No äijät ja akat, maistuuko teiniseksi?

  • 9 188
  • 8

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hesarin uutinen kertoo notta...

Aikuiset miehet ostavat teiniseksiä alkoholia ja tavaroita vastaan.

Aikuisten miesten ja teini-ikäisten välinen seksikauppa on yleistynyt Helsingissä. Helsingin poliisin tietoon on tullut kahden viime vuoden aikana 178 tapausta, joissa aikuinen on ostanut seksipalveluja alaikäiseltä.

Poliisi ja Väestöliitto uskovat ilmitulleiden tapausten määrän olevan vain jäävuoren huippu, koska asiasta haluavat vaieta sekä ostaja että myyjä.

---clip---

Farkut, cd-levyt, vaatteet, alkoholi tai huumausaineet ovat Väestöliiton tuntuman mukaan yleisin tapa "maksaa" nuorille seksistä. Jos palveluita kuitataan käteisellä, hinta on poliisin mukaan yleensä muutamia kymppejä.

Poliisin tutkimissa jutuissa nimenomaan raha on vaihtanut omistajaa. Myyjät ovat olleet 13–17-vuotiaita.

No en nyt kerrankin lähde lähestymään aihetta aspektista "kertokaas nyt mulle mihin Siwaan pitää kävellä" vaan ainakin sitä toista perinteistä että "mikä saa nuoren myymään peppuaan vanhoille ukoille?". Tai akoille? Kyllä, katselin elokuvan "Miehen työ". Kyllä naisiakin nuoret kiinnostaa, tosin epäilen että vähemmän, kun eihän poikaset ainakaan osaa mitään. Vai tekeekö niitä mieli opettaa?

Onko tuonikäisten myymä seksi suora sivujohdannaisoire IRC-gallerioista ja chateista? Katsooko myyjä sitten vanhuksen kuvan ensin? Vai onko ostaja aina vanha pervo vaiko 20-25-vuotias hieman rahan makuun päässyt "Kiss FM:n Timpe"?

Onko tämä myös tätä meidän materiahelvettiä jossa oma peppu ei ole niin arvokas kuin hyvältä näyttäminen, vaatteet ja elektroniikka? Seksin ei pitäisi olla tabu, mutta mennäänkö nyt paljonkin metsään? Vai onko se aina ollut jossain määrin niin että nuoret plikat otetaan polvelle istumaan ja tarjotaan karkki, onko "vanhempi mies" ollut aina pervo? Onhan vanhempi nainen yhtä pervo, vai voiko hormonitason seestyminen ja halujen väheneminen vanhemmiten olla sellainen tosiseikka joka vähentää vanhempien naisten pervoilua, myös silloin kun mennään sairauden puolelle?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
No, ensinnäkin pitäisi tietää, että mitä se seksi on? Jotain syötävää - vai?

Ei vaan. Ei maistu teiniseksi ei.

GAWe:lle vielä. Olit muuten edittoinut jutusta aika tärkeän asian pois (mitenkään väheksymättä asian vakavuutta/tuomittavuutta). Tytöt itse tarjoavat seksiä ja valehtelevat ikänsä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos harrastan seksiä 18- tai 19-vuotiaan naisen kanssa, niin onko se teiniseksiä? Varsinkin epäilyttävää ja moraalitonta?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
GAWe:lle vielä. Olit muuten edittoinut jutusta aika tärkeän asian pois (mitenkään väheksymättä asian vakavuutta/tuomittavuutta). Tytöt itse tarjoavat seksiä ja valehtelevat ikänsä...

En ole editoinut mitään "pois", sääntöjen mukaan vain liian pitkät lainaukset eivät ole sallittavia ja laitoin mukaan vain uutisen pääkohdan. Itse kommenteissani ja mielipiteissäni viittaan myös sukupolveen josta osalle tämäkin on sallittavaa, myydä persettä parin cd-levyn takia. Mietin tosin onko tämä vain tämän sukupolven ilmiö.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli paljonkin pamputettua 16-17 -vuotiaita tyttöjä ennen. Olin itse tosin 14-15...
 

Rocco

Jäsen
Varmasti maistuisi. Valitettavasti vaan koskaan ei ole kohdalle tullut mahdollisuutta. Viinan voimalla tosin baarista irtoaa, mutta se on tavallista se.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Noteerasin itsekin tuon uutisen Helsingin Sanomista. Tämä ketju alkaa ajautumaan ihan väärille urille ja kohta eteläsuomenlääninpääkaupunkilaiset varmaan sulkevat tämän.

Mutta itse asia on erittäin vakava. Ei se nyt kuulosta kovin oikealta, että joku teini myy itseään mäyrästä. Teinit ottavat vielä itse yhteyttä näihin keitä he luulevat asiakkaikseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllähän ne teini-iän seksikokemukset olivat sellaista sählinkiä...että.

Menetin poikuuteni suhteellisen myöhään - 17-vuotiaana, ja ensimmäiset yritykset menivät lähes aina reisille, riippui vähän siitä, miten sievä tyttö oli rynkytettävänä. Pelkkä giguliin kosketus aiheutti coitus intin ennen coitusta!

Toinen penetraatio saattoi kestää jopa minuutin, kolmas kaksi minuuttia. Se oli sitä aikaa kun aamulla oli neljästä viiteen kortonkia sängyn vieressä lattialla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olikos se nyt Silmänäkijässä jossa oli juttua siitä että Turun seudulla oli kaksi alaikäistä tyttöä jotka olivat harrastaneet seksiä vanhempien miesten kanssa rahasta (tai ilman). Sitten jossain vaiheessa jos rahantulo oli loppunut, niin sitten tytöt olivat nostaneet syytteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Sitten vaan korvausrahat tilille ja uutta uhria etsimään. Koska tytöt olivat ala-ikäisiä niin jutut ovat salaisia ja niitä ei voida käyttää muissa jutuissa todistusaineistona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös