Oletko voittanut koskaan mitään radiosta?

  • 3 666
  • 36

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hyi helvetti! Suomipopin Anni! Riittävä syy kääntää kanava heti, kun tämä epäluonnollisesti artikuloiva olento avaa suunsa.

Alun purkautumiseen on luonnillisesti syynä se, että koin karvaan tappion jokunen viikko takaperin YleX:n ÄlyX:ssä. Kysyivät perkeleet mm. kysymyksen, jonka vastaus oli fuksia. En edes tiennyt, että tuollainen väri on olemassa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyi helvetti! Suomipopin Anni! Riittävä syy kääntää kanava heti, kun tämä epäluonnollisesti artikuloiva olento avaa suunsa.

En varmaan pitäisi itsekään hänestä jos hän ei muistuttaisi niin paljon luokkasiskojani, jotka suhtautuivat kaksimielisiin juttuihin juuri samalla tavalla kuin hän Jaajon juttuihin.

"JARI!"

Minulla oli tapana lyödä läskiksi juuri silloin kun elokuvassa, Frendeissä tai Sinkkuelämissä oli herkkä kohta, vaikka kuinka tiesin että silloin pitää ottaa tytöt kainaloon.

"AWE!"

Lippupalkinnot ja Vipit ovat kyllä kovempi sana, aina, kuin krääsä.

PS. Sitäpaitsi Annilla on isot hinkit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Fuksia on jonkun värin joku sävy. Toki kysymyksessä haettiin ilmeisesti fuksia, ei fuksiaa.


Mikäs se tuolla kainalossa kutittelee??? Ka, ketunhäntähän se!!!
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyi helvetti! Suomipopin Anni! Riittävä syy kääntää kanava heti, kun tämä epäluonnollisesti artikuloiva olento avaa suunsa.

Alun purkautumiseen on luonnillisesti syynä se, että koin karvaan tappion jokunen viikko takaperin YleX:n ÄlyX:ssä. Kysyivät perkeleet mm. kysymyksen, jonka vastaus oli fuksia. En edes tiennyt, että tuollainen väri on olemassa.

Oli tosiaan ihme väri, ja eikös se julkkis muija sen vastauksen vielä tiennyt?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Joku vuosi sitten soitin autosta NRJ:n jonkin paskaohjelman (aamu kait) kilpailuun, jossa tuntemattoman parin kanssa piti puhua joku minuuttimäärä jostain todella kuivasta aiheesta niin, ettei juttu ala toistaa itseään tai katkea. Puhuin jonkin naisen kanssa aiheesta Espoo ja sain - muistaakseni - 300 € tilille tästä hyvästä. Helppoa rahaa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
90-luvulla voitin Metalliliitosta Megadethin levyn nimmareilla.
Vastaukset tosin postitse, kuudesta kyssäreihin oikein vastanneesta arvottiin kaksi.
 
Joo, olen voittanut. En nyt ihan tarkkaan muista mikä vuosi mahtoi olla kyseessä, 2000 kai. Voitin Auran Aaltojen kisasta liput Stingin keikalla Turkuhalliin. Liput meni porukoille, kun itse olin tuolloin valtion palveluksessa.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Tänään päivällä Osku Nurmi Radio rockista soitti. Aluksi mietin jo hetken voittaneeni jotain kivaa, kunnes nopeasti selvisi, että vain Turisaksen To Holmgard and beyond -biisiin halusi Osku saada kommentteja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotain levyjä pienenä. Jollain kanavalla oli semmoinen kilpailu joka arkipäivä aika hyvin koulun jälkeen (klo 16 tms.), että ne soitti pätkän kappaletta takaperin ja sitten se piti tunnistaa.

Näppäränä lukiolaispoikana tallensin pätkän Windows 3.1:llä ja SoundBlasterilla ja käänsin sen oikein päin. Voitin useammankin kerran, mutta yksi oli Elton Johnin Sacrifice ja kyseinen kohta oli tämä:

Mutual misunderstanding
After the fact
Sensitivity builds a prison
In the final act


Kuinka ollakaan olin ainoa kuka ko. kappaleen tiesi. Ei varmasti ollut aivan helppo, heh.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Hah hah, taa onkin hauska. Voitin meinaan Radio Cityn Billy Idol look-a-like kisassa joskus 90-luvun alussa kunniapalkinnon. Voittajien kuvatkin oli yhden levyliikeen ikkunassa esilla. En siis voittanut ykkos- enka kakkos-palkintoa, vaan kunniapalkinnon. Olin meinaan aika jurrissa siina kuvassa.

Vedin siina sitte Vait Vedinggin juhlan kunniaksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös