Nyt vituttaa!

  • 3 006 740
  • 11 368
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siis ketjuun nimeltä "nyt vituttaa" ei saa tulla negailemaan?

Taitavasti katkaistu lainaus. Olet varmasti todella ylpeä itsestäsi ja epäilemättä palvelee tarkoitusperiäsi. Positiivista että kerroit mikä tilanne finaalien kesken on. Jääkiekon ystävänä toki tiesin molempien tilanteet. Ehkä joku ei kuitenkaan tiennyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Anttila ja Marjamäki, ei mulla enempää. Vittu mitä hankintoja. Oisko Jesse Niinimäki vielä vapaana?
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Flintstonen kanssa samoilla linjoilla. Hyi saatana, että vituttaa ja oksettaa niin että veri ei kierrä.

Se joka teki aloitteen Anttilan hankintaan (Kurri, Vuorinen tai Jalonen) voidaan minun puolestani nakata mereen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hankinnat vituttavat, jos niillä ei hankita pääasiallisesti leveyttä jengiin. Uskon näin kuitenkin olevan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onko Rotenberg jo kiristämässä rahahanoja kun hankinnat ovat tämän tasoisia?
Ei tässä siitä ole kyse, uskoakseni. Jokereilla on nyt paljastettuna 17 kpl ei-lainalla olevien pelaajien sopimuksia, eli niitä on vielä kahdeksan piilossa meiltä täällä seuran ulkopuolella. Ihan selvää on että pari-kolme kärkilaituria sekä kakkos- ja kolmossentteri on vielä julkistamatta. Niin ja ykköspakki. Tullee myöhemmin sitä infoa, sillä aika varmaa on että (jos viime kauteen vertaa) Kapanen, 650k, Larsen, Kozun, Sallinen ja Aaltonen tulevat korvatuiksi*.

*Ei tarkoita korvatukea, vaan sen monikon translatiivin homonyymiä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anttilan ja Marjamäen hankkiminen ottaa päähän. Myös se, että joku on laittanut suuret HIFK Stadin kingi tarrat Lappeenrannan yliopiston vessaan.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Myös se, että joku on laittanut suuret HIFK Stadin kingi tarrat Lappeenrannan yliopiston vessaan.
Lohduttavaa asiassa on se, että ne tarrat ovat Suomen surkeimman yliopiston hyyskässä. Oikea paikka.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jaksaisi alkaa tuota raportointinappulaa veljeään vastaan käyttämään mutta alkaa olemaan selvä ettei veljistä ole kyse.
Täytyy myöntää, että on alkanut syyhyämään raportoinnin kanssa. Itse en ole vielä malttanut, mutta kaikki innokkaammat saavat tukeni.
Pari hutihankintaa tyyliin Harju ja Kennedy, mutta pääasiassa aivan uskomattoman hyvää duunia tehneet.
Kennedyä en oikein jaksa hudiksi laskea, tyhjiltä markkinoilta oli pakko saada jotain täyttämään klesojen aukkoja. Siis huono hankinta mutta olosuhteet lieventää. Sama sen Pelletierin kanssa. Mut Harju oli sit täys huti ja turska osa huti. Norski oli kyllä pelimies, mutta ei kykloopin systeemeihin. Myös Kapasen, Hakin ja kansantaiteilijan hankintoja voi kyseenalaistaa. Muistetaan kuiteskin, että siellä on paljon hyvää kuten Regin, Kulda, Kossu, Sallinen jne

Allekirjoitan "aivan uskomattoman hyvää duunia" kanssasi.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Täytyy myöntää, että on alkanut syyhyämään raportoinnin kanssa. Itse en ole vielä malttanut, mutta kaikki innokkaammat saavat tukeni.
Mä mietin että mistä raportoida? Siitä että jotkut erimieltä ja osoittavat asian oikeassa ketjussa eivätkä spämmi huhuketjuun offtopikkia? KHL ja fiilikset sekä vitutusketju ovat oikeit paikkoja purkaa tunteita keskustelupalstalla jos vituttaa tai fiilikset ovat positiiviset ta negatiiviset. Tietenkin jonkun gloryhunter haukkumiset yms voivat olla raportoinnin paikkaa, mutta se on vain yksi nimimerkki.
 

Mr. Cloudy

Jäsen
Suosikkijoukkue
50 in '07
Vituttaa vähän nostaa vitutusketju ylös, mutta minkäs mahdat:

Vähän pisti nyt ketuttamaan MarjamäkiAnttila-kaksikon signaaminen, kun Semir on purkamassa sopimustaan Ässien kanssa ja kaksi paikkaa rosterissa tilaa (joihin haetaan kiekollisia). Kunhan ei tuonne finaaleissa hävinneeseen päädy..
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa vähän nostaa vitutusketju ylös, mutta minkäs mahdat:

Vähän pisti nyt ketuttamaan MarjamäkiAnttila-kaksikon signaaminen, kun Semir on purkamassa sopimustaan Ässien kanssa ja kaksi paikkaa rosterissa tilaa (joihin haetaan kiekollisia). Kunhan ei tuonne finaaleissa hävinneeseen päädy..
Semir julleihin? Just... Kehotan tarkistamaan lääkityksen, jos on tuollaisia pelkotiloja.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Mikä ihmeen trolli tuo Max Power on? Ja miksi sitä ruokitaan?
No se on näitä Jokerit FC -potkupallojoukkueen hard core -faneja. Kertoo ihan kaiken. Reilu kaksikymppinen dissidentti. Jälkimmäiseen en sitten enää osaakaan vastata, kun itse syyllistyn siihen koko ajan. "Mä vihaan Karalahtea, Hjallista, KHL:ää ja haluan, että joukkue menee konkurssiin, että voidaan mennä Pirkkolaan rehaamaan ultrien kanssa" -tyyppinen janari. Eipä paljon muuta. Menisi töihin. Tai edes kouluun.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No se on näitä Jokerit FC -potkupallojoukkueen hard core -faneja. Kertoo ihan kaiken. Reilu kaksikymppinen dissidentti. Jälkimmäiseen en sitten enää osaakaan vastata, kun itse syyllistyn siihen koko ajan. "Mä vihaan Karalahtea, Hjallista, KHL:ää ja haluan, että joukkue menee konkurssiin, että voidaan mennä Pirkkolaan rehaamaan ultrien kanssa" -tyyppinen janari. Eipä paljon muuta. Menisi töihin. Tai edes kouluun.

Viime keväänä mietin ihan samaa ja päädyin pitkälti samanlaiseen profiiliin. Rehellisesti sanottuna vähän käy sääliksi jos on tosissaan noiden juttujensa kanssa?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Teemu Eronen HIFKiin. Meille ei oman juniorimyllyn ja usean kauden liigapakki sitten kelvannut, VITTU!

Meillähän on ihan liikaa jokeritaustaisia pelaajia joukkueessa vai mitä Kurri ja Vuorinen? Kai sillä vitun Jalvannilla on vielä blues-tausta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös