Noloin kännitoilailu?

  • 57 817
  • 143

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hei tämähän on aivan hulvaton keskustelu. Ihme, ettei aiemmin ole osunut silmään. Tässähän saa nauraa vatsansa kipeäksi... Pitänee varmaankin ihan kiitollisuudesta jakaa omia muistoja.

Yksi järjettömimmistä oli varmasti ensimmäisenä opiskeluvuotenani, ekat koulun bileet. Tuli tietysti vedettyä aivan hirvittävä määrä viinaa pitkän illan aikana, ja käsittääkseni ihan tappiin asti baarissa. Kotiin olin tuolta reissulta osannut kävellä, no matkaakaan ei ollut sieltä kuin joku 400 metriä. Silloinen tyttöystäväni oli kotona nukkumassa, kun rymistelin aamuyön tunteina kotiin. Siinä tyttönen sitten seuraa, kun isäntä painelee suoraan keittiöön, avaa jääkaapin oven, kusee täyden lastin vihanneslokeroon/mihin nyt sattuu osumaan, painaa oven kiinni ja tulee viereen nukkumaan.

Oli kuulemma mennyt hetki, ennen kuin oli mennyt täysin jakeluun hänelle. Oli aluksi päättänyt jättää koko sotkun aamuksi ja isännän ihailtavaksi mutta oli tullut siihen tulokseen, että pakko se on sieltä pois siivota.

Johan olin ymmälläni, kun tuosta aamulla sitten kuulin. Jäätävää. No, opiskelut ja niihin liittyvät bileet lähtivät tästä vasta käyntiin, tuli siis todellinen minä esiin. Ja tulihan sitä toilailtua sitten jatkossakin. Niistä ehkä joskus lisää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Uutenavuotena pidin kahden päivän kekkerit kotona. Helvetinmoista ryyppäystä kaksi päivää, joiden saldoa oli mm. kolme sammumista. Käytiin vetämässä alasti myös muutaman sadan metrin pyöräilyilenkki. Meikä kuskina ja kaveri ritsillä. Joku taksikin pyyhälsi melkein päälle kun ei ollut ajolinjat kunnossa.

Sitten jostain kumman syystä toisena päivänä sinne eksyi muijiakin muutama. Aattelin, että voisi olla hyvät saumat. Sitten havahdun siihen kun laulan niiden kanssa singstrassia alasti. Ja olin siis yksin alasti. Ei tullut ei.

Aamulla on kämppä ns. remontissa kahden päivän ryyppäilyn jälkeen. Armoton krapula ja pystyin heräämään viiden maissa illalla. Samana päivänä piti inttiikin lähteä kahdenksan maissa. Ei oikein siivoillut toiminu ja isä soittaa kotiin päästyään, että "mitä helvettiä täällä on tapahtunut?" Naapuri oli kertonut, että oltiin ammuttu niitä päin raketeilla ja yritetty sytyttää naapurin halkopino tuleen. Vaikka tosiasissa bensakanisterilla annettiin vain vähän lisäjytyä raketeille. Ambulanssikin oli kuuden maissa aamulla käynyt kun kaveri päätti suorittaa jonkinmoisen benjihypyn ilman köyttä parvekkeelta. Onneksi säihkähdyksellä selvittiin ja kaverikaan ei joutunut sairaalaan. Oli puhaltanut jotakuinkin kolme promillea eli hyvä suoritus.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tossa keskiviikkona olin opiskelubileissä vetämässä kännit ja tapahtuihan siellä.

Varmaan kaksi toilailua menee suorilta tähänkin ketjuun.

- Bileissäpä oli sellainen kiva quitar hero- kisa. Sinne sai sitten osallistua kaikki halukkaat ja valita oman kappaleensa listoilta. Minullepas ei oikein sitten sopinut mikään kappale ja suurin valitus syntyi siitä kun ei perkele ollut mitään laulua minkä olisi tehnyt suomalainen tekijä. Ei ainakaan kännääjään näköhavaintoon tarttunut mitään tällaista. Eikä edes Kerhon maalilaulua löytynyt :). Siinä sai sitten kuulla kunniansa kisan pitäjät, joku joka niitä ilmoittautumisia siinä otti vastaan ja BB:stä tuttu Jarkko elikkäs Punkki joka siinä vieressä seisoskeli. Tuli sitten ladattua sellaiset jargonit että huh. "Minä olen perussuomalainen ja vaadin että saan kotimaassani esittää suomalaisen kappaleen..." No näin jälkikäteen tällä nyt ei niin suurta merkitystä ole, mutta silloin "vähän" ottaneena se tuntui kauhean vaikealta ymmärtää... Tulipahan siinä sitten sitä ilmoittautumisia vastaanottanuttakin hieman lyötyä olille, mutta tämän lyönnin oli tarkoitus olla ihan "cool kaveri" lyönti, mutta vastaanottaja ei oikein ymmärtänyt tätä mikä on ihan ymmärrettävää kun ottaa huomioon miten käyttäydyin sitä ennen. Minua ei kuitenkaan häädetty ravintolasta. Kaveri häätöi minut vain pois hänen luoltaan, palasin kuitenkin vielä myöhemmin jauhaan samaa jargoniaa vielä vähäksi ajaksi hänelle...

Eikä siinä vielä kaikki... (valitettavasti)

- Paluumatkalla sitten perskuta tuli kova kusihätä ja sain päähäni mennä kusemaan sellaisen muuntajan? taakse, sellaisen pienikokoisen. Varmaan muuten olisi ollut ihan toimiva ratkaisu, mutta siinä oli niin paljon mutaa, että tuli kaaduttua sitten siihen ja voitte vain kuvitella kuinka paljon olin mudan peitossa sen jälkeen. Löytyyköhän Kauhajoelta pesulaa minne voi viedä takin pesuun?

ps. Älkääkä edes kysykö mitä tein kun yökerhossa alkoi soimaan Tapparan maalilaulu...
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viime jussina lähdin käymään kusella ennen kalastamaan lähtemistä. Virtsaaminen itsessään sujui hyvin, mutta vyötupesta putosi fileerausveitsi lattialle. Aloin laittaa sitä takaisin tuppeen, mutta sohaisin ohi. Tunsin kun lämmin neste valui pitkin reittäni, eikä se ollut kusta.

Olin tuikannut veitsellä reisilaskimoon. Verta tuli kuin marjapuuroa pulputen. Kaverin vaimo joutui paikkaamaan meikäläisen. Hävetti niin perkeleesti. Oltiin kaverin anoppilassa ja raittiuden kehdossa...

Osuma oli perin lähellä sukupuolielimiä ja jouduin pitämään kättä munien päällä kun kaverin vaimo sitoi haavaani. Pojat lähti sitten kalaan ja mä makasin kylmä-koho-kompressiossa loppuillan nukahtamiseen asti.

Tämä kohellus voittaa jopa aikaisemmin ketjussa mainitsemani Provinssirock 2005 -ämpyilyn.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Heh, tämä on aika helppo nimetä. Ja edelleen hävettää ihan vitusti.

Nykyinen tyttökaveri asuu edelleen vanhempiensa kanssa. Ok, ei siinä mitään pahaa. Noh, eräs kesäilta viime kesänä olin vähän otilla. Kaverin kanssa juotiin absolutvodkaa ihan reilusti ja humalatila alkoi karata näpistä. Baariin, jossa en pystyny juomaan kuin yhden tuopin, joka sekään ei meinannu kestää millään sisällä. Siitä taksiin ja sain jostain syystä älynväläyksen lähteäkin kotini sijaan muijan luokse.

Taksi vei minut pihaan asti ja soittelin ilmeisesti jo matkalla tytölle, että täältä ollaan nyt tulossa. Ei vastannut tai jos vastasikin, niin ei vastannut kovinkaan myönteisesti tähän minun saapumiseeni. Noh, eihän sitä kolmen promillen kännissä tajunnut, vaan puskettiin sitkeesti sisälle.

Appivanhemmat asuvat rauhallisella alueella OKT:ssa, joten ovi on usein auki. No, minä testaan asian ja niinhän se on, ovi ei ollut lukossa, joten pääsin sisälle. Tässä vaiheessa tyttökaverin koira älyää, että jotain tapahtuu ja aloittaa haukkumisen----> appiukko tulee ovelle ja minä makaan tässä vaiheessa naama kiinni eteisen matossa ja örisen jotain.... selviydyn tyttökaverin viereen jotenkin ja aloitan hillittömän kuorsaamisen (jota en tee muuten kuin kännissä). Aamulla sitten kaikki ihmiset ovat lähteneet töihin ja olen aamulla kahden koiran kanssa talossa... No, koira nuolee naamaa ja nukutaan sitten vielä pari tuntia siinä.

Appivanhemmat suhtautuivat asiaan rennosti ja totesivat vain, että "sellasta sattuu". Muija murjotti pari kolme päivää vain, joten mitään sen vakavampia seurauksia ei ollut....

Hävettää silti edelleen aika rutkasti.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Parikin muistuu mieleen...

Lähdettiin parin kaverin kanssa "parille". Kuten arvata saattaa, kitattiin itsemme baarissa helvetinmoiseen känniin ja lopulta kaveri sai kuningasajatuksen. Lähdimme hakemaan kaverin luota kasikymppistä viinaa pullollisen ja menimme meikäläisen kämpille tyhjentämään pulloa. Heräsin aamulla kämppäni oviaukosta jalat rappukäytävässä ja yläruumis kämpässä. Rappukäytävän tasanteella oli jumalaton oksennusläntti. Postimiehellä on saattanut olla hauskaa tuodessaan aamupostin... Iltahan oli kasikymppisen haun jälkeen blackout.

Toinen toilailu tapahtui festareilla. Juotiin kavereiden kanssa parkkipaikalla, meikäläinen tuhannen päissään. Lähdin kuselle lähellä olevan pienen alamäen yläpäähän. Horjahdin tietysti humalassa kaatuen alamäessä olevaan pusikkoon ja kusin samalla puoliksi päälleni. Sitten lähdin kännipäissäni hortoilemaan jonnekin, sammuin lähimpään pusikkoon ja heräsin aamulla putkasta. Että näin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onhan näitä... Ensmäisenä tulee kyllä mieleen se että olin hääyönä niin soosissa ettei seissyt... Seuraavana päivänä toji kyllä senkin edestä, niinkun yleensä pikku koistisessa. En saanut...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Se ensimmäinen reissu baariin kaverin houkuttelemana... Ei siinä mitään, tuli ryystettyä oikein Gin Tonic täysi-ikäisyyden kunniaksi. Pohjilla oli ollut aika runsaasti alkoholia, joten olin vähäisten yöunien jälkeenkin vielä täysin kännissä. Ongelmalliseksi asian teki se, että minun täytyi osallistua lukion kevätjuhlaan, jossa minut yllättäen palkittiin muistaakseni satasen shekillä. Olin niin sekaisin, että jouduin ottamaan portaikosta tukea ja katsomossa kysyttiin: "onkohan Barnes kännissä?" Oli.

Tämä toikkarointi palasi myöhemmin kummittelemaan, kun huomattavasti vähemmillä pohjilla tilasin GT:n. Eihän sitä pystynyt juomaan alkuunkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuten olen kai täälläkin sanonut jossakin yhteydessä, pahin kännimokani on ollut Syrahin kaataminen Chablis’lle tarkoitettuun lasiin, ja vielä juominen tuosta lasista. Usch, miten vulgaaria.
Ei kai arvostamani Kääpä ole myös näitä pikkurillihinttejä...? Olen järkyttynyt. Menen avaamaan viinipullon (älä kysy mitä. Se on vaaleen kusen väristä ja etiketissä on joku kaupuntimaisema. Siinä lukee jotain vierasta kieltä. Luultavasti Neuvostoliittoa.) ja kaadan sitä baarista pöllittyyn Karjala-tuoppiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kännissä on kyllä tullut toilailtua ihan liikaa. Kerran kaaduin fillarilla niin että lensin miltei auton alle. Noin sentin päästä meni pirssin rengas mun pääkopasta. Ei olis Johnny spämmänny Jatkikseen ryönää jos ei olis käyny säkä. Emmää silti mitään jumalia nähny ks. tapauksessa. Sitten kerran olin puoliksi sammunu. Nukuin sängyllä munasillaan kun rouva tuli kaverinsa kanssa meille. Hekin aika mällissä. Vaimo meni suoraan vessaan kun tuli ja tämä kaverinsa tuli herättään mua vemppaamalla mun kullia. Heräsin ja tykkäsin. En laske pettämiseksi. Mujja tuli veskistä ja näki episodin. Ei tykännyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei kai arvostamani Kääpä ole myös näitä pikkurillihinttejä...? Olen järkyttynyt. Menen avaamaan viinipullon (älä kysy mitä. Se on vaaleen kusen väristä ja etiketissä on joku kaupuntimaisema. Siinä lukee jotain vierasta kieltä. Luultavasti Neuvostoliittoa.) ja kaadan sitä baarista pöllittyyn Karjala-tuoppiin.
Hetken mietin, mikä kumma viini tuo on. Kaupuntimaisema hämäsi, mutta Alkon valikoimista löytyy tasan yksi tuote, joka sopii määritelmään. Voisi olla etiketissä Ribeauvillen kirkko siinä viiniköynnösten taka-alalla. Trimbach Clos Ste Hune Riesling 2012 on valkoviiniksi kyllä aika hulppea tuote, reilut puolentoistasataa euroa per lekkeri Kolehmaisella, ja pieni on tuo erä, jota maineikas viinitila sitä vuosittain valmistaa. Tai eihän sitä laiteta edes joka vuosi, parhaina vain. Mutta laatutietoisen valinta yhtä kaikki, ei tuota pulloa vahingossa kiskaista huiviin. Lasivalinta vaikuttaa äkkiseltään ajatellen eksoottiselta, mutta herroilla pitää olla ne kiikut ja lenkut, totesi kovana aatteen miehenä tunnettu renkikin, kun näki isäntänsä hirressä roikkumassa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei kyllä tule kovin pahoja edes mieleen, kaikista eniten jälkikäteen hävettää ne kerrat nuorempana kun oli vielä kavereita ja naikkonenkin ja ilta jäi omalta osalta lyhyeen kun pohjat ennen baariakin maistui. Hyvä kun ehti sisään yökerhoon tai ravintolaan ni meikäläinen sammuu vessaan tai jotain vastaavaa ja siitä sitten joku taluttaa kotiin. Hävettää ja harmittaa. Nykyään en viinaa juo ja kalsareissa kaljaa tissutellessa kotona nyt on ihan sama mitä tekee tai jättää tekemättä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootteks te(kin) koskaan kirjotellu kännissä jatkoaikaan (ette varmasti!) pitemmän aikaa ja useita viestejä. Sitten jossain kohtaa muistat että piti lähettää jollekkin tutulle luuriviesti. Sitten kuitenkin muistat että ai vittu, viä yks helVEtin hauska juttu ryänää spämmätäänkin viä jatkikseen. Ja sitten näppäilet sen sairaan perverssin läpän sinne luuriin?

"Pari kertaa sen virheen tehny ja voin kertoa että sanomista tulee..."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä mulla ei ole omia muistikuvia, mukana ollut kaverini kertoi jälkeenpäin kun ihmettelin miksi naama on kipeä.

Joskus 90-luvulla jonottelin aamuyöstä grillikioskille baarien jo sulkeuduttua. Olin aika saatanan kumarassa. Kioskin viereen kaahasi auto, josta hyppäsi ulos sellainen 190-senttinen kehonrakentajan habituksella varustettu karpaatti. Ryntäsi suoraan minun eteeni ja tarttui rintapielistä kii. Huusi päin naamaani kovalla äänellä, että sinäkö se olet se mulkku joka on nussinu mun muijaa, hä?! Kaveri kertoi että tässä vaiheessa mulle oli syttynyt tietty loiste silmiin, se joka ei tiedä hyvää. Suoristauduin koko 170-senttiseen mittaani, katsoin massaurpoa silmiin ja sanoin että joo, minähän se. Eukkos ottaa tosi hyvin poskeen ja käski tuoda pari litraa maitoa sitten kun menet kotiin. Seurasi yksipuolinen pahoinpitely, jonka onneksi sivulliset keskeyttivät. Ja sivullinen olin minäkin, en todellakaan ollut pannut kundin naista, en tuntenut naista enkä kundia. Pitipähän vaan ehkä päästä pätemään tai halusin tietää mitä muskelikotletti tekee kun hihat palaa. Nyttemmin tiedän.
 

Glove

Jäsen
Syksy 91. Viikko oli ryynätty intin ekalla leirillä. Sitten kassulta suoraan kauppaan ja ehtiihän Kajaani-Oulu välillä ottaa ihan tukevat pohjat. No, ne pohjat taisi olla turhankin tukevat, koska ilta päättyi siihen portsari herätteli minua ja väitti, että pöydän alla ei saa nukkua. Eikä mulkku tilannu mulle edes taksia kun heitti minut pihalle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No kerran aikanaan kävi niin, että heräsin kerrosta ylempää asuttamastani kerrostalon rappukäytävästä ylläni pikkuhousut. Havahduttuani tuosta budha asennostani astelin kerrosta alemmaksi omalle ovelleni. Ei löytynyt avaimia eikä puhelintakaan vaikka kuinka kaivelin Mitäs sitten?. Hetken mietittyäni ratkaisu ongelmaani onneksi löytyi.
Sadan metrin päässä oli onneksein puhelinkoppi. No rahaahan ei ollut saati korttia, jolla aikoinaan puhelun maksaa. Ilmaiseksi saattoi sentään onneksi silloinkin soittaa hätäpuhelun. Ja sellaisen soitin. Kerrastahan en tietenkään oloissani huoltoyhtiön numeroa muistanut, vaan kolmesti sain juosta ees taas käyden katsomassa numeroa ja soittaa aina uudelleen hätänumeroon kertoen huoltoyhtiön numeron osissa. Ja näin he saivat minulle apua paikalle soittamalla huoltomiehelle, joka tuli oven avaamaan.

Oliko tässä sitten mitään noloa, kun kukaan ei toivottavasti nähnyt, mutta oven avaamaan tullut oli tutuhko asiakas. Aluehhan oli hyvin vilkas aamuöisin, mutta onnekseni olin ajoissa liikenteessä...taikka sitten kyseessä oli vaan tiistai.
Tän puolitutun huoltojampan mukaan olin ollut kuulemma puhelimessa hätäkeskuksen mukaan sen verta selväpäinen, jotta oven voi käydä avaamassa, ettei heidän itse tarvitse käydä hakemassa pahnoillensa. Hyvä niin.
Sen jälkeen oon pyrkinyt nukkumaan kommandona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös