Onnellisuusketju

  • 1 292 297
  • 7 895

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Huomenna häämatka kutsuu ja suuntana New York! Viikko tätä herkkua edessä.
Pitkäaikainen haaveni toteutuu vihdoin ja pääsen näkemään nykin hienoudet. Tietysti häämatkaa on jo onnellinen juttu, mutta vielä nyki kohteena, niin kyllä kelpaa.

Onnellinen olen!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaihteeksi asiaa tähänkin ketjuun.

Olen haeskellut uutta työtä aktiivisesti parin viikon ajan ja viime viikolla kävin kolmissa haastatteluissa, tänään sitten Lahdesta soittivat minulle ja toivottivat tervetulleeksi taloon. Sopimus allekirjoitetaan lähitulevaisuudessa ja työt Lahdessa alkaisivat marraskuun alussa.

Olen onnellinen tästä käänteestä!

vlad.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaihteeksi asiaa tähänkin ketjuun.

Olen haeskellut uutta työtä aktiivisesti parin viikon ajan ja viime viikolla kävin kolmissa haastatteluissa, tänään sitten Lahdesta soittivat minulle ja toivottivat tervetulleeksi taloon. Sopimus allekirjoitetaan lähitulevaisuudessa ja työt Lahdessa alkaisivat marraskuun alussa.

Olen onnellinen tästä käänteestä!

Onnea onnellisuudesta ja siitä, että uusi työpaikka heltisi. Vanha työpaikkahan taisi olla aika stressaava ja/tai kuluttava työpaikka, ellen väärin muista?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onnea onnellisuudesta ja siitä, että uusi työpaikka heltisi. Vanha työpaikkahan taisi olla aika stressaava ja/tai kuluttava työpaikka, ellen väärin muista?

Kiitokset!

Kyllähän työ nykyisessä työpaikassani on ollut aika stressaavaa ja juuri Eksoten sijaispolitiikan tähden. Työkaverit on ihan kivoja ja osaa tulen varmasti kaipaamaan jonkin aikaa mutta tässä elämäntilanteessa pakko katsoa tulevaan ja vaihtaa maisemaan kun vieläpä tarjottiin pitkää sopimusta.

Onneksi olkoon. Saako kysyä, onko kyseessä alanvaihto, vai liittyykö uusi työ jollain lailla entisiin hommiisi?

Terveydenhoitoalalla jatkan edelleenkin mutta Eksoten sijaispolitiikan tähden päätin vaihtaa maisemaa ja muutamassa haastattelussa ehdin viime viikolla käydä ja tänään soittivat Lahdesta ja tarjosivat pitkää (toistaiseksi voimassa olevaa) sopimusta minulle.

Kiitokset vaan sinullekin onnitteluista!

vlad.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Olen onnellinen tästä käänteestä!

vlad.

Onnea täältäkin päin!

Saako olla utelias ja tiedustella (FF:n tapaan), alatko käymään pelsujen kotipeleissä tiheäänkin vai vain sputnikkien vieraillessa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onnea täältäkin päin!

Saako olla utelias ja tiedustella (FF:n tapaan), alatko käymään pelsujen kotipeleissä tiheäänkin vai vain sputnikkien vieraillessa?

Tack!

Pakko tuottaa "pettymys" mutta Liiga-kiekko ei juurikaan minua kiinnosta, joten tuskin kovinkaan usein hallille tulen eksymään. Kiinnostukseni kohdistuu ennemminkin NHL:n ja KHL:n suuntaan, mutta uskoisin kuitenkin jonkun kerran kauteen hallille eksyvän - jollei sitten käy siten, että eksyn hallille Helsingissä.

vlad.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Kolmen kuukauden määräaikainen pesti haastaviin (-vampiin) tehtäviin oli mukava tapahtuma. Virkavapausanomus jätetty ja ensi torstain odotus voi alkaa.
 

chubster

Jäsen
Tänään palaverin jälkeen esimies pyyti jäämään vielä pöytään kun yksi asia täytyy käsitelle koskien minua. Noh siinä istuimme minä vähän ihmetyksessä, että mistä kyse, muut tuijotteli minua virne naamalla. Luulin, että nyt tulee kenkää. Ei tullut, vakinaistivat minut. Helsingin kaupungin leivissä siis jatketaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tekee ihmisen onnelliseksi, kun ruuanlaittopisteestä näkee nyt suoraan järvelle. Miksi helkkarissa en ole kaatanut tuota seinää jo vuosia sitten?
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eilen 8.10.13 klo 12.35 poika syntyi suureen ihmeelliseen maailmaan ja onnenkyyneleet valuivat poskeani pitkin ensimmäistä kertaa elämässäni muut murheet unohtaen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eilen 8.10.13 klo 12.35 poika syntyi suureen ihmeelliseen maailmaan ja onnenkyyneleet valuivat poskeani pitkin ensimmäistä kertaa elämässäni muut murheet unohtaen.

Mitä suurimmat onnittelut! Meillä tuon onnen piti olla edessä vuodenvaihteen tienoilla, mutta kohtalo päätti toisin. Nyt sitten joutuu odottelemaan vähän pidempään uutta yritystä. Sen kanssa eletään, mutta kyllä kokemaasi hetkeä tulee mietittyä monesti päivässä. Sitten joskus on minun vuoroni.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mitä suurimmat onnittelut! Meillä tuon onnen piti olla edessä vuodenvaihteen tienoilla, mutta kohtalo päätti toisin. Nyt sitten joutuu odottelemaan vähän pidempään uutta yritystä. Sen kanssa eletään, mutta kyllä kokemaasi hetkeä tulee mietittyä monesti päivässä. Sitten joskus on minun vuoroni.

Kiitoksia ja jaksamista sinne! Meilläkin oli alkuun nyt omat ongelmansa (mahd. keuhkokuume), mutta heti aloitettu antibioottihoito paransi päivässä vauvan hengitystä lähes normaalille tasolle ja selviää jo hyvin ilman lisähappea. Toivottavasti kaikki menee teillä seuraavalla yrityksellä paremmin ja saatte kokea tämän hienon unohtumattoman hetken. Tsemppiä teille!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eilen 8.10.13 klo 12.35 poika syntyi suureen ihmeelliseen maailmaan ja onnenkyyneleet valuivat poskeani pitkin ensimmäistä kertaa elämässäni muut murheet unohtaen.

Onnea! Flyingbird junior sitten vain Kupittaan hallille heti kun aika on kypsä, kehtolauluksi suosittelen kappaletta "Lättyä pussiin".
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Terveydenhoitoalalla jatkan edelleenkin mutta Eksoten sijaispolitiikan tähden päätin vaihtaa maisemaa ja muutamassa haastattelussa ehdin viime viikolla käydä ja tänään soittivat Lahdesta ja tarjosivat pitkää (toistaiseksi voimassa olevaa) sopimusta minulle.

Myöhässä tulee, mutta heitetään onnittelut täältäkin! Mahtava juttu, että näinä aikoina tärppää toistaiseksi voimassa olevalla. Lahti on ihan kiva kaupunki - mielestäni huomattavasti mainettaan parempi. Esim. Vesijärvi on siisti paikka.

Itse voisin todeta, että olen tyytyväinen monestakin asiasta. Ensinnäkin vaikkapa siitä, että parin viikon reissu Etelä-Amerikkaan meni hyvin. Eikä matkaan liittyen tarvitse enää kantaa stressiä. Jostain kumman syystä olen vanhemmalla iällä alkanut stressata näitä kauemmas tehtäviä omatoimimatkoja aina vaan enemmän. Joka tapauksessa kaikki toimi hyvin ja suurin stressi katosi matkan alkaessa. Toisaalta olen tyytyväinen siitä, että "paremman elämän kampanjani" on tuottanut tulosta. Liikunnan lisääminen ja ruokavalion pienet viilaukset ovat tuottaneet tulosta: paino on yhdeksässä kuukaudessa pudonnut 10%. Kolmanneksi olen tyytyväinen siitä, että töissä on kiireitä ja hommia tuntuu riittävän. Ei ole mitenkään itsestään selvää näinä aikoina - varsinkaan insinöörialalla...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Fuller'sin Old Winter Ale ja Fazerina-patukka. Ai että. Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.

Eivät kai nuo niin pahalta maistu. Fazerinan tiedän hyväksi, mutta Old Winter Alea en ole maistanut. Täytyy maistua kitkerältä, jos onnellisuuden saa kaikkoamaan.

Minullakin on ihan kelvollisesti pullat uunissa tällä hetkellä. Ei ole valittamista. Huomenna tosin alkaa kouluviikko, eiköhän siitä kuitenkin selvitä. Mukavahko olotila muutamien asioiden takia, joita en halua silti mainita. Olkoon salaisuus.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eivät kai nuo niin pahalta maistu. Fazerinan tiedän hyväksi, mutta Old Winter Alea en ole maistanut. Täytyy maistua kitkerältä, jos noilla onnellisuuden saa kaikkoamaan.

Siinä mielessä olet viisastelussasi ihan oikeassa, että Old Winter Alessa on melko korkea EBU. Ei tätä katkeropommiksi voi sanoa, mutta humalan puraisu on selkeä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Fuller'sin Old Winter Ale ja Fazerina-patukka. Ai että. Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.
Tämä on täysin totta! Onnellisuus pienistä asioista on niin helppo unohtaa.

Mulla on tällä hetkellä nautittavanani mukillinen Juhla Mokka -suodatinkahvia sekä kaksi ruisleivän (Reissumies) puolikasta, joiden päällä on juustosiivu, valkosipulimetwurstia sekä ruukkusalaatin lehti. Ei kuulosta mitenkään erikoiselta eikä erityisen onnellisuuden lähteeltä (ei nyt sotketa mitään Afrikan nälkäänäkeviä tähän).

Mutta... tiettyinä hetkinä viime talvena mä olisin ollut valmis maksamaan tällaisesta annoksesta suuriakin summia tai jopa ryhtymään väkivaltaiseksi. Asemapaikkani oli silloin Bernissä, Sveitsissä, joten eivät nämä enää niin itsestäänselvyyksiä olleetkaan. Ei näitä raaka-aineita mistään Coopista tai Migrosta löytynyt. Kyllähän mä niitä raahasin mukanani selkä vääränä joka kerta, kun piipahdin Suomessa. Kassit oli aina piukassa HK:n Sinistä ja Kabanossia, Reissumiestä, Aurajuustoa, Jalostajan hernekeittoa jne. sekä kilokaupalla salmiakkia. Välillä vain yksinkertaisistakin perusasioista osaa nauttia aivan eri tavalla, kun kaikkea "tuttua" ei voikaan noin vain ostaa kaupan hyllyltä lisää.

Ja ei... en ole mikään perus suomi-turisti, joka menee kesälomalla Playa del Ingesin Ravintola Kuparipannuun kuullakseen Frederikia, laulaakseen karaokea ja syödäkseen lihapullia. Ei se siltikään poista sitä tosiasiaa, että ei se ruisleipäkään pahaa ole vähintään kerran parissa viikossa missä päin maailmaa tahansa.

Juhla Mokka -kahvi ja Reissumies -ruisleipä. Ai että. Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tyttöystävästä tuli avopuoliso ja uusi kämppä on tosi makea, duunissa hierotaan toistaiseksi voimassa oleva soppari palkankorotuksella ja 10 opintopisteen tentti tärähti läpi. That's wazzaaap!

Edit: Veronpalautuksiakin tuli kolminumeroinen summa!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vaihteeksi asiaa tähänkin ketjuun.

Olen haeskellut uutta työtä aktiivisesti parin viikon ajan ja viime viikolla kävin kolmissa haastatteluissa, tänään sitten Lahdesta soittivat minulle ja toivottivat tervetulleeksi taloon. Sopimus allekirjoitetaan lähitulevaisuudessa ja työt Lahdessa alkaisivat marraskuun alussa.

Olen onnellinen tästä käänteestä!

vlad.

Toivottavasti onnesi on kestänyt keskuudessamme kokonaisen kuukauden. Olet muuten saapunut kaupunkiin, joka tarjoaa aktiiviselle ihmiselle lähes rajattomat vapaa-ajan mahdollisuudet. Ja tosi monelle myös rajattomasti vapaa-aikaa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivottavasti onnesi on kestänyt keskuudessamme kokonaisen kuukauden. Olet muuten saapunut kaupunkiin, joka tarjoaa aktiiviselle ihmiselle lähes rajattomat vapaa-ajan mahdollisuudet. Ja tosi monelle myös rajattomasti vapaa-aikaa...

Onneni on ollut toistaiseksi kestävällä pohjalla ja voin sanoa olevani nyt onnellisempi kuin jokunen kuukausi sitten asuessani Lappeenrannassa mutta tietty tiedostan sen ettei onni ole pysyvää - se ei ole aina vakio - vaan edessä tulee olemaan aikoja jolloin en ole yhtä onnellinen kuin nyt mutta enpä jaksa kantaa siitä murhetta juuri nyt.

Töissä kaikki sujuu oikein mallikkaasti ja olen päässyt mielestäni - yllättävänkin hyvin - sisään työyhteisöön vaikka alkuun kenties kuvittelinkin aivan jotain muuta. Vapaa-aikaa ei sen sijaan hirveästi ole ollut, paitsi nyt kun poden jotain flunssan ja tulehtustilan sekasikiötä kotosalla.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös