Nyt vituttaa!

  • 3 009 571
  • 11 368

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Nimimerkiltä P.R. 33 asiallista tekstiä. Yhä vähemmän tänne enään jaksaa tulla keskusteluja lukemaan, koska jokainen Jokerit -osion ketju on täynnä sitä samaa salaliittoteoriaa, eikä vähiten tämän yhden nimimerkin toimesta. Ei mainita, että kenen, niin ei tarvitse takertua ja loukkaantua. Aiheelle on perustettu jo useampi ketjukin, mutta silti sitä samaa asiaa pitää jauhaa kaikissa muissakin ketjuissa.

Kieltämättä se vituttaa että jokainen ketju Jokerit osiossa käsittelevät samoja aihealueita ainakin jollakin levelillä. Taidan itse pitäytyä tuolla Jani Ridan ketjussa, koska Jani Rita. Ehkä jos Mäen tai Ozzyn ketjuihin tulee jotain niin sielläkin voi kävästä.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Tuo nyt vaan ei mene läpi. Justhan ilmoitit että sinun mielestäsi on täysin OK kun Jokerien omistaja juhlii vastustajan tekemää maalia ja minä siihen, että mulla ei ole mitään näkemystäsi vastaan koska jokaiselle on oikeus kannattaa miten haluaa, mutta vanhana gubbena en pysty hyväksymään Rotenbergin toimintaa enkä tajumaan miten nykykannattajat voivat sen hyväksyä.

Ei se uhriutuminen pure. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta eihän muiden tarvitse olla Rotenbergin "kannatustyylistä" samaa mieltä. Jos tätä eroa et ymmärrä, kyse on aivan tietoisesta vääristelystä.

Isossa kuvassa Rotenberg ei ole ongelma. Ongelma on Venäjän nationalistinen henki ja korruptio, joka rehottaa venäläisessä urheilussa. Sen laineet ulottuvat myös KHL:ään ja vaikuttavat Jokerien otteluihin. Muuta syytä ns. tuomaripelille jota mm. Jokerien suomalainen johto on arvostellut näkyvästi pariin kertaan tuskin löytyy.

Ja tilanne vituttaa.
Sinulla on kyllä merkillinen tapa laittaa ihmisten suuhun sanoja, joita he eivät ole koskaan sanoneet. Lue uudestaan mitä kirjoitin ja kerro missä kohtaa minä olen sanonut, että muiden tarvitsee olla Rotenbergin kannattamisesta samaa mieltä minun kanssani. On aika naurettavan ja itkettävän välimaastosta, että tulet kertoilemaan tietoisesta vääristelystä tässä kohtaa. Paljon kirjoitat asiaakin, tuosskain viestissä, mutta paljon kertoilet asioita, joita kukaan ei ole edes täällä sanonut. Tarkoituksesi on saada tässäkin kohtaa provosoitua. Kun tähän viestiin vastaan, niin luet sen varmasti omassa päässäsi haluamallasi tavalla provosoitumiseksi, enkä siihen voi vaikuttaa.

Tiedostan kyllä monet epäkohdat, jota kuuluminen venäjän urheiluun liittyy. Tarkoitukseni on alusta asti ollut sanoa, että skaala, jonka tuo salaliittoteoriointi on saanut, on yläpäästänsä jo täysin riistäytynyt väärille urille. Koskien SKAta, Rotenbergia, Kurria, pelaajapolitiikkaa jne. Kyllä minä ymmärrän pointtisi, halusin vain laittaa asioita toiseen näkökulmaan, jotta olisiko siinä jatkuvassa salaliittoteorioinnissa ehkä aika laittaa vähän liinoja kireämmälle. No siitähän se sitten kakkamyrsky alkoi ja nyt minulle on kerrottu, että olen väärässä. Ja siihen minä sanon, että ahah.

PS. Jos huomasit, niin tuo viimeksi lainaamasi minun viesti oli muuten vastaus VG:lle, ei sinulle.

Nyt koko keskusteluketju yleisesti vituttaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sinulla on kyllä merkillinen tapa laittaa ihmisten suuhun sanoja, joita he eivät ole koskaan sanoneet. Lue uudestaan mitä kirjoitin ja kerro missä kohtaa minä olen sanonut, että muiden tarvitsee olla Rotenbergin kannattamisesta samaa mieltä minun kanssani. On aika naurettavan ja itkettävän välimaastosta, että tulet kertoilemaan tietoisesta vääristelystä tässä kohtaa.

Menee kyllä hämäräksi. Kerrothan vielä missä olen kirjoittanut, että muiden tarvitsee olla Rotenbergin kannattamisesta eli vierasmaalin juhlimisesta samaa mieltä kanssasi. Olen kirjoittanut kohta 100 kertaa, että kukin kannattakoon miten haluaa, mutta muiden ei ole pakko kannattaa samalla tavalla. Juuri siinä on koko casen perusongelma ja myös yksinkertainen ratkaisu. Hyväksytään se että osa reagoi Venäjän ja KHL:n korruptioon ja sen tuomiin lieveongelmiin. Ja hyväksytään se, että osa ei reagoi mitenkään tai vähemmän.

Palataan sitten vääristelyyn kun uhriutumisyrityksiltäsi ehdit
 
Viimeksi muokattu:

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Menee kyllä hämäräksi. Kerrothan vielä missä olen kirjoittanut, että muiden tarvitsee olla Rotenbergin kannattamisesta eli vierasmaalin juhlimisesta samaa mieltä kanssasi.....
Palataan sitten vääristelyyn kun uhriutumisyrityksiltäsi ehdit
Ei se uhriutuminen pure. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta eihän muiden tarvitse olla Rotenbergin "kannatustyylistä" samaa mieltä. Jos tätä eroa et ymmärrä, kyse on aivan tietoisesta vääristelystä.
Olisiko se tuossa? Tai sitten ymmärsin kai tämän jotenkin väärin. Tuossa sinä kuitenkin puhut minun ymmärtämättömyydestäni asiasta.

Sitten on tämä uhriutumisyritys. En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa tässä yhteydessä. En oikeasti tiedä. Aika monessa viestissäsi tuntuu nyt olevan riidanhaluisuutta ja siihen saat etsiä toisen leikkikaverin. Olet jo keksinyt sanoja suuhuni ja ilmeisesti olet jo aika hyvin perillä sielunelämästäni.

Jätin tämän palstan muutamaksi kuukaudeksi loppukesästä, kun jokaisessa ketjussa puhuttiin Putinista ja Venäjän ulkopolitiikasta. Nyt näyttää samoilla tyypeillä levy huutavan Rotenbergistä ja SKAsta, joka ketjussa samaa. Me olemme pilanneet tämän vitutusketjunkin nyt tällä jauhannalla. Minä kyllä ymmärsin herra Cobolin pointin alun alkaenkin ja siitä tulin tänne vitutusketjuun avautumaan ensimmäisessä viestissäni, koska ielestäni siitä aiheesta nyt lässytetään aivan liikaa. Sinä saat kutsua sitä uhriutumisyrityksiksi tai vaikka vaaleanpunaiseksi hevosenpaskaksi. You choose.

Pyydän palstatovereiltani anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ollut muuta kuin sanoa mielipiteeni. Tarkoitukseni ei ollut pilata vitutusketjua., koska tämän kai pitäisi olla se paikka mihin voi avautua asioista, jotka vituttaa, jotta helpottaisi. Tarkoitus ei kaiketi ole, että sitä lukiessa alkaa vituttaa lisää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Olisiko se tuossa? Tai sitten ymmärsin kai tämän jotenkin väärin. Tuossa sinä kuitenkin puhut minun ymmärtämättömyydestäni asiasta..

Eikö siinä lue ihan selvällä suomen kielellä että:

1. jokaisella on oikeus mielipiteeseensä;
2. muiden ei tarvitse kannattaa kuten Rotenberg
3. jos tätä eroa ei ymmärrä, kyse on vääristelystä (kun puhutaan että pitää kannattaa oikealla tavalla tms).

Hyvin helppoa kieltä. Vaikea käsittää mikä on vaikeaa.

Uhriutumisesta sen verran, että vaikka kyse on Rotenbergista, KHL:stä, Venäjästä, koruptiosta ja niiden vaikutuksesta meidän Jokereihin, sinä ja muutama muu saa aina itsensä loukkaantumaan vaikka sinusta tai kenestäkään muusta kirjoittajasta ei ole kysymys. Uhriudutaan Rotenbergin, Venäjän, KHL:n ja korruption nimissä.

Kirjoittakaa myönteisiä juttuja KHL:stä ja Jokereista. Eihän se muuta vaadi. Itse olen tehnyt molempia ja teen jatkossakin tilanteen mukaan. Olen kehunut KHL:n taitotasoa tai avannut Jokerien pelaamista jne. Mulle ei tulisi mieleenkään kulkea sinun perässä itkemässä jos jutut KHL:stä ärsyttävät. Eivät ärsytä, yhtään. TOJ:n KHL-juttuja olen kehunut koko ajan. Aina. Ne ovat hyviä. Ja ne kiinnostavat. Mutta silloin kun tapahtuu negaa kuten nyt on tapahtunut monissa asioissa, kyllä niistä voi kirjoitella ilman että sinä tai joku muu itkee viesti- ja sivutolkulla kuinka sellaiset asiat sinua rasittavat.

Tässä maassa on edelleen vapaus kertoa mitä asioista ajattelee. Ilman sensuuria. Sinun on vaan kestettävä että minä tai moni muu ei ole samaa mieltä jostain.
 
Viimeksi muokattu:

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Eikö siinä lue ihan selvällä suomen kielellä että:

1. jokaisella on oikeus mielipiteeseensä;
2. muiden ei tarvitse kannattaa kuten Rotenberg
3. jos tätä eroa ei ymmärrä, kyse on vääristelystä (kun puhutaan että pitää kannattaa oikealla tavalla tms).

Hyvin helppoa kieltä. Vaikea käsittää mikä on vaikeaa.

Uhriutumisesta sen verran, että vaikka kyse on Rotenbergista, KHL:stä, Venäjästä, koruptiosta ja niiden vaikutuksesta meidän Jokereihin, sinä ja muutama muu saa aina itsensä loukkaantumaan vaikka sinusta tai kenestäkään muusta kirjoittajasta ei ole kysymys. Uhriudutaan Rotenbergin, Venäjän, KHL:n ja korruption nimissä.

Kirjoittakaa myönteisiä juttuja KHL:stä ja Jokereista. Eihän se muuta vaadi. Itse olen tehnyt molempia ja teen jatkossakin tilanteen mukaan. Olen kehunut KHL:n taitotasoa tai avannut Jokerien pelaamista jne. Mulle ei tulisi mieleenkään kulkea sinun perässä itkemässä jos jutut KHL:stä ärsyttävät. Eivät ärsytä, yhtään. TOJ:n KHL-juttuja olen kehunut koko ajan. Aina. Ne ovat hyviä. Ja ne kiinnostavat. Mutta silloin kun tapahtuu negaa kuten nyt on tapahtunut monissa asioissa, kyllä niistä voi kirjoitella ilman että sinä tai joku muu itkee viesti- ja sivutolkulla kuinka sellaiset asiat sinua rasittavat.

Tässä maassa on edelleen vapaus kertoa mitä asioista ajattelee. Ilman sensuuria. Sinun on vaan kestettävä että minä tai moni muu ei ole samaa mieltä jostain.
Oli muuten joku muukin, joka ei suomen kieltä tuossa kohtaa ymmärtänyt, kun ihan sattumalta kysyin kahdelta ystävältäni, että kuinka he tuon sinun kirjoituksen Rotenbergin tuuletuksista käsittivät. Ei osattu suomea kukaan tämän otannan perusteella.

Muutenkin tämä viimeisin viestisi on härskeintä paskaa mitä olen vähään aikaan lukenut. En uhriudu minkään puolesta, enkä ainakaan em. asioiden. Menee jo aika lapselliseksi. Sanonko tässä nyt melkoisen suoraan? Sanon. Sinä olet palstan parhaita kirjoittajia, mutta sinun mielipiteidesi kritisoimiminen aiheuttaa yleensä sinussa reaktion, jossa lähdet tunkemaan sanoja muiden suuhun, vittuilemaan alentavasti monille kirjoittajille, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi. Tästä jää käsitys, että oletko asettanut itsesi johonkin palstan puolijumalan asemaan ja eri mieltä kanssasi olevat ovat liian nuoria ymmärtääkseen, Venäjätrolleja, korruption puolesta uhriutujia (<--- mm. noita olet minusta käyttänyt viimeisen vuoden aikana) ja miksikä nämä nyt sinun päässäsi jäsentyvätkin. Niin hyvin kun jääkiekosta kirjoitat, niin en haluaisi millään uskoa, että tuo käsitys on oikea.

Ylivoimaisesti paras tuossa oli kohta "Mutta silloin kun tapahtuu negaa kuten nyt on tapahtunut monissa asioissa, kyllä niistä voi kirjoitella ilman että sinä tai joku muu itkee viesti- ja sivutolkulla kuinka sellaiset asiat sinua rasittavat." HAHAHAHA. Vertailepas huviksesi omaasi ja minun viestihistoriaa ja mieti kumpi jauhaa kuukaudesta toiseen samoista aiheista, lähes joka ketjussa, lähes joka sivulla. Jos minä avaudun vitutusketjuun ensimmäistä kertaa kuukausiin, niin se on sivutolkulla itkemistä ja perässä juoksemista. Nyt rappuset alas sieltä norsunluutornista. Vai onko mielestäsi itkemistä se, että olen vastaillut sinun muka nokkeliin kysyyksiisi ja korjaillut aivan helvetisti sinun minusta kirjoittamia vääristyksiä. Minäkin koitan. Vastaa seuraavaan kysymykseen.

1. Kuinka et voi yhdessäkään minulle osoittamassasi viestissäsi olla keksimättä itse päästäsi minun sanomisia?

Tuollainen ei anna sinusta sitä kuvaa mitä haluat itsestäsi täällä antaa. Ja kyllä, olet ihon alla. Et todellakaan siksi, että olet eri mieltä asioista kanssani, vaan siksi että keksit koko ajan minun sanomisistani aivan tuulesta temmattua paskaa pönkittääksesi agendaasi. Puhut sananvapaudesta, mutta se ei voi olla syy, sillä itse keksityt jutut ovat valheita, ei sananvapautta. Kerrot useasti siitä kuinka et provosoidu, eli sekään ei voi olla syy. Kerro mikä se on?

Kun olet siihen vastauksen kertonut, niin mun osalta homma on tässä. Jatketaan vitutusketjun aiheilla tästä eteenpäin. Minun osaltani tämä on tässä, koska vaikka elämme sananvapaudessa, niin sivutolkulla ei saa kirjoittaa. ;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oli muuten joku muukin, joka ei suomen kieltä tuossa kohtaa ymmärtänyt, kun ihan sattumalta kysyin kahdelta ystävältäni, että kuinka he tuon sinun kirjoituksen Rotenbergin tuuletuksista käsittivät. Ei osattu suomea kukaan tämän otannan perusteella

Tuskinpa olet keneltäkään kysynyt. Asia oli täysin selvä, helposti suomeksi.

Muutenkin tämä viimeisin viestisi on härskeintä paskaa mitä olen vähään aikaan lukenut. En uhriudu minkään puolesta, enkä ainakaan em. asioiden. Menee jo aika lapselliseksi. Sanonko tässä nyt melkoisen suoraan? Sanon. Sinä olet palstan parhaita kirjoittajia, mutta sinun mielipiteidesi kritisoimiminen aiheuttaa yleensä sinussa reaktion, jossa lähdet tunkemaan sanoja muiden suuhun, vittuilemaan alentavasti monille kirjoittajille, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi. Tästä jää käsitys, että oletko asettanut itsesi johonkin palstan puolijumalan asemaan ja eri mieltä kanssasi olevat ovat liian nuoria ymmärtääkseen, Venäjätrolleja, korruption puolesta uhriutujia (<--- mm. noita olet minusta käyttänyt viimeisen vuoden aikana) ja miksikä nämä nyt sinun päässäsi jäsentyvätkin. Niin hyvin kun jääkiekosta kirjoitat, niin en haluaisi millään uskoa, että tuo käsitys on oikea.

Aina sama viritys. Siirretään keskustelu kiusallisesta asiasta kiusallisesta asiasta kirjoittavaan. Kiusallinen asia on Rotenberg, KHL:n ja venäjän korruptio. Joka kerta kun tämän ongelmavyyhdin nostaa esille, alkaa valitus. Mutta se ei koske substanssia koska se olisikin vaikeaa. Niinpä valitetaan substanssista kirjoittavasta.

Ylivoimaisesti paras tuossa oli kohta "Mutta silloin kun tapahtuu negaa kuten nyt on tapahtunut monissa asioissa, kyllä niistä voi kirjoitella ilman että sinä tai joku muu itkee viesti- ja sivutolkulla kuinka sellaiset asiat sinua rasittavat." HAHAHAHA. Vertailepas huviksesi omaasi ja minun viestihistoriaa ja mieti kumpi jauhaa kuukaudesta toiseen samoista aiheista, lähes joka ketjussa, lähes joka sivulla. Jos minä avaudun vitutusketjuun ensimmäistä kertaa kuukausiin, niin se on sivutolkulla itkemistä ja perässä juoksemista. Nyt rappuset alas sieltä norsunluutornista. Vai onko mielestäsi itkemistä se, että olen vastaillut sinun muka nokkeliin kysyyksiisi ja korjaillut aivan helvetisti sinun minusta kirjoittamia vääristyksiä. Minäkin koitan.

Miksi minä en saa kirjoittaa KHL.n ja Venäjän korruptiosta kun samalla kirjoitan kuitenkin Jokerien pelaamisesta ja KHL:ssä yleensä? Miksi vain jälkimmäinen olisi sallittua? Oletko huomioinut että Suomessa asiat eivät kulje niin, että joku määritelee mitä saa kirjoittaa ja mitä ei saa?

Vastaa seuraavaan kysymykseen.

1. Kuinka et voi yhdessäkään minulle osoittamassasi viestissäsi olla keksimättä itse päästäsi minun sanomisia?

En ole missään viestissäni keksinyt sinulle sanomisia. Eihän viestini yleensä edes koske sinua vaan voin käsitellä Jokerien kannattamista ja sen erilaisia piirteitä aivan yleisellä tasolla silloinkin kun osa tekstistä liittyy johonkin lainaukseen - haloo!

Tuollainen ei anna sinusta sitä kuvaa mitä haluat itsestäsi täällä antaa. Ja kyllä, olet ihon alla. Et todellakaan siksi, että olet eri mieltä asioista kanssani, vaan siksi että keksit koko ajan minun sanomisistani aivan tuulesta temmattua paskaa pönkittääksesi agendaasi. Puhut sananvapaudesta, mutta se ei voi olla syy, sillä itse keksityt jutut ovat valheita, ei sananvapautta. Kerrot useasti siitä kuinka et provosoidu, eli sekään ei voi olla syy. Kerro mikä se on?

Viet koko ajan keskustelun itseesi. Pitkä tarina taas kerran jossa aivan mielettömällä tavalla keksit juttua jonka mukaan käsittelen sinua teksteissäni ja keksin sanomisia joita et ole sanonut.

Hyvin tyypillistä uhriutumista, valitan. Lopeta kuvittelu että kirjoittamani koskee sinua.

Koita kerran päästä substanssiin eli saada jotain järjellistä pohdintaa Jokerien ongelmasta ja tilanteesta koskien Venäjän ja KHL:n korruptiota ja Rotenbergin vallan keskittämisen vaikutuksia Jokerien toimintaan. Rotenberg on nyt iso tekijä venäjän kiekkoliitossa, SKA.ssa, Jokereissa ja mahdollisesti vielä Kiinaan perustettavassa KHL-tiimissä sen muine joukkueineen. Miten se vaikuttaa Jokerien toimintaan vai vaikuttaako lainkaan
 
Viimeksi muokattu:

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Pikkuhiljaa alkaa vituttamaan tämä ketju. Vituttaa ainakin, että tähän ketjuun kirjoittavat pääsääntöisin jokereiden kannattajat. Siirtyminen KHL:ään näivettyvästä Liigasta on ollut loistava juttu, sillä taloudellisesti erittäin ahtaalla olevia liigaseuroja alkaa olla tässä pienessä maassa jo kasa. Omistusosuuksia (isojakin) on kaupan todella monesta seurasta, ostajia sen sijaan ei tunnu löytyvän. Hjalliksen veto myydä Arena venäläisille oli kaikin puolin fiksu, sillä ilman tuota pelastusta taloudellisesta ahdingosta olisimme luultavasti aika pian olleet tilanteessa Blues. Arenan kaupan ohella turvattiin Jokereille uusi tulevaisuus paremmassa sarjassa. Riippuvaisia? Korruption kynsissä? Alakynnessä? Joo. Muttei konkassa. Riittää näin useiden vuosikymmenten mittaiselle fanille ja lätkän ystävälle. Kaikkea ei voi saada ja onhan tämä (ainakin pelillinen) tilanne nyt aika helvetin hyvä näin. Kohti tiistain Spartak peliä siis!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Yllä @Infinity pohtii mainiosti Jokerien tilannetta. Vaikka en ole täysin samaa mieltä siitä, että KHL:n kautta Jokereille turvattiin uusi tulevaisuus paremmassa sarjassa, olen kuitenkin sitä mieltä että Jokereita kannatetaan pelataan sitten KHL:ssä, AHL:ssä tai Latvian liigassa. Ihan sama.

Mutta ymmärrän hyvin Jokerien kannattajia joiden mielestä Jokerit ei enää ole Jokerit. Omasta lähipiiristä löytyy paljon kannattajia joiden mielestä Jokerit ikuisesti, mutta nykytilanne ei nappaa paljoakaan. Monille ensi kausi on sellainen, jolloin pohditaan jatkamista Jokerien rinnalla tai jäämistä pois.

Tilanne on yksinkertaisesti sellainen, että uusia kannattajia tulee ja vanhoja kannattajia lähtee. Jokerit on profiloitumassa uudelleen. Enää se ei ole samanlainen kuin Nordiksella eikä edes samanlainen kuin vuodet Ilmalassa ennen Arenan myyntiä.

Oma näkemys on sellainen, että tässä olisi mahdollisuus rakentaa erittäin kiinnostava Jokerit jos sellaiseen haluttaisiin hieman nykyistä enemmän rahaa käyttää. Sielu ei kuitenkaan tule rahalla, mutta KHL on kuin NHL, jossa ei ole omia poikia eikä samanlaista, perinteistä seuraidentiteettia kuin parilla joukkueella.

Väitän että Jokerien brändille olisi edelleen tilaus Suomessa. Olisiko mahdollista, että me yhdessä pohdimme mitä se tarkoittaa ja mitä se vaatii?

Ketju voi mielellään olla joku muu kuin tämä...
 
Viimeksi muokattu:

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Palataan sitten vääristelyyn kun uhriutumisyrityksiltäsi ehdit

Mun mielestä tämä lause on helvetin säälittävä keskustelupalstoilla. Tätä heitellään kuin jotain natsikorttia nykypäivänä jotta voidaan vähätellä toisen sanomisia jos niihin ei tunnu löytyvän mitään muuta järkevää sanottavaa. Enkä nyt arvon cobol vittuile, kuhan totean että tämä asia vituttaa keskustelupalstoilla. Miten vitussa joku toinen ihminen voi määritellä jos joku uhriutuisi? Mitä se edes tarkoittaa keskustelussa? Missä kohtaa esimerkkinä pr33 uhriutui? Ei tarvitse wikipediaa tai muutakaan hassunhauskaa vastausta laittaa kyseisestä sanasta.
Vituttaa nää turhat keskustelut.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vituttaa tää koko salaliitto. RR sai vihiä siitä, että "fanit tietää siellä jatkoajassa" ja roudas tänne hirveen kasan jotai SKA-pelaajia.

Nyt mä vast alan käsittää: PaSKAl Pelletier, oSKAri Korpikari, ArtuS KuldA ja Niko SKApanen.

The Tuuth Is Aut teer!
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Unohtamatta Jere SKAllista ja SKAkari SKAlmista. Byyrissäkin on SKArlsson ja SKAutto. On tämä kyllä niin väärin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Unohtamatta Jere SKAllista ja SKAkari SKAlmista. Byyrissäkin on SKArlsson ja SKAutto. On tämä kyllä niin väärin.

SKAkari SKAlminen kelpais kyllä.

Vituttaa salaliittoteoriat. Ja ehkä vähän silleen syvällisellä tasolla se, että toimistolla on jo monta vuotta osattu hommat ja tukittu vuodot niin hyvin ettei pääse mehustelemaan jokaisella tarkkailtavalla/neuvoteltavalla ukolla *hymiö*
 

Jeffrey

Jäsen
Lisäksi meidän pääomistaja on Hjallis SKArmino.

Salaliitto ratkeaa aivan viimeistään meidän mainontaan! Tämä Rotan luoma "We Are". Kaikki tietää, että toisella kotimaisella SKA tarkoittaa olla, eli "we are", tarkoittaakin "me SKA". Siellä meidän Ossi Väänänenkin oli alkusyksyn mainoksissa "Minä olen Jokeri", eli "jag SKA".

Meidän koko joukkueemme on SKAata! Mikä tähän nyt avuksi? Noh, mä nyt lähden pilkille... Eiii jag SKA jigg! Taidan olla minäkin menettänyt sieluni pahalle.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kesällä tuSKA -festareille. Voi paSKA, tämä alittaa kaikki rimat hipomatta. Mutta tässä purkautuu monen fanin epätoivo.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Salaliitto alkoi jo vuonna 1982 kun tuli Nikolai MaSKArov ja liitto vain vahvistui vuonna 1991 kun tuli Raaka - arSKA Salo .
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Tiiättekö mikä on ihan kauheinta mistä tän salaliiton tunnistaa? No siitä että Pasila ja Pietari alkaa molemmat P kirjaimella ja niissä on lähes samanverran kirjaimia!
Kyllä pistää vituttamaan!
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Itseasiassa tämä juontaa juurensa todella pitkälle. Roman Rotenberg syntyi 1980. Tämän jälkeen kaikki olikin päätetty. Ensimmäisenä Jokereihin hankittiin Nikolai Maskarov, kuten liigajyräkin mainitsi. Mies teki heti kaudella 82-83 20 byyriä vallankumouksen aloituksen kunniaksi. Kaikessa hiljaisuudessa skalaliitto kyti, ja skasarilla narrinutussa nähtiinkin monia hiljaisia agentteja. Joka vuosi joukkueessa oli vähintään yksi pelaaja joka joko äänettömällä johtamisella tai pisteiden keruun muodossa johdatti Jokereita kohti itänaapurin ikuista autuutta.

Kaudella 85-86 katsojia ihastutti koko liigan paras pakki-laituri kombo Jari Riska - Skari Laitinen. Jari heitti lätyn vauhtiin, ja Skari pisti rannarilla kiekon pussiin. Nämä olivat mahtavia aikoja. Seuraavalla kaudella saatin jopa lisää nannaa, kun Skari Skanervo astui remmiin. Mies iski pinnan per peli; kotisohvilla fanit alkoivat virittelemään jo skalinkaa soimaan. Ei kuitenkaan täysillä luukuttaen, ajat olivat herkät. Tätä jatkui jonkin aikaa. Fanit olivat tyytyväisiä, belugaa naamaan ja reppu heilumaan.

Vuonna 1988 asiat kuitenkin muuttuivat. Joukkuetta edustivat mm. Cleon Daskalaikis, Pekka Skarasjoki, Juha Skalo ja Skami Wahlsten. Tämä sai johdon epäluuloiseksi. "Tuleeko agendamme nyt paljastumaan kaikille?" Asia päätettiin korjata vähentämällä agenttien määrää. 90-91 meillä oli enää kaksi agenttia - Skalo ja Frantizek Prochaska. Pyytämättä ja yllättäen, joukkueeseen oli kuitenkin noussut uusi nuori lupaus - Miska Strömberg. Hän oli jo aikaisemmalla kaudella tehtaillut kiitettävät tehot. Miskan kehityskaaren ollessa huikea, Prochaskan aika Jokereissa jäi yhteen kauteen.

Tässä vaiheessa tilanne oli johdon hallussa. Joukkueessa oli riittävä (mutta ei liian suuri) määrä agentteja, ja tilanne oli tasapainossa. Markkinoille ilmestyi kuitenkin iso skala. SaiPassa ihastuttanut Otaskar Janecky kiilui pomojen silmissä. Otto tulikin Jokereihin, ja toi meille monen monta ihastuksen hetkeä. Ei voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun näki jätkien pyörittävän Skanada-maljaa ringissä!

Otaskarin ja mestaruuksien jälkeen Pietarissa hyristiin onnesta - projekti ei voisi sujua paremmin! Joukkue voittaa, agentit toimittavat ja yleisö nauttii. Ikävä kyllä, vaikeammat ajat odottivat oven takana. Peliesitykset jäällä eivät olleet sitä mitä niiden olisi pitänyt olla. Jengiin hankittiin lisää agentteja tilanteen korjaamiseksi. Pietarin junalla tänne tulivat mm. Miska Skarvaja, Jari Skauppila ja Eska Tikanen. Pieni valonpilkahdus nähtiin kaudella 01-02 kun jengi skairasi pytyn himaan. Tsekit painoivat maalit, mutta arvokasta työtä teki myös jengin aloitusspesialisti Pete..mikä sen sukunimi oli? Ei pysty muistamaan.

Tämä jäi kuitenkin valonpilkahdukseksi. Peli ei sujunut, ja Pietarista käsin pistettiin uusia agentteja sisään. Yrittäjien joukossa mm. Skamuli Jalanen, Kevin Skantee ja Marku Skankaanperä. Tilanne jatkui, ja hallinto päätettiin siirtää Pietariin. Nyt olemme tässä tilanteessa. Auttaako Paskal?


Ps. Eliteprospectsia selaillessa huomasin että kaudella 2000-01 Jokereissa pelasi 17 pakkia ja 15 hyökkäjää. What a clusterfuck :D
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno historiikki Iesnesiltä. Olisi hauska kuulla enemmän siitä ajasta kun joukkue muutti DDR:ltä Hartwall Skareenalle.

Musiikkityyli on muuten nyt KHL siirron myötä muuttunut. Rokkia soitetaan vähemmän ja ska:ta enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös