Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi?

  • 3 604
  • 52

Oletko vaihtanut nimimerkkiä?

  • Olen

    Ääniä: 18 19,8%
  • En ole, mutta olen harkinnut

    Ääniä: 23 25,3%
  • En ole

    Ääniä: 50 54,9%

  • Äänestäjiä
    91

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Olen. Muistaakseni oli omasta mielestä hyväkin vitsi. Modet taisivat kysyä että "oikeasti?".
Huh, mä en siis ole hullu. Pitänyt monta kertaa kysyä kun tuolla United-ketjussa nimesi näen. Mutta se vaatisi viestiisi vastaamisen, joka mahdollisesti rohkaisisi sinua kirjoittamaan lisää hengentuotoksiasi kyseiseen ketjuun.
 

Glove

Jäsen
En ole, mutta olen kyllä harkinnut asiaa. Se on kyllä jo tiedossa, että mihin vaihdan, jos joskus vaihdan. En kyllä ole vielä ihan varma, että haluanko vaihtaa. En kyllä edes tiedä, miten se vaihtaminen tehdään, joten taidanpa jatkaa miettimistä.
Vissiin laittamalla moderaattoreille tai ylläpidolle viestiä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olin ennen @mailanmittaaja, joka oli sellainen viittaus merkittävään persoonaan Kerhon historiassa, ja yhteen huomiota herättäneeseen hetkeen hänen urallaan.

Päätin sitten vaihtaa nimimerkkiä, kun monen mielestä tuo mailanmittaaja oli jotenkin kaksimielinen.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ja tämä uusi ei ole jotenkin kaksimielinen ;) Sauna ja vasta...

Sarkasmitutka kateissa näköjään ;)

Itse vaihdoin monta vuotta sitten alkuperäisen nimimerkin "fastasashark" nykyiseen. Otettu Acceptin biisistä. Silloin ei pystytty vielä @tägäämään ja useimmiten minut mainittiin nimellä fastashark kun minua lainattiin.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sarkasmitutka kateissa näköjään ;)

Itse vaihdoin monta vuotta sitten alkuperäisen nimimerkin "fastasashark" nykyiseen. Otettu Acceptin biisistä. Silloin ei pystytty vielä @tägäämään ja useimmiten minut mainittiin nimellä fastashark kun minua lainattiin.
Täytyy myöntää, että oon ihmetellyt mihin se Fantatsuppi katosi!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En ole ajatellut vaihtaa, mutta joskus olen miettinyt, että voisi pyytää tämän tunnarin sulkemista jonkun hyvän tasaluvun kohdalla viesteissä ja tehdä paluun uudella nimimerkkillä puhtaalta pöydältä. En tosin tiedä olisiko tämä nyt edes sallittua, mutta ajatuksena hieman viekoitteleva yhtä kaikki.

Syntyisin Jatkiksen bittiavaruuteen silloin uudesti jollain näistä nimimerkeistä: @JuhaniTamminen, @SeksiVeksi95, @Dulla-Olles Dagbok, @Rautakasleri tai vaikkapa @Karabasin Markiisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En ole ajatellut vaihtaa, mutta joskus olen miettinyt, että voisi pyytää tämän tunnarin sulkemista jonkun hyvän tasaluvun kohdalla viesteissä ja tehdä paluun uudella nimimerkkillä puhtaalta pöydältä. En tosin tiedä olisiko tämä nyt edes sallittua, mutta ajatuksena hieman viekoitteleva yhtä kaikki.

Syntyisin Jatkiksen bittiavaruuteen silloin uudesti jollain näistä nimimerkeistä: @JuhaniTamminen, @SeksiVeksi95, @Dulla-Olles Dagbok, @Rautakasleri tai vaikkapa @Karabasin Markiisi.

Lainaamaani nimimerkkiin sopivasti (?) liittyen uusi nimimerkkini olisi SuussaniModeraattorinMuhkeaPenis
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Nimimerkin valitseminen on helppoa verrattuna sen vaihtamiseen. Kukaan tuskin arvaa että miksi, mutta omani on nyt tullut tiensä päähän.

Mietinnässä:
  • Gr8-Skate: jotain uutta, jotain vahaa. Tunnistettavuus ja rimmaus edelleen olemassa.
  • CoffeyOrrTea: tässä yhdistyisi muutama lajilegenda hassutteluun. Sitten vaan toivomaan, ettei herrojen komeroista löydetä luurankoja.
  • 74 muuta. Tämä se vasta hassu onkin! Siis siihen saakka kunnes palstan tykkäystoiminto muuttuu tai poistuu.
Edetäänkö äänestyksen kautta vai kuinka?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nimimerkin valitseminen on helppoa verrattuna sen vaihtamiseen. Kukaan tuskin arvaa että miksi, mutta omani on nyt tullut tiensä päähän.

Mietinnässä:
  • Gr8-Skate: jotain uutta, jotain vahaa. Tunnistettavuus ja rimmaus edelleen olemassa.
  • CoffeyOrrTea: tässä yhdistyisi muutama lajilegenda hassutteluun. Sitten vaan toivomaan, ettei herrojen komeroista löydetä luurankoja.
  • 74 muuta. Tämä se vasta hassu onkin! Siis siihen saakka kunnes palstan tykkäystoiminto muuttuu tai poistuu.
Edetäänkö äänestyksen kautta vai kuinka?

Bobby Orr kai vähän mokasi edellisten USA:n pressanvaalien aikaan. Jotain Trump-ylistystä oli ja monien mielestä, minä mukaan lukien, se oli aika tyhmää. Joku sanoi, että Orrilla on taipumusta uskoa kaiken maailman huijareihin... liekö ihan terävin jätkä, en tiedä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pari kertaa on käynyt mielessä tässä vuosien saatossa nimimerkin muuttaminen, mutta siitä olisi muodostunut liian suuri vaiva. Ehkä siinä vaiheessa voisi harkita asiaa uudelleen, kun tulee kuluneeksi 20 vuotta tällä palstalla.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kaksikin kertaa olen vaihtanut. En tiedä pitäisikö sen olla mahdollista tai sääntöjen mukaista, mutta näin on käynyt. Ainakin yhden toisen käyttäjän tiedän, joka on myös vaihtanut kaksi kertaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tami-ketjussa joskus aloin oikeasti pohtia, että tuo Alakerran Timanttinen Lady (Twitterissä joku tällainen trolli) olisi kova nimimerkki. Mutta ei, musiikki on itselle se aito tunnejuttu ja tämä veisu ihan mukava nimimerkki. Olen vähän uninen joskus, sopii siihen.

Joskus vanhoillisessa ircissä vaihdoin nickiä ja tuo syö naista vieläkin. Miksi tein sen?
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Joskus vanhoillisessa ircissä vaihdoin nickiä ja tuo syö naista vieläkin. Miksi tein sen?
Ole ylpeä, että teit sen! Itse nimittäin haaveilin ircissä nickin vaihtamisesta pitkän aikaa, mutta en uskaltanut lopulta tehdä sitä, koska "kaikki tunsit mut silloisella nickillä ETENKIN trivia-kanavilla", ja se on kaduttanut vaikka en ole ircannutkaan enää vuosiin. Nickini oli siis omasta mielestäni lopulta aika paska.

Samoin tänne Jatkoaikaan harkitsin nimimerkin vaihtamista, kun vuosien tauon jälkeen takasin tulin, mutta se jäi tekemättä. Teinkö oikeat valinnat?

Ps. Tuo Alakerran Timanttien Lady olisi todellakin timanttinen nimimerkki! Take my word! Ei toki timanttisen ladyn @UnenNukkuja nimimerkissäkään mitään vikaa ole!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen vaihtanut kerran nimimerkkiäni, koska alkuperäinen nimimerkki olikin niin sisäpiiri"läppä", ettei kukaan sitä tainnut tulkita haluamallani tavalla. Klassinen virhe. Nyt viiletetään vähän tunnetumman kansantaiteilijahahmon siivillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tulihan tuo nimimerkki kaatokännissä joskus vaihdettua. Alkuperäinen oli semmoinen hätäratkaisu, kun kaikki ajattelemani nimimerkit oli jo varattu, mm Årjy ja Årgy oli silloin muistaakseni varattu, joita käytin Texas holdemissa. Ei enää tuommoisia nimimerkkejä löydy. No, tähän uuteen olen tuiki tyytyväinen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tulihan tuo nimimerkki kaatokännissä joskus vaihdettua. Alkuperäinen oli semmoinen hätäratkaisu, kun kaikki ajattelemani nimimerkit oli jo varattu, mm Årjy ja Årgy oli silloin muistaakseni varattu, joita käytin Texas holdemissa. Ei enää tuommoisia nimimerkkejä löydy. No, tähän uuteen olen tuiki tyytyväinen.
Parempi tämä nykyinen kuin exäsi.

En ole vaihtanut. Tämäkin on tosin vaan joskus mieleen juolahtanut, eikä sillä ole mitään merkitystä. Parempaan en ole viitsinyt vaivautua, menee tää näinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös