Onnellisuusketju

  • 1 291 024
  • 7 895

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Lääketiedettä lähden opiskelemaan. Vielä kun lisää yhtälöön sen, että sain viime viikolla ja aloitin eilen loppukesän mittaisen duunipätkän, niin tää alkaa olla niin hyvää ettei meinaa todeksi uskoa. Melkoista voittokulkua, jolle toivottavasti ei ihan heti loppu häämötä.
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
Uunituore kauppakorkean opiskelupaikka vetää kyllä naaman väkisinkin maireaksi. Todella hieno fiilis ollut koko päivän.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onnittelut kaikille opiskelupaikan saajille! Nämä päivät tuntuvat monille joko elämän parhailta tai sitten huonoimmilta, jos opiskelupaikkaa ei tulekaan. Itse olen kokenut ensiksi karvaan pettymyksen ja sitten viime vuonna sain kun sainkin kauan toivomani opiskelupaikan.
Jos opiskelupaikkaa ei tulekaan, niin älä pistä päätäsi pensaaseen. Yksi vuosi "hukkaan" ei tee sinusta huonompaa ihmistä. Päinvastoin, sinulla on vuosi aikaa miettiä mihin todella haluan ja voit samalla hankkia aina arvokasta työkokemusta. Tsemppiä sinulle!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos opiskelupaikkaa ei tulekaan, niin älä pistä päätäsi pensaaseen. Yksi vuosi "hukkaan" ei tee sinusta huonompaa ihmistä. Päinvastoin, sinulla on vuosi aikaa miettiä mihin todella haluan ja voit samalla hankkia aina arvokasta työkokemusta. Tsemppiä sinulle!

Olisit vain Lert vastannut minulle vitutusketjuun, hah! No ei, huomenna tulee vielä Turun yliopistosta yhden pääsykokeen tulos, se koe meni ihan hyvin. Toivotaan parasta. Onnittelut myös minulta opiskelupaikan saaneille, minun pitää jännätä vielä huominen.

Tämä vuosi on ollut joka tapauksessa paras, kävi huomenna miten kävi. Ei minua kauaa jaksa vituttaa, kun huomaan pian, että elämäni on oikeasti aika siistiä. Osaan arvostaa (narsistisesti?) itseäni siinä, että minulla on positiivinen elämänasenne, hyvä elämä ja muutenkin kivaa tällä planeetalla. Vastoinkäymiset, pienet ja suuretkaan, eivät ole enää onnistuneet lannistamaan. Tänään huomasin, että pieni vitutus oli minulle ennen melkein normaali olotila. Hoksasin, että meikäpoikahan on muuttunut vuodessa sen verran, että itsekin huomaan sen.

Henkinen muutos, fyysisesti melkolailla sama urpo kuin ennenkin.

Viikonloppu oli muuten yksi elämäni parhaista! Näitä lisää. :)

Ai niin! Huomenna menen potkiskelemaan palloa kaverini kanssa. Lämmin päivä luvattu, ja iltapäivällä lähtö mökille. Ihan mukavaa. Huomisen mieliala riippuu tietysti paljolti siitä pääsykoetuloksesta, mutta optimistina uskon ja toivon, että tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
3.7. mennessä tulee viimeistään tulokset. Kuinka niissä tollain pidempään menee?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
3.7. mennessä tulee viimeistään tulokset. Kuinka niissä tollain pidempään menee?

Yliopistoimmeisen penteleet vetävät varmaan lonkkaa. Voitin tänään minigolfissa, mutta sepä ei vetänyt onnelliseksi, vaan se, että käytiin pelaamassa. Pienet ilot.

Ostin söpöt aurinkolasit (ja hienon keikkapaidan) viikonloppuna festareilta. Pieni ilo sekin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olisit vain Lert vastannut minulle vitutusketjuun, hah! No ei, huomenna tulee vielä Turun yliopistosta yhden pääsykokeen tulos, se koe meni ihan hyvin. Toivotaan parasta. Onnittelut myös minulta opiskelupaikan saaneille, minun pitää jännätä vielä huominen.

Tämä vuosi on ollut joka tapauksessa paras, kävi huomenna miten kävi. Ei minua kauaa jaksa vituttaa, kun huomaan pian, että elämäni on oikeasti aika siistiä. Osaan arvostaa (narsistisesti?) itseäni siinä, että minulla on positiivinen elämänasenne, hyvä elämä ja muutenkin kivaa tällä planeetalla. Vastoinkäymiset, pienet ja suuretkaan, eivät ole enää onnistuneet lannistamaan. Tänään huomasin, että pieni vitutus oli minulle ennen melkein normaali olotila. Hoksasin, että meikäpoikahan on muuttunut vuodessa sen verran, että itsekin huomaan sen.

Henkinen muutos, fyysisesti melkolailla sama urpo kuin ennenkin.

Viikonloppu oli muuten yksi elämäni parhaista! Näitä lisää. :)

Toivotaan parasta, että huomenna tämä ketju on täynnä onnellisia viestejä sinulta! :)

Mukava kuulla nuorelta Jawsilta noin fiksua puhetta ja elämänsä tarkastelua. Olen sen huomannut ja siitä ystäväpiirissä keskustelleet, että monet tämän ajan nuoret eivät välttämättä kestä kovin hyvin pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Elämä on tehty meille niin helpoksi ja huolettomaksi ja sitten jos kasvatamme lapsia siten, että he saavat kaiken haluamansa, ei kipeiden vastoinkäymisten ylitse välttämättä päästä, vaan elämä voi päättyä itsemurhaan.

Sitten meillä on paljon nuoria, jotka ovat syrjäytyneet ja kokevat olevansa jotenkin huonompia ihmisiä. Ehkä erilaisuutensa vuoksi heitä on jo pienestä pojasta tai tytöstä lähtien kiusattu. Elämä ei ole tuntunut koskaan heistä arvokkaalta elää.
Näitä yhteiskuntamme "köyhimpiä" ihmisiä on syytä muistaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mukava kuulla nuorelta Jawsilta noin fiksua puhetta ja elämänsä tarkastelua. Olen sen huomannut ja siitä ystäväpiirissä keskustelleet, että monet tämän ajan nuoret eivät välttämättä kestä kovin hyvin pettymyksiä ja vastoinkäymisiä.

Olen siitä otollisessa asemassa, etten ole vielä edes joutunut kokemaan mitenkään suuren suuria vastoinkäymisiä. Olen elämäni aikana kokenut kaksi läheisen kuolemaa, mutta nämä olivat luonnollisia isovanhempien poismenoja. Pikkupoikana paruin, mutta se oli ohimenevää. Jälkimmäinen kuolema oli sitten sellainen, etten muista itkeneeni. Seuraavaksi lähipiirissä onkin sitten vuorossa vain todella läheisiä ihmisiä, joten seuraava voi olla kovempi paikka jo.

Naismurheita oli tuossa aiemmin, mutta niistä pääsi suhteellisen nopeasti yli, kun ei kuitenkaan mitään ihan erityisen vakavaa ollut, vaikka minulle henkilökohtaisesti tärkeää olikin. Silloin olin vähän loppu, kun armeija oli vielä samaan aikaan stressaamassa.

Opiskelupaikatta voi jäädä, mutta mahdollisuuksia tulee uusia. Mikä kiire valmiissa maailmassa? Nautitaan tästä hetkestä. Kaadutaan, mutta sitten noustaan ja yritetään kehittyä ja tulla paremmiksi. Helppoa.

Näitä yhteiskuntamme "köyhimpiä" ihmisiä on syytä muistaa.

Arvot kohdillaan, sen olen aiemmistakin viesteistäsi pannut merkille. Arvostan!

Hyvä musiikki tekee erityisen onnelliseksi. Spotifyn soittolista, jossa kuutisensataa hyvää biisiä. Hyvä olo ei lopu ihan heti, ja jos alkaakin taas ärsyttää jokin pienempi tai isompi asia, niin musiikista tai muista asioista iloa elämään. Kyllä se siitä, asioilla on kumma tapa lopulta lutviutua. Vitutuskin on useimmiten vain väliaikaista. :)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kun nyt täällä keskusteltiin aiheesta, vaikken nyt niin ihmeellisen onnellinen ole... Päätä vähän särkee jne. No, pääsin kuin pääsinkin sitten TTY:lle opiskelemaan rakennustekniikan kandidaatiksi johtaviin opintoihin. Olisin päässyt kaikkiin muihinkin vaihtoehtoihin, ja nyt vähän mietityttää, olisiko energia- tai ympäristötekniikka ollut parempi valinta. Olisi varmaan. No, mennään nyt syksyksi tuonne ja keväällähän noihin voi sitten hakea, saa intistäkin vähän lomaa. On toisaalta huolestuttavaa, että kaltaisiani töhöjä, jotka eivät tajua matikasta paskan vertaa, päästetään moisiin oppilaitoksiin.

Mähän alan kuulostaa vähän Kirjoittelijalta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onnea @Virveliä kainaloon!

Jes, jumalauta, mä pääsin Turun yliopistoon! Hahaa, bailando! Juoksin sukat jalassa pihalle tuulettamaan. Huh mikä fiilis! :D Muutenkin ihan mahtava päivä ollut, ei voi olla todellinen tämä vuosi. Aijai, eilen vitutti, nyt ei todellakaan!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnittelut @Jaws :ille ja virvelipojalle. Helvetin hienoja onnistumisia.

Itse viimeistelen vihoviimeistä tutkintoani (tässä on aivan tarpeeksi nyt lueskeltu kaiken maailman doktriineita, teorioita ja hypoteesejä) ja saan tällä hetkellä hyvää joustoa duunista tähän. Luottoa kuulemma löytyy. Se tekee kohtuu onnelliseksi. Tietysti uran ohella onnelliseksi tekee joka päivä ihana nainenkin. Mutta tähän ketjuun tulin ensisijaisesti tuulettamaan yo. kirjoittajille.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kolmen päivän provinssin jälkeen oloni on nyt vihdoin suhteellisen normaali. Kun ei pysty kahteen yöhön nukkumaan kunnolla krapulan takia niin kyllä siinä kaikenmoisia ajatuksia käy päässä. Helvetin rankkoja tuntuu olevan nämä krapulat nykyään.

Ensiviikonlopun olen kyllä kämpilläni ja käyn urheilemassa. Se on tervettä. Noh ehkä toki lauantaina terassilla muutama kun on kesäkin. Mutta Ruisrock jää nyt väliin tänä vuonna ja hyvä niin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensiviikonlopun olen kyllä kämpilläni ja käyn urheilemassa. Se on tervettä. Noh ehkä toki lauantaina terassilla muutama kun on kesäkin. Mutta Ruisrock jää nyt väliin tänä vuonna ja hyvä niin.

Ainiin, tässä yksi syy lisää olla onnellinen. Ei siis sen takia että nimimerkki @MikGo jättää kinkerit väliin vaan sen vuoksi että itse sain aikaiseksi hommata kolmen päivän lipun ja kelit tulee hellimään paikallisia festarivieraita ihan toden teolla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pitäisiköhän tänne tuuletella omien opiskelujen päättymistä (no paperien haku vasta elo/syyskuussa mutta kaikki suoritukset tehtynä) ja eilen pomo kertoi että kesälomien jälkeen jatketaan työsopimusta alustavasti jouluun saakka ja palkat yms. katsotaan uusiksi (tammikuun alusta tullut duunailtua harkkariliksalla samalla kun tein opparin lafkalle).

Ai niin, olen siis likimain valmis ympäristötekniikan ingengör (AMK).
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Jes, jumalauta, mä pääsin Turun yliopistoon! Hahaa, bailando! Juoksin sukat jalassa pihalle tuulettamaan. Huh mikä fiilis! :D Muutenkin ihan mahtava päivä ollut, ei voi olla todellinen tämä vuosi. Aijai, eilen vitutti, nyt ei todellakaan!

Onnittelut Jawsille opiskelupaikasta! Saattaa olla, että törmäillään, kun minunkin osoitteeni on Turun yliopisto, eri tiedekunta tosin. Varmaan Godlan fanipaidasta tunnistaa hyvin?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Varmaan Godlan fanipaidasta tunnistaa hyvin?

Pitää varmaan hommata moinen, jotta tunnistat sitten. Kiitoksia onnitteluista ja onnea myös itsellesi!

Lukemaan journalismia? Onneksi olkoon!

Journalistiikkaan ei lykästänyt tällä kertaa, tuolla ylempänä taisikin jo olla tuleva lukemisen kohde. Varasijoille jäin journalistiikkaan, uutta yritystä sinne sitten ensi vuonna. Kiitokset silti onnitteluista!
 

Gneisenau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Metropolitans
Aurinko paistaa, jääkaapissa on muutama laadukas olut ja oma elämäntilanne alkaa selkiytymään ja helpottamaan. Täytyy nauttia nyt kun sen aika ja paikka on.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Todella loistava lauantaipäivä.
Aamusta iltäpäivään seuraamassa tyttären jalkapalloturnausta loistavassa ilmassa. Jutustelua samanhenkisten ihmisten kanssa, kahvin juontia ja kahviosta näki suoraan kentälle. Turnausmakkarakin maistui hyvältä.
Alkuillasta pari tuntia tennistä ja nyt odotetaan saunan lämpeämistä. Huomenna taas aamusta kentälle katselemaan lasten urheilun riemua.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä oon kyllä tosi onnellinen, koska ummetus on alkanut helpottamaan ja virtsakivistä päästy eroon. Huomenna on kiva mennä paskalle ja kuselle! Life is life.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vuosi ja 9 kuukautta sitten asuin yksin vuokrakaksiossa ja elämä oli melkoista rellestystä vailla päämäärää. Hauskaahan sekin oli mutta ei silloin tähän ketjuun ollut asiaa.

Nyt on täydellinen vaimo, ihana 3 kk ikäinen tyttö ja 218-neliöinen unelmien omakotitalo uskomattoman upealla 1600-neliöisellä tontilla.

Olen onnellinen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Olen onnellinen koska nykyisten kamerakännyköiden aikakaudella voi kuvata kun rakastelen vaimoni kanssa ja myöhemmin kun olen yksin kotona voin katsoa itseäni panemassa ja runkata samaan aikaan. I am happy!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös