Oletko varastanut työpaikalta?

  • 7 373
  • 31

Oletko varastanut työpaikalta?

  • Kyllä

    Ääniä: 58 64,4%
  • Ei

    Ääniä: 16 17,8%
  • Kyllä, mutta omistan firmani

    Ääniä: 6 6,7%
  • En käy töissä, kun siellä on vain varkaita

    Ääniä: 10 11,1%

  • Äänestäjiä
    90
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on melko kattava työkaluarsenaali, kiitos erään suurehkon tehtaan sekä vähän pienemmän koneistamon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harva se päivä jotain pientä.

Mitä mä just luin. Ootsä muka harva se päivä duunissa? Huh huh. Oravanpyörä pyörii ja pettter siinä kyydissä mukana. Muista olla maanantaina sitten skarppi ja käy hakee pyykkituvasta puhtaat pikkarit jalkaan, ettei munahiki haise viikonlopun jäljiltä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kerran otin muovitaskun ja käytän sitä suunnistuksessa jos on sateen uhkaa
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Meillä on töissä eräs vanhempi rouva diplomi-insinööri, jolla on mm. sijoituskämppiä ympäri kylää.

Aina kun töissä on pullaa tai kakkua niin tämä tikunlaiha rouva osaa ilmestyä kolostaan paikalle. Ja iltapäivällä se tutkii jääkaapit ja vie kaikki jämät. On se tyhjännyt vessoistakin vessapaperit kuuleman mukaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Firman löpökortilla on kans tullut muutaman kerran lirautettua omaan tankkiin 50 litraa menovettä. Kortti unohtui "vahingossa" taskuun. Hyi minua ja ei kaduta oli niin paska firma muutenkin. Pomo oli niin natku että viimeisen vuoden aikana ei pystytty puhumaan ollenkaan kasvotusten tai puhelimessa joten tekstareilla homma hoitu. Oi niitä aikoja sillä se oli molemminpuoleista rakkautta se...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös