Nyt vituttaa!

  • 3 006 709
  • 11 368

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Siis ei voi olla totta, että tällainen asia vituttaa niin paljon, että pitää tulla avautumaan aiheesta... Voitto kauden tärkeimmästä matsista, hallissa uskomaton tunnelma, seuraavana päivänä mahdollisuus lyödä sarja tasoihin ja päätät nostaa tällaisen asian esille... Mä en ymmärrä, miten jonkun kakskeppisen nostaminen voi suututtaa noin paljon, kun itse läpsyttimien ehdottomana vihaajana pystyin nauttimaan tunnelmasta, vaikka vieressä istuneet hakkasivat näitä saatanan keksintöjä lähes koko matsin ajan...
Eikö tänne voi tulla avautumaan kuin vain isoista aiheista? Mielestäni voi. Matsissa oli loistava tunnelma ja toivon sen jatkuvan tänään kun tasoitetaan sarja. Vihaan läpsyttimiä ylikaiken ja toivoisin, että niitä ei olisi olemassa, mutta en halua, että yksikään katsoja kokee oman tapansa kannattaa nyt vääränä. Kaikkien tulisi puhaltaa nyt yhteen ja kannustaa joukkue voittoon. Mulle on tässä vaiheessa aivan sama hakkaako katsojat läpsyttymiä,pamppuja vai käsiä yhteen, kunhan vain saadaan areenaan loistava tunnelma.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin mitkä ne tosiasiat sitten on?

Oletko unohtanut taannoiset ZSKA- ja Avangard -pelit? Ensimmäisessä Makarov lanaa tuomarin nenän alla tyylipuhtaasti Jokeripelaajan jäihiin, tilanteesta olisi kuulunut tulla ulosajo, nyt ei tullut edes jäähyä... Omskissa oli useita kiistanalaisia tilanteita, joissa hyötyjänä oli poikkeuksetta Avangard, Playoffeissa dumarit ovat tuominneet toistaiseksi moitteetta, toivottavasti jatkossakin.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Todella asiallista haukkua n.80% katsojista vajaiksi. Meniks sulla hermot myös siihen skidiin, joka oli taululla ja varmaankin hakkasi niitä läpsyttimiä. Olin noiden kakskeppisten puolella, jos ne tulisivat alkukaudesta eikä nyt. Mielestäni kaikki tälläiset toimet, jotka kritisoivat muita faneja nyt ovat turhia ja aiheuttavat turhaa negaatiota fanien keskuudessa. Kakskeppiset eivät ole usein ylhäällä, mutta se vähäinenkin aika voitaisiin käyttää paremmin.
Mäkään en oikein jaksa ymmärtää että mitä tässä on järkeä. Jokainen saa mun puolesta kannattaa (järjestyssääntöjen puitteissa) juuri niin kuin itse kokee parhaaksi. Tässä tapauksessa ihmiset haluaa käyttää läpsyttimiä joukkueen tukemiseen. Lisäksi koen, että tämä on osapuilleen äärettömästi parempi vaihtoehto kuin sivukatsomojen vanha käyttäytymismalli, eli kädet puuskassa istuminen.

Kysyin jo aiemmin tässä samasessa ketjussa, että mitä se on keneltäkään pois jos joku haluaa kannattaa joukkuetta näillä lärpyttimillä. En silloin saanut yhtäkään vastausta, joten kysyn nyt saman uudestaan jos tällä kertaa tärppäisi. FYI "no kun mä en tykkää niistä" ei ole validi vastaus.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Kysyin jo aiemmin tässä samasessa ketjussa, että mitä se on keneltäkään pois jos joku haluaa kannattaa joukkuetta näillä lärpyttimillä. En silloin saanut yhtäkään vastausta, joten kysyn nyt saman uudestaan jos tällä kertaa tärppäisi. FYI "no kun mä en tykkää niistä" ei ole validi vastaus.
Itselleni se ärsytyksen aiheuttaja on ollut läpyttimien ääni, joka kuullostaa suurelta hyttysparvelta. Sekin on tietenkin parempi vaihtoehto kuin olla hiljaa. Kädet olisivat tietenkin se paras vaihtoehto, mutta se näyttää nyt olevan liikaa vaadittu. En kuitenkaan muiden kannattajien toimista jaksa omaa mieltä pahoittaa, jos he kuitenkin osallistuvat joukkueen kannattamiseen.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Itselleni se ärsytyksen aiheuttaja on ollut läpyttimien ääni, joka kuullostaa suurelta hyttysparvelta. Sekin on tietenkin parempi vaihtoehto kuin olla hiljaa. Kädet olisivat tietenkin se paras vaihtoehto, mutta se näyttää nyt olevan liikaa vaadittu. En kuitenkaan muiden kannattajien toimista jaksa omaa mieltä pahoittaa, jos he kuitenkin osallistuvat joukkueen kannattamiseen.
Ymmärrän. Omasta mielestäni noiden nykyisten lärpyttimien ääni ei ole kovin häiritsevä, ainakaan Eteläpäädystä käsin kun taputus peittää osan siitä äänestä.

Mun mielestä on vaan melkosen surkuhupasaa, että vuosia ollaan tällä palstalla toivottu muun hallin lähtemistä mukaan kannattamiseen ja nyt kun näin on tapahtunut niin nämä ihmiset dumataan väärinkannattajiksi ja heilutellaan jotain protestikeppejä matseissa heidän kannatustaan vastaan.
 

No Look Pass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Ymmärrän. Omasta mielestäni noiden nykyisten lärpyttimien ääni ei ole kovin häiritsevä, ainakaan Eteläpäädystä käsin kun taputus peittää osan siitä äänestä.

Mun mielestä on vaan melkosen surkuhupasaa, että vuosia ollaan tällä palstalla toivottu muun hallin lähtemistä mukaan kannattamiseen ja nyt kun näin on tapahtunut niin nämä ihmiset dumataan väärinkannattajiksi ja heilutellaan jotain protestikeppejä matseissa heidän kannatustaan vastaan.

Näinpä juuri.

Valitettavaa paskaa, joka saisi loppua tänään. On se nyt perkele kumma, kun mikään ei kelpaa.

Tilannetta voidaan jopa pitää kompromissina ja puolitiehen tulemisena Eteläpäädyn ja muiden katsomoiden välillä.

Ja tuo äänikään ei tosiaan pistä ollenkaan korviin.

Ja Max Powerin tekstit vetävät ainakin allekirjoittaneen sanattomaksi. Pelle mikä pelle.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minua ei ole ikinä lärpyttimet, ei rummut, ei mikään kannustuskeino häirinnyt. Jokainen tyylillään, pääasia, että kannustetaan. Jos tässä aletaan sitä pohtia, mikä on oikea tapa kannustaa, ollaan kohta enemmän kuin persettä myöten suossa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
On ollut jo monta vuotta kiellettyä.
Ei liiga-aikoinakaan sitä pleksiä saanu lyödä, ei siis mitään uutta auringon alla.
Tietääkö kukaan miksi?
Liiga-aikana tuo perusteltiin muistaakseni sillä, että kaikkien innokkaiden hakatessa, lääpiessä ja räplätessä pleksiä siitä tulee käsistä irtoavan rasvan ja muun möhnän myötä hyvin likainen. Onhan tuossa vähän ylivarjelun makua, mutta toisaalta itseäni ainakin vituttaisi katsoa matsia jonkun tahmatassun aiheuttaman rasvakalvofiltterin läpi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä jo hyvissä ajoin joku noheva oikeinkannattaja on opastamassa kaksikeppisensä kanssa. On se hyvä, että on näitä 13-vuotiaita lippis vinossa kertomassa miten muu halli saa tai ei saa kannustaa.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Näinpä juuri.

Valitettavaa paskaa, joka saisi loppua tänään. On se nyt perkele kumma, kun mikään ei kelpaa.

Tilannetta voidaan jopa pitää kompromissina ja puolitiehen tulemisena Eteläpäädyn ja muiden katsomoiden välillä.

Kertoisiko joku läpsyttimien kannattajista järkevän syyn siihen miksi omat kädet eivät kelpaa kannattamisen välineiksi? On se nyt oikeasti kumma, että yv-taputuksiin ja yksinkertaisiin huutoihin ei lähdetä mukaan paitsi silloin, kun annetaan muovilelut käsiin. Läpsyttimien ääni nyt on aivan törkeän rasittava ja se riittää jo syyksi siihen miksi niitä vastustetaan. Tunnelma kun ei ole sama asia kuin mikä tahansa ääni ja melusaastetta ei todellakaan lasketa tunnelmaksi.

No mutta karjalalippisten mielipide on käynyt selväksi eli ensikaudella vaan sixpackit päähän ja vuvuzelat matsiin. Siinä on sitä meteliä oikein kunnolla ja vielä kivasti koko perheelle sopivaa karnevaalitunnelmaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Liiga-aikana tuo perusteltiin muistaakseni sillä, että kaikkien innokkaiden hakatessa, lääpiessä ja räplätessä pleksiä siitä tulee käsistä irtoavan rasvan ja muun möhnän myötä hyvin likainen. Onhan tuossa vähän ylivarjelun makua, mutta toisaalta itseäni ainakin vituttaisi katsoa matsia jonkun tahmatassun aiheuttaman rasvakalvofiltterin läpi.
Eiköhän syy liity kuitenkin pleksien kunnossa pysymiseen. En ole mikään asiantuntija, mutta jos niitä saisi paukuttaa kauden jokaisessa matsissa kovaa tai vähemmän kovaa, oletan niiden kiinnitysten ja myös itse pleksien kestävyyden kärsivän, jolloin kyseessä on jo pelaajien turvallisuus. Antaa pelaajien hoitaa tuo pleksien paukuttaminen taklaustilanteissa, katsojat voi keskittyä kannustamaan muulla tavoin.
 

jokeri91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, suomalaiset NHL:ssä
Eiköhän syy liity kuitenkin pleksien kunnossa pysymiseen. En ole mikään asiantuntija, mutta jos niitä saisi paukuttaa kauden jokaisessa matsissa kovaa tai vähemmän kovaa, oletan niiden kiinnitysten ja myös itse pleksien kestävyyden kärsivän, jolloin kyseessä on jo pelaajien turvallisuus. Antaa pelaajien hoitaa tuo pleksien paukuttaminen taklaustilanteissa, katsojat voi keskittyä kannustamaan muulla tavoin.

Kysyin eilen päädyn järkkäriltä asiasta. Liigassa oli olemassa 5000€:n sakko pelinviivyttämisestä mikäli saa tuon pleksin pudotettua ja tällä ohjeistuksella on jatkettu myös Khl:ssä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä luulin, ennen kuin luin täältä, että siinä EP:n kaksikeppisten kieltomerkissä kritisoitiin jotenkin sulkapalloa. Ja ihmettelin samalla mitenköhän sulkis edes liittyy lätkään. En edelleenkään ymmärrä tätä "oikein" ja "väärin" kannattamisen dilemmaa. Suurin osa katsomosta on Jokereiden puolella, EP luo hienoa tunnelmaa ja muu katsomo osallistuu selvästi aktiivisemmin kannattamiseen kun siellä on olleet nämä läpsyttimet käytössä. Olen kauden aikana taputtanut niin käsillä kuin läpsyttimillä ja huutanut mukana EP:n huudatuksissa sen mitä sivukatsomosta niitä huutoja on pystynyt hahmottamaan. En ymmärrä mikä oikein kannattamisen kilpailu tästäkin pitäisi tehdä ja ollaanko siellä katsomossa kannustamassa Jokereita vai nostamassa itseä jalustalle omaa erinomaisuutta esittelemällä?

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ja ei, mua ei vituta tällä hetkellä mikään.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä luulin, ennen kuin luin täältä, että siinä EP:n kaksikeppisten kieltomerkissä kritisoitiin jotenkin sulkapalloa. Ja ihmettelin samalla mitenköhän sulkis edes liittyy lätkään. En edelleenkään ymmärrä tätä "oikein" ja "väärin" kannattamisen dilemmaa. Suurin osa katsomosta on Jokereiden puolella, EP luo hienoa tunnelmaa ja muu katsomo osallistuu selvästi aktiivisemmin kannattamiseen kun siellä on olleet nämä läpsyttimet käytössä. Olen kauden aikana taputtanut niin käsillä kuin läpsyttimillä ja huutanut mukana EP:n huudatuksissa sen mitä sivukatsomosta niitä huutoja on pystynyt hahmottamaan. En ymmärrä mikä oikein kannattamisen kilpailu tästäkin pitäisi tehdä ja ollaanko siellä katsomossa kannustamassa Jokereita vai nostamassa itseä jalustalle omaa erinomaisuutta esittelemällä?

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ja ei, mua ei vituta tällä hetkellä mikään.

Yläfemmat tälle kirjoitukselle. Ei voisi paljon enempää olla samaa mieltä. Jokainen kannattaa tyylillään ja turha sitä alkaa sen enempää kritisoimaan. Pääasia kuitenkin on, että hallissa löytyy sitä kannatusta läpi katsomorajojen.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Joukkue tarvitsee ja ansaitsee jokaikisen kannatuksen, joka katsomosta irtoaa, ja sitten osa "kannattajista" kieltää toisia kannattamasta, kun nämä kannattavat väärin??

Jos halutaan ihmisten taputtavan, niin tehdään joku lätkä, joka kehottaa siihen. Yhdelläkään lätkällä EI PIDÄ hyökätä muiden kannatusta vastaan. Hei haloo, se lätkä joka siellä nostetaan sanoo, että ÄLÄ KANNATA!! ÄLÄ LÄPYTÄ!! Pedagogiikan alkeet nyt pojat haltuun. Mieti, mikä on niiden plakaattien viesti!

Kyllä helvetti kyrsi, kun yritettiin eilen, kauden tärkeimmässä pelissä, tappaa osan hallin kannatus.

Vituttaa kyllä LOKOMOn pimeneminen. Vituttaa, että ensimmäinen peli hävittiin, vaikka olisi kuulunut voittaa. Vituttaa, että ääni on lähtenyt se tekee työstä hankalaa. Onneksi voi kietoa kaulaansa Jokeri-huivin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Olisiko nyt kuitenkin niin, että tuolla kakskeppisellä kritisoidaan läpsyttimiä vastaan noin yleisesti, ei kritisoida ihmisiä, jotka niitä käyttävät. Eli message on suunnattu enemmän seurajohdolle, joka laittaa moiset välineet jakoon... Minusta hyvin tehty mielenilmaisu, sillä hyvin harva normikatsojista edes huomaa moista viestiä ja vielä harvempi sen huomatessaan osaa vetää siitä herneet nenään, mutta seurajohto on varmasti tietoinen, kun asia tuodaan tällä tavalla ilmi. Toki käsittääkseni mielipide läpsyttimistä on tuotu seurajohdolle tiedoksi jo muutenkin, mutta on se hyvä näyttää vielä itse ottelutapahtumassa.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noi läypyttimet on tulleet jäädäkseen. Se seurajohto osaa tsiigaa katsomoa ja kuinka moni käyttää läpyttimiä. Oma arvio on, että vähintään 3000 läpytintä oli käytössä viime matsissa ja silloin muutaman oikein kannattajan mielipide kutistuu olemattomaksi painoarvoltaan.

Noi pahviset on ihan OK, mutta puhallettava versio on toivottavasti asetettu pannaan. Niistä lähtee ikävän kimakka piu. Hyvät desipelit, mutta kamala saundi.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Asiaa olisi ollut tiistain jälkeen enemmänkin joukkueesta, kuten myös yleisöstä. Sanotaan nyt, että suunnattomasti vituttaa se, että tänään läski leidi laulaa viimeisen säkeistönsä Jokereiden arkkuun.

Huonolle ei hävitä, eikä Jokereiden tarvitse missään tapauksessa laittaa päätä pensaaseen näin upean kauden jälkeen, mutta harmittaa aivan todella paljon, että taas tässä käykin näin.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Vittu eikö tuo Ozzy osaa puolustaa maalin edessä.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mä oon aivan valmis heittämään kaikki edarit vittuun joukkueesta. Rita, Hahl, Mäki, Väänänen, kaikki vaan helvettiin. Häviämisen kulttuuri on niin vahva Jokereissa ja se oikein huokuu näistä kavereista. Anteeksi jo etukäteen mutta tätä mieltä mä olen asiasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kausi ohi siinäpä se suurin vitutuksen aihe. Tänään oli kaikki mahdollisuudet voittaa mutta kun ylivoima ei toimi niin se ei toimi. Noin kädetöntä paskaa en muista hetkeen ylivoimassa nähnytkään. Oliko sitä edes harjoiteltu? Mikä siinä oli olevinaan ideana? Ei ilmeisesti mikään.

Lomille lomps, parempi jättää kirjoittelu tähän ja lähteä purkamaan vitutusta pois ennen kuin kirjoittaa enempää. VITTU!
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Olipa heikkoa ylivoimaa. Ei vaan voi käsittää. Kapasen tippuminen oli kyllä kova isku. Väänäseltä paskaa peliä. Tämän jätkän piti olla se vahva omanpään luutija. Nyt ratkaisevan paska omalla alallaan. Lajunen myös loukkaantumisen jäljiltä aivan luokattoman huono.
 

zuuzo97

Jäsen
Vituttaa niin prkleesti se eka matsi. Kun helvetti vieköön ois se voitettu nii tää ois ollu ihan eri sarja. No ei kai tässä auta muuta kuin sulkeutua pimeään koppiin ja palata asiaan noin puolen vuoden päästä. Vittu. Puol vuotta. Pelkkää tyhjää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös