Onnellisuusketju

  • 1 291 027
  • 7 895

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Slovakia sai vuoden 2019 jääkiekon MM-kisat isännöitäväkseen. Bratislava ja Košice odottavat! Noiden kisojen aikaan 23-vuotiaana Slovakiassa kuikuilemassa ihan takuulla kisatunnelmia paikan päällä. Vuoden 2011 kisat tulivat vähän turhan aikaisin, mutta 2019 on jo sopiva sauma!
 

Mehtänucco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Slovakia sai vuoden 2019 jääkiekon MM-kisat isännöitäväkseen. Bratislava ja Košice odottavat! Noiden kisojen aikaan 23-vuotiaana Slovakiassa kuikuilemassa ihan takuulla kisatunnelmia paikan päällä. Vuoden 2011 kisat tulivat vähän turhan aikaisin, mutta 2019 on jo sopiva sauma!

Niin varmasti tulivat, koska muistelisin että tuolloin mieshuo##sit Marcelo Bielsaa ja Athletic Bilbaota. Ei ollut Slovakiasta tietoakaan vielä tuolloin. Minne muuten on jäänyt yhtenä ajanjaksona sinun niin vahvasti esille tuoma Athletic-hehkutus? Katsotaan nyt, että onko kiinnostuksesti kohde vuonna 2019 enään jumalainen Slovakia, vai onko se muuttunut kenties vaikkapa Alajärven Ankkureihin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Niin varmasti tulivat, koska muistelisin että tuolloin mieshuo##sit Marcelo Bielsaa ja Athletic Bilbaota. Ei ollut Slovakiasta tietoakaan vielä tuolloin. Minne muuten on jäänyt yhtenä ajanjaksona sinun niin vahvasti esille tuoma Athletic-hehkutus? Katsotaan nyt, että onko kiinnostuksesti kohde vuonna 2019 enään jumalainen Slovakia, vai onko se muuttunut kenties vaikkapa Alajärven Ankkureihin.

Ai ei ollut Slovakiasta tietoakaan tuolloin? Hahhah, huutonaurua tälle! Et taida tietää mistä puhut. Slovakia on ollut mukana ihan pikkupojasta lähtien, ja jos olisit yhtään lukenut palstaa, niin Slovakia oli mukana jo ihan rekisteröinnistä alkaen. Puhut siis ihan pehmoisia vailla mitään faktapohjaa. Syy, miksi 2011 kisat tulivat liian aikaisin, on se, että 15-vuotiaana on hirmuisen paha lähteä ulkomaille yksin seikkailemaan omatoimisesti.

Athletic Bilbaon seuraaminen on jäänyt vähemmälle, koska tv-oikeudet siirtyivät toiselle kanavapaketille. Athleticin edesottamuksia olen seurannut striimeistä silloin tällöin. Kiinnostukseni jalkapalloa kohtaan on kuitenkin kuihtunut olemattomiin, mistä kertoo se, että ennen olin jalkapallopuolella ja liveseurannassa aktiivisimpia kirjoittajia, nykyään en kirjoita jalkapallosta kuin maajoukkuepelien aikaan. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta jalkapallo enää käytännössä kuin maajoukkueiden arvoturnausten ja karsintapelien osalta.

Esitit aika isoja syytöksiä vailla minkäänlaisia tietoja. Toivottavasti hävettää.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja vuoden lopulla suosikkibändini Five Finger Death Punch mitä todennäköisimmin julkaisee uuden Got Your Six -nimisen albuminsa. Kylläpä tulee positiivista uutista nyt. Ei näin hyvien uutisten jälkeen voi mieltään satunnaisista vittuilijoista pahoittaa. Erinomaista! Pienet asiat ja silleen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vittu mikä avautuminen Porista.
Ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa. :D Mutta joo, onnellisuusketju. Jotenkin kummasti on jo pidemmän aikaa ollut mukavan seesteinen fiilis, kun se toinen vaihtoehto on taas mennä hieman syvissä vesissä. Duunissa tuli lopullinen työnkuvan selkeytyminen, joka alkaa hieman näkymään myös tilinauhassa. Aurinko paistaa ja kesäloman alkuun on 1,5 kk. Berliini. Liittyen edelliseen siis.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja vuoden lopulla suosikkibändini Five Finger Death Punch mitä todennäköisimmin julkaisee uuden Got Your Six -nimisen albuminsa. Kylläpä tulee positiivista uutista nyt. Ei näin hyvien uutisten jälkeen voi mieltään satunnaisista vittuilijoista pahoittaa. Erinomaista! Pienet asiat ja silleen.

Jatkellaan musiikkiteemalla. Rise Against Suomeen lokakuussa ja pääsee itsekin vihdoin omaa lempibändiä katselemaan livenä. Lisäksi pari päivää sitten varmistuneet kesätyöt nyt tuovat automaattisesti hymyn huulille.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sanoinkuvaamattoman hieno ilma. Kiva istuskella ulkona ja kuunnella musiikkia. Kesä, vihdoin.
 

Nick Neim

Jäsen
Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta jalkapallo enää käytännössä kuin maajoukkueiden arvoturnausten ja karsintapelien osalta.

Esitit aika isoja syytöksiä vailla minkäänlaisia tietoja. Toivottavasti hävettää.

Samalla tavalla sanoit "maajoukkueista ykkösen olevan aina Suomi", kunnes vuoden päästä käänsit takkiasi senkin suhteen. Mielestäni on ihan perusteltua ihmetellä ja miettiä, pysyykö samat mielenkiinnon kohteet enää 4 vuoden päästä, kun näemmä lyhyemmässäkin ajassa onnistuu putoamaan pari pois. (Eikä se Sharksin kausiketjukaan ilmeisesti samanlaisen mielenkiinnon kohteena ole ollut...)

Ei siinä, eihän tuo kiellettyä ole. Perusteltua pohtimista silti, vaikka Slovakia saattoi metsään mennäkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Samalla tavalla sanoit "maajoukkueista ykkösen olevan aina Suomi", kunnes vuoden päästä käänsit takkiasi senkin suhteen. Mielestäni on ihan perusteltua ihmetellä ja miettiä, pysyykö samat mielenkiinnon kohteet enää 4 vuoden päästä, kun näemmä lyhyemmässäkin ajassa onnistuu putoamaan pari pois. (Eikä se Sharksin kausiketjukaan ilmeisesti samanlaisen mielenkiinnon kohteena ole ollut...)

Ei siinä, eihän tuo kiellettyä ole. Perusteltua pohtimista silti, vaikka Slovakia saattoi metsään mennäkin.

Maajoukkueista Suomi onkin ykkönen, mutta onhan se aina tosipaikan tullen kovin vaikea olla kummankaan puolella. Voivatko molemmat olla ykkösiä? Mielestäni kyllä. Tänäkin vuonna jouduin kannustamaan vähän molempia. Ajat muuttuvat, mutta molemmat ovat silti pysyneet. "Aina" on vähän karrikoitu ja kärjistetty termi monessa asiayhteydessä, joten ei sitä mielestäni pidä niin kirjaimellisesti ottaa.

Sharksin kausiketjuun en ole kirjoittanut siitä syystä, että minulla ei ole ollut aikaa seurata San Josen pelejä tällä kaudella. Huomauttaisin, että olin puoli vuotta intissä (armeija siirtyi puoli vuotta aiemmaksi, ja tätä en tiennyt edes vielä kausiketjua avatessani). Armeijan aikana en seurannut käytännössä urheilua lainkaan, joten tämä 2014-15 oli minulle täysi välikausi. Osaksi sen takia myös jalkapalloon kuihtui kiinnostus. Sharksia kannatan kyllä, mutta kausiketjuun on tosi vaikea kirjoitella jos ei vain kykene näkemään pelejä.

Minua ei kukaan eikä mikään taho velvoita kirjoittamaan suosikkijoukkueideni ketjuihin mitään. TPS:n osiossakin olen ollut tällä kaudella todella vaiti. Aktiivisuus kirjoittaa suosikkijoukkueista palstalle ei määritä kannattamista. Aika paljon olen siirtänyt tekstin tuottamista Twitteriin, koska koen myös kyseisen alustan varsin hyväksi.

Aina voidaan puhua siitä väärinkannattamisesta, josta avasin ketjun taannoin muun urheilun puolelle. Oma ideologiani on kehittynyt siihen suuntaan, että urheilu on minulle ensisijaisesti viihdettä ja tuote, harraste. En ole sitoutunut yhtään mihinkään ja se on nykymaailmassa hieno juttu, että tämä on mahdollista.

Ymmärrän kyllä pointin. Ihan rehellisesti TPS, Sharks, Slovakia (ja Suomi, mutta tämä onkin enemmän itsestäänselvyys, enkä koe että pitäisikään erikseen mainita) ovat minulle kannattamiani joukkueita. Olin sitten kirjoittanut miten monta viestiä ja mihin tahansa. Urheilussa maajoukkueet ovat aina kiinnostaneet eniten.

Mukava silti, että kiinnostaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Maajoukkueista Suomi onkin ykkönen, mutta onhan se aina tosipaikan tullen kovin vaikea olla kummankaan puolella. Voivatko molemmat olla ykkösiä? Mielestäni kyllä. Tänäkin vuonna jouduin kannustamaan vähän molempia. Ajat muuttuvat, mutta molemmat ovat silti pysyneet. "Aina" on vähän karrikoitu ja kärjistetty termi monessa asiayhteydessä, joten ei sitä mielestäni pidä niin kirjaimellisesti ottaa.

Juurikin tuolta väärinkannattamis -ketjusta seuraavat lainaukset:

5.9.2012

Näemmä. Haluan kuitenkin huomauttaa mahdollisille Futisforum-lukijoille: en ole missään vaiheessa sanonut, että kannattaisin Espanjaa Suomen sijasta. En edes pidä Espanjasta, toivoin nytkin voittoa mieluummin Italialle kesän EM-finaalissa. Maajoukkueista ykkönen on aina Suomi. Hyvänä kakkosena sitten sympatisoin Slovakiaa sekä afrikkalaisia jalkapallomaita.

27.10.2013

Maajoukkuepeleissä kun Slovakia on minulle se ylivoimainen ykkönen. Pitää myöntää avoimesti, että menee Suomen edelle, oli laji mikä tahansa. Esimerkiksi viime MM-kisoissa Slovakia herätti minussa valtavasti enemmän tunteita kuin Suomi - kävin paikan päällä katsomassa Slovakian avauspeliä, mutten yhtään Suomen peliä. Toki katsoin kaikki matsit telkkarista. Keskinäisissä matseissa Slovakian tappiot vituttivat. Joku voi mieltää tämän teennäiseksi, mutta Slovakian pelit aiheuttavat minussa jopa vahvempia tunteita kuin TPS:n jääkiekko-ottelut, täysin spontaanisti. Iloitsin Slovakian noususta Suomea vastaan ja toivoin jopa voittoa.

Luonnollisestikaan mitkään viestimäärät eivät korreloi mielenkiinnon kanssa millään tavalla, mutta juurihan tuossa yläpuolella kerroit mielenkiintosi jalkapalloa ja Bilbaota kohtaan vähentyneen huomattavasti. Sen lisäksi tuollainen onpas-eipäs-onpas vaihtelu antaa ihan hyvän syyn pohtia, onko 4 vuoden päästä mielenkiinnon kohteet samoja kuin tänä päivänä, kun ne tuntuvat vaihtuvan suht useasti. Mistä sitä tietää, jos ensimmäisen visiitin jälkeen Slovakia ei enää nappaakaan?

Eihän mielenkiinnon aiheen vaihtuminen mitenkään tavatonta ole, ja mieltään saa muuttaa vaikka joka päivä. Ei sitä kukaan tietenkään voi kieltääkään. Kuitenkin ymmärsin käyttäjän @Mehtänucco pointin heti, kun tuon hänen viestinsä ensimmäistä kertaa luin. Vaikka se Slovakia "tieto" olikin ilmeisesti täyttä paskaa, niin mielestäni kyseessä oli ihan aiheellinen mietiskely ja pohdinta. Ei siinä mitään muuta hävettävää ollut, kun ehkä hieman provosoivasti heitetty Slovakia. Olihan hän kuitenkin jäljillä Bilbaonkin suhteen.

Eikä tämä nyt varsinaisesti mikään tärkeä asia ole, ehkä ennenminkin tylsän perjantain tekemisen keksimistä...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eikä tämä nyt varsinaisesti mikään tärkeä asia ole, ehkä ennenminkin tylsän perjantain tekemisen keksimistä...

Juu, ei tässä mikään kiire nukkumaan ole. Ihailtavan perusteellista tutkimusta, ei tässä enää itse edes muista mitä on tullut tuolloin alaikäisenä kirjoiteltua.

Narsistisella tavalla ihailen sitä, että olen "osannut olla" noinkin kärkäs sanoissani. Ehkä pientä liioittelua tuossa kolmannessa viestissä. Se on vähän sekä-että tuon Suomi/Slovakian kanssa. Jos nyt pelattaisiin futismatsi Suomi-Slovakia, niin jaa-a, varmaan Suomen puolella olisin. Jääkiekkomatsi? Slovakian puolella ihan hitusen. Ehkä tähän vaikuttaa se, että jääkiekossa Slovakia on altavastaaja, jalkapallossa Suomi. Ihan luonnollista minusta.

Ihminen kasvaa ja ajattelu muuttuu. Kaikki me kuitenkin tunnemme itsemme parhaiten, näin ajattelen asiasta. Vähiten huolissani olisin Slovakian hiipumisesta, johan se on kulkenut mukana pikkunaskalista. Sharks jostain 4-vuotiaasta, kiitos NHL98-pelin. TPS voi korkeintaan omalla tumpeloinnillaan karkottaa sympatiani, mutta tuskinpa näin pahasti onnistuu tunaroimaan.

Intohimoinen kannattaja en ole. Ei minusta luonteeltani semmoista saa millään. Mutta side voi olla vahva.

Pointin minäkin ymmärsin nimimerkin @Mehtänucco kirjoituksessa, mutten kyllä ymmärrä, että miksi kyseinen kirjoittaja päätti hyökätä ja haukkua mieshuoraksi paikan tullen. Edellinen viesti oli kuitenkin jostain maaliskuun alusta, joten tarkoitusperät olivat vähintäänkin omituiset.

Osaan nauttia tästä asetelmasta, joten jos löytyy lisää epäkohtia meikäläisen kirjoitteluista, niin antaa tulla vain. En minä niitä kavahda, elämä ei ole vakavaa. :)
 

Nick Neim

Jäsen
Osaan nauttia tästä asetelmasta, joten jos löytyy lisää epäkohtia meikäläisen kirjoitteluista, niin antaa tulla vain. En minä niitä kavahda, elämä ei ole vakavaa. :)

Tuo ei ollut ainakaan viestieni tarkoitus, vaan pikemminkin avata tuota ajattelumallia mitä @Mehtänucco tuossa luultavammin tarkoitti. Joskin huomattavasti vähemmän provosoiden.

Metakeskustelun lopettamiseksi olen onnellinen alkavasta, vuorotyöntekijälle pitkähköstä viikonlopusta. Ja parin tunnin päästä alkavasta Lightning - Rangers matsista, kun ei ole hirveästi aamuvuorojen takia jaksanut valvoa...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tuo ei ollut ainakaan viestieni tarkoitus, vaan pikemminkin avata tuota ajattelumallia mitä @Mehtänucco tuossa luultavammin tarkoitti. Joskin huomattavasti vähemmän provosoiden.

Ymmärrän ja arvostankin sinun huomioitasi ja viestejäsi. Ei mitään ongelmaa ja tuon lainaamasi toteamuksen sanoin ihan vilpittömästi ja omat "ristiinpuhumiseni" tiedostaen.

Huomionsa voi esittää asiallisesti kuten sinä teit, kiitos siitä. Nimimerkki @Mehtänucco otti vähän erilaisen lähestymistavan, en juuri perusta nimittelystä ja provosoinnista.

Jatkoa onnellisuuteen liittyen: 2015 on ollut erinomainen vuosi. Paljon parempi kuin 2014, joka oli valehtelematta elämäni ylivoimaisesti surkein. Kaikki meni pieleen, nyt osaa taas olla positiivinen ja iloita pienistäkin jutuista. Viime vuosi oli synkkä, joten otetaan tästä vuodesta kaikki otettavissa oleva irti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, ei paskempi fiilis. Huomenna kirmaan kesälaitumille oppilaiden ja kollegojeni kera - edessä jäähyväiset monelle peruskoulunsa päättävälle loistotyypille ja parille kollegalle myös. Oppilasvuosikerrat eivät älyttömästi poikkea toisistaan, mutta tämän vuoden ysit ovat olleet keskimääräistä helpompia ihan tilastollisestikin ja mulle sattui vielä aivan huippuporukat opetettavaksi. Mutta aika aikansa kutakin. Aika rientää nopiaan, huomenna olisi edessä yhden entisen oppilaani lakkiaiset. Hän aloitti mun rookielukukaudellani seiskalla. Liikutus.

Nyt savustuu lohi ja tuopissa on vehnäolut. Taivas on pilvetön, edessä 10 viikkoa ilman työkiireitä. Ihan jees.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Ensimmäinen lukuvuosi huipputiedekunnassa ja -porukkassa takana, oman alan kesätyöpaikka takataskussa ja pari viikkoa lomaa ennen töiden alkamista, sisältäen mökkeilyä ja vanhojen frendien näkemistä. Olen onnellinen!
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Kyllä tähän maailmaan mahtuu vielä hienoja ja luotettavia ihmisiä. Kävästiin muutamalla olusella loman kunniaksi lähiökuppilassa. Kotiin päästyä tajusin että en löydä lompakkoa mistään. Olin jo kääntäny koko kämpän kävelly koti-baari välin lompakkoa etsien ja luopunut löytämisen toivosta. Just kun olin soittamassa ja kuolettamassa kortteja tuli tekstiviesti puhelimeen että onko sinulla kenties lomapakko hukassa? Eiku soitto numeroon ja vanhempi herrasmies kertoi mistä oli lompakon löytäny ja missä se tällähetkellä on. Eli eikun pyörän selkään ja kerrottuun osoitteeseen. Jossa lompakko löysi oikean omistajan ja vuolaat kiitokset löytäjälle. Ei ois ees ottanu mitään löytöpalkkioo, mutta väkisin työnsin sille kolikot ja vitosen mitä siellä käteistä oli. Oli ehtiny vielä netistä minun numeron nimen perusteella ja arvellu etä tuo se varmaan on kun asuu tässä lähistöllä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joskus yläkoulu aikoina siis kuutisen vuotta sitten olin ihastunut erääseen tyttöön, joka sattui vielä olemaan samalla luokalla. Katseemme tuntuivat kohtaavan usein, vaikka saatoimme istua aivan eripuolilla luokkaa. Tulimme hyvin juttuun keskenämme mutta jotenkin se aloite jäi tekemättä. peruskoulun kävimme lukion samassa luokassa mutta omalla kohdallani tunteet tyttöä kohtaan olivat hävinneet.

Sitten erkaannuimme lähes kahdeksi vuodeksi. Kävin intin ja muutin aivan toiselle puolelle Suomea opintojen pariin. Ja sitten, puolivuotta sitten kun olin uutenavuotena käymässsä kotikonnuilla törmäsimme toisiimme ja aloitimme seurustelun.
Kihlajaisetkin ovat jo oven takana ja onni on rajaton.

Joskus se vain tuntuu olevan, että pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vilpittömät onnittelut sinulle ja tulevalle kihlatullesi @Lert, tuli hyvä mieli viestisi positiivisuudesta! Kaikkea hyvää jatkoon kanssaturkulaiselle (vaikka nyt muualla toki asutkin, turkulaisuushan pysyy sisimmässä). Olet hieno kirjoittaja siinä, että viestisi ovat lähes aina positiivisia ja niistä välittyy optimismi ja aito ilo. Älä silti anna seurustelun häiritä liiaksi palstakirjoittelua - monen kirjoittajan kohdalla on käynyt niin, että kirjoittaminen on jäänyt minimiin tai on käytännössä kokonaan loppunut elämän eri muutosten takia. Olen aidosti iloinen puolestasi, kerrassaan sympaattinen ja piristävä tarina!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vilpittömät onnittelut sinulle ja tulevalle kihlatullesi @Lert, tuli hyvä mieli viestisi positiivisuudesta! Kaikkea hyvää jatkoon kanssaturkulaiselle (vaikka nyt muualla toki asutkin, turkulaisuushan pysyy sisimmässä). Olet hieno kirjoittaja siinä, että viestisi ovat lähes aina positiivisia ja niistä välittyy optimismi ja aito ilo. Älä silti anna seurustelun häiritä liiaksi palstakirjoittelua - monen kirjoittajan kohdalla on käynyt niin, että kirjoittaminen on jäänyt minimiin tai on käytännössä kokonaan loppunut elämän eri muutosten takia. Olen aidosti iloinen puolestasi, kerrassaan sympaattinen ja piristävä tarina!

Alkuvuodesta mietin jo koko palstan jättämisen ja lähes koko urheilun seuraamisen lopettamisen koska tuntui tosiaan, että oli aikaa vain yhdelle ihmiselle.
No, kyllä sitä kuitenkin aikaa löytyy vuorokauden 24:sta tunnista jokunen aika tänne.
Olen iloinen, että täällä on paljon laadukkaita nuoria kirjoittajia, joista @Jaws on kärkipäätä ja esimerkiksi @Barnes on mahdottoman hyvä kirjoittaja niin nuoreksi ihmiseksi. Itse olin tuohon aikaan niin kärsimätön ja vaikka mitä muuta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen käytiin äitiyspakkaus... Voi taivas sentään, kun ne vaatteet on pieniä. Tosin enemmän siinä oli 3+kk ikäiselle jne, mutta pieniä ne on silti. Avopuoliso sanoi, että minä saan penkoa sen läpi, hän kun on tehnyt sen jo kahdesti aiemmin ja itsellä kyseinen paketti ekaa kertaa naaman edessä. Eipä siinä, kun ne sukat sain käteen, siis ne sukat mitkä sille mahtuu ja on sopivat, kun se syntyy niin... Meinasi itku tulla. Avopuoliso vaan halasi kun näki, että menin vaikeaksi. Sanoin vaan, ettei tämä mulle helppoa ole, kun koskettaa niin syvältä. Ne oli onnen kyyneleet mitkä sieltä koitti poskille valumaan tulla. Laskettu aika lähenee kovaa vauhtia, 7.9 pitäisi pikkuisen tytön putkahtaa maailmaan. Toki heittoa voi olla +/- 2 viikkoa, jotta mennään "normaalin" rajoissa. Jos se on tullut minuun, se syntyy kaksi viikkoa etuajassa, jos taas emäntään, niin kaksi viikkoa myöhässä. Saas nähdä :)
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Onni syntyy pienistä iloista, eikös niin? Paikallisen puulaakisarjan matsista kotiuduttu, huushollin saniteettitilat siivottu ja tiesmonesko olut odottelee hörppijäänsä. Tässä tätä mennään kohti kesän parhaita päiviä.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Tiedättekö sen tunteen, kun saat uutisen ja seitsemän tuntia myöhemmin olet yksin kotona etkä saa vieläkään hymyä laskeutumaan korvista alemmas? Juuri nyt on se tunne, uuden opiskelupaikan myötä!
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tiedättekö sen tunteen, kun saat uutisen ja seitsemän tuntia myöhemmin olet yksin kotona etkä saa vieläkään hymyä laskeutumaan korvista alemmas? Juuri nyt on se tunne, uuden opiskelupaikan myötä!

Onnittelut. Itsellä juurikin sama tilanne reilu kuukausi sitten ja ihan saman syyn takia. Kehtaako udella mitä pääsit opiskelemaan?

No kun kerran ollaan onnellisuusketjussa, niin viimein huomenna saan oman kämpän avaimet käteen. Pääsee pikkuhiljaa muuttamaan omilleen ja aloittamaan kunnolla oman elämän. Tällä hetkellä kaikki näyttää hyvältä ja hymyilyttää.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tiedättekö sen tunteen, kun saat uutisen ja seitsemän tuntia myöhemmin olet yksin kotona etkä saa vieläkään hymyä laskeutumaan korvista alemmas? Juuri nyt on se tunne, uuden opiskelupaikan myötä!

Onnittelut! Samanlainen fiilis itselläni, kun pääsin vihdoinkin opiskelemaan oikeustiedettä kolmannen yrityksen jälkeen. Pari viikkoa sitten Hawksien mestaruus ja nyt tämä. Paras kesä tähän mennessä ja ei ole vielä edes heinäkuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös