Nyt just vituttaa!

  • 2 574 723
  • 12 172

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vittu, että on masentavaa katseltavaa. Ja kieltämättä eniten vituttaa se, että hävitään tuolle jengille.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joku varmaan negatiiviseksi haukkuu, mutta odottiko joku voittoa?

En odottanut. Tai no ehkä yhtä. Päätin heti kun Ilves hävisi, etten katso yhtäkään välieräpeliä. Vittu kun jostain tuutista niitä tilannetietoja kuitenkin tulee. Tällä kertaa se oli isäni, jota ei edes niin kiinnosta.

No, täytyy sanoa että kun yrittää olla mahdollisimman välinpitämätön, ei vituta ihan niin paljon. Tylsää toki sikäli kun pitäisi olla vuoden parasta aikaa kiekon kannalta.

Hjallis, miten olis tuon Tapparan mukaan ottaminen sinne Venäjälle? Tää sarja alkaa olla sille liian pieni.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En odottanut. Tai no ehkä yhtä. Päätin heti kun Ilves hävisi, etten katso yhtäkään välieräpeliä. Vittu kun jostain tuutista niitä tilannetietoja kuitenkin tulee. Tällä kertaa se oli isäni, jota ei edes niin kiinnosta.

No, täytyy sanoa että kun yrittää olla mahdollisimman välinpitämätön, ei vituta ihan niin paljon. Tylsää toki sikäli kun pitäisi olla vuoden parasta aikaa kiekon kannalta.

Hjallis, miten olis tuon Tapparan mukaan ottaminen sinne Venäjälle? Tää sarja alkaa olla sille liian pieni.

Vai lähettäänkö ite?
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu mutta teitä kuulemma vituttaa Tampereen kuuluttaja. Oletteko kuullut Oulun vastaavaa, olin siellä tammikuussa peliä kattomassa ja meinas järki lähteä aina kun kyseinen kaiffari aukaisi suunsa, saatanan oksettava pelle. Teillä niin kun meilläkin nykyään ( kun lopetti ärsyttävän venyttämisen) on ihan ok kuuluttaja.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tapolan naama. vittumaisimpia kasvoja kiekkopiireissä koskaan :D siihen vielä bonuksena itkut ja valitukset niin avot. Tulipahan mieleen vaan.

Joo seuratkaapa tänään. Sellasta tilannetta tuskin edes tulee, jossa se ei kitise tuomareille. Todella vastenmielistä tollanen jatkuva vänkääminen/kitinä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jep. Siellähän se tivas tuomareilta luoja ties mitä.

Se väärästä vaihdosta tivaaminen oli kyllä huvittavaa, varmaan ajatteli, että kun se meni viime vuonnakin läpi niin pitäähän se nytkin mennä!
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.
Te porkkanakalsarit ette osaa edes olla kunnolla vittuuntuneita! Ja sekös mua vituttaa!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mua sitten niin vituttaa ihmiset, jotka käy töissä hakemassa jotain kaverisuhteita. Meillä ne on vaan työyhteisön jäseniä.

Hyvin sanottu siellä perällä. Henkilökohtaisesti minua vituttaa sana työkin, mutta se menee jo ohi aiheen.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu mutta teitä kuulemma vituttaa Tampereen kuuluttaja. Oletteko kuullut Oulun vastaavaa, olin siellä tammikuussa peliä kattomassa ja meinas järki lähteä aina kun kyseinen kaiffari aukaisi suunsa, saatanan oksettava pelle. Teillä niin kun meilläkin nykyään ( kun lopetti ärsyttävän venyttämisen) on ihan ok kuuluttaja.

Ei nyt vituta, mutta vastaan sinulle toteamalla että olen aivan samaa mieltä. Kyllä Oulun kuuluttaja on omaa luokkaansa näiden "jjjjjaaaaaaa kättttttttä yhteeeeeeeeen" yms. hehkutustensa kanssa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyvä fiilis mutta toi Tapolan jatkuva kitinä. Ei vaan voi käsittää
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt vituta, mutta vastaan sinulle toteamalla että olen aivan samaa mieltä. Kyllä Oulun kuuluttaja on omaa luokkaansa näiden "jjjjjaaaaaaa kättttttttä yhteeeeeeeeen" yms. hehkutustensa kanssa.
Joo Oulun kuuluttaja on myös yksi saatanasta. Sellainen nuoremman kuuloinen janari "yli-innokkaana". Tampereen kuuluttaja nyt vielä menee jollain perverssillä tavalla murteensa takia, vaikka ärsyttävä onkin.
Tampereen pisteet laski kyllä lopullisesti, kun viime vuonna vikan finaalin jälkeen jotain kuulutti ja lopuksi kertoi "Ja tätä kuulutusta emme kerro ruotsiksi".
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu mutta teitä kuulemma vituttaa Tampereen kuuluttaja. Oletteko kuullut Oulun vastaavaa, olin siellä tammikuussa peliä kattomassa ja meinas järki lähteä aina kun kyseinen kaiffari aukaisi suunsa, saatanan oksettava pelle. Teillä niin kun meilläkin nykyään ( kun lopetti ärsyttävän venyttämisen) on ihan ok kuuluttaja.

Jo vain vituttaa, ihan kauhea. Omat varmaankin tykkää, joten sikäli toimiva. Liigan top-2:ssa ovat nimenomaan tuo Tapparan sonni ja Kärppien karjamarkkinakuuluttaja. Jälkimmäinen tosin menee jo huumorin puolelle kamaluudessaan. Meillä lapset haluaa aina TV:stä äänet kovalle kun tulee karjamarkkinakuulutus. Repeillään sille yhdessä (joo, tiedän, halvat on huvit). Ja korostettakoon vielä, ettei mulla ole mitään Kärppiä vastaan.

Samaa mieltä olen siitäkin, että teillä Turussa on Helsingin lisäksi asiallinen kuuluttaja. Kiinnitin huomiota siihen välieräsarjan aikana ja kommentoinkin tuonne välieräketjuun. Nää on mulle tärkeitä asioita, perkele!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hei, eikö sulla raukalla ole yhtään duunikaveria työn ulkopuolella? Ihmettelen, koska vaikutat ihan järkityypiltä. Vai onko duuni vaan niin paskaa?
Kaikki ne kolme, joille mä oon maksanut siitä... Duuni on ihan paskaa, siksi lotto vetää viikottain. Jos osuis, saattais olla hetki, jolloin ei vituttaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös