Nyt vituttaa!

  • 3 010 949
  • 11 368

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
@C.Orr

Olethan sinäkin aika kovin sanankäänteinen ja typerine hakamussutteluinesi ollut osaltasi vaikuttamassa tähän riitaisuuteen joten lainaankin tähän erästä suurta ajattelijaa.

"Yritätäkö sinä nyt kehitellä itsellesi jotain analyyttisen sivusta seurajaan sädekehää, vaikka kirjoituksistasi paistaa läpi kuin itsestäänselvä tämä tapahtuma sinusta on?"
On hieman eri asia opastaa oikeinkannattamista ja kehoittaa toisia hankkimaan naapuriseuran kausikorttia. Ja ei, en ole kehittelemässä mitään analyyttistä sivustaseuraajan sädekehää itselleni. Olen kirjoittanut kieltämättä voimakkain sanakääntein KHL:stä ja seison selkä suorana kirjoitusteni takana. Edelleen.

Kuvani tosin vahvistui siitä, että mitä fanaattisempi KHL-fani sitä totisempi torvensoittaja.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
On tämä keskustelu mennyt kyllä huvittavaksi, kun täällä osataan jo opastaa muita siitä keitä ja minkälaisia faneja Jokerit hallilleen haluaa. Surkuhupaisaa sen sijaan on, että samat henkilöt aliarvioivat rankasti Liigaa, sen tasoa ja sen seuroja.

@Valle sä käytät Liigasta nimitystä "paskaliiga" antamatta kuitenkaan perusteluja mielipiteellesi. Minkähän tasoinen seura mahtaakaan Jokerit siinä tapauksessa mielestäsi olla, kun ylivertaisilla resursseillaan se ei kyennyt voittamaan tätä "paskaliigaa" reiluun kymmeneen vuoteen?

Kun ainakin itse arvostan faktaa epätäsmällisten mielipiteiden sijaan niin seuraavassa ihan puhdasta faktaa: Liiga on kasvattanut lähimenneisyydessä mm. seuraavia pelaajia: Barkov, Teräväinen, molemmat Granlundit, Pulkkinen, Lindell, Korpisalo, Hännikäinen, Lindbohm ja Ristolainen, jotka ovat kaikki pelanneet tällä kaudella NHL:ssä. Ensikaudella sinne lähtee ensimmäiseltä varauskierrokselta Aho, Laine ja Puljujärvi. Lisäksi Hintzin ja Husson tie vienee Pohjois-Amerikkaan ja on ajan kysymys kun saavat vyölleen NHL - matseja. Melko hyvin "paskaliigalta" ja kuinkakohan monta pelimannea meiltä lähtisikään NHL:ään jos "paskaliiga" olisi yhtä laadukas kuin vaikkapa Saksan DEL.

Mitä tulee tämän kevään Liigan välieriin niin kaikki näkemäni matsit ovat viihdyttävyydeltään olleet huippuluokkaa. Pelin taso on ollut korkea ja ottelut ratkaistaan kaukalon sisäpuolella. Voin vain kuvitella omalta kohdaltani sen, jos Jokerit olisivat Tapparan tilalla ottamassa Raksilassa seitsemättä matsia välierissä ja voitosta päästäisiin finaaliin HIFK:ta vastaan. Ainakin omalla kohdallani se peittoasi tunnekirjon osalta jonkun Torpedo-sarjan mennen tullen. Todennäköisesti monella muullakin.

Mulle on ihan ok, jos joku pitää KHL:stä ja fanittaa sitä ja mun on vaikea kategorisoida fanittamista sen perusteella mikä on kenenkin oma kokemuskenttä KHL:stä tai Liigasta. Mulle kuten monelle muullekin Jokerit on se juttu ja seuraa tässä kannatetaan eikä sarjaa. Liiga tarjoaisi omasta mielestäni vain mieluisamman alustan ja antaisi kannattajuudelle enemmän sisältöä alkaen junioripolun mielekkyydestä päättyen realistiseen mahdollisuuteen kamppailla kirkkaimmasta.

Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Se on nyt aivan sama mitä sinä tai muut palstan ylijumalat lässyttävät. Liigan nykytaso on heikko, eikä sitä muuksi muuta yksi hieno välieräsarja. Joukkueita on yksinkertaisesti liikaa eikä "huippu" pelaajia riitä joka joukkueeseen. Tuomarit ovat luokattomia eikä minkäänlaista linjaa ole( sama juttu KHL:ssä). Pelinopeus, Syöttöjen vastaanottaminen, Laukaisutaidon puute ja kahvakiekko ovat jääneet näkyvimmin mieleen. Lisäksi ottelutapahtumat ovat kuin joltain 80-luvulta. Samoilla kaavoilla edetään vuodesta toiseen. Niinkuin hyvin tiedät Jokerit alisuoritti vuodesta toiseen Liiga-aikoina ja olihan se käsittämätöntä että näillä resurseilla ei Liigaa voitettu. Nyt puhaltavat uudet tuulet ja Jokerit pelaa sillä tasolla mikä miellyttää omaa silmää. Ottelutapahtuma on huippuluokkaa ja pelit ovat laadukkaita ja Jokerit ei enää alisuorita. Jos minä haluan katsoa laatukiekkoa en todellakaan uhraisi sekuntiakaan siitä Liigaan . NHL, KHL ja SHL täyttävät laatukiekon kriteerin. Ilman noita superjunnuja nykyliiga on aika köyhä ja on hauska nähdä kuinka mielenkiito säilyy ensi kaudella kun sankarit ovat muissa maisemissa. Ai niin Mikkelin Jukurit pelaa ensi kaudella...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kuvani tosin vahvistui siitä, että mitä fanaattisempi KHL-fani sitä totisempi torvansoittaja.

Ilmeisesti tämä menee molempiin suuntiin sikäli kun et voi jättää edes pyynnöstä vittuiluja väliin sellaisista ketjuista joissa yritetään katsella kolikon kääntöpuolta. Jos se on sinun mielestäsi hedelmällistä niin se on surullista. Jos se on mielestäsi hauskaa niin sekin on surullista.

Hieman kyllä vitutti kun viikon odotteli sopimusasioiden valottamista ja lähinnä jonkun kovan nimen julkistusta mutta sellaista ei kuitenkaan tuotu julkisuuteen. Syyt on kuitenkin ihan ymmärrettävät sikäli kun mediahuomio kuitenkin keskittyy tällä hetkellä Liigaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Se on nyt aivan sama mitä sinä tai muut palstan ylijumalat lässyttävät.
Sulla on se oikeus aivan kuten kaikilla muillakin. Mä lässytin KHL:stä, Jokereista ja HIFK:sta, sä vastasit lässyttämällä musta ja mä vastasin lässyttämällä sulle kysymyksiä. Olisi suht rehtiä lässyttää vastauksia, kun kerran esitit niin suoria mielipiteitä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Sulla on se oikeus aivan kuten kaikilla muillakin. Mä lässytin KHL:stä, Jokereista ja HIFK:sta, sä vastasit lässyttämällä musta ja mä vastasin lässyttämällä sulle kysymyksiä. Olisi suht rehtiä lässyttää vastauksia, kun kerran esitit niin suoria mielipiteitä.

Olisin kyllä vastannutkin, mutta kun esitit asiat tyyliin: Tsemppiä sulle sinne Pohjanmaalle! Ymmärrän kyllä, että siellä arki on varmaan tylsyydessään henkisesti aika rankkaa, Kuinka pitkällä on mahdollisimman kaukana? Pitääkö mennä pidemmälle kuin 335 kilsan päähän tyyliin niin jätin vastaamatta. Kertoo aika paljon millä tasolla olet henkisesti.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Se on nyt aivan sama mitä sinä tai muut palstan ylijumalat lässyttävät.

Kappas mä olen saanut jälleen ylennyksen. Viimeksi eräs KHL-fanaatikko ylensi mut moloksi orgun saajaksi, hetki sitten urani sai rakettimaisen nousun analyyttiseksi sivustaseuraajaksi ja nyt jo palstan ylijumalaksi. Tässähän ylenee samaa tahtia kuin Putinin suosikkivosut.

Jos olisit vaivautunut tekemään hieman taustatyötä olisit hyvin pienellä vaivannäöllä löytänyt useammankin kriittisen kirjoitukseni Liigan ongelmista. Yhtään kirjoitusta sen sijaan et löydä siitä, että opastaisin muita kannattamaan oikein tai neuvomaan minkä joukkueen kausikortti pitää hankkia.

Ilmeisesti tämä menee molempiin suuntiin sikäli kun et voi jättää edes pyynnöstä vittuiluja väliin sellaisista ketjuista joissa yritetään katsella kolikon kääntöpuolta. Jos se on sinun mielestäsi hedelmällistä niin se on surullista. Jos se on mielestäsi hauskaa niin sekin on surullista.

Kieltämättä se eräs kirjoitukseni KHL positiivisuus ketjuun oli hieman ajattelematonta ja olisin voinut sen jättää väliin. Tarkoitus ei missään tapauksessa ollut hiljentää keskustelua aiheesta. Eiköhän itse kullakin ole historiassaan kirjoituksia, joissa enterin painaminen olisi voinut jäädä tekemättä. Se kirjoitus oli tehty ilkikurinen pilke silmäkulmassa ja Jokereiden kannattaminen on yhtä arvokasta jokaisella sarjaan katsomatta.
Huumori on taitolaji, jota ei voi koskaan aliarvoida liikaa ja nostan tästä syystä käteni pystyyn virheen merkiksi. Peace.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirveesti te Jokeri-kannattajat tappelette nykyään keskenään. Ei Liiga aikoina ollut tällaista havaittavissa.

Niin ja joku tuolla aikaisemmin mainitsi kannattajat. On ollut kyllä todella harmi nähdä, että yhden suomen hienoimman seuran fanitusmeininki on laskenut KHL:ään siirron jälkeen aika paljon. Ei ole samanlaista meininkiä enää mitää liigassa oli.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hirveesti te Jokeri-kannattajat tappelette nykyään keskenään. Ei Liiga aikoina ollut tällaista havaittavissa..

Riippuu siitä kuinka kauan ajassa mennään taaksepäin. Mutta totta, surullistahan tämä on. Toki jokainen on oikeutettu ilmaisemaan tunteensa mutta monella (itseni mukaan lukien) olisi vähän opeteltavaa millä tavalla ne esille tuodaan. KHL:ssä nyt sohitaan ja asia ei tosiaan toisille faneille vittuilemalla tulee muuksi muuttumaan. En ihmettelisi jos vielä kävisi niin että kun tunnelma jossain määrin tasapainottuu niin on paluu Liigaan ja taas alkaa kiukuttelu. Sekään toki ei toisille faneille vittuilemalla tule muuksi muuttumaan.

Toinen syy toki on pettymys tämän kauden liian aikaiseen päättymiseen niin ajallisesti kuin pelillisestikin.

@C.Orr Kunnia sinulle suoraselkäisyydestä että nyt jälkikäteen myönnät että oli vähän turha. "Ei se mitä sanoo vaan miten sanoo". Eli omia mielipiteitä ei tarvitse anteeksi pyydellä etkä sinä pyydellytkään. En minäkään. Yläviis!
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kyllähän se epäilys joidenkin kannattajien karmivasta HIFK-kompleksista taas herää kun tätä säiettä lukee eilisen jälkeen.

Vittu ihan oikeasti, eri sarja mutta silti menee jullien menestys pahasti tunteisiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olisin kyllä vastannutkin, mutta kun esitit asiat tyyliin: Tsemppiä sulle sinne Pohjanmaalle! Ymmärrän kyllä, että siellä arki on varmaan tylsyydessään henkisesti aika rankkaa, Kuinka pitkällä on mahdollisimman kaukana? Pitääkö mennä pidemmälle kuin 335 kilsan päähän tyyliin niin jätin vastaamatta. Kertoo aika paljon millä tasolla olet henkisesti.
No nyt!

Älä puhu paskaa! Itse sanoit että mun pitäisi ostaa HIFK:n kausikortti, ja kun kysyin perusteita, et vastaa. Samoin sanoit ettei mua kaivata Jaffalassa ja että mun pitäisi painua mahdollisimmab pitkälle. Miksi? Et vastaa. Ja miksi ne lainausmerkit? Et vastaa.

Ja mun pitäisi uskoa että tämä vastaamattomuus johtuu siitä, että huomautin sun asuvan jossain aivan hornan skutsissa mikä oli sinänsä ihan asiaan liittyvä huomio, ja siitä että olet huolissasi mun henkisestä tilasta.. Joo, see you later.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan silkasta uteliaisuudesta..mikä lienee ikäjakauma näissä teidän pro khl/takas liigaan!- ryhmissä? Jotenkin ulkopuolisen silmään näyttäisi ns. nuorempi polvi fanittavan enemmän khl:lää ja old timerit muistelee haikeana liigas...?

Sinänsä selittäisi asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ihan silkasta uteliaisuudesta..mikä lienee ikäjakauma näissä teidän pro khl/takas liigaan!- ryhmissä? Jotenkin ulkopuolisen silmään näyttäisi ns. nuorempi polvi fanittavan enemmän khl:lää ja old timerit muistelee haikeana liigas...?

Sinänsä selittäisi asiaa.

En usko että on näin mustavalkoista. Tiedän käyneeni Jokerien matseissa jo ennen kuin moni näistä ProLiiga tyypeistä oli edes pilke isänsä silmäkulmassa. Muutenkin täysin irrelevanttia asetelmien hakua.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En usko että on näin mustavalkoista. Tiedän käyneeni Jokerien matseissa jo ennen kuin moni näistä ProLiiga tyypeistä oli edes pilke isänsä silmäkulmassa. Muutenkin täysin irrelevanttia asetelmien hakua.

Höpsis. Täysin adekvaatti kysymys silkasta uteliaisuudesta. Selittäisi sinänsä, koska nuoremmalla polvella ei ole muistoja esim. -90 luvun menestysajasta. Janeckyt yms. ovat vain nimiä ja kuvia.
Vanhempi polvi on nähnyt sitten divarit ja ajat ennen Harkimoa jne...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Höpsis. Täysin adekvaatti kysymys silkasta uteliaisuudesta. Selittäisi sinänsä, koska nuoremmalla polvella ei ole muistoja esim. -90 luvun menestysajasta. Janeckyt yms. ovat vain nimiä ja kuvia.
Vanhempi polvi on nähnyt sitten divarit ja ajat ennen Harkimoa jne...

Ymmärsin kyllä mitä ajoit takaa. Tämä vanhempi polvi myös muistaa kun dynastian aikana moni haaveili pääsystä johonkin kansainväliseen liigaan. Se on vähän kiinni siitä kuka ja miten tätä asiaa tarkastelee. Sen vuoksi en näe esittämääsi ikäyhteyttä näiden sarjojen kannatuksen takana.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
No nyt!

Älä puhu paskaa! Itse sanoit että mun pitäisi ostaa HIFK:n kausikortti, ja kun kysyin perusteita, et vastaa. Samoin sanoit ettei mua kaivata Jaffalassa ja että mun pitäisi painua mahdollisimmab pitkälle. Miksi? Et vastaa. Ja miksi ne lainausmerkit? Et vastaa.

Ja mun pitäisi uskoa että tämä vastaamattomuus johtuu siitä, että huomautin sun asuvan jossain aivan hornan skutsissa mikä oli sinänsä ihan asiaan liittyvä huomio, ja siitä että olet huolissasi mun henkisestä tilasta.. Joo, see you later.

Kerro toki lisää mitenkä asuinpaikka liittyy yhtään mihinkään? Itse totesit että et astu Arenalle niin kauan kun Jokerit pelaa KHL:ssä niin sinulle seuraava looginen etappi olisi Nordis koska se on ollut sinulle niin rakas paikka ja siellä pelataan niin helvetin viihdyttävää jääkiekkoa ja ottelutapahtumakin on valovuoden Jokereiden vastaavaa edellä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan silkasta uteliaisuudesta..mikä lienee ikäjakauma näissä teidän pro khl/takas liigaan!- ryhmissä? Jotenkin ulkopuolisen silmään näyttäisi ns. nuorempi polvi fanittavan enemmän khl:lää ja old timerit muistelee haikeana liigas...?

Sinänsä selittäisi asiaa.

Ei tohon kysymykseen saa varmasti koskaan faktista vastausta. Jos nyt Eteläpäädyn elämistä katsoo, niin isoin kato on käynyt nimenomaan paikattoman puolella nuorempien fanien keskuudessa, kun taas Old Chiefs on edelleen paikan päällä hyvin edustettuna. Mutta kuka on pro-khl ja kuka liiga, niin vaikea sanoa. Oma veikkaus kuitenkin on, että niin poistuneista kuin edelleen paikallaolevista faneista suurin osa näkisi Jokerit mielummin Liigassa kuin KHL.ssä, mutta vain osa jättää kuitenkaan KHL:n takia peleissä käymisen tai seuraamisen pois. Ehkä kuitenkin keskimääräisesti vanhemmilla on luonteessa ne pahimmat kulmat jo hioutuneet hieman pyöreämmäksi, eikä kaikki ole enää niin ehdotonta ja mustavalkoista ja siksi siellä peleissäkin vielä käydään. Saattaa toki olla, että oma mutuni on täysin hatusta vedettyä soopaakin.

Jos itse saisin valita, niin mielummin Liiga, mutta joukkueen takana seistään kuitenkin KHL:ssäkin. Ensisijaisesti Rotan, kuin KHL:n, takia epäröin kuitenkin kausikortin uusimista enää ensi kaudelle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kerro toki lisää mitenkä asuinpaikka liittyy yhtään mihinkään?
Mieluusti. Mun mielestäni oli varsin huvittavaa, että sinä siellä jossain toisella puolella Suomea ohjeistat mua painumaan mahdollisimman kauan. Siinä oli jotain koomista. Sen sijaan se, että sinä siellä kaukana jossain tiedät tarkalleen minkälaisia ihmisiä ei Jaffalassa kaivata, oli sekä huvittavaa että irvokasta. Irvokasta siksi, että päätit sieltä jostain kaukaa arvostella mun faniuttani, koska ilmeisesti sinulle oli liikaa että kehuin Liigaa, HIFK:n faneja ja Nordista. Voisit todellakin avata niitä alkuperäisen viestisi juttuja liittyen muhun. Minähän en nimittäin sanonut sinusta yhtään mitään ennen sitä!

Itse totesit että et astu Arenalle niin kauan kun Jokerit pelaa KHL:ssä niin sinulle seuraava looginen etappi olisi Nordis koska se on ollut sinulle niin rakas paikka ja siellä pelataan niin helvetin viihdyttävää jääkiekkoa ja ottelutapahtumakin on valovuoden Jokereiden vastaavaa edellä.
Älä viitsi leikkiä tyhmää.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun täällä haikaillaan liigaan ja sitten otteluseurantaketjussa joku viitsii muistuttaa Kärppien käsimaalista 2003 neljännen välierän jatkoajalla. Katellaan sitten uudestaan kun KHL:ssä tiputaan jonkun vastaavan tuomariperseilyn takia. Sitä odotellessa. Oikeesti, videotarkastus ja kaikki. Hyi saatana.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihmeellistä kitinää täällä. Osa tykkää KHL:stä ja osa ei. Osa haluaa takaisin Liigaan ja osa ei. Minulle on aivan sama, olen viihtynyt katsomossa Liigassa ja nyt myös KHL:ssä.

Hienoa, että HIFK ollaan saatu myös mukaan. Heillä menee hyvin ja toivon heille mestaruutta, harmi kun halli myytiin loppuun yhdeksässä minuutissa.

Olipa turha viesti, koska ei vituta.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ihan vitun huikeaa settiä V-G-. Mitä helvetin huvittavaa siinä on että lauon mielipiteitä toiselta puolelta Suomea? Minä en näe siinä mitään huvittavaa. Onko se joku Helsinkiläisten yksinoikeus kannattaa Jokereita? Suksi nyt vittuun jo mielipiteinesi. Olen 23 vuotta seurannut Jokereita herkeämättä ja niin aion tehdä jatkossakin. Minulle on täysin yhdentekevää miten jullit menestyy ja siitä ei kuuluisi täällä edes keskustella, koska Jokerit pelaa aivan eri sarjassa. Sinähän avasit KHL:n pudotuspeleille oman ketjun kun vedit herneen nenään kun positiivisuusketjussa jauhettiin Torpedoista ja SKA:sta. Samalla tavalla voit lopettaa julleista jauhamisen täällä ja siirtyä vaikka sinne Liigan puolelle. Minä, Minä ja vielä kerran Minä. Se on paistanut jo kirjoituksistasi pitkään ja aina vain minä olen oikeassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sinähän avasit KHL:n pudotuspeleille oman ketjun kun vedit herneen nenään kun positiivisuusketjussa jauhettiin Torpedoista ja SKA:sta. Samalla tavalla voit lopettaa julleista jauhamisen täällä ja siirtyä vaikka sinne Liigan puolelle.
Jospa nyt taas kerran vetäisit vähän henkeä ja tarkistaisit faktat ennen kuin pauhaat. Minä en ollut se, joka toi HIFK:n finaalipaikan tähän ketjuun. Viestini ovat koskeneet Jokereita ja KHL:ää, joiden itseäni vituttavia aspekteja olen peilannut mm. HIFK:n kotiotteluiden tunnelman kautta (mitä siellä tehdään hyvin/toisin kuin meillä Pasilassa). En koe korostaneeni omaa itseäni mitenkään sen kummemmin, itse asiassa sinähän minun henkilöni tähän ketjuun toit...

Ihan vitun huikeaa settiä V-G-. Mitä helvetin huvittavaa siinä on että lauon mielipiteitä toiselta puolelta Suomea? Minä en näe siinä mitään huvittavaa. Onko se joku Helsinkiläisten yksinoikeus kannattaa Jokereita?
Väännetään rautalangasta: En ole ottanut kantaa siihen saatko sinä olla Jokereiden fani vai et. En sanallakaan. Nyt otan: senkus olet. Toisekseen: Mielipiteiden laukomisessa kaukaa ei sinänsä ole mitään huvittavaa, ellei sisältö anna siihen erityisesti syytä. Se, mikä mua huvitti, ja miksi kuittasin sulle seinäjokisuudestasi, oli se, että kun mä nyt olen ravannut tuolla viimeiset vuodet aivan solkenaan, niin millä meriitillä sä tulet kertomaan mulle ettei mua kaivata? Ja muutenkin ihan dorka heitto: ei siellä ketään yhtä katsojaa sen enempää kaivata (ehkä capot poisluettuna), eikä se varsinkaan ole kenenkään toisen fanin määriteltävissä kenen on suotavaa mennä hallille ja kenen ei.

Mä puolustan jokaisen oikeutta käydä just siinä hallissa katsomassa matsia kuin huvittaa. Olen puolustanut tätä oikeutta myös sitä toista kirjoittajaa vastaan, joka tuota "sua ei kaivata"-skeidaa on täällä huudellut. (Onko tämä nyt sitä minäminäminää, heh?)

Loppuun taas vähän kevennystä. Pyydän huomioimaan ettei kukaan ole sanonut nimimerkki Vallelle, etteikö tämä saisi ilmaista mielipidettään.
Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen.
Suksi nyt vittuun jo mielipiteinesi.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niinkuin hyvin tiedät Jokerit alisuoritti vuodesta toiseen Liiga-aikoina ja olihan se käsittämätöntä että näillä resurseilla ei Liigaa voitettu. Nyt puhaltavat uudet tuulet ja Jokerit pelaa sillä tasolla mikä miellyttää omaa silmää. Ottelutapahtuma on huippuluokkaa ja pelit ovat laadukkaita ja Jokerit ei enää alisuorita.

Jotkut pelaavat vielä, Jokereiden kausi päättyi helmikuussa. Eikö se ole alisuorittamista?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Jotkut pelaavat vielä, Jokereiden kausi päättyi helmikuussa. Eikö se ole alisuorittamista?

Ei Jokereiden budjetilla joka ei ole lähelläkään kärkeä. Toki putoaminen Torpedolle oli pettymys, mutta noilla loukkaantumismäärillä ei mikään yllätys. Aikainen kauden loppuminen johtuu siitä kun kausi alkaa jo Elokuussa ja se on kyllä aivan perseestä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä en menisi katsomaan Liigan pelejä vaikka joku maksaisi matkat, ottelulipun ja kustantaisi ruuat ja bissen. Ei vaan kiinnosta tuo tuote pätkän vertaa. Joukkueet eivät aiheuta minkäänlaisia tunteita..

Voisiko tähän vaikuttaa se, että asut paikkakunnalla, jossa minkäännäköistä kilpailuasetelmaa ei ole ollut eikä tule olemaankaan? Paitsi jossain eukonkannossa vai mitä te nyt siellä harrastattekaan.

Ei siinä, ihan koomista nähdä seinäjokelainen kouluttamassa helsinkiläistä siinä miten Jokereita kannatetaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Huutonaurua ihan oikeasti nyt tälle menolle. Nykyään näköjään jostain Seinäjoelta tulevat tekstitv-kannattajat alkavat kertomaan miten Jokereita saa kannattaa ja painumaan mahdollisimman ''kauas''. Nää ihan aiheellisista syistä nousevat ristiriidat kannattajien välillä ovat kyllä tietyllä tasolla jopa positiivinen asia. Nämä kommentit muistetaan sitten, kun Jokerit on taas suomalainen joukkue. Muistakaahan Vallet ja kumppanit pysyä silloin mahdollisimman kaukana ''paskaliigan'' tapahtumista noiden kommenttien jälkeen. Selkäänpuukottajat ja petturit eivät kyllä ansaitse olla mukana gloryhunttaamassa silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös