Nyt vituttaa!

  • 3 006 238
  • 11 368

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mua vituttaa se, että Jokereiden kannattajiksi itseään kutsuvat nimimerkit toivovat Jokereiden konkurssia, koska nykyinen meno ei miellytä. Usein sanotaan, että joukkue ei ole fanejaan suurempi, mutta on näköjään niin että fani on joukkuettaan suurempi? Olen hyvin surullinen siitä, että tilanne on edennyt tähän pisteeseen, missä ihmisten huonoimmat luonteenpiirteet tulevat näin voimakkaasti esiin. Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu. Vähän tulee sellanen olo näitten konkurssia toivovien kirjoituksista, että kun nykyisen lelun kaa ei voi leikkiä niin halutaan uusi lelu tilalle. Sinne vaan konkurssipesään koko paska. En voi ymmärtää. Mutta päätän tämän sovittelevaan sävyyn ja totean, että toki jokainen saa toivoa mitä haluaa ja kannattaa miten haluaa. Itse en vaan pysty ikinä toivomaan kannattamalleni joukkueelle konkurssia tai yleensäkään mitään pahaa, mutta ehkä olen vain vanhanaikainen jäärä joka on jäänyt ideologiansa kanssa jonnekin menneisyyteen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Aika samoilla linjoilla kuin @attendo eli seura edellä mennään. Olen tainnut sen sanoa monta kertaa, mutta ehkä vielä kerran: Jokerien kannattaja pelasi Jokerit sitten Grönlannissa, Vinku-Intiassa, Liigassa tai KHL:ssä. Toki joukkueen ulkopuolisista asioista olen mielipiteeni monta kertaa ilmaissut, mutta mitä tulee Jokereihin joukkueena, sen takana seistään kuolemaan asti.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
I hear you my brother from another mother mr. @Cobol ja olen samaa mieltä siitä, että aina saa olla eri mieltä mitä tulee joukkueen tai sen johdon toimintaan, mutta että aletaan julkisesti toivomaan konkurssia.....siinä on joku raja kyllä jo ylitetty.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
I hear you my brother from another mother mr. @Cobol ja olen samaa mieltä siitä, että aina saa olla eri mieltä mitä tulee joukkueen tai sen johdon toimintaan, mutta että aletaan julkisesti toivomaan konkurssia.....siinä on joku raja kyllä jo ylitetty.
Miksi? Konkastahan voi nousta uutena ja parempana. Vrt. Kärpät kun Jokerit teki niille temput ysärin alkajaisiksi. Okei niillä kesti se 8 vuotta nousta sieltä mutta sen jälkeen Oulussa onkin nosteltu pyttyä kuudesti. Varmaan tuntuu ihan hyvältä...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Miksi? Konkastahan voi nousta uutena ja parempana. Vrt. Kärpät kun Jokerit teki niille temput ysärin alkajaisiksi. Okei niillä kesti se 8 vuotta nousta sieltä mutta sen jälkeen Oulussa onkin nosteltu pyttyä kuudesti. Varmaan tuntuu ihan hyvältä...

Rehellisesti sanottuna en edes muistanut koko "Kärppä-casea" ennenkuin muistutit ja joo siinä tuli onnellinen loppu, happy end. Mutta en silti ymmärrä että kannattajana minun pitäisi toivoa Jokereiden konkurssia ja luottaa siihen, että konkurssin jälkeen kaikki kääntyy hyväksi. Ei kai se aina kuitenkaan mene niin. Ja Kärppienkin kohdalla on hyvä muistaa, että -95 alkoi Oulun talousalueella voimakas talouskasvu, mikä siivitti Kärppien jaloilleen nousua. Tilanteessa, jossa on suuria talousongelmia oikeastaan ympäri maailmaa ja epävakaata menoa muutenkin koko Suomessa ja Hjallis polttanut kaikki sillat takanaan, niin voi olla vaikeampi nousta konkurssin jälkeen jaloilleen kuin -90 luvun puolenvälin Oulussa, En osaa perustella mielipidettäni sen paremmin kun en ole mikään business asiantuntija. Minun mielestä Jokerit hyvä konkurssi paha. Ja sama nykyisellä kielellä, Jokerit da konkurssi njet.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos narrit menis konkkaan, niin onnellinen loppu vaatisi sokerisetää pistämään miljoonia hommaan. Jos V-G- on rahamiehiä, niin mikäs siinä toivoessa. Jos ei ole, niin toivot vain seuran kuolemaa. Sillä konkka vaatii rotan rahoituksen loppumista ja vuosi moista tarkoittaisi yli 10 milj velkoja...
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jos narrit menis konkkaan, niin onnellinen loppu vaatisi sokerisetää pistämään miljoonia hommaan. Jos V-G- on rahamiehiä, niin mikäs siinä toivoessa. Jos ei ole, niin toivot vain seuran kuolemaa. Sillä konkka vaatii rotan rahoituksen loppumista ja vuosi moista tarkoittaisi yli 10 milj velkoja...
No nämä, jotka toivovat Jokerien konkurssia ja kuvittelevat siitä alkavan uuden hienon nousun, eivät tiedä talouselämän lainalaisuuksista pätkän vertaa. Heidät voi jättää omien haaveilujensa varaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
No nämä, jotka toivovat Jokerien konkurssia ja kuvittelevat siitä alkavan uuden hienon nousun, eivät tiedä talouselämän lainalaisuuksista pätkän vertaa. Heidät voi jättää omien haaveilujensa varaan.

Katsos kun Jokerit voi nousta alasarjoista ihan ilman mitään namusetiä tai miljoonien eurojen budjettia. Se toki vaatii yhteisön panosta ja pitkäjänteisyyttä mitä teiltä uusilta korruptioliigan aikaisilta kannattajilta tuskin löytyy. Mutta näköjään toisille urheilu on pelkkä iso show ja suuren budjetin toiminta. Jos tämä nykyinen ns Jokerit lakkaa olemasta niin siirtyvät nämä gloryhuntterit seuraamaan vaikka koripalloa tai mikä ikinä sattuu olemaan silloin muodissa. Oikea yhteisö kyllä jatkaa eteenpäin ilman pettureita.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Katsos kun Jokerit voi nousta alasarjoista ihan ilman mitään namusetiä tai miljoonien eurojen budjettia. Se toki vaatii yhteisön panosta ja pitkäjänteisyyttä mitä teiltä uusilta korruptioliigan aikaisilta kannattajilta tuskin löytyy. Mutta näköjään toisille urheilu on pelkkä iso show ja suuren budjetin toiminta. Jos tämä nykyinen ns Jokerit lakkaa olemasta niin siirtyvät nämä gloryhuntterit seuraamaan vaikka koripalloa tai mikä ikinä sattuu olemaan silloin muodissa. Oikea yhteisö kyllä jatkaa eteenpäin ilman pettureita.
= oikeat kannattajat vs. väärät kannattajat.

Vituttaa tämä asenne.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos V-G- on rahamiehiä, niin mikäs siinä toivoessa. Jos ei ole, niin toivot vain seuran kuolemaa. Sillä konkka vaatii rotan rahoituksen loppumista ja vuosi moista tarkoittaisi yli 10 milj velkoja...
No vaikka nyt onkin aika hyvä tilanne, niin en kyllä ihan kokonaista KHL-vuotta pystyisi Jokereille kustantamaan. Mutta pointti meni ehkä vieläkin ohi: taustalafka saisi mun puolestani nurin jotta joku voisi perustaa uuden ja alkaa pyörittää seuraa Liigassa. Ja Harwall Areena on aikamoinen rahakaivo, mun puolestani Jokereiden ei tarvitsisi jatkaa siellä.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Siis ei juma mua vituttaa tää tän hetken vänkääminen täällä Jokeri-osiossa! Täällä oikeasti osa porukasta toivoo Jokereiden konkurssia että "päästään aloittamaan talkoovoimalla alasarjoista nousu takaisin kohti liigan parrasvaloja" Siis ei hyvää päivää! :D

Jokerit pelaa nyt KHL:ää, piste! Pelaa sitä hyvin todennäköisesti vielä varsin pitkään, joten sovitaanko, että ne ketä KHL-Jokerit ei napostele, jättää vähintään siitä vinkumisen tänne Jatkoaikaan jatkossa kirjoittamatta. Sitä on nyt kuunteltu ja luettu viimeiset kaksi vuotta ja on varmasti tullut kaikille hyvin selväksi. Kiitos siitä! Nyt nokka kohti uusia tuulia ja jos Jokereiden seuraaminen ei KHL:ssä maistu niin kannattaa varmaan kehittää elämäänsä jotain muuta sisältöä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta pointti meni ehkä vieläkin ohi: taustalafka saisi mun puolestani nurin jotta joku voisi perustaa uuden ja alkaa pyörittää seuraa Liigassa.
Naurattaa niin että vedet tulee silmistä. Liigalla on ollut aika tiukka suhtautuminen talouteen, vrt Blues. Jostain alasarjoista se vauhti olisi haettava ja tämä nykyinen narrien yhteisö olisi pelkkä kaukainen muisto siellä kakkosdivarin kaukalon laidalla ihmettelevälle.

Jos (ja kun) Jokerit poistuu KHL:stä, niin toivottavasti se tapahtuu hallitusti ja ilman konkkaa. Tuo kun perustuu siihen, että KHL:n tulevaisuus on kiinni Putinin valtakaudesta ja pelaaminen estyy myös silloin, jos lännen ja Venäjän välille syttyy sota. Putin on jo vanha ja jälkimmäinen uhka näyttää todennäköisemmältä päivä päivältä, koska Venäjää uhkaa rahojen loppuminen...Hitler hoiti myös talouden kaatumisen uhan sotimalla: Ei kaatunut vain talous, kaatui miljoonia ja koko maa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jostain alasarjoista se vauhti olisi haettava ja tämä nykyinen narrien yhteisö olisi pelkkä kaukainen muisto siellä kakkosdivarin kaukalon laidalla ihmettelevälle.
Esim. Mestiksestä vauhtia hakemalla toteutettu uusi tuleminen kelpaisi. Hartwall Areena lienee taloudellisesti isoin ongelma. Jos käy kuten yleisesti spekuloidaan, että Jokereiden KHL-taival päättyy kun Venäjän vallanpitäjän intressit ylläpitää länsilaajentumisesta kertovaa Jokeri-joukkuetta loppuvat (Putin poistuu vallankahvan luota), niin jossain muualla lienee pakko pelata. Kuka tuon kaiken Rotenbergiltä ostaa, on avointa, samoin se, minkälainen hintalappu Jokereilla on tuolloin. Jokereilla on joka tapauksessa niin iso potentiaali olla iso tekijä suomalaisessa urheiluskenessä, että ostajaehdokkaita varmasti löytyisi. Tässä mielessä on huono verrata Blegiin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Jos tämä nykyinen ns Jokerit lakkaa olemasta niin siirtyvät nämä gloryhuntterit seuraamaan vaikka koripalloa tai mikä ikinä sattuu olemaan silloin muodissa. Oikea yhteisö kyllä jatkaa eteenpäin ilman pettureita.

Koita nyt jo tajuta, että jokainen fani tai kannattaja on samanarvoinen, oli se sitten Eteläpäädyssä, katkarapukatsomossa tai vaikka kotisohvalla, asui se missäpäin maapalloa tahansa, tai kävisi peleissä monta kertaa kaudessa tahansa.

Vituttaa nämä itsestään muita suurempia ja parempia tekevät pellet.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Koita nyt jo tajuta, että jokainen fani tai kannattaja on samanarvoinen, oli se sitten Eteläpäädyssä, katkarapukatsomossa tai vaikka kotisohvalla, asui se missäpäin maapalloa tahansa, tai kävisi peleissä monta kertaa kaudessa tahansa.

Vituttaa nämä itsestään muita suurempia ja parempia tekevät pellet.

Onko asia sittenkään näin? Kyllä mun mielestä on ihan fakta, että kausikorttilainen, joka seuraa joukkuetta vuodesta toiseen on paljon arvokkaampi kannattaja kuin joku joka huoraa Jokereita jossain kaukana, näyttäen samalla persettä omalle paikalliselle seuralleen. Arvostan esimerkiksi tuhat kertaa enemmän Jyväskylässä asuvaa JYPin kannattajaa kuin samassa kaupungissa asuvaa Jokerifania.
 
Viimeksi muokattu:

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koita nyt jo tajuta, että jokainen fani tai kannattaja on samanarvoinen, oli se sitten Eteläpäädyssä, katkarapukatsomossa tai vaikka kotisohvalla, asui se missäpäin maapalloa tahansa, tai kävisi peleissä monta kertaa kaudessa tahansa.
Voiko sellaista ihmistä sanoa faniksi, jonka mielipiteet tuovat mieleen vain vihollisen? Fanin pitäisi tarkoittaa kannattajaa...jos ei ole mitään positiivista sanottavaa mistään seikasta niin kyse on vain faniksi naamioitumisesta.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko asia sittenkään näin? Kyllä mun mielestä on ihan fakta, että kausikorttilainen, joka seuraa joukkuetta vuodesta toiseen on paljon arvokkaampi kannattaja kuin joku joka huoraa Jokereita jossain kaukana, näyttäen samalla persettä omalle paikalliselle seuralleen. Arvostan esimerkiksi tuhat kertaa enemmän Jyväskylässä asuvaa JYPin kannattajaa kuin samassa kaupungissa asuvaa Jokerifania.

Toivottavasti sulla ei tule elämässä koskaan eteen tilannetta, jossa joudut työn tai jonkun muun painavan syyn takia muuttamaan toiseen kaupunkiin. Silloinhan joutuisit lopettamaan Jokereitten oikeinkannattamisen tai vähintään putoaisit fanihierarkiassa pohjasakkaan.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Katsos kun Jokerit voi nousta alasarjoista ihan ilman mitään namusetiä tai miljoonien eurojen budjettia. Se toki vaatii yhteisön panosta ja pitkäjänteisyyttä mitä teiltä uusilta korruptioliigan aikaisilta kannattajilta tuskin löytyy. Mutta näköjään toisille urheilu on pelkkä iso show ja suuren budjetin toiminta. Jos tämä nykyinen ns Jokerit lakkaa olemasta niin siirtyvät nämä gloryhuntterit seuraamaan vaikka koripalloa tai mikä ikinä sattuu olemaan silloin muodissa. Oikea yhteisö kyllä jatkaa eteenpäin ilman pettureita.
No mutta hei Max-hyvä. Etkös sä ole syntynyt tuossa 90-luvun puolimaissa, niin ethän säkään ole nähnyt ainakaan dynastianaikaista voittoputkea. Tai et ainakaan minun psykologisen tietämykseni varassa ainakaan kovin hyvin kykene muistamaan siitä mitään ja tokkopa olet tajunnut siitä paljoakaan. Minä en ainakaan 4-5 -vuotiaana hiffannut urheilusta tuon taivaallista. Ja tämä oli silloin kun Argentiina voitti ekan maailmanmestaruutensa fudiksessa. Että kannattajana sinäkin olet muutamaan tällä palstalla heiluvaan dinosaurukseen aikamoista mikkihiiriosastoa. Minä en sinun kannattamistasi dumaa, enkä kenenkään muunkaan. Mutta noilla sinun meriiteilläsi ja vähääkään taloudellista osaamistasi veikatessani en alkaisi tekemään kanssasi liiketoimintasuunnitelmaa Jokereiden nostamiseksi mutasarjasta parrasvaloihin. Että sinuna laittaisin vähän sordiinoa päälle.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Toivottavasti sulla ei tule elämässä koskaan eteen tilannetta, jossa joudut työn tai jonkun muun painavan syyn takia muuttamaan toiseen kaupunkiin. Silloinhan joutuisit lopettamaan Jokereitten oikeinkannattamisen tai vähintään putoaisit fanihierarkiassa pohjasakkaan.
Olipa niin hyvin sanottu, että nyt ei vituta yhtään.
Elikkä silkka off-topic viesti tämä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
No mutta hei Max-hyvä. Etkös sä ole syntynyt tuossa 90-luvun puolimaissa, niin ethän säkään ole nähnyt ainakaan dynastianaikaista voittoputkea. Tai et ainakaan minun psykologisen tietämykseni varassa ainakaan kovin hyvin kykene muistamaan siitä mitään ja tokkopa olet tajunnut siitä paljoakaan. Minä en ainakaan 4-5 -vuotiaana hiffannut urheilusta tuon taivaallista. Ja tämä oli silloin kun Argentiina voitti ekan maailmanmestaruutensa fudiksessa. Että kannattajana sinäkin olet muutamaan tällä palstalla heiluvaan dinosaurukseen aikamoista mikkihiiriosastoa. Minä en sinun kannattamistasi dumaa, enkä kenenkään muunkaan. Mutta noilla sinun meriiteilläsi ja vähääkään taloudellista osaamistasi veikatessani en alkaisi tekemään kanssasi liiketoimintasuunnitelmaa Jokereiden nostamiseksi mutasarjasta parrasvaloihin. Että sinuna laittaisin vähän sordiinoa päälle.

Valoja päälle nyt taas siellä. Ehkä Jokerien nostaminen alasarjoista kiinnostaa vähän muitakin kuin pelkästään minua. Sinulle Jokerit ei ehkä merkitse niin paljon, että kannattaisit divariseuraa mutta älä lähde muiden puolesta puhumaan. Jokerit kyllä nousee tän nykyisen roskasakin konkurssin jälkeenkin eikä sun tarvitse pelätä, että Max Power heiluu silloin toimarina.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Valoja päälle nyt taas siellä. Ehkä Jokerien nostaminen alasarjoista kiinnostaa vähän muitakin kuin pelkästään minua.
Mutta sinun mielestäsihän Jokereiden pitäisi nimenomaan pelata noissa kurasarjoissa. Onneksi suurin osa meistä ymmärtää sen verran urheilun päälle ettei tuollaista halua. Valitettavasti on vielä näitä ala-asteikäisiä ja niiden tasolle jääneitä jotka yrittävät leikkiä jotain superfania, mutta onneksi urheilu voittaa aina.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mutta sinun mielestäsihän Jokereiden pitäisi nimenomaan pelata noissa kurasarjoissa. Onneksi suurin osa meistä ymmärtää sen verran urheilun päälle ettei tuollaista halua. Valitettavasti on vielä näitä ala-asteikäisiä ja niiden tasolle jääneitä jotka yrittävät leikkiä jotain superfania, mutta onneksi urheilu voittaa aina.

Tähän sama. Venäjän korruptioliiga kaatuu viimeistään seuraavan kauden jälkeen nykymuodossaan, joka on todellakin urheilullisuuden voitto. Onneksi nyt viholliset tulevat joukolla kaapista ulos. Voidaan sitten huvittuneena seurata, kun Jokerit on noussut takaisin liigaan ja nämä täällä kirjoittavat Khl-fanaatikot tulevat sankoin joukoin gloryhunttaamaan. Sitten voidaan muistella näitä juttuja, joissa mm sanotaan ettei kannattajien vetämä Jokerit kiinnosta, eikä aiota seurata ollenkaan jos palataan ''paskaliigaan'' jne.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tossa Torpedo sarjassakaan ihan täysin urheilullisin perustein tiputtu. Kurinpito yms.
Tämä on tullut selväksi. Jos haluaa menestyä, niin tuomariston ja kurinpidon vääryyksiin ei kannata jäädä roikkumaan, tuhlattua energiaa. Oikeastaan aika tyypillistä venäläistä: soft power vaikuttaminen pilataan vetämällä kotiin päin. Ei yleisö ole niin tyhmää etteikö se tajuaisi ja meillä on toistaiseksi vapaa lehdistö eli nekin puuttuu asiaan. Ei niin yllättäen venäläiset ryssivät taas.

Joukkueen kannalta tämä pitää tiedostaa: näillä reunaehdoilla Jokerit joutuu pelaamaan.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Tähän sama. Venäjän korruptioliiga kaatuu viimeistään seuraavan kauden jälkeen nykymuodossaan, joka on todellakin urheilullisuuden voitto. Onneksi nyt viholliset tulevat joukolla kaapista ulos. Voidaan sitten huvittuneena seurata, kun Jokerit on noussut takaisin liigaan ja nämä täällä kirjoittavat Khl-fanaatikot tulevat sankoin joukoin gloryhunttaamaan. Sitten voidaan muistella näitä juttuja, joissa mm sanotaan ettei kannattajien vetämä Jokerit kiinnosta, eikä aiota seurata ollenkaan jos palataan ''paskaliigaan'' jne.
Joskus kun yrittää lukea näitä postauksia ihan ajatuksella, niin vaikeaa se on. Miksi juttusi menevät alati maanisemmiksi ja todellisuudesta vieraantuneemmiksi? Voitko ihan hyvin? Vai trollaatko vaan? Nimimerkin takaa on helppoa huudella vaikka kuinka tolkutonta läppää, kun ei niistä saa isommin edes häpeää aikaiseksi. Häpeä ja itsereflektio pitävät meidät kohtuullisen hyvin maan pinnalla. Ja sä veistelet täällä tällä hetkellä kuin myöhempien aikojen pyhien The Original Jags. Tosin ehkä vaan siellä akselin toisella laidalla. Menisit säkin töihin. Se tekee kuupalle hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös