Onnellisuusketju

  • 1 292 388
  • 7 895

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saakos kohdetta kysyä? Ei muuten, mutta kun matkaseuran tuntomerkit viittaavat itseeni, niin olisi ihan kiva tietää, että minnes päin sitä ollaankaan menossa.
Sori vaan, mutta minä oletan että kyseessä on kompa ja hän lähtee yksin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saakos kohdetta kysyä? Ei muuten, mutta kun matkaseuran tuntomerkit viittaavat itseeni, niin olisi ihan kiva tietää, että minnes päin sitä ollaankaan menossa.

Sori vaan, mutta minä oletan että kyseessä on kompa ja hän lähtee yksin.

Sorry pojat, nyt olette molemmat väärässä. Snakster on varmasti loistavaa matkaseuraa (minusta itsestäni nyt puhumattakaan), mutta tällä kertaa seurassani on silti toinen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry pojat, nyt olette molemmat väärässä. Snakster on varmasti loistavaa matkaseuraa (minusta itsestäni nyt puhumattakaan), mutta tällä kertaa seurassani on silti toinen.

Eipäs pojitella, tai soitan Päivi Istalalle, joka tekee radio-ohjelman tasa-arvon heikosta toteutumisesta ja miessukupuolen vähättelystä keskustelupalstoilla. Vai miten se menikään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan kivahan se on kun välillä pojitellaan. Yleensä kuitenkin kuulee kommentteja tyyliin hei ukko tai sinä äijänkäppyrä siinä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eipäs pojitella, tai soitan Päivi Istalalle, joka tekee radio-ohjelman tasa-arvon heikosta toteutumisesta ja miessukupuolen vähättelystä keskustelupalstoilla. Vai miten se menikään?

Ihan kivahan se on kun välillä pojitellaan. Yleensä kuitenkin kuulee kommentteja tyyliin hei ukko tai sinä äijänkäppyrä siinä.

Älkääs nyt setämiehet ja skloddit kinatko. Tämä on sentään Onnellisuusketju.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, lähdettiin kuningattaren kanssa lapsentekoreissulle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oma loma (siis oikea kesäloma, ei oma loma, joka otetaan ilman työnantajan suostumusta) alkaa vasta juhannuksen aikoihin, mutta aika kevyttä on kesäkuu siihen asti. Pari yksittäistä lomapäivää olen kesäkuullekin jo ottanut. Maanantaina Metallicaa katsomaan Helsinkiin, parin viikon päästä Gdanskiin katsomaan Espanjan matsia EM-kisoihin. Sitten onkin enää viikko juhannukseen, ja sen jälkeen onkin sitä oikeaa kesälomaa 25.7. asti.

Kesäkuu menee muutenkin lähes pelkästään jalkapallon parissa. 8.6 se alkaa ja sen jälkeen tuleekin neljä tuntia jalkapalloa päivätolkulla putkeen, kaikki pelit on katsottava. Sitten paikan päälle, sielläkin on peli katsottava ja toinen peli katsottava paikalliselta skriiniltä. Elämä olkoon vain ja ainoastaan jalkapalloa 8.6. alkaen, heinäkuussa voi keskittyä sitten muuhun.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Loma alkoi äsken. Tai oikeastaan isyysvapaata on nyt ensin kolme viikkoa, sitten pari viikkoa kesälomaa. Poika ja äiti on vielä Kätilöopistolla, joten mä voin hyvin mielin ottaa muutaman bissen ja katsella yön lätkämatsin. Maanantaina sitten toivottavasti perhe kotiin ja kotia leikkimään. Aika helvetin hyvä fiilis just nyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt voi vähän tuulettaa. Mieli on terveellä tavalla kirkas. Sain eilen läpi jatkoaikahakemukseni yliopistoon, ja tutkintopaperit kolmessa neljässä vuodessa ovat pitkästä aikaa silkkaa realismia (tällä hetkellä 140/300 op). Myös talous on turvattuna vähintään vuodeksi. On alkukesä, eikä minulla ole muita riippuvuuksia kuin kahvi, tupakka, Jatkoaika ja kalastaminen. Ystävät ja omaiset ovat pysyneet lähellä, kiitos siitä heille. Tänään alkavat jalkapallon EM-kisat. Olen oikeasti tyytyväinen elämääni tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt voi vähän tuulettaa.
Mukava kuulla. Tuostahan on hyvä jatkaa kesänviettoa ja tökkiä sitten opintoja eteenpäin. Tuskin mikään voittaa sitä tunnetta kun asiat tuntuvat luistavan. Enkä siteeraa tällä nyt tunnettua Pellonpää-repliikkiä Kaurismäen rainasta. Onnea pyrintöihisi Uleå!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mukava kuulla. Tuostahan on hyvä jatkaa kesänviettoa ja tökkiä sitten opintoja eteenpäin. Tuskin mikään voittaa sitä tunnetta kun asiat tuntuvat luistavan. Enkä siteeraa tällä nyt tunnettua Pellonpää-repliikkiä Kaurismäen rainasta. Onnea pyrintöihisi Uleå!

Kiitosta! Todellakin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2005 pystyy oikeasti suunnittelemaan tulevaisuutta ilman haihatteluja ja kävelemättä heikoilla jäillä. Myös usko tulevaisuuteen on nyt realistisella pohjalla. Ei mitään pinnan alta kurkkimista keuhkot melkein haljeten - että mitä siellä pinnan yläpuolella oikein on minulle tarjota, onko mitään?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tänään on hyvä päivä.

Miksi minulle tulee tästä lauseesta mieleen vain vähän synkempiä variaatioita?

"Today is a good day to die" (vanha klingonien sanonta)

"tänään kaunis aurinko
polttaa valehtelijat
tänään on hyvä päivä
vihonviimeinen"
(Trio Niskalaukaus: Hyvä päivä)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas mukava nähdä veljentyttöä jonka kummisetäkin olen. Neiti on reilut 6kk vanha ja kyllä sulatti taas sydämmet. Hauskaa myös oli se, että lähes koko perhe oli kasassa hetken aikaa, puuttui vain maailman paras isä ja nuorin veli. Hieno päivä.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakko tunnustaa että olo on nyt varsin onnellinen.

Perjantaina jään elämäni ensimmäiselle kunnolliselle kesälomalle ja kahteen viikkoon ei tarvitse kuin olla vaan. Loma alkaa parhaalla mahdollisella tavalla, eli kaverin polttarijuhlinnan merkeissä ja itselläni on etuoikeus toimia tälle kaverilleni Bestmanina.

Loman jälkeen aloitan työt uudella työmaalla ja projekti vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Työ vaatii kylläkin reissuhommiin lähtemistä mutta jotenkin ajattelen sen vain uutena haasteena ja olen tästä uudesta tilanteesta mielissäni.

Todennäköisesti muutaman kuukauden päästä sitten kirjoitan työasioista ja reissuhommista Vitutusketjuun, mutta tällä hetkellä ei osaa kuin hymyillä tälle tilanteelle. Hymiö.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Olen tässä koko alkuvuoden etsinyt itselleni asuntoa, näytöissä ravattu ja muutama kämppä missattu oman hidastelun ja pähkäilyn takia. No nyt viime viikonloppuna löyty oikotiestä yks tosi makeen näkönen piilopaikka-poikamiesboksi! Maanantaina kävin näytössä, tein myyntihinnan kokosen tarjouksen ja lähin ajelee kotiin. Kymmenisen minuuttia ajettuani sain välittäjältä soiton, tarjouksenne on hyväksytty! Käsirahan maksan tässä kuussa ja loput maksan osakkeen luovuttamisen yhteydessä elokuussa.

Oma kämppä, omat aikataulut, oma elämä. Tästä se lähtee! Hymy ei hyydy moneen viikkoon, vaikkakin velkavankeus alkaa pian, mutta niinhän se suurimmalla osalla meistä on edessä tai alkanut jo.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaihdoin Audin Bemariin. Täysmulkusta tuli siis kokovartalokyrpä. Vai oliko se toisinpäin?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ostin halvalla kakkoslaadun lautaa. Joista käsi-sirkelin, jiiri-sirkelin ja höylän avulla taiottiin priimaa rimaa. Siitä sitten loihdittiin portti lastenhuoneeseen.
Siitä innostuneena annettiin työkalujen laulaa ja pihaa komistaa uusi portti.

Isukki ilmeisesti kuuli työkalujen äänen ja poikkesi katsomaan, sekä neuvomaan. Vihdan sentään toi juhannus-saunaan. Nyt terassilla muutama olut saunan päälle. Lapset riehuu trampoliinilla ja vaimokin on tyytyväinen uuteen porttiin. Ilta-aurinko lämmittää ja pian alkaa EM-kisojen kvartsit. On ihmislapsen hyvä olla. Vielä kun Suomi olisi mukana.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kaverille roudattiin juuri soittokamat (dj:tä porukassa), iso kasa safkaa, juomaa jne.. Ovat sitten odottelemassa huomista keskipäivää. Designated driver:kin olisi vissiin huomenna käytössä, että ei tarvitse postaa ihan samassa paikassa koko päivää. Jussia saa viettää itselle tärkeitten ystävien kanssa ilman mitään singahtelua. Ihan rauhassa. Kohta alkaa futis ja ostin tänne kotiinkin pari kaljaa ja sitten kun saisi vielä ens yön nukuttua hyvin, niin mikäpä tässä.

Onni koostuu joskus pienistä asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös