Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 675
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
j
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Parhaillaan. Ei tää kivaa oo.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuli oltua dokaamassa teatterikavereiden kanssa. Prokkiksen "hautajaiset". Kivaa oli ja viina virtasi ja kyydin sai takaisin ihan kotiovelle(!). Tällä hetkellä JuVii on täysin naamat, tosin viinaa olisi vielä jäljellä.

Eli suunnitelmana vetäistä jotain safkaa naamariin ja painua nukkumaan. Lasku alkaa tulemaan pelottavan äkkiä.

Tosin parhaillahan on pitkä viikonloppu, eli duunissa pitää käydä tiistaina ja keskiviikkona. Torstaina ja perjantaina sitten jotain koululla vamoilua, ei kiinnosta joten taidan aloittaa kesäloman (työt) jo torstaina.

Eli summa summarum, jatkaisinko juomista vai en? Tuossa on puolen litran pullo jossa on about 3dl fiunaa, 2dl Royal Salmiakkia ja puoli pussia turkinpippureita.

Täältä tähän ja tosta noin sinne ja silleen ja tälleen.

Rakas ystävänne, JuVii.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eli summa summarum, jatkaisinko juomista vai en? Tuossa on puolen litran pullo jossa on about 3dl fiunaa, 2dl Royal Salmiakkia ja puoli pussia turkinpippureita.

Jos tuntuu siltä, että pitäää jatkaa, niin siitä vaan. Ei tippa tappanut tai ämpäri hukuttanut Irwin Goodmaniakaan (pumppu tosin petti myöhemmin. RIP, hieno mies ja hienoja biisejä).

Itse puntaroin samaa kysymystä tunti sitten ja täällä ollaan edelleen.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jos tuntuu siltä, että pitäää jatkaa, niin siitä vaan. Ei tippa tappanut tai ämpäri hukuttanut Irwin Goodmaniakaan (pumppu tosin petti myöhemmin. RIP, hieno mies ja hienoja biisejä).

Itse puntaroin samaa kysymystä tunti sitten ja täällä ollaan edelleen.
Päätin että lopetan. Vetäsen valmiskepaasin naamariin. Varaan buranat ja vesilasin sängyn viereen (c) Tommy ja painun pehkuihin.

Ei jaksa enää, ei yksinkertaisesti pysty. Nyt kävi näin. Välillä tässä dokaamisessa käy näin.

Tosiaan Goodman oli hieno mies, hienoja biisejä. Ja btw elokuvakin oli todella hieno.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ja btw elokuvakin oli todella hieno.

Oli kyllä. Tullut katsottua moneen kertaan.

Ehkä sitä tässä vielä yhden oluen ottaa, koska hyvästä tsempistä huolimatta pienehkö väsymys alkaa hiljalleen painaa päälle.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Pienessä sievässä. Hyvää uppoo nämä naapurimaan Sakut, eikä maksaneet paljoa. Jotain 12e pintaan laatikko. Pikku hiljaa lähdettävä menemään, että saa hyvät paikat illan matsii jostain baarista. Chelskiin kai sitä tai sit ei.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen. Nyt nimittäin. Päivällä käytiin kavereiden kanssa lätkimässä vähän mini-golfia Hietsussa ja tyhjensin siinä samalla 0,5 litran Saaremaan, jonka jälkeen oli pakko saada kaljaa. Ja saatiinkin. Ostettiin 24-pack KOFFia mukaan ettei kävisi aika tylsäksi. Nyt se kävi. Kaveri sammui nimittäin äsken sohvalle ja minä se vaan oon Jatkoajassa...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No helvettiäkö tämä ketju on annettu valahtaa näin alas?

Mun piti lähteä parille - Lähdinkin parilletoista. No, lomalla on hyvä välillä ottaa rennommin. Lauantaina taas..
 
Vittu oikiasti, siirtäkää tää Neste-ralli vittuun Jyvöskylästä, tää käy maksan päälle! Dudekin sammui jo ja minä kirjoitan Jatkoajan juopotteluketjuuhn. Dude muuten lähti melkjo viehöttänän vleidin kanssa eilein Infernosta kotiin Popedan Erotomania-henkisesti, mutta eipä lohjemmut, epäilen. SAatana Sghell Veturista kaljaa koneeseen! Psykoosi!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olenko?
Todellakin olen..
Alkomahooli maistuu ja samalla nälkä kasvaa.
Avasin äsken jonkun Mexican Hot Sauce tai jonkun vastaavan purnukan ja lusikoin sen kurkusta alas oluella huuhdottuna.Oli muuten vitun hyvää.
Kännissä on hyvä olla,en mä muuta tiedä.

Np. * Good Charlotte - The River
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ehkä olen, ehkä en. So not, kunhan juttu kulkee.

Marski Cup ja rankka työrupeama takanapäin, josta palautuminen vaatii asianmukaisen nesteytyksen.

Kesäkiekkoilu on lopulta ihan jees. Jokereiden tekemä 6-0 -maali oli aivan käsittämättömän komea. Melkein koko turnauslipun hinnan olisi voinut maksaa pelkästään tuon takia.

* David Bowie - Heroes
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
'Kukka on lutka'.
ilmeisesti melko mieto meininki tässä ketjussa?
 

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
Tuli sitä jääleen juotua vähän kossua, mutta pitäisi vähän nyt rauhottua juomisessa, kun mitään kauheaa tarveetta ihmisellä ei ole, mutta kuitenkin aina tuntuu viikonloppuisin siltä, että nyt on pakko juoda pari aika montakin kilausta alas; kun vaivat vaivaa. Muuten se vaan menee tuohon juomiseen, kun alkaa vaan tekeamään mieli.
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paree kirjoittaa tänne kuin KKK:uu:n, koska saattaa olla, että lähden baariin. Tosin kännisshän EN OLE, koska ei pelkällä ouluella pääsee kuin humalaan/pöhnään. Tietysti voin palata asiaan, kun juon baarissa muutaman kossukolan. Katsellaan..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
E, emmää harrasta semmosta. Mää oon mehulinjalla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Samoilla mennään kuin eilen ehtoosti. Vähä maiskutellaan kotosalla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
YLÖS

Pitkästä aikaa kännipäissään täällä kirjoittelemassa. Kohta stadin yön humuja kohti. Homma skulaa ja olut maistuu. Rai rai rai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös