MM-pronssi.

Na zdravie eli kippis ja kiitos monista onnitteluista, vaikka en olekaan pelaamassa ollut enkä Slovakian passia omista. Mutta fiilis on kuin slovakialaisella!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voi herran Godla mikä alku ollut vuodelle. Kaikki menee putkeen, ihan kaikki. Ja nyt vielä tämä Slovakian MM-pronssi.

Na zdravie eli kippis ja kiitos monista onnitteluista, vaikka en olekaan pelaamassa ollut enkä Slovakian passia omista. Mutta fiilis on kuin slovakialaisella!

Ville Niemistä mukaillen, kaikissa meissä asuu pieni slovakialainen. Mikään Suomen pronssi ei ole tuntunut samalta. Jatkan yhä ihmettelemistä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tervetuloa @Virveliä kainaloon joukkoon hurjaan. Nyt on niin tunteet pinnassa, että tekisi mieli tarinoida koko elämänsä tähän tältä istumalta.

Pikkupojasta asti sisällä sykkinyt puoliksi suomalainen ja puoliksi slovakialainen sydän. Olen ylpeä siitä, että Slovakia on pysynyt osana elämääni jo 14 vuotta. Jos oikein muistan, se oli vuonna 2000, kun jääkiekon MM-kisojen aikaan Slovakia kolahti 5-vuotiaalle Jawsille syvästi. Niin syvästi, että tänään 6.1.2015 osaan jonkin verran paikallista kieltä ja juhlin alle 20-vuotiaiden MM-pronssia kuin olisin itse ollut sen ratkaisemassa. Jollakin selittämättömällä tavalla tuohon Keski-Euroopan maahan tuli lähtemätön henkinen side ja se on edelleen käsittämättömän vahva. Monelle ulkomaisen maan kannattaminen nostaa verenpainetta, mutta rehellisesti voin sanoa, että se kaikki kumpuaa suoraan sydämestä.

Olen vieläkin se sama pikkupoika ja ihan järkyttävän ylpeä ja onnellinen siitä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt jos koskaan voisi olla aihetta kirjoittaa tähän ketjuun. Tänään, 8.1.2015 minä ja minun elämäni nainen mentiin kihloihin. Tämä on minun ensimmäinen kerta kun joku metalli koristaa vasemman käden nimetöntä. Eikä tässä vielä kaikki vaan jotain ehkä vieläkin suurempaa kerron nyt; tuossa 1.1.2015, silloin vielä avovaimo nimikkeellä pelannut naiseni tuli ja kuiskasi minun korvaan klo 8 aamulla, että "susta tulee isä". Olin suutuspäissäni, korosten sanaa päissäni eritoten ruvennut nukkumaan sohvalla uv juhlinnan lopputuloksena, ensimmäistä kertaa meidän yhdessä olon aikana ja noin klo 8 aamulla nukkuessani darraa pois kuulin tuon maailman kauneimman lauseen. En vielä siinä tajunnut koko juttua, mutta siinä kun myöhemmin nousin ylös ja heräsin päivään tunnin pari myöhemmin, aloin tajuta. Minusta todella tulee isä. Saan sen mistä olen haaveillut 7 vuotta, saan oman lapsen. Olon on ollut paria huonoa päivää lukuunottamatta (tämän viikon ma & ti) niin älyttömän käsittämättömän hieno, tunteikas ja olen ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa. Miettikää mikä aloitus vuodelle 2015. 1.1 kuulen, että minusta tulee isä ja näin ollen suurin unelmani koskaan toteutuu. Viikkoa myöhemmin kihlaan rakkaani.

Mitähän viikon päästä tapahtuu jos tahti on tämä? :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onneksi olkoon sekä kihlauksesta että tulevasta isyydestä! Tulipa hyvä mieli tuosta viestistäsi. :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Todella. Luulin, että minulla oli hyvä alku vuodelle, mutta tuo sai hymyn korviin. Olen todella onnellinen puolestasi @Lunatico. Isot onnittelut! Paljon on viestejäsi tullut luettua, vaikuttaisi siltä, että mies on saanut elämänsä raiteilleen. Aika upean naisen olet taatusti kihlannut - mitä nyt olen lukenut, niin siinä lienee suurin syy oman itsesi lisäksi, että äijä nousi takaisin jaloilleen ja hengittää nyt vapaammin kuin aikoihin. Hyvä!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt jos koskaan voisi olla aihetta kirjoittaa tähän ketjuun. Tänään, 8.1.2015 minä ja minun elämäni nainen mentiin kihloihin. Tämä on minun ensimmäinen kerta kun joku metalli koristaa vasemman käden nimetöntä. Eikä tässä vielä kaikki vaan jotain ehkä vieläkin suurempaa kerron nyt; tuossa 1.1.2015, silloin vielä avovaimo nimikkeellä pelannut naiseni tuli ja kuiskasi minun korvaan klo 8 aamulla, että "susta tulee isä". Olin suutuspäissäni, korosten sanaa päissäni eritoten ruvennut nukkumaan sohvalla uv juhlinnan lopputuloksena, ensimmäistä kertaa meidän yhdessä olon aikana ja noin klo 8 aamulla nukkuessani darraa pois kuulin tuon maailman kauneimman lauseen. En vielä siinä tajunnut koko juttua, mutta siinä kun myöhemmin nousin ylös ja heräsin päivään tunnin pari myöhemmin, aloin tajuta. Minusta todella tulee isä. Saan sen mistä olen haaveillut 7 vuotta, saan oman lapsen. Olon on ollut paria huonoa päivää lukuunottamatta (tämän viikon ma & ti) niin älyttömän käsittämättömän hieno, tunteikas ja olen ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa. Miettikää mikä aloitus vuodelle 2015. 1.1 kuulen, että minusta tulee isä ja näin ollen suurin unelmani koskaan toteutuu. Viikkoa myöhemmin kihlaan rakkaani.

Mitähän viikon päästä tapahtuu jos tahti on tämä? :)

Parhaimmat onnitteluni sekä kihlauksesta että tulevasta isyydestä! On ollut muutenkin hienoa lukea viime aikojen kuulumisiasi, kun elämäsi on nykyisin mallillaan ja siihen on mahtunut monta ikimuistoista hetkeä aina ulkomaanreissustasi alkaen. Nyt kun olet muut päihteet jättänyt taakse, niin isyyden myötä kannattaa muistaa, että känniriidat ja -krapulat vievät aina parasta terää ja varsinkin lapsen kannalta kohtuukäyttö on aina suotavaa, vaikka varmasti homma pysyy sinulla nykyisin muutenkin hallussa.

On kyllä kova aloitus vuodelle, toivottavasti se jatkuu yhtä hyvissä merkeissä tästä eteenpäinkin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös