Nyt vituttaa!

  • 3 012 435
  • 11 368

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä taas oon vilpittömän iloinen siitä, että Jokereitten pelaajat ovat kaudella henkilökohtaisestikin onnistuneet siinä määrin hyvin, että kutsuja satelee eri maajoukkueiden peleihin. Mikäli niihin ei kutsuja tulisi, niin Jokeritkaan tuskin olisi kolmannella sijalla koko sarjassa. Sen takia ei muutaman pelin missaaminen kolmen pelaajan kohdalla tunnu yhtään missään.
Pelaajien puolesta toki olen minäkin iloinen, mutta Jokerien puolesta en. Pelataan tärkeimpiä matseja runkosarjan sijoituksia ajatellen, mutta avainpelaajat pelaa jotain höntsää muualla. Toivottavasti Omark ja Karlsson eivät ole Ruotsin joukkueessa.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sama homma palstaveli JD:n kanssa.

Normaalisti tähän aikaan vuodesta alkaa odottelemaan poffeja ja miten tänä keväänä näytetään janareille kuka määrää. Tietysti loppupeleissä petytään pahasti, mutta pettymyskin kuuluu tunneskaalaan jota kaipaan.

KHL-liigan pytty kiinostaa vähemmän, kun se kuuluisa eduskunnan kyselytunti. Voitot jostakin Traktoreista tai yhdestä lukemattomista Dynamoista ei lämmitä hevon vittua. Ainahan voittoa toivoo, mutta oikeasti se ei herätä mitään tunnetta. Sama koskee tappiota, menevät olankohautuksella.

Mikäli kaikki menee putkeen ja Jokerit nostaa keväällä pyttyä ei se juurikaan herätä mitään juhlafiilistä. Enemmän juhlafiilistä herätti jopa yksittäinen tiistai-torstai Saipa-Kalpa matsin voitto, jossa näytettiin janareille kaapin paikka.

Vituttaa aivan suunnatomasti ettei yksikään KHL-liigan vastustajista herätä minkäänlaista tunnetta. Jokainen vastustaja on väritön, mauton ja hajuton muukalaislegioona.

Muuta väritöntä, mautonta ja hajutonta ei ole kuin jatkuvat valittajat. Liiga nyt ei kiinnosta ketään, vähiten itseäni, sillä jokainen joukkue on nähty satasen kertaa. Itse olen kuitenkin katsellut joka kierrokselta pelejä, kun kerran kanavat on. En ole pystynyt katselemaan yhtään Liigapeliä kerralla loppuun asti, sillä olen nukahtanut viimeistään ottelun puolessa välissä. KHL onkin ihan toinen juttu, ei ole hereilläpysymisongelmia.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nyt jostain vitutusta pitää ammentaa, niin heitetään tähän vaikka mediahiljaisuus playoff-lipunmyynnin suhteen.

Eiköhän Jokerit halua ennen kausarimyynnin aloitusta selvitää halliasian, eli päästäänkö toisella kierroksella käyttämään Hartwall Arenaa tai jotain toista kotimaista hallia, ettei tarvitse vieraissa aloittaa.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Vituttaa tällaset kirjotukset! "Teitä ei tarvita", eli minä olen parempi kuin te ja saan kertoa seuran puolesta kuinka arvottomia olette?
Miksi tulla edes matseihin jos se kerta harmittaa niin paljon? Jos KHL ei kiinnosta niin kai sille vapaa-ajalle keksii jotain muutakin tekemistä kun tulla Areenalle kattomaan matseja ja valittamaan siitä miten se ei herätä mitään tunteita. Se tässä mua just vituttaa eniten, että tätä samaa valitusta on kuultu jo 6kk. Pointti on tullut selväksi ja sitä ei jaksa enää kuunnella.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Vituttaa taas vaihteeksi tämä EHT. Juttuhan on nimittäin nyt niin, että meillä ei riitä hyökkääjät noiden maju-komennusten aikana. Joko sinne siis nostellaan Sillanpää, tai sitten Todd pelaa hyökkääjänä (missä ei ole todellakaan loistanut). Harjun potkiminen olisi pitänyt suorittaa siten, että oltaisiin vielä voitu hommata paikkaaja. Nyt on meinaan hyökkääjistö aikas kapealla.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa taas vaihteeksi tämä EHT. Juttuhan on nimittäin nyt niin, että meillä ei riitä hyökkääjät noiden maju-komennusten aikana. Joko sinne siis nostellaan Sillanpää, tai sitten Todd pelaa hyökkääjänä (missä ei ole todellakaan loistanut). Harjun potkiminen olisi pitänyt suorittaa siten, että oltaisiin vielä voitu hommata paikkaaja. Nyt on meinaan hyökkääjistö aikas kapealla.
Jo Karalahden ulkoistaminen epäilytti vahvasti, että Jokerit myi mestaruuden pois, eikä menestys näytä kiinnostavan. Nyt se alkaa varmistua, kun rotaatiopelaajiakaan ei enää ole tarpeeksi. Meitä on petetty.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Vituttaa, että vaikka kuinka on joukkueen johdonkin suulla puhuttu leveyden merkityksestä, niin joukkue on heikentynyt ja ennen kaikkea kaventunut kauden edetessä. Toivotaan nyt sitten, että kukaan ei loukkaannu loppukauden aikana.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, että vaikka kuinka on joukkueen johdonkin suulla puhuttu leveyden merkityksestä, niin joukkue on heikentynyt ja ennen kaikkea kaventunut kauden edetessä. Toivotaan nyt sitten, että kukaan ei loukkaannu loppukauden aikana.

Muut kilpailevat joukkueet ovat loppuvuodesta vahvistaneet pelaajistoaan ja Jokerit on heikentänyt sekä vähentänyt rotaatipelaajien määrää. Aikamoista parannusta ja varsinkin tehoa peliinsä pitää rotaatiopelaajien saada aikaan, jotta meikäläisen usko pysyy. Vi....aa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Voi VITun VITUn VITTU! Tämä homma alkaa hahmottumaan eikä hyvältä kyllä näytä! VITTUUUU! Peltola ja Sillanpää ensin KiVaan, sitten alkaa voimakkaat huhut että Jokerit ostaa KiVan ja Poffikausareita ei kuulu ja nyt laitettiin Harju kilometritehtaalle.Vittu me pelataan ensi vuonna mestistä! Kyllä luit aivan oikein. Se myös selittää miksi poffikausareita ei ole kuulunut, koska toimistolla mietitään minkäläinen hyvitys joudutaan antamaan ensi kauden mestiskausareista suhteessa KHL:n poffikausariin. Voi vittulankyrpä. Näin tässä kävi. Ja KiVan ostolla Jokerit osti sen mestispaikan ensi kaudeksi. Peltola ja Sillapää on siellä jo ja muut tulee ens kaudella perässä. Nyt kyllä vituttaaa!!!!!! Ja nyt tuikku murheeseen.....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voi VITun VITUn VITTU! Tämä homma alkaa hahmottumaan eikä hyvältä kyllä näytä! VITTUUUU! Peltola ja Sillanpää ensin KiVaan, sitten alkaa voimakkaat huhut että Jokerit ostaa KiVan ja Poffikausareita ei kuulu ja nyt laitettiin Harju kilometritehtaalle.Vittu me pelataan ensi vuonna mestistä! Kyllä luit aivan oikein. Se myös selittää miksi poffikausareita ei ole kuulunut, koska toimistolla mietitään minkäläinen hyvitys joudutaan antamaan ensi kauden mestiskausareista suhteessa KHL:n poffikausariin. Voi vittulankyrpä. Näin tässä kävi. Ja KiVan ostolla Jokerit osti sen mestispaikan ensi kaudeksi. Peltola ja Sillapää on siellä jo ja muut tulee ens kaudella perässä. Nyt kyllä vituttaaa!!!!!! Ja nyt tuikku murheeseen.....

Rakas Jumala, anna tämän tapahtua ja Jokerit pelaa KiVan tilalla mestistä ensi vuonna!
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Voi VITun VITUn VITTU! Tämä homma alkaa hahmottumaan eikä hyvältä kyllä näytä! VITTUUUU! Peltola ja Sillanpää ensin KiVaan, sitten alkaa voimakkaat huhut että Jokerit ostaa KiVan ja Poffikausareita ei kuulu ja nyt laitettiin Harju kilometritehtaalle.Vittu me pelataan ensi vuonna mestistä! Kyllä luit aivan oikein. Se myös selittää miksi poffikausareita ei ole kuulunut, koska toimistolla mietitään minkäläinen hyvitys joudutaan antamaan ensi kauden mestiskausareista suhteessa KHL:n poffikausariin. Voi vittulankyrpä. Näin tässä kävi. Ja KiVan ostolla Jokerit osti sen mestispaikan ensi kaudeksi. Peltola ja Sillapää on siellä jo ja muut tulee ens kaudella perässä. Nyt kyllä vituttaaa!!!!!! Ja nyt tuikku murheeseen.....

Tämähän kuulostaa positiivisuusketjun kamalta ja olisi ihan liian hyvää ollakseen totta.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Vituttaa edelleen nää KHL-kitisijät. Jos ei kiinnosta niin voisivat ihan rauhassa siirtyä bunkkeriin kattomaan sitä ihanaa puuhastelua. Kantanne on tullut selväksi, joten kiitos ja näkemiin. Ei teitä tarvita

Eli sulle Jokerit on joku tuote, jonka voi vaihtaa kilpailijan vaastaavaan jos meininki ei miellytä? KHL-kiimailijoiden maailmankuva on näköjään sitten vajaassa kaudessa ehtinyt juurtua niin syvälle, että edes rautalanka ei riitä.

Voisiko joku näistä KHL-myönteisistä muuten avata tätä logiikkaa sen takana, että liiga on puuhastelua mutta KHL ei ole?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kyllä jokaisella saa olla oma mielipide, mutta tätä kitinää ei vaan jaksa enää kukaan kuunnella. Naurettava väite että tiistai Saipa/Kalpa peli kiinnostaa enemmän kun nykyiset pelit. Siellähän sitä kaivattua tunnetta riitti kun katsomossa istui 6000 katsojaa kuin kirkossa! Jos ei vittu kiinnosta niin seuratkaa sitä Liigaa. Pudotuspelit ovat ovella ja itse odotan niitä yhtä paljon kun ennenkin. Harjun poispotkiminen sen sijaan vituttaa. Loukkantumisia tulee varmasti ja laajuutta tarvitaan. Minkä helvetin takia Karlsson taas on maajoukkueessa? Tämä on jo kolmas kerta tällä kaudella.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko joku näistä KHL-myönteisistä

Ei tarvitse olla erityisesti KHL-myönteinen pitääkseen Jokereiden KHL-taipaleesta. Tarvitsee olla vain jääkiekkomyönteinen. Osaatko perustella yhdelläkään jääkiekkoilullisella seikalla, miksi esimerkiksi Liiga olisi KHL:ää parempi vaihtoehto?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mulle ei vaan mene jakeluun se, että miten pelattava sarja vaikuttaa siihen, vituttaako Jokereiden tappiot vai ei? Mua nimittäin vituttaa, oli vastassa sitten SaiPa tai Amur Habarovsk. Jokerit on kuitenkin edelleen se juttu, mitä varten tuolla katsomossa käydään. Mutta, mielipiteitä ja toimintatapoja on monia, mikä mä olen tuomitsemaan toisin toimijoita.

Muakin tuo Harjun potkiminen vituttaa, varsinkin tässä vaiheessa. Mutta minkäs teet jos mies ite haluaa myös pois.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Ei tarvitse olla erityisesti KHL-myönteinen pitääkseen Jokereiden KHL-taipaleesta. Tarvitsee olla vain jääkiekkomyönteinen. Osaatko perustella yhdelläkään jääkiekkoilullisella seikalla, miksi esimerkiksi Liiga olisi KHL:ää parempi vaihtoehto?

Jääkiekolle lajina ei ole eduksi epämääräisesti johdetut ylikansalliset liigat vaan oman maan sarjaan ja perinteisiin nojaava järjestelmä jossa parhaat pääsevät pelaamaan ''Mestareiden Liigaan'' tai vastaavaan sarjaan. Vaikka Jokereita kannatankin en halua, että koko muu Suomi alkaa seurata KHL-kiekkoa hyläten samalla omat paikalliset seuransa. Lajin kiinnostavuuden kannalta on tärkeää, että ammattitason matseja löytyy maanalaajuisesti ja mielellään usealla sarjatasolla(ei valitettavasti tällä hetkellä mahdollista kiitos suljetun sarjajärjestelmän).

Tärkein syy kuitenkin lähes kaikilla KHL-vastaisilla on yksinkertaisesti se, että fiilis KHL-matseista puuttuu. Kaikille se hyvä jääkiekko ei välttämättä tuo kokemukseen sitä tarvittavaa lisäarvoa vaikka laadukkaan pelin toki jokainen tunnistaa.

Kyllä se Liigan väsynyt tiistaina pelattava matsi Saipaa vastaan voi hyvin tarjota enemmän tunnelatausta. Siinä ottelussa sentään Helsingin Jokerit kohtasi sen janarikylän joukkueen. Nykyään joku munaton KOKO SUOMEN ''jokerit'' kohtaa pelillisesti kovia joukkueita ja jostain Tampereelta kärrätään maaotteluhengessä dösälasteittain porukkaa venäläisten omistamaan halliin katsomaan Putinin propagandaliigaa. Ja vaikka sarjassa ei olisikaan näitä poliittisia haittatekijöitä niin on myös ymmärrettävä se, että läheskään kaikkia ei joku helvetin väsynyt MM-kendo tai ''Leijonat'' kiinnosta pätkääkään jolloin tämä ns Suomi vs Venäjä-meininki ei tuo kaivattua tunnelatausta matsiin.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko joku näistä KHL-myönteisistä muuten avata tätä logiikkaa sen takana, että liiga on puuhastelua mutta KHL ei ole?
Tiedä sitten, mikä on puuhastelua ja mikä ei, mutta tämän kauden aikana ei ole tullut kertaakaan haikailtua Liigan perään. Peli on vauhdikkaampaa, pelaajat taitavampia, kentällä nähdään huikeita suorituksia eikä kovinkaan moni peli ole ollut niin puuduttavaa kuin monet Liiga-pelit viime kaudellakin olivat. Lisäksi organisaation tekeminen on joka tasolla paljon ammattimaisempaa kuin aikaisemmin. Vaikka olin asennoitunut, että KHL ei välttämättä kauaa pysy kasassa, niin tällä hetkellä vituttaisi, jos jouduttaisiin palaamaan takaisin. KHL on kuitenkin ihan eri tavalla ison maailman meininkiä, ja vaikka jotkut Saipa ja Kalpa perinteikkäitä seuroja ovatkin, niin mieluummin katson peliä esim. Slovania ja Minskiä vastaan. Se, että Jokerit siirtyi toiseen sarjaan, ei tee siitä mulle yhtään vähempää Jokereita. Ei jotkut Moses ja Omark ole sen enempää palkkasotureita kuin Liigassa Metropolit tai Stapleton, vaikka enemmän euroa pelaamisesta saavatkin. Yhtä lailla voisi sanoa, että Jokerit ei ole ollut Jokerit sen jälkeen, kun Hjallis astui puikkoihin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lajin kiinnostavuuden kannalta on tärkeää, että ammattitason matseja löytyy maanalaajuisesti ja mielellään usealla sarjatasolla(ei valitettavasti tällä hetkellä mahdollista kiitos suljetun sarjajärjestelmän).
Eli onko vika KHL:ssä vai Liigassa, jos Liigan tuote ei kiinnosta? Jokereiden KHL-siirto tuo Suomeen lisää ammattilaistason matseja, jotka nyt ovat kovatasoisempia, kuin mitä Liigalla on tarjota. Olen samaa mieltä väitteestäsi, mutta se ei mielestäni tee KHL:stä pahaa asiaa. Paikallisten seurojen kiinnostavuutta ei lisätä kieltämällä paremmat vaihtoehdot, vaan kehittämällä omaa tuotetta ja sen kilpailukykyä.

Kyllä se Liigan väsynyt tiistaina pelattava matsi Saipaa vastaan voi hyvin tarjota enemmän tunnelatausta. Siinä ottelussa sentään Helsingin Jokerit kohtasi sen janarikylän joukkueen.
Lienee makuasia, kiinnostaako tällainen vastakkainasettelu sen enempää kuin jotain KHL-seuraa vastaan kamppailu. Itselle sellaiset mitäänsanomattomat landejoukkueet jotka eivät edes pelanneet hyvää lätkää olivat lähinnä ärsyttäviä, eikä tunnetta luovassa hyvässä mielessä. Itse en myöskään koe, että vaikka Jokereita seurattaisiin muuallakin, se jotenkin tuhoaisi seuran. Kyllä kyseessä on mulle edelleen helsinkiläinen seura, vaikka Stadi-Lande vastakkainasettelua ei olekaan samalla tavalla.

Nykyään joku munaton KOKO SUOMEN ''jokerit''...
(Boldaus oma)
Viime kauden joukkue oli munaton. Tämän kauden joukkue on aika kaukana siitä. Vaikka varmaan viittaatkin enemmän seuraan kokonaisuutena, niin itse en näe Jokereita "munattomina" vain sen takia, että kannattajapohja on laajentunut eivätkä fanit voi huudella jyväjemmareille samalla tavalla.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jääkiekolle lajina ei ole eduksi epämääräisesti johdetut ylikansalliset liigat vaan oman maan sarjaan ja perinteisiin nojaava järjestelmä jossa parhaat pääsevät pelaamaan ''Mestareiden Liigaan'' tai vastaavaan sarjaan. Vaikka Jokereita kannatankin en halua, että koko muu Suomi alkaa seurata KHL-kiekkoa hyläten samalla omat paikalliset seuransa. Lajin kiinnostavuuden kannalta on tärkeää, että ammattitason matseja löytyy maanalaajuisesti ja mielellään usealla sarjatasolla(ei valitettavasti tällä hetkellä mahdollista kiitos suljetun sarjajärjestelmän).

Tärkein syy kuitenkin lähes kaikilla KHL-vastaisilla on yksinkertaisesti se, että fiilis KHL-matseista puuttuu. Kaikille se hyvä jääkiekko ei välttämättä tuo kokemukseen sitä tarvittavaa lisäarvoa vaikka laadukkaan pelin toki jokainen tunnistaa.

Kyllä se Liigan väsynyt tiistaina pelattava matsi Saipaa vastaan voi hyvin tarjota enemmän tunnelatausta. Siinä ottelussa sentään Helsingin Jokerit kohtasi sen janarikylän joukkueen. Nykyään joku munaton KOKO SUOMEN ''jokerit'' kohtaa pelillisesti kovia joukkueita ja jostain Tampereelta kärrätään maaotteluhengessä dösälasteittain porukkaa venäläisten omistamaan halliin katsomaan Putinin propagandaliigaa. Ja vaikka sarjassa ei olisikaan näitä poliittisia haittatekijöitä niin on myös ymmärrettävä se, että läheskään kaikkia ei joku helvetin väsynyt MM-kendo tai ''Leijonat'' kiinnosta pätkääkään jolloin tämä ns Suomi vs Venäjä-meininki ei tuo kaivattua tunnelatausta matsiin.

Jos joku liiga on epämääräisesti johdettu, niin se on Liiga. Minä odotan aikaa, jolloin KHL:n mestari (Jokerit) kohtaa NHL:n mestarin, kuten KHL:n pyrkimyksenä on. Missä koko muu Suomi on hylännyt omat paikalliset seuransa? Eiköhän nuo muualta Hartwall Arenalle tulleet ole satunnaisia Liigan otteluita seuranneita tai Liigaan kyllästyneitä tai jopa kokonaan uusia katsojia. Liigassa mitään ammattitason matseja ole: kts TPS:n touhut.

Fiilistä KHL-matseista löytyy huomattavasti enemmän kuin Liigasta. Jokerien peleissä ei ollut viime kaudella mitään fiilistä, vain erittäin väsynyttä soheltamista. Nuo SaiPa- ym. tiistaimatsit eivät todella tarjonneet mitään tunnelatausta, olihan lähes kaikki Liigajoukkueet nähty vuosien varrella n. 100 kertaa. Miten niin läheskään kaikkia ei kiinnosta pätkääkään. Kyllä suurinta osaa kiinnostaa, vain muutamia vinksahtaneita Jokerien KHL-pelit eivät kiinnosta.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Eli sulle Jokerit on joku tuote, jonka voi vaihtaa kilpailijan vaastaavaan jos meininki ei miellytä? KHL-kiimailijoiden maailmankuva on näköjään sitten vajaassa kaudessa ehtinyt juurtua niin syvälle, että edes rautalanka ei riitä.
Jokerit ei mulle todellakaan ole vain tuote. Se on enemmänkin elämäntapa. Mulle se on periaatteessa sama vaikka pelattais Etelä-Korean liigaa niin silti seuraisin joukkuetta innolla. Näille KHL-negailijoille Jokerit ei selkeästi ole ollut se seura jota seurataan kävi mitä kävi. Jotku menee katsomaan Jokereita jotku näköjään vastustajaa kun saipakalpa kiinnostaa, mutta dinamodynamo ei.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Jokerit ei mulle todellakaan ole vain tuote. Se on enemmänkin elämäntapa. Mulle se on periaatteessa sama vaikka pelattais Etelä-Korean liigaa niin silti seuraisin joukkuetta innolla. Näille KHL-negailijoille Jokerit ei selkeästi ole ollut se seura jota seurataan kävi mitä kävi. Jotku menee katsomaan Jokereita jotku näköjään vastustajaa kun saipakalpa kiinnostaa, mutta dinamodynamo ei.

Tätäkin asiaa on väännetty täällä enemmän, kun tarpeeksi, toisille ei vaan näköjään riitä mikään rautalangan määrä. Ainakaan itse en ole ikinä sanonut etten kannattaisi Jokereita sarjasta huolimatta. Tyhjänpäiväinen ja keinotekoinen liiga missä tällä hetkellä pelataan, ei vain aiheuta mitään hurraa-huutoja. Olen käynyt Jokerit matseissa, kun pelattiin divarissa ja tulen olemaan katsomossa vaikka joskus pelattaisiin Suomi-sarjassa.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätäkin asiaa on väännetty täällä enemmän, kun tarpeeksi, toisille ei vaan näköjään riitä mikään rautalangan määrä. Ainakaan itse en ole ikinä sanonut etten kannattaisi Jokereita sarjasta huolimatta. Tyhjänpäiväinen ja keinotekoinen liiga missä tällä hetkellä pelataan, ei vain aiheuta mitään hurraa-huutoja. Olen käynyt Jokerit matseissa, kun pelattiin divarissa ja tulen olemaan katsomossa vaikka joskus pelattaisiin Suomi-sarjassa.

Liiga se vasta tyhjänpäiväinen on. Miten niin keinotekoinen liiga KHL on? No, yhtä keinotekoinen kuin NHL tai SHL, tosin näistä kumpikaan ei kiinnosta minua pätkääkään.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Tätäkin asiaa on väännetty täällä enemmän, kun tarpeeksi, toisille ei vaan näköjään riitä mikään rautalangan määrä. Ainakaan itse en ole ikinä sanonut etten kannattaisi Jokereita sarjasta huolimatta. Tyhjänpäiväinen ja keinotekoinen liiga missä tällä hetkellä pelataan, ei vain aiheuta mitään hurraa-huutoja. Olen käynyt Jokerit matseissa, kun pelattiin divarissa ja tulen olemaan katsomossa vaikka joskus pelattaisiin Suomi-sarjassa.
Et ole sanonut, ettet kannattaisi Jokereita, mutta sua ei vaan kiinnosta se miten matsit menee. Mun mielestä se ei ole kannattamista, että käy matseissa ja niistä ei saa mitään fiilistä. Toi sun toiminta kuulostaa samalta kuin se, että sanoisin kannattavani Blegiä koska käyn matseissa, mutta lopputulos ei aiheuta mitään fiiliksiä. Jos jotain jengiä kannattaa niin yleensä se aiheuttaa tunteita.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysyn ihan mielenkiinnosta, sen kummemmin vittuilematta, että mikä se on se mittari, jolla voidaan aukottomasti osoittaa KHL-kiekon olevan "kovatasoisempaa" kuin Liiga-kiekon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös