Onnellisuusketju

  • 1 292 293
  • 7 895

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Real Madrid ei pelaa Mestarien liigan finaalissa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Real Madrid ei pelaa Mestarien liigan finaalissa.
Mutta Borussia Dortmund pelaa siellä. 16 pitkää vuotta on taukoa edellisestä kerrasta. Silloin 1997 Karl-Heinz Riedle ja Lars Ricken johdattivat Dortmundin 3-1 voittoon Juventuksesta Münchenin olympiastadionilla.

Ja muutenkin hymyilyttää, jos ja kun Wembleyllä pelataan saksalaisten joukkueiden finaali. Vuoden 1966 tapahtumat eivät unohdu koskaan, vaikken niitä silloin livenä ollutkaan näkemässä tai kuulemassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tässä kun kotini lasitetulla takaterassilla istun siemaillen raikasta gin tonicia ja katsellen järvelle tulee mieleen, että kyllä sitä ihminen pienestä voi olla onnellinen. Rauha, aurinko, lintujen laulu ja järven liplattavat aallot kera hyvän juoman. Tätä se pitää olla. Eikä edes duunia loppu viikkoon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan kelpokas mondaugen. Eka luin kehut omasta kirjastani ja sitten luin kehut omasta artikkelistani. Töitä tein vähän ja nyt kattelen snookeria. Eilen meni ylitöiksi mutta sain laajan työn välipäätökseen. Ja vain vähän myöhässä. Eli ihan ookoo nyt. Ai niin ja viime viikolla sain rahaa, kun valtio tukee "ahkeraa" taiteilijaa. Vaikka oon mä joskus ahkera. Kerran oon ollu! Ja kun Suomi saa illalla lähdöt kuosiin niin a vot. Siis ei sitä sähellystä ya know.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pistää hymyilyttämään tämmöinen välipäätös. Mikähän se on muuta kuin ei vielä valmis?

Näin on. Työsauma tehty, harjakaisten aika jne. kielikuvia. Mutta jos se vituttaa niin ei siinä mitään. Ei se valmis ole, mutta voi olla onnellinen että, kuten eräskin sanoi, eteenpäin on menty. Jotenkin diggaan välitavoitteista, tuovat ryhtiä työntekoon. Sitten kohti seuraavaa vaihetta.

Tuli muuten vielä yksi onnen asia mieleen, sellainen alustava myöntö vaikkei lopullinen kyllä-tuomio, mistä olen ihan jeesfiiliksissä kans. Vrt. ed. ei-valmis-debatti.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aurinko paistaa, opinnäytety esitetty ja hyväksytty, valmistuminen varmistui. Pari stressitöntä kuukautta edessä ennen inttiä. Näin hyvä fiilis ole varmaan ollut sitten marraskuun 2012 B-luokan inssin jälkeen :)
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole tainnut olla n. 18 vuoteen näin tyytyväinen elämääni. Tuntuu, että vihdoin on päässyt yli koulukiusaamisen aiheuttamista itsetunto-ongelmista ja muutenkin asiat on helvetin hyvin. Parasta on se, että tämä kaikki on lähtenyt itsestä eikä esim. jostain (lyhyestä) rakastumisen huumasta. On vaan oikeasti hyvä olla ensimmäisen kerran... no, en oikeasti muista koska olisi näin hyvä fiilis ollut koskaan ennen.

Ei edes vituta mikään. Eikä pelota, että kaikki taas hajoaisi. Sääkin on mahtava ja mulla on maailman ihanin perhe ja ystävät. En enää edes jaksa vihata niitä raukkoja jotka 12 vuotta mun itsetuntoa moukaroi - siinäpä ovat. Ei kiinnosta!

Edit: Tulipa taas avaututtua. Melkein nolottaa :)
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Onnellista tekstiä

Tälläisten viestien lukemisesta tulee aina itsekin hyvälle tuulelle! Mulla on kans asiat aika mainiosti tällä hetkellä, kelpaa.

Edit. Voi veljet, tänään on tullut sellaisia uutisia että nyt on ehdottomasti aihetta tähän ketjuun! Olen onnellinen, erittäin onnellinen. Pitää nauttia tunteesta niin pitkään kuin sitä kestää:)
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Peruskoulu takana ja kesäloma edessä! Elämä hymyilee :)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onnittelut kaikille valmistujille ja muille! Elämässä on paljon surua ja on upeaa että joskus menee ns. putkeen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vihdoinkin tuli eräs lähetys perille. Nimittäin Vatikaanin eurosarja vuosimallia 2012 kunnon "kuorissa". Vuosia jatkunut "käyttöeurojen" (pl. erikoisuudet ja eri "vuosimallit") keräily on nyt muutamaa monacolaista vaille valmis, hinta oli vähintääkin reilu ja pakkauskin on kohtuullisen näyttävä.

Helvetin hyvä fiilis tuli siitä, että käytännössä vuosia jatkuneen projektin vaikein osa on takana ja lopputulemana hyvin "edustuspaikalla" pysyvä kohde on omissa näpeissä. Toki sopuhintaan saaminen vaati työpaikan kautta saatuja kontakteja, mutta kierrosta noita vatikaaneja taitaa olla turha vaiva etsiä ja ryöstöhintaa ei tarvinnut maksaa. Päälle vielä historiallisesti eronneen paavin myhäily kolikoissa, niin ei voi muuta kuin olla tyytyväinen. Vaikka jostain syystä vuosien päästä tuohon kyllästyisikin ja keräilijätkään eivät enää innostuisi enää maksamaan nykyisiä hintoja, niin ainakin olisi jotakin kerrottavaa vaikka naapurin kakaroille. "Meidän aikaan käytettiin ihan fyysistä rahaa... Näitä ei ollut lähes koskaan liikkeellä ja Suomikin on sotinut useammin kuin tämän kaverin edeltäjät ovat eronneet".
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kaksospojat ovat viidettä päivää kotona ja uusi arkihyrrä ja varikkokäynteihin liittyvä häslinki on saatu pienten alkuvaikeuksien jälkeen organisoitua hyvin. Pientä univajetta toki, uni kun koostuu korkeintaan parin tunnin pätkistä, mutta toistaiseksi ei mitään ongelmia jaksamisen kanssa.

Upeaa myös päästä seuraamaan itse, miten huimaa vauhtia 1,5 viikkoiset naperot kehittyvät. Onhan siitä kuullut puhuttavan, mutta nyt vasta ymmärtää mistä on kyse.

Vielä kun tämä perhanan helle hellittäisi... +26 sisätiloissa ei mitenkään helpota unirytmien ylläpitoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vihdoinkin tuli eräs lähetys perille. Nimittäin Vatikaanin eurosarja vuosimallia 2012 kunnon "kuorissa". Vuosia jatkunut "käyttöeurojen" (pl. erikoisuudet ja eri "vuosimallit") keräily on nyt muutamaa monacolaista vaille valmis, hinta oli vähintääkin reilu ja pakkauskin on kohtuullisen näyttävä.

Löytyykö kaikki juhlaeurotkin? Olen itse kerännyt niitä isukille, kun keräilee. Olen huomannut, että pankista kahden euron pötköjä hakiessa niitä osuu moneti 2/25 siihen yhteen pötköön. Yleisimmin kuitenkin vain yksi. Jos sulla nuo juhlaeurotkin on, niin rupeaa olemaan kokoelmalla arvoa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huh huh. Liekö paljon parempaa oloa kuin tämä? Kunnon fysiikkatreenit alla, sitten sauna ja nyt istuskelen tässä kirjoittamassa tätä viestiä. Muutenkin raskas päivä alla, ja olo helpottaa viimein. Joku kylmä juotava kouraan ja sitten jotain mukavaa tekemistä. Kesä on parasta aikaa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Löytyykö kaikki juhlaeurotkin?

Ei, vielä ainakaan. Juurikin nuo luokittelin erikoisuuksien alle. Laskeskelin tuossa nopeasti, että 2 euron kansiosta löytyy 28 erilaista juhlakakkosta ja isompi määrä (97kpl kaiken kaikkiaan kirjanpidon mukaan) "ylimääräisiä". Lienee turha sanoa, että noista valtaosa on suomalaisia.

Hieman tuota kakkosten keräämistä on hillinnyt se, että jo painosmäärien takia varsinkin ulkkarit ovat kiven alla. Valtavan ja jatkuvasti kasvavan keräilykohteiden määrän takia noita ei huvittaisi lähteä mistään tilailemaankaan, hyvin nopeasti tulisi taloudelliset realiteetit vastaan. Täydellinen kokoelma vaatisi sitä paitsi monacolaisen Grace Kellyn, jonka painomäärä on niinkin hulppeat kuin 20000. IS kirjoitti jo vuonna 2010, että tuosta maksetaan tuhansia euroja. Ei taida tulla kierrosta vastaa ja paria tonnia ei todellakaan huvita pistää kolikkoon.

Nyt sitten hitaasti nuo pari puutetta (6kpl monacolaisia) ja satunnaisesti erikoiskakkosia euroista. Sen sijaan tältä "alalta" seuraavaksi tähtäimessä on 50 eri maan setelimäärän pieni rajapyykki, painottuen "härömaihin", entisen Neuvostoliiton seuraajamaihin ja diktaattorien kuvilla varustettuihin kierrossa oleviin/olleisiin seteleihin. Tosin tässä maiden listauksessa olen joustanut siten, että esimerkiksi de jure Moldovaan kuuluva Transnistria on listattu omaksi valtiokseen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jepa jee! Oi tätä onnea - oi! Minulla on ensimmäistä kertaa elämässäni ns. vakituinen työ. Jee!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mulla on aivan uskomattoman, mielettömän, helvetin hyvä parisuhde. En yksinkertaisesti tunne tai tiedä ketään jolla olisi parempi. Ennen kaikkea aivan tavallinen arkielämä on todella hienoa, päivästä toiseen.

Komeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös