Onnellisuusketju

  • 1 292 302
  • 7 895

tutzba

Jäsen
En etsinyt kaksiota mutta kun 4 km päästä keskustassa melko hyvältä asuinalueelta löytyi 57 neliönen kaksio hintaan 450 euroa niin oli pakko tarttua. -- Mukavan tilava asunto verrattuna moneen asuntoon.

On muuten iso asunto yhdelle miehelle. Ensimmäinen kämppämme avovaimon kanssa oli 59 neliötä ja sinnekin meinasi eksyä aina välillä. Varsinkin kun kalusteet ovat laskettavissa yhden käden sormilla. Nykyinen 42,5 neliötä tuntui aluksi ihan törkeän pieneltä kun muuttoa suunnittelimme, mutta tämä on osoittautunut varsin passeliksi.

Ai niin, katseltiin äsken Transformersia (Megan Fox) ja Rillit huurussa (Kaley Cuoco). Mmm-mm. Pienet on onnen aiheet.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onnellisesti innostin hänet diggailemaan Sapatin 70-luvun hienoja albumeita.

Mä en edes halua vaimoni kuuntelevan tuota ylvästä musaakkia. Pysyköön omissa jutuissaan. Mä pääsen aina pakoon todellisuutta BS:n pariin, jossa akka ei ole odottamassa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mahtava päivä takana. Kaikki meni niin nappiin kuin olla ja voi. Paitsi noi myräkät meni ohi, mutta eipä sekään jaksa vaivata.
Kävin lääkärissä määräaikaistarkastuksessa ja mies on fyysisesti terve kuin pukki. Terve pukki siis.
Illalla kävin pelaamassa futismatsin ja huomasin ilokseni, että kuntoilusta on hyötyä. Painokin on pudonnut.
Otin oluen päivän kunniaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä myöhäisiltojen ja öiden pimeys ja hellettömyys on aivan mahdottoman ihanaista... naista, josta muistuikin mieleeni, että viikonloppuna näin Manuela Boscon ja Johanna Halkoahon livenä.

Ei tässä ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin raportoida onnellisuudesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä en edes halua vaimoni kuuntelevan tuota ylvästä musaakkia. Pysyköön omissa jutuissaan. Mä pääsen aina pakoon todellisuutta BS:n pariin, jossa akka ei ole odottamassa.
Ymmärrän kyllä tämänkin katsannon. No, jää mulle kuitenkin helvetisti asioita joita vaimo ei ymmärrä eikä edes halua.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Antti Virtanen tuli sitten loppujen lopuksi Tutoon, aivan loistava uutinen. Sai ainakin täälläpäin suupielet ylöspäin (: Ja vieläkun ruotsin ihme sai sopimuksen, niin se kruunasi kokopäivän!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei pääse tekemisen puute haittaamaan, kun on pari kuukautta ollut poissa maasta. Tukka putkella saa vetää paikasta ja tapahtumasta toiseen ja kelikin on mukavan viileä. Virastoissa asiointikin tuntuu miellyttävältä nyt. Ilmeisen onnellisia tunteita puskee pintaan.

Nyt on hyvä.
 

Nick Neim

Jäsen
Yli viikon lomaa pukkaa klo 17 jälkeen. Nyt voin vittu naattia.

Eihän tässä ole oltu kuin 4 ja ½ kuukautta töissä, mutta tältä ajalta seitsemän 6 työpäivän viikkoa (jonka siis pidän pois), ylityötunteja yli 40h, joista yli 20h käyttämättä. Pariin otteeseen omien asioiden takia tullut pari tuntia myöhemmin töihin ja 22,5h mennyt vapaihin, eli yhteensä vapaita on pidetty 3 päivää. Pitämättä siis jää nuo 10 lomapäivää jotka kertyvät kuukausittain, sekä suunnilleen kolmisen päivää ylityötunneista. Perjantaina siis takaisin töihin.

Soppari kattaa syyskuun loppuun tällä hetkellä, joten lomaa jää vielä sinnekin. Näyttääpä mukavalta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kolme varttia mäkijuoksua ja suihku takana, pikkuisen puskee vielä jälkihikeä. Työasiat suht mallillaan, viikonloppu siintää edessä. Huomenna olisi tarkoitus viedä muksut katsomaan Autot 2. Hyvä fiilis - ei puutu kuin kylmä Franziskaner.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Huomisesta lähtien olen taas ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Ei muuta kuin raitapaita päälle ja kiekkoa jäähän!

Hahaa, olen ollut jo viime sunnuntaista alkaen. Ja ei ollut asiaa tähän ketjuun.

Mutta bongasinpa valmennushommista Variksen ja Hämäläisen.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Sähköpostiin koodattu poissaoloviesti, laskujen tarkastus käännetty sijaiselle, kohta koodataan puhelinkin moodiin LOMAlla. Viimeiset 1,5h jäljellä työaikaa, sitten kolmeksi viikoksi orjatöihin mökille ja emännän perintömetsään. Konesaha ja raivuri ovatkin saaneet olla aivan liian laiskoina.

Lapsenlapset vielä pitää hakea viikonlopuksi kyläilemään, niin mikäs tässä on ollessa. Mökillä saatan hilpaista muutamat seitinohuet, mutta KKK saa jäädä rauhaan, konetta en aikonut avatakkaan loman aikana, täällä sitä saa tuijottaa riittävästi. Jollei nyt satu huvittamaan joku pikainen Tukholma / Tallinna keikka.

t. hanu
 
Höh! Luulin, että Jomppa on saanu pimppaa, kun katoin että onnellisuusketjuun kirjotti. Väärä hälytyskö?

Kyllä se niin on nyt tarkemmin ajatellen, että Karhu-olut riittää tekemään ainakin minut ihan tarpeeksi onnelliseksi. Eli se mitä tässä nyt haluan kertoa, niin ei siinä muuta kuin unohtaa vaan kylmästi naiset ja keskittyy ennemmin Karhun juontiin. Keskittyköön joku muu sitten niihin naisiin. Löytyy niitäkin halukkaita. Minä en jaksa.

Olit kyllä nyt väärässä luulojesi kanssa. Mutta sinultakin kun sujuu tuo oluen juonti, niin etköhän sinä nopeasti unohda tämän karvaan pettymyksen?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen muuttanut ja saanut kämpän melko hyvään kuntoon jo ja kämppiksenikin on alkanut pikkuhiljaa siivoilemaan kanssani ja sovittiin yhdessä imurin ostamisesta ja tällä rintamalla kaikki oikein mallikkaasti! Eilen illalla olin pitkästä aikaa elämääni todella tyytyväinen, sen fiiliksen vei pois kuitenkin se, kun särjin netissä jonkun neitokaisen sydämen tahtomattani, ei kuitenkaan kaukosuhdetta enää netissä tutustamani naisen kanssa, kiitos. Ja eihän se koulukaan ole vielä kerennyt alkaa, tsekataan se tarjonta ainakin ensin! Vaikkei vielä kavereita Tampereella olekaan niin silti ei ole huono fiilis ollenkaan, niitä varmasti löytyy jostain kolkasta ja ens vkl:na täytyy käydä katsomassa miten se Tappara pelailee European Trophya!

Kohta alkaa sitten Valioliigaa kolmoselta ja heti sen perään Lappeenrannan Eliittikisat kakkoselta, tykkään!
 

tutzba

Jäsen
Olen jo parin vuoden ajan laittanut kaupassa ostokset siten, että tuotteen viivakoodi menee suoraa lukijaan päin, eli kassaneidin ei tarvitse tuotteita käännellä. Tänään sitten hyvinkin suloinen tyttö alkoi kiitellä kassalla kun helpotan hänen työtään todella paljon jne. Tuli hyvä mieli!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen jo parin vuoden ajan laittanut kaupassa ostokset siten, että tuotteen viivakoodi menee suoraa lukijaan päin, eli kassaneidin ei tarvitse tuotteita käännellä. Tänään sitten hyvinkin suloinen tyttö alkoi kiitellä kassalla kun helpotan hänen työtään todella paljon jne. Tuli hyvä mieli!

Jotakuinkin sama harrastus minullakin ts. viivakoodi joko lukijaan päin suoraan tai sitten viivakoodi ylöspäin, jotta kassan on se helppo siitä havaita ja kääntää tuote lukijan suuntaan haluammallaan tavalla. Kiitoksia en tosin ole saanut mutta riittänee, että itse itselleni tuotan hyvän mielen.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen jo parin vuoden ajan laittanut kaupassa ostokset siten, että tuotteen viivakoodi menee suoraa lukijaan päin, eli kassaneidin ei tarvitse tuotteita käännellä. Tänään sitten hyvinkin suloinen tyttö alkoi kiitellä kassalla kun helpotan hänen työtään todella paljon jne. Tuli hyvä mieli!
Itse teen samaa painavien tuotteiden kuten neljän ison pullon juomapakkausten kanssa, isommista tai raskaammista puhumattakaan. Kyllä kassatytöt tuonkin eleen varmasti huomaavat.

Jos taas ostan jättikärryllisen sekalaista ruokatavaraa, niin ei niitä kaikkia ostoksia pirukaan lajittele hihnalle söpösti viivakoodi lukijaan päin. Varsinkaan jonossa, jossa pystyy heittelemään omia ostoksia vähin erin hihnalle, hihnatilan vapautuessa tuuma kerrallaan. Tällaistahan se joskus on, kun edellä olevat asiakkaat ovat hekin tankkaamassa useamman päivän ruokaostoksia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ihan saatanan onnellinen. Eurooppalainen kiekkoliiga tulee, se tulee väistämättä.

Pelaajat tykkäävät. Organisaatio on jo (miten muuten selität live seurannan?). Go Trophy Go!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Huomenna vielä töitä ja sitten alkaa edes viikon mittainen loma.

Ei mulla nyt muuta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kesäloma! Johan tässä tulikin pari viikkoa ahkeroitua pitkän sairasloman jälkeen...
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
Viime marraskuussa taantuma puraisi, ja sain lomautusilmoituksen. Roikuin löysässä hirressä huhtikuulle, jolloin tuli irtisanominen. Pientä lohtua tarjosi kuukauden mittainen pätkätyö toukokuussa, mutta muuten jo reilusti yli puoli vuotta joutunut kituuttamaan Kelan tuilla (mitättömät).

Muutenhan tämä olisi vitutusketjukamaa, MUTTA viime viikon tiistaina vihdoin tärppäsi! Päihitin varmaan pari sataa muuta hakijaa ISON kauppaketjun liikkeeseen huonekalukasaajaksi/reklamaatioiden hoitajaksi/asiakaspalvelijaksi. Vielä lähes viikon joutui jännittämään, keskiviikkona oli terveystarkastus, josta reilun vuoden takaisen selkäleikkauksen takia pompautettiin lääkärintarkastukseen perjantaille, josta työttömyysaikana kertyneiden liikakilojen takia pompautettiin kuntotestiin fysioterapeutille tälle aamulle. Mutta nyt on kaikki kunnossa, ja työt aloitan vielä tällä viikolla!

Kaupan alalta vakituinen työpaikka täysillä viikkotunneilla, isossa konsernissa, jossa ei tarvitse ruveta jännittämään työpaikan menettämistä heti kun talous rupeaa taantumaan. Tulevaisuus on turvattu, kunhan terveys kestää (toimenpiteitä kunnon kohottamiseksi ruvetaan miettimään hoitajan kanssa jo ensi viikolla). Juuri nyt on erittäinkin onnellinen olo, vielä kun löytäisi edullisen vuokrakämpän lähempänä työpaikkaa niin paljoa enempää ei tarvitsisi pyytääkään.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
^Onneksi olkoon.

...muuten jo reilusti yli puoli vuotta joutunut kituuttamaan Kelan tuilla (mitättömät).

Nyt suosittelen sitten pikaisesti liittymään, jos nyt ei ammattiliittoon (ja samalla työttömyyskassaan), niin ainakin jonkin työttömyyskassan jäseneksi. Sitten et jatkossa heti putoa Kelan rahoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös