Niko Seppälä HIFK:ssa

  • 49 691
  • 313
Tässä nyt ei olisi HIFK:n näkökulmasta mitään mieltä, kun kyse ei ole mistään ihan junnusta enää.

Minä olen kyllä sitä mieltä, että @C2 huutelija ehdotuksessa olisi mieltä IFK:n kannalta, jopa aika paljon. Tämä näkemys perustuu ennen kaikkea Seppälän hurjaan kehitykseen tämän kauden aikana. Isossa roolissa pikkuseurassa voisi ottaa isojakin askelia kohti ison seuran kärkipareja. Mun mielestä isompi kysymys on, että mitä Kiekko-Espoo tässä diilissä saisi? Mahdollisesti hyvän puolustajan, mutta senkin vasta, jos ei onnistu omassa seurassaan. Itse en tosta myyntivaltti saa Seppälän suuntaan pyöräytettyä.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla rehellisesti menis kyllä ihan vitusti tunteisiin, jos Seppälää ei saatas pidettyä meiän joukkueessa. Mun kirjoissa Top 4 pakki ihan ehdottomasti, aivan saatanan kova itseluottamus ja esimerkin näyttäjä mitä kovalla duunilla saa aikaseksi. Ihan varmasti kopissa aivan helvetin kunnioitettu kaveri. Täysin Mr. IFK ja veikkaan, että Peltosellekin hyvin mieleinen pelaaja minkä takia näkisin hyvinkin Seppälän jatkavan meillä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Seppälä on ollut hyvä, mutta itse näkisin vielä useamman pelin että voisin kokonaiskuvassa sanoa, että on top 4 pakki. 5 pisteen juntan ja lauantain taklauksen perusteella ei pelkästään pitäisi tehdä jatkosopparia kellekään, mutta bonariahan ne toki on, kuten sekin että oma kasvatti ja haluaa pelata täällä.

Itse tarjoaisin Seppälälle 6-7 pakin tonttia ja siltä sijalta on ajoittain aika varmastikin tarjolla paikka 2-3 parissa kuten aiemmassa viestissä viisastelinkin.

Seppälä on kyllä pelannut rohkeasti myös hyökkäysalueella ja ajanut maalille oikea aikaisesti ja antaa yllättävän hyviä avaavia syöttöjä hitaaksi pakiksi. Erityismaininta koko 40 metrin kovista rystylätyistä/syötöistä jotka tulee hyökkääjille suoraan lapaan.
 

Ove Sundberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mulla rehellisesti menis kyllä ihan vitusti tunteisiin, jos Seppälää ei saatas pidettyä meiän joukkueessa. Mun kirjoissa Top 4 pakki ihan ehdottomasti, aivan saatanan kova itseluottamus ja esimerkin näyttäjä mitä kovalla duunilla saa aikaseksi. Ihan varmasti kopissa aivan helvetin kunnioitettu kaveri. Täysin Mr. IFK ja veikkaan, että Peltosellekin hyvin mieleinen pelaaja minkä takia näkisin hyvinkin Seppälän jatkavan meillä.
Entä jos Ilves antaisi vaihdossa Juha Rautasen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Seppälä on tämän kauden ehdoton valopilkku numero uno! Kaverin kaikesta toiminnasta näkee, että suorittaa koko ajan oman taitotasonsa ihan siellä ylärajalla, mutta pystyy silti pitämään korttitalonsa pystyssä illasta toiseen todella vakuuttavasti. Fysiikan (sekä tahtotason) on oltava ihan täyttä timanttia, jotta tuo on mahdollista. Kerrassaan hienoa seurattavaa!
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seppälä on tämän kauden ehdoton valopilkku numero uno! Kaverin kaikesta toiminnasta näkee, että suorittaa koko ajan oman taitotasonsa ihan siellä ylärajalla, mutta pystyy silti pitämään korttitalonsa pystyssä illasta toiseen todella vakuuttavasti. Fysiikan (sekä tahtotason) on oltava ihan täyttä timanttia, jotta tuo on mahdollista. Kerrassaan hienoa seurattavaa!

Mielestäni näkyy, että laittaa kaiken likoon jotta ura ammattikiekkoilijana on tosissaan mahdollinen. Ja hienosti on kyllä paikkansa käyttänyt. Aivan kuten sanoit, upeaa seurattavaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks se hidas? Tietysti aina riippuu kehen verrataan, mutta omaan silmään ei näytä hitaalta.

Lähtönopeus ei ole sähäkkä, niin kuin ei kenelläkään muullakaan meidän isokokoisista pelaajista. Mutta vauhtiin päästyään kaikkia heitä on todella vaikea saada kiinni. Kyllä Seppälänkin tähän joukkoon menee, ihan heittämällä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onks se hidas? Tietysti aina riippuu kehen verrataan, mutta omaan silmään ei näytä hitaalta.
On vaikeuksia ehtiä irtokiekkoihin mutta toisaalta kamppailee hyvin ja on kokoaan isompi. Jos olisi vähän sähäkämpi niin saisi kiekon nopeammin itselleen ja edistettyä peliä. Seppälä ei kuitenkaan ole kovin isokokoinen tai ainakaan pitkä pakki. Jalalla saa tuotua kiekkoa hyvän suojauksen ansiosta, ei nopeuden. Mutta ehkä tuota nopeutta ja luistelua voi vielä kehittää. Nuori pakki kuitenkin kyseessä ja tähän asti on panostanut lähinnä voimaan ja fyysisyyteen.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ika muuten jakoi Kaljucornerissa Viikon myskääjä -palkinnon Seppälälle ja kehui maasta taivaaseen, miten antaa kaikkensa jokaisessa vaihdossa. Huomionarvoista on se, että Ika olisi voinut antaa palkinnon kelle tahansa kiekkoilijalle NHL:ää myöten, mutta vanhanliiton Ika selvästi ihastunut Seppälän otteisiin samalla tavalla kuin moni täällä.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
On vaikeuksia ehtiä irtokiekkoihin mutta toisaalta kamppailee hyvin ja on kokoaan isompi. Jos olisi vähän sähäkämpi niin saisi kiekon nopeammin itselleen ja edistettyä peliä. Seppälä ei kuitenkaan ole kovin isokokoinen tai ainakaan pitkä pakki. Jalalla saa tuotua kiekkoa hyvän suojauksen ansiosta, ei nopeuden. Mutta ehkä tuota nopeutta ja luistelua voi vielä kehittää. Nuori pakki kuitenkin kyseessä ja tähän asti on panostanut lähinnä voimaan ja fyysisyyteen.

Tilastojen mukaan Seppälä on 187cm/99kg. Siinä missä vaikkapa Melart on 190cm/97kg. Suht isokokoinen kuitenkin, jos sillä nyt mitään väliä on.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä yksityiskohta Seppälästä on se, että kaveri ei try-outtinsa aikana pelannut mitenkään kummoisesti ainakaan omaan silmään. Lähinnä oli itsellä semmoinen "jaa tämäkin sai sopparin" -fiilis. Sopimuksen saannin jälkeen alkoi kuitenkin heti parantaa. Useinhan tämä menee toisin päin eli koeaikana taistellaan ja "laiska arki" koittaa, kun soppari on taskussa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Silu istutti kivasti Kärpän päätyyn ja sit se hyväksyi mun Insta-pyynnön.
Seuraavaks mä esittelen sille tyttäreni. On meinaan vävypoika-ainestakin, parhaasta päästä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jos tämä jannu ei jatka IFK:ssa niin olen perunakellarissa kaksi vuotta.
Ja syy siihen miksi olen perunakellarissa on se onpahan jotain syötävää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Paremman Seppälän kanssa ollaan nyt sillä levelillä, että olisi mahtavaa jos jatkot nasautettaisiin Nordiksen screenillä vielä runkosarjan loppumatseissa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös