Niklas Bäckström – paluu Nordikselle

  • 203 578
  • 937

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
JOmasta mielestäni Salmelaisen ei kuuluisi nyt antaa ainuttakaan kommenttia asiasta. Salmelainen ei ole tähän soppaan sotkeutunut millään tavalla ja tekisi suurta hallaa lähteä kommentoimaan. Päinvastoin vasta HIFK:n johdon kommentoitua asiaa, voisi Salmelainen tulla vasta tämän jälkeen esiin ja sanoa ettei vastaava hänen kohdallaan toistu ja hän on hyvissä väleissä joukkueen sekä seurajohdon kanssa.

Yksinkertaisesti: Nybondaksen ollessa HIFK:n palkkalistoilla nyt todistetusti, tulisi hänen tulla median eteen yhdessä Everin ja Valtasen kanssa. Siinä entinen UTJ (joka on vastuussa suurimmasta osasta tätä paskaa) ja hänen esimiehensä saisivat selventää tämän.
Mä taas näen, että Salmelainen voi ihan hyvin astua tässä eteen, ja näyttää, kuka on nyt isäntä talossa. Suoraselkäinen haastattelu, jossa kertoo tilanteen taustat(siltä osin kuin julkisuuteen kuuluu) ja miten asiassa edetään ja niin pois päin. Kyllä ihmiset ymmärtää, ettei tämä hänen keittonsa ole. Nybondaksen raahaaminen framille herättää vain kysymyksiä(Onko Tomppa yhä pääpiruna, mikä on Salmelaisen rooli?).
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TIetysti nyt saatu vain yksi kanta asiasta, mutta sen perusteella Nybondas vaikuttaa hiireltä. Engrenin hankkiminen pidemmäksi aikaa oli oikea ratkaisu, mutta Bäckströmille olisi luonnollisesti pitänyt olla kuviosta rehellinen. Jotenkin Nikkeä onnistuttu tälläkin kertaa potkia päähän.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
En osaa sanoa oletko miten tosissasi? Voi olla että tartun provoon mutta menköön. Miten Lankinen olisi saanut mitä luvattiin? Kaveri on ollut tällä kaudella pelikunnossa nyt pari viikkoa. Meinasitko että olisi pelannut jollain kainalosauvoilla tuon 50 peliä?

Öö. Huomasit että molemmilla on soppari ensi kaudesta. Millä meinaat Lankisen pelaavan sen yli 50 peliä ensi kaudella kun toisena molarina on Engren? Tai jos ne on hommannut EHT-tason maalivahdin kakkoseksi, mutta se vasta hullulta kuulostaakin. Halosta olisi voinut tuoda sisään pikku hiljaa täksi ja ensi kaudeksi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taas näen, että Salmelainen voi ihan hyvin astua tässä eteen, ja näyttää, kuka on nyt isäntä talossa. Suoraselkäinen haastattelu, jossa kertoo tilanteen taustat(siltä osin kuin julkisuuteen kuuluu) ja miten asiassa edetään ja niin pois päin. Kyllä ihmiset ymmärtää, ettei tämä hänen keittonsa ole. Nybondaksen raahaaminen framille herättää vain kysymyksiä(Onko Tomppa yhä pääpiruna, mikä on Salmelaisen rooli?).

Kyllä Nybondaksen pitää itse soppansa selvittää, jos kerran HIFK hänen palkanmaksuaan edelleen hoitaa ja hän töitä heille tekee. Jos mä suunnittelen talon joka sortuu 10 vuoden päästä, niin en mä mahdollisista rakennevirheistä pääse koskaan eroon. Vastuu on otettava.
Nybondas jos pääsee tästä(kin) sopasta luikertelemaan, niin HIFK:n maine tahriintuu entisestään. Oikeastaan HIFK:n on pakko puuttua asiaan koska he maksavat Nybondakselle edelleen palkkaa ja pitävät työssä. Mikäli Nybari ei olisi töissä HIFK:ssa enää, niin tottakai tässä vaiheessa hän joutuisi asiasta tulemaan esille oma-alotteisesti eikä HIFK:n pyytämänä.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bäckström haluaisi itsekin vielä pelata.
– Ei tämä näin voi kauan jatkua. Jotain tässä on pakko tapahtua.


Miten niin ei voi? Näinhän tämän nimen omaan pitää jatkua eli Lankinen-Engren kaksikolla mennään. Kaikki veskavalmennusresurssit sinne ja jos Nikke haluaa pelata, niin aina voi sanoa agentille, että hommaa uuden seuran. Saattaa tosin osoittautua hieman vaikeaksi tehtäväksi. Tämä vaikuttaa oikeastaan jopa hieman harhaiselta ikään kuin mies ei tajuaisi, että hän on kolmosveska siksi koska ne kaksi muuta ovat selvästi parempia.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei Nikke niin tyhmä ole että luuli Engrenin tasoisen kaverin tulevan vaan paikkaamaan hetkeksi. Tässä on se taustalla että Nikke haluaa loppukaudeksi johonkin muualle ja Hifk ei halua päästää pahimpiin kilpailijoihin. Sikke Nikke otti itkupotkuraivarit.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Lukiko joku muu jo Niken sopimuksen purusta? Siis, että olis tänään purettu.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos voisin laittaa kuvan työpöydästäni. Kiitos, kahvit kaatui vihkon päälle ja puolet muistiinpanoista on hiustenkuivaimen varassa luettuani noi sun allekkain listaamat asiat :-D!

Mainitsin aiemmin jossain threadissa, että HIFK:n tulisi lisätä infoamista yleisellä tasolla tilanteistaan. Oli se sitten se Finleyn onkiminen ja olkapään parantuminen tai tämä tilanne Bäckströmin ulostulon kanssa. Omasta mielestäni Salmelaisen ei kuuluisi nyt antaa ainuttakaan kommenttia asiasta. Salmelainen ei ole tähän soppaan sotkeutunut millään tavalla ja tekisi suurta hallaa lähteä kommentoimaan. Päinvastoin vasta HIFK:n johdon kommentoitua asiaa, voisi Salmelainen tulla vasta tämän jälkeen esiin ja sanoa ettei vastaava hänen kohdallaan toistu ja hän on hyvissä väleissä joukkueen sekä seurajohdon kanssa.

Yksinkertaisesti: Nybondaksen ollessa HIFK:n palkkalistoilla nyt todistetusti, tulisi hänen tulla median eteen yhdessä Everin ja Valtasen kanssa. Siinä entinen UTJ (joka on vastuussa suurimmasta osasta tätä paskaa) ja hänen esimiehensä saisivat selventää tämän.

Nyt jos sinne raahataan Salmelainen, niin taas HIFK tekee sylkikupin aivan jostain muusta kuin itse pääpirusta, Nybondaksesta.

Hereillä Nikke siellä Ruudussa ja sano sinäkin tämä.

Toi on kyllä tosi hyvä pointti (itse boldasin). Salmelaisen olisi hyvä olla hiljaa vaan, koska on nyt kuitenkin vaan sijaiskärsijä, ja hänen työsarkansa on vasta alkanut. Muut IFK:ssa voivat kommentoida asiaa niin paljon kun tarvii kommentoida.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on kyllä tosi hyvä pointti (itse boldasin). Salmelaisen olisi hyvä olla hiljaa vaan, koska on nyt kuitenkin vaan sijaiskärsijä, ja hänen työsarkansa on vasta alkanut. Muut IFK:ssa voivat kommentoida asiaa niin paljon kun tarvii kommentoida.

Mä olen kyl vähän eri mieltä eli mitä aikaisemminkin kirjoitettiin, että nyt olisi Tobiaksen hyvä näyttää kuka on pomo. Nyt vahva ja selkeä ulostulo.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän on Nybondaksen rooli organisaatiossa tällä hetkellä? Nikkehän tuossa jutussa viittaa siihen suuntaan, että yllättävän paljon vielä häärää urheiluasioiden puolella. Urheilutoiminnan johtamisen pitäisi kuulua Salmelaiselle. Toivottavasti myös näin aidosti on.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Jotenkin tässä haiskahtaa että nyt pelataan Nybondasta pois koko organisaatiosta. Mikä ei varmaan ketään haittaisi. Kovaa settiä olisi muuten super-ammattilaiselta, uran ehtoopuolella.
Toivottavasti en ole väärässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä tarkoittaa Ruutu Urheilun Facebook? Ei kiinnosta tykkäillä mistään sellaisista. Onko jotain lähetystä jossain?

Vaikka tästä voi kai parhaat palat lukea muutenkin.

Kiinnostaisi tosiaan Nybarin titteli, ei kai se mikään salaisuus ole? Miksi sitä ei voisi kertoa? Eihän se tietenkään mitään todista, mutta olisi se silti kiva tietää.
 

zepHero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HIFK & HK Tiigrid Tallinn
Lukiko joku muu jo Niken sopimuksen purusta? Siis, että olis tänään purettu.
Missä moista muka lukenut?

Itse tilanteesta, sama se kuka sieltä tulee ulos puhumaan. Ympäripyöreitä toteamuksia taas tulossa, mikään ei muutu sikäli. Myöhemmin tosin liemmä infoa tulee, miten asia on selvitetty. Oli se Niken siirto, luistimet naulaan, tai Lankisen myyminen johonkin toiseen jengiin. Vaikka Atte on pelannut heikohkosti muutamat pelit, on ukko silti se paras vaihtoehto poffeja ajatellen, Selinin mielestä ainakin. Tosin saanee nähdä pääseekö näillä peliesityksillä edes sinne asti?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mitä tarkoittaa Ruutu Urheilun Facebook? Ei kiinnosta tykkäillä mistään sellaisista. Onko jotain lähetystä jossain?

Ei tarvi tykätä, pitää mennä facebookissa vaan ruutu urheilun sivulle ja siellä vasemmalla löytyy vaihtoehto live, niin sitä klikkaamalla pääsee videoon, joka parhaillaan pyörii
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"90-luvun lopulla sain ekan kerran lähteä IFK:sta ja nyt uudestaan..."

Näin totesi Bäckström äsken tuossa Ruudun lounaslivessä. Tosin sanoi myös etä "jos se nyt näin loppuu..."
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä olen kyl vähän eri mieltä eli mitä aikaisemminkin kirjoitettiin, että nyt olisi Tobiaksen hyvä näyttää kuka on pomo. Nyt vahva ja selkeä ulostulo.

Nyt kun tuossa Bäckströmin ulostulossa päähenkilönä on/oli Nybondas (eli Salmelaista edeltänyt aika), niin en oikein tiedä mitä Salmelaisen kannattaisi kommentoida. Tai ainakaan vielä. Mutta katsotaan nyt miten seura reagoi tähän...
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Nyt tapahtuu varmasti monia hyviä asioita KUN Salmelaisen Tobbari tulee tohon"
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Olin jo unohtanut tämän tapauksen vaikka tätä tuli kavereiden kanssa pohdittua kun Engrenin jatko julkistettiin. Mietittiin, että kumpi Lankinen/Bäckström kaksikosta saa lähteä maakuntiin pelailemaan. Ilmeisesti seurajohto hoiti sitten asian näin mallikkaasti, että laitetaan toinen treenailemaan Lundellin kanssa ja pidetään me mykkäkoulua. Nikestä olisi varmasti saanut muutaman lantin siirtokorvaustakin tai ainakin palkanmaksuvelvollisuus pois harteilta. Tämä tapaus toimii samalla kivasti muille entisille NHL-pelaajille varoituksena jotka aikovat jäähdytellä uransa loppuun Hifkissä. Hienosti toimittu!
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Nikke tuu kotiin sieltä! Kerran Kärppä, aina Kärppä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin jo unohtanut tämän tapauksen vaikka tätä tuli kavereiden kanssa pohdittua kun Engrenin jatko julkistettiin. Mietittiin, että kumpi Lankinen/Bäckström kaksikosta saa lähteä maakuntiin pelailemaan. Ilmeisesti seurajohto hoiti sitten asian näin mallikkaasti, että laitetaan toinen treenailemaan Lundellin kanssa ja pidetään me mykkäkoulua. Nikestä olisi varmasti saanut muutaman lantin siirtokorvaustakin tai ainakin palkanmaksuvelvollisuus pois harteilta. Tämä tapaus toimii samalla kivasti muille entisille NHL-pelaajille jotka aikovat jäähdytellä uransa loppuun Hifkissä. Hienosti toimittu!

Kyllä Nikellä on tunteisiin toi homma mennyt, ei vain tämä asia, vaan ihan kaikki. Aika vaisuna ja nieleskellen tulee tekstiä ulos. Kyllä vituttaa Niken puolesta! Voi olla että siellä on HIFK:n pukkarissa lähetys päällä..
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selinille: on kumma, että aina kaikkien pitää kuvitella olevansa seuraa isompia. Suurseuroissa on aina sama lainalaisuutensa, muista kokonaisuus, yritä menestyä - ja jos haluat muuttaa kokonaisuutta, sitten on pakko menestyä. Ja sellaista ei todellakaan voi olla edes Selinillä näköpiirissä. Miksi siis heittää Bäckström katsomoon? Idioottimainen ratkaisu. Kuka sanoo, ettei kolmella byyrarilla voi muka treenata? Ottakoon Halosen mukaan, niin on neljä, sillä määrällä ainakin voi.

Mutta, uskon enteisiin: olisiko nytkin kaikuja vuodesta 98? Juhlakauden ekstaravuosi, legenda katsomossa kiukuttelemassa koutsille, puuttuu enää vain nuoren kukkopojan paluu... Niin, onko meiltä Husson jälkeen lähtenyt änäriin ketään? Viides maalivahti ei taitaisi nyt ratkaista mitään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Pelaajana ei haluta että oon mukana..."

Ei tässä kyllä ole mitään mahdollisuutta enää olemassa että Bäckström jatkaisi IFK:ssa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Nyt just tuntuu siltä, et vois lopettaa koko jääkiekon seuraamisen. Helvetti mitä toimintaa, tuntuu todella pahalta Nicken puolesta ja tsemppiä sinne!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
"Pelaajana ei haluta että oon mukana..."

Ei tässä kyllä ole mitään mahdollisuutta enää olemassa että Bäckström jatkaisi IFK:ssa.

Eiköhän se ollut tässä. Sellainen fiilis tästä haastattelusa kyllä jää.
Hieman omituinen luovuttaminen kuitenkin ja omituista myös Seliniltä ettei kolme veskaria pysty muka olemaan treeneissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös