No mitäs pukki toi?

  • 228 279
  • 1 620

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- Teräksinen pulmapeli
Tällaisen sain muuten minäkin. Ettei vaan olisi kyseessä sellainen simppelin näköinen härveli, jossa yritetään irrottaa ja yhdistää kaksi samanmuotoista teräksistä kappaletta toisistaan oikealla tekniikalla ja päättelykyvyllä? Kirjaimellisesti jäin koukkuun siihen jo tänään. Pari kertaa vahingossa onnistuin ratkaisussa, mutta lopullinen salaisuus jäi vielä arvoitukseksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ettei vaan olisi sinullakin sellainen simppelin näköinen härveli, jossa yritetään irrottaa ja yhdistää kaksi samanmuotoista teräksistä kappaletta toisistaan oikealla tekniikalla ja päättelykyvyllä?

Mulla on kolme osaa ja aivan perkeleen vaikea. Vanhin poika antoi ja vaikeustasoltaan on neljä tähteä. Valmiina on sellainen kaunis kromattu kukkasen muotoinen ja aukinaisena epämääräinen rautahässäkkä:)
 

Ose^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Dallas Stars
-Jokpoikien huppari ja sukat
-Pitkiä kalsareita, sukkia ja muuta vastaavaa
-South park dvd-boksi
-AC/DC Highway To Hell-levy
-Suomi Tietopeli DVDversio
-Fingerpori-kirja
-Suklaata
-Rahaa
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ostettiin itselle emännän kanssa Wii ja nyt on ollut hauskaa kun se nyrkkeilee tuossa ja huitoo kaikkea mahdollista...

Muuta mitä tuli: Singstar Suomirock (PS kakkoselle), lätkähanskat, sukkia ja kalsareita yms. sekä vähän karkkia...
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
En niin yhtään mitään.Ensimmäistäkään pakettia en pyytänyt enkä näinollen myöskään saanut. Lapset sai kyllä kaikkea tarpeellista ja osin tarpeetontakin, mutta se heille suotakoon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihan mukavat lahjat sain tänäKIN vuonna. TänäKIN vuonna tosin hieman jäi harmittamaan niiden lahjojen vähyys, jotka todella olisi myös olleet yllätyksiä. No, eihän se sinänsä sen lahjan arvoa vähennä, mutta tykkään vaan yllätyksistä... Nyt tuli paljon sellaista, minkä osasi jo hieman etukäteen arvailla saavansakin.

Joulupukkihan toi ainakin 50 euroa rahaa, varmaan kolme Aku Ankka-sarjakuva kirjaa jos ei neljäkin (tosin yksi minulla oli jo ennestään :( ), pari dvd-levyä, hiirimaton, yhdistetyn kelloradiolamppusydeemin, jossa myös muita oheistoimintoja, siskolta tuli jo perinteeksi muodostunut pyjama, alusvaatekerraston, dödöä, vartalosaippuaa, silikonipatakintaan... Toi se kyllä muutakin, mutta kaikkea en muista.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Remes - Pyörre
Kahvinkeitin
uudet pieruverkkarit (vihjailua wanhojen kunnosta?)
pyyhesetti
rahaa
puhelin
Talvikengät

Kaikki turha puuttui tänä vuonna. Hyvä niin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Dee sai Playstation3:sen emännältä! Kauan olen tuota pakettia kuolannut, mutta ei ole malttanut sitä ostaa, joten muijalla meni hermot soutamiseen ja huopaamiseen ja ostaa paukautti härvelin meikäläiselle. Samoista rahoistahan tuo meni, mutta ei sen väliä...

Muuta:

Kiitos 1939-45 paita ja huppari!!!!!
Kartonki valkoista Viro-Lämäriä
Grillaushanska ja essu
Shampoota ym..
suklaarasia
Äijä-tuoppi
sukat
kalsarit
suklaatia

P.S. Olen huomannut, että jonkun verran porukka täälläkin nettoaa myös rahaa jouluna? Siis ihan iällä olevat immeiset. Tuleeko se vanhemmilta vai mistä? Eikä tämä millään pahalla tai vittuilulla, meillä ei vaan ole ollut tapana ja muutenkin, jos meitin ukko jotain rahakääröä yrittäisi (meikäläiselle yli 30 vee työssäkäyvälle ukkomiehelle) joululahjaksi tarjota, niin varmaan nauraisin äijän pihalle!
 

flogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Top 3

Petri Matikaisen nimmarilla varustettu Blues-muki
Kuka käskee?! #18 t-paita
Kent-boksi
 

J.Petke

Jäsen
P.S. Olen huomannut, että jonkun verran porukka täälläkin nettoaa myös rahaa jouluna? Siis ihan iällä olevat immeiset. Tuleeko se vanhemmilta vai mistä? Eikä tämä millään pahalla tai vittuilulla, meillä ei vaan ole ollut tapana ja muutenkin, jos meitin ukko jotain rahakääröä yrittäisi (meikäläiselle yli 30 vee työssäkäyvälle ukkomiehelle) joululahjaksi tarjota, niin varmaan nauraisin äijän pihalle!

Sama homma. Jokaisessa perheessä toki omalla tavalla mutta minä en ainakaan haluaisi edes lahjaksi rahaa. Joululahjat on mielestäni paljon kivempia kun siellä voi olla melkein mitä vaan. Jos jollain on huono mielikuvitus eikä keksi mitään niin en silti haluaisi sitä rahana. Toki rahalla on se hyvä puoli, että sillä voi ostaa mitä haluaa ja tarvitsee mutta silti..
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
P.S. Olen huomannut, että jonkun verran porukka täälläkin nettoaa myös rahaa jouluna? Siis ihan iällä olevat immeiset. Tuleeko se vanhemmilta vai mistä? Eikä tämä millään pahalla tai vittuilulla, meillä ei vaan ole ollut tapana ja muutenkin, jos meitin ukko jotain rahakääröä yrittäisi (meikäläiselle yli 30 vee työssäkäyvälle ukkomiehelle) joululahjaksi tarjota, niin varmaan nauraisin äijän pihalle!

Ainakin omalla kohdallani yleensä isovanhemmat lykkäävät jonkinlaisen setelin kouraan. Päälle 80-vuotiaita kun ovat ja haluavat jotenkin muistaa, mutta eivät enää ole sellaisessa kunnossa, että lähtisivät maaseudulta kauppoihin pyörimään. Vanhemmilta tulee sitten korkeintaan "korvamerkittyä" rahaa, jos esimerkiksi haluaa joululahjaksi vaatteita. Ne kun on yleensä parasta käydä ostamassa itse.

EDIT: Ikää toki itselläni "vasta" 24 ja status on pääasiallisesti opiskelija eikä työssäkäyvä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
P.S. Olen huomannut, että jonkun verran porukka täälläkin nettoaa myös rahaa jouluna? Siis ihan iällä olevat immeiset. Tuleeko se vanhemmilta vai mistä? Eikä tämä millään pahalla tai vittuilulla, meillä ei vaan ole ollut tapana ja muutenkin, jos meitin ukko jotain rahakääröä yrittäisi (meikäläiselle yli 30 vee työssäkäyvälle ukkomiehelle) joululahjaksi tarjota, niin varmaan nauraisin äijän pihalle!

Meillä jostain syystä ollaan aina annettu rahaa, vaikka ei sitä kamalasti ylimääräistä ole kellään niin siltikin tänä vuonna nyt muutamalta sukulaiselta tuli 600 euroa. Minulle, joka käyn töissä ja pärjään kyllä.

Mutta toisaalta, jos minulle annettaisiin joululahjaksi Äijä-tuoppi, Virosta ostettua röökiä, shampoota tai Kiitos-aiheisia vaatteita - nauraisin "äijän" pihalle.

Toivoin joululahjaksi ainoastaan kalanmaksaöljyä, sain purkin sellaista.
Silti mieltä lämmitti eniten hieno kortti jonka sain.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Penskana sain mummolta aina villasukat, suklaalevyn ja viiskymppisen. Joka joulu ja syntymäpäivä. Nyt ovat kaikki isovanhemmat kuolleet, faija kuollut, äiti köyhä ja muihin sukulaisiin en ole yhteydessä. Rahaa siis ei tule, mutta ihan sama. On tuo riittänyt omasta takaa aina.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Meillä jostain syystä ollaan aina annettu rahaa, vaikka ei sitä kamalasti ylimääräistä ole kellään niin siltikin tänä vuonna nyt muutamalta sukulaiselta tuli 600 euroa. Minulle, joka käyn töissä ja pärjään kyllä.

Mutta toisaalta, jos minulle annettaisiin joululahjaksi Äijä-tuoppi, Virosta ostettua röökiä, shampoota tai Kiitos-aiheisia vaatteita - nauraisin "äijän" pihalle.

Toivoin joululahjaksi ainoastaan kalanmaksaöljyä, sain purkin sellaista.
Silti mieltä lämmitti eniten hieno kortti jonka sain.

No, itse armeijan käyneenä ja suomalaisia sotaveteraaneja suuresti kunnioittavana, arvostan saamiani Kiitos-vaatteita enemmän kuin kalanmaksaöljypurkkia tai 600 euroa, näistähän rahat menevät suoraan sankareille. Teen töitä perkeleesti, saan siitä sen verran fyrkkaa, että pärjätään. Muut lahjat oli varmaan huumorilla ryyditettyjä pikkulahjoja, jotka olivat mielestäni kivoja. Mutta espoolainen toimistotäti-brassailu näyttää todellakin erovan Porilaisesta duunarikulttuurista.

P.S. Väännetään nyt vielä rautalangasta, vaikka jo edellisessä viestissäni totesin, että tarkoitus ei todellakaan ollut vittuilla kenellekään, vaan kunhan ihmettelin ääneeni. Antakaa vaikka kolmio Tapiolasta, ei se meikäläiseltä pois ole.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Kiitos-huppari on ennen kaikkea ajattoman tyylikäs vaate, jota voi käyttää missä vaan tilaisuudessa. Varmaan kohta joku menee tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotollekin ko. varusteessa. Kun se on niin ISÄNMAALLINEN.

PS. Tähän viestiin saavat vastata vain ARMEIJAN KÄYNEET ja ISÄNMAALLISET.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ymmärrän lapsille annetut lahjat, mutta en ymmärrä kun aikuiset ihmiset vaihtavat krääsää keskenään. Enkä ymmärrä myöskään näitä kiitos vaatteita tai Suomi vaakuna vaatteita/ koruja, vaikka isänmaallinen olen-
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kiitos-huppari on ennen kaikkea ajattoman tyylikäs vaate, jota voi käyttää missä vaan tilaisuudessa. Varmaan kohta joku menee tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotollekin ko. varusteessa. Kun se on niin ISÄNMAALLINEN.

PS. Tähän viestiin saavat vastata vain ARMEIJAN KÄYNEET ja ISÄNMAALLISET.

No, vastataan. Ei varmasti mene, koska linnanjuhliin ei mene enää paljon muita isänmaallisia ihmisiä, kuin ne sotaveteraanit, jotka Puna-Tavjan on pakko käskeä. Ja uskon vakaasti, että hupparit jäisivät kotiin ja puettaisiin parasta päälle, mitä nyt rahalla saa. Onhan Suomen itsenäisyys sellaisia uhrauksia vaatinut juttu, että itse olisin valmis tekemään vaikka velkaa pukuni takia, jos sen juhlimiseen pääsisi. No, Paavo Arhinmäen tai Esko-Juhani Tennilän tyylitaju kertoo kaiken, mitä edes menee, jos ei kiinnosta/arvosta. Neuvostoliitossa/Venäjällä kaikki on paremmin...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen enemmän äidinkielellinen kuin isänmaallinen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Listassani ei kummempia toiveita ollut, mutta pukki toi silti paketteja. Lahjaksi sain: Lipun Jokerit-HIFK peliin 27.12, laukauksia kirjan, mm-jääkiekko 2004-2008 kirjan, kylpytakin, lämpimät rukkaset, suklaata ja NHL 2K9 pleikkari kakkoselle. Lapset ja emäntä olivat myös tyytyväisiä lahjoihinsa, joten aatto oli onnistunut.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
...vaikka isänmaallinen olen-
Patriotismihan on usko siihen, että oma maa on muita parempi, koska itse on syntynyt siellä. Ei jotenkin uppoa minuun.

Lahjaksi sain ainakin uuden SaiPan pelipaidan ja komean kalenterin.. Muutkin lahjat olivat erittäin mieluisia.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Lahjaksi tuli:

Adidaksen tuoksu/pesuaine pakkaus
Karhun tuulipuku
Pilkkikuvia
Villasukkia
Kynsikkäät
Pari kauluspaitaa
Harald hirmuinen yöpuvun
Suklaata
Rapalan vaapun
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotain tuli:
-Trivial pursuit (sellainen uusi versio, jossa kone valitsee kysymykset elektronisesti)
-Mannerheimin muistelmat
-Simpsons -kalenteri
-20€ ja Veikkauksen joulukalenteri
-MMM2009
-Monty Pythonin lentävän sirkuksen 2. tuotantokausi
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pukki oli tänä vuonna harvinaisen kansainvälinen ja kysyi vielä saako soitaa pianoa. Varoitin kyllä, että vanha isovanhempieni piano oli viritetty viimeksi 1800-luvulla, mutta pukki ei välittänyt vaan soitti, ja hyvin. Pukki toi:
- Teddy & The Tigersin DVD
- Kuulakärkikynäsetti (ehdoton kiitos)
- Kledjuja ja hyvää mieltä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös