Oletko koskaan tuntenut itseäsi vanhaksi?

  • 101 228
  • 699

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kyllähän tuossa tänään tunsi itsensä aika vanhaksi Verisuonikirurgian kilinikalla, kun katseli niitä muita asiakkaita. Keski-ikä oli, noh, aika korkea. Oli siellä muutama nuorempikin, mutta he olivat saattajia. Eipä siinä kuitenkaan mitään, sillä loppu hyvin, kaikki hyvin ja puukkoa ei tarvita, koska lääkitys on tehonnut sen verran hyvin. Nyt tuntuu hyvältä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään sain näyttää paperit. Ei oikeastaan edes haittaa koskaan.
Itsekin jouduin joku viikko sitten ja ei ollut edes mukana. Yritin sönköttää, että 36 tulkee täyteen tänä syksynä, mutta ei auttanut. Voi morjens...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi työkaveri on jotain 20+ ja hänen opiskelija 17.

Tulee sellainen olo, että tekisi mieli isällisesti kehoittaa olemaan vähän hiljempaa.

Jotenkin tuollainen "lapsienergia" ja ihan tyhjän nauraminen on tänään rasittavan kuuloista...ainakin töissä. Hauskaa saa olla, mutta tuo on sellaista hysteeristä naurua kesken lauseiden, ilman että tuo kerrottu tarina edes etenee.

Eli tunnen itseni vanhaksi. Ja samalla ainoaksi mieheksi koko osastolla.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Polvia juilii siihen malliin, että taitaapi tulla sadetta.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eilen kun palattiin Nordikselta muistelin pitkään vaimolle joka ei ole yhtä pitkään seurannut lätkää millaista Nordiksella oli 80-luvulla kun muksuna, ja myöhemmin kasarilla teininä kävi matseissa.

Siitähän on oikeasti ihan helvetin kauan..jo lähes 35 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Juteltiin kaverin kanssa viime viikolla TikTokista ja kuinka ei ymmärretä sen ideaa ja vetovoimaa. Siinä tuli sellainen fiilis, että kai sitä on tullut vanhaksi, kun ei ymmärrä nykynuorison harrastusta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kävin tossa joku päivä ihmettelemässä tuolla Peliluolan puolella ja täytyy myöntää, etten oikein ymmärtänyt mistään mitään. Itse pelaan ainoastaan pasianssia pöytäkoneella. Läppärihän mulla on aina mukana duuniasioissa reissun päällä, samoin hiiri ja hiirimatto. Jos ei ole pöytää tai muuta sopivaa tasoa käytössä, niin hiirimaton voi laittaa oikean reiden päälle ja silloin läppäri keinuu vasemman reiden päällä. Puhelin on pääasiassa soittamista ja vastaamista varten, koska kaikki muu on sillä liian aikaavievää puuhaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen tässä viime kuukausien aikana satunnaisesti katsellut iltapäivätelkkaria, tai ainakin pitänyt sitä taustalla kun teen muuta. Edelleen ovat Taylor ja Brooke Ridgen perässä.
 

Savon leijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Minä Savon leijona, 21-vuotias mies, tunnen itseni vanhaksi usein. Muistelen vanhoja hyviä aikoja, eli vuosia 2007-2019 haikein mielin. No kyllä se siitä. Yritän 25-vuotiaaksi mennessä perustaa perheen. Eli nainen pitäisi löytää.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Minä Savon leijona, 21-vuotias mies, tunnen itseni vanhaksi usein. Muistelen vanhoja hyviä aikoja, eli vuosia 2007-2019 haikein mielin. No kyllä se siitä. Yritän 25-vuotiaaksi mennessä perustaa perheen. Eli nainen pitäisi löytää.

Jos et löydä naista niin miehen kanssa parisuhde on monessa mielessä parempi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Nukun 8-9 tuntia yössä laadukkaasti. Liikun 2,5-5h viikossa. Syön perusruokaa. Väsyttää. Maaaarraskuu, ikävistä ikävin…

Aina marraskuisin tunnen itseni vanhaksi. Joulukuu menee pinnistellessä.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Minä Savon leijona, 21-vuotias mies, tunnen itseni vanhaksi usein. Muistelen vanhoja hyviä aikoja, eli vuosia 2007-2019 haikein mielin. No kyllä se siitä. Yritän 25-vuotiaaksi mennessä perustaa perheen. Eli nainen pitäisi löytää.
Tunnen itseni vanhaksi, kun jollekin vanhat hyvät ajat tarkoittaa aikakautta 2007-2019. Toisaalta, hyviä vuosia nuo kyllä olivat.

Mutta onhan näitä muitakin. Isäukko täyttää ensi vuonna 60 vuotta ja omasta armeija-ajasta tuli kuluneeksi tänä vuonna 10 vuotta. Omassa mielessä ikuisesti alle kouluikäinen serkkuni sai valkolakin kesällä. Aika juoksee, mutta ei se ainakaan näin marraskuussa haittaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tossa kun A-junnujen tilastoja vähän katselin niin ajattelin, että TPS:n liigajoukkueen portteja pian kolisteleva maalivahti Aatu Niittymäki on varmaan joskus koulupoikana seurannut isänsä Anteron mahtavia otteita Torinon Olympiakisoissa. Kun vähän tarkastelin niin tosiaan Aatu on ollut silloin noin puolivuotias. Eli vaikka olisi katsellutkin, niin tuskin tuosta finaalista hirveitä traumoja hänelle tainnut jäädä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Pari vuotta takaperin kun olin menossa Turussa Wiklundin katolla olevaan baariin emännän kanssa, niin hissijonossa portsari kysyi papereita ihmisiltä.
Kun rupesin läpällä kavamaan lompakkoa taskusta, niin portsari sanoi että "ei sun mitään papereita tarvitse näyttää, kilometrit näkyvät naamasta".
Oikeassahan tuo portsari oli. Olen ikäluokkaa, jossa penskana katsottiin Niksula TV:tä, Robotti Ropsia ja Arja tätiä mustavalko Telefunkkenista.
 
Viimeksi muokattu:

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olin lauantaina menossa erääseen karaokebaariin. Tajusin jonossa seistessä, että nyt on ikäeroa vähintään 15-vuotta muihin jonottajiin.

Lähdin jonosta pois ja vaihdoin kuppilaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Selkä ollut saamarin kipeä jo melkein viikon. Tällaiset kolotukset muistuttaa kyllä aina siitä, että ikää on tullut. Vaikka onhan se selkä juilinut nuorempanakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös