Oletko koskaan äänestänyt JA:n äänestyksissä

  • 1 120
  • 15

Oletko ikinä äänestänyt Jatkoajassa

  • Olen

    Ääniä: 95 74,2%
  • En ole, enkä äänestä nytkään

    Ääniä: 33 25,8%

  • Äänestäjiä
    128
  • Poll closed .

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voit samalla kommentoida, mikä on mielestäsi paras tai huonoin äänestys Jatkoajassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Totta kai.

Äänestäminen on kansalaisvelvollisuus.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Se nörttiäänestys oli aika kova.

Itse järjestän perin upeita äänestyksiä - sanon siis että "Missä kehtaat käydä paskalla?"-äänestykseni on samalla kaikkien aikojen paskin ja paras.

Joku känninen kohtuuveto tänne on myös aina silloin tällöin eksynyt. Ei auennut.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Toki äänestelen. Suurin osa äänestyksistä on hienoja, varsinkin kaikki ne, joissa vaihtoehtona ovat TISSIT.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Jep, tuleehan näihin vastattua. Legendaarisin äänestys on aivan ehdottomasti "Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa".
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:
Jep, tuleehan näihin vastattua. Legendaarisin äänestys on aivan ehdottomasti "Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa".

\O/

Niin, kyllähän se on kansalaisvelvollisuus äänestää. Siksi äänestin tälläkin kertaa. Äänestin tuota "En, enkä äänestä nytkään"-vaihtoehtoa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse en tunnusta, enkä kiellä mitään. Pikemminkin päinvastoin.

Täältä tähän
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ikinä en ole äänestänyt ja enkä äänestä nytkään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olen. Erittäin paljon kiinnostaa esim. Korvikset äänestys. JA:ssa on todella paljon HYVIÄ äänestyksiä. Kukahan älyäisi laittaa käytätkö villasukkia äänestyksen tai onko jäällä liukasta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina äänestän, mieluiten tyhjää tai kirkkovenettä.

Popedan paras biisi-äänestykseen en tosin voinut osallistua. Sanat Popeda ja paras eivät sovi samaan lauseeseen - eivät edes samalle sivulle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös