Onnellisuusketju

  • 1 292 396
  • 7 895

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Noin 20 vuotta velkavankeudessa ja kahden kuukauden päästä se on lopullisesti ohi. Tämä selvisi tänään. Ihan kiva.
 

scholl

Jäsen
FC Bayern München holt Trainer Pep Guardiola!!!!!!!!!!!!!!! Lukee otsikoita ympäri maailman! Olen odottanut tätä hetkeä viime keväästä alkaen. En nyt päivittäin, mutta aina välillä odottanut ja jännittänyt, että entä jos tapahtuu jotain. EI tapahtunut, saamme näyttää pitkää nenää lädeille, sheikeille, oligarkeille. Welche Münchner Fussballmannschaft kennt man auf der ganzen Welt?

Nyt aukeaa Weissbier! Joululahjaweissbierit! Ich MUSS nach Bayern zurückkehren!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Työnantajani sitten vippasi lähes kuukausipalkan verran rahaa kaikille työntekijöille tuosta noin vaan. Tämä on aika harvinaista nykypäivän Suomessa, pakko arvostaa!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Työnantajani sitten vippasi lähes kuukausipalkan verran rahaa kaikille työntekijöille tuosta noin vaan. Tämä on aika harvinaista nykypäivän Suomessa, pakko arvostaa!

Vippasi, eli lainasi? Vai antoi jotain ylimääräistä bonusta tms? Erikoista jos koko työyhteisö kuukausipalkan pikavipin tarpeessa..
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Vippasi, eli lainasi? Vai antoi jotain ylimääräistä bonusta tms? Erikoista jos koko työyhteisö kuukausipalkan pikavipin tarpeessa..

Kyse on bonuksesta, ei vipistä/lainasta..
 
Kyllähän pienet asiat pystyy pistämään onnelliseksi. Nyt on oikeasti hyvä fiilis. En tuhlaa aikaani enempää täällä vaan nyt otan oikeasti tästä kaiken irti.

Iloista päivää kaikille!
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Kilpeläinen, Majesky, Nordlund ja Eronen. Teidän ansiostanne koin jälleen kerran unohtumattomia elämyksiä kevään kunniaksi.

Elämä hymyilee ja mä oon niiiiiin onnellinen.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Mä olen niin onnellinen! Hymy ei lähde naamalta sitten millään, matsin loppuhetkillä melkein silmäkulma kostui. Kiitos Lukko!

Hyvää kesää jokerit. Vahingonilo on parasta iloa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En mä nyt ihan onnellinen asian vuoksi ole, mutta onhan Jokereiden putoaminen ihan mukavaa.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Juuri sain puhelun, jonka sisältö oli kutakuinkin "Paikka on teidän, katsellaan sopimuksen sisältöä lisää ensi viikolla."

Puhelun päätyttyä spontaani "Vittu, jes!"-huuto selvensi asian myös naapureille. Kylläpäs viikonloppu näyttää paljon valoisammalle. Taidan juhlistaa asiaa tänään oluella. Kyllähän tässä jo pari kuukautta kerkesikin kattoon syleksimään.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Viikonloppu. Ai saatana, että tekeekin eetvarttia pitkän viikon jälkeen! Illalla vielä käymään tsekkaamaassa paikallista menoa.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kyllähän tuo sekunti ennen loppua tullut voittomaali vetää mielen aika virkeäksi. Ei voi mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen onnessani sillä tiedän, että Porin Ässät vie kannun voitoin 4-2. Se on jääkiekon, taistelun ja urheilullisuuden voitto.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen onnessani sillä tiedän, että Porin Ässät vie kannun voitoin 4-2. Se on jääkiekon, taistelun ja urheilullisuuden voitto.
Sanoin tänä aamuna, että neljännen pelin voittaja vie sarjan. Ei ole syytä muuttaa mielipidettä. Tapparan molemmat voitot ovat tulleet enemmän tai vähemmän tuurilla, mutta tuuri on rajallinen. Ässät on selkeästi pelaavampi ja parempi joukkue, joka ansaitsee mestaruutensa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olen helvetin onnellinen. Kevät, kaverit, musiikki, MM-kisat, ei kauaa kesälomaan jne.

Niin ja Slovakia <3

Asiat ovat mainiosti. Paremmin ei voisi mennä. Cheers!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen niin vässykkä jätkä että tulen onnelliseksi kun luen tämän ketjun viestejä. Välillä on ihan kiva tunne kun voi nauttia elämästään vaikkei varsinaisia syitä ns. pakkohehkutukselle ole. Esim. Jawsin ylläoleva viesti sai todella hyvälle tuulelle.

Itse allekirjoitan huomenna uuden, rahakkaamman työsopparin ja lisäksi odottelen itsekin todella innolla tulevia MM-kisoja. Ainiin, tämän päivän sää sai minut todella onnelliseksi!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikäs Slovakiassa on niin hienoa?

Jaa-a. Tykästyin maahan vuonna 2005, sen tiedän. Siitä lähtien tuo maa on herättänyt tunteita, ja nyt paljonkin. Tilasin jopa slovakin kielen kirjan tuossa viikko sitten. Vielä odotan postista.

Mahtava maa. Jääkiekko, vuoristot, naiset ym. hauskaa.

Slovensko - Slovakia - YouTube

Slovensko do toho, futismaajoukkueen biisi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekko, vuoristot, naiset ym. hauskaa.
Siinäpä ovat oikeastaan mainittuna kaikki tärkeimmät, mitä kuvitella saattaa, eli onnellisen elämän ainesosat. Siirtäisin kuitenkin vastaavassa listauksessani vuoristot sijalle neljä ja sijoittaisin kolmen kärkeen oluen. Tästä syystä oma valintani on Tsekin tasavalta.

Nimim. Suomi-Tšekki -seuran jäsen jo v:sta 2003.

Ps. Vannoutuneena hyvien viskien ystävänä lämpimät sympatiani menevät myös Skotlannille. Sláinte!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Yhdentoista tunnin yöunet pitkästä aikaa, opiskelustressi tipotiessään, kaveri tulossa kylään, niskakipu alkanut hellittää ja mahtava fiilis muutenkin! Ollut nyt viikon verran melkoista matalalentoa, mutta nyt kyllä on paljon parempi olo. Huominen vappuaattokaan ei ahdista nyt niin paljoa, eilen se tuntui vaan ylimääräiseltä rasitteelta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kari Lehtonen ei pelaa Leijonissa MM-kisoissa, eikä Johan Backlund ensi kaudella Kärpissä. Oi auvoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös