Niinistö vai Halonen -kannatustutkimus suosikkijoukkueen perusteella

  • 2 973
  • 28

Niinistö vai Halonen?

  • Olen Blues-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 5 1,7%
  • Olen Blues-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 13 4,4%
  • Olen HIFK-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 18 6,1%
  • Olen HIFK-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 50 17,1%
  • Olen Jokeri-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 5 1,7%
  • Olen Jokeri-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 32 10,9%
  • Olen TPS-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 9 3,1%
  • Olen TPS-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 22 7,5%
  • Olen Tappara-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 7 2,4%
  • Olen Tappara-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 19 6,5%
  • Olen Ilves-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 3 1,0%
  • Olen Ilves-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 19 6,5%
  • Olen Kärppä-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 4 1,4%
  • Olen Kärppä-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 24 8,2%
  • Olen Ässät-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 9 3,1%
  • Olen Ässät-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 12 4,1%
  • Olen Saipa-fani ja äänestän Halosta

    Ääniä: 2 0,7%
  • Olen Saipa-fani ja äänestän Niinistöä

    Ääniä: 19 6,5%
  • En äänestä/en omaa suosikkijengiä/Kanada

    Ääniä: 21 7,2%

  • Äänestäjiä
    293
  • Poll closed .

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Niin, aloin tuossa miettimään miten presidenttiehdokkaiden kannatus jakaantuu muutaman SM-liigajengin kannattajien keskuudessa.

En jaksanut kaikkia jengejä listata joten turha kitistä jos omaa jengiä ei löydy.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pantse67 kirjoitti:
Olisi voinut edes yhden listata... Mulla ei nimittäin näy ensimmäistäkään!


Joo ei näy mitään... Tuleepahan ainakin yksimielinen äänestystulos.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nyt näkyy, ei ne vaihtoehdot ole siellä ennenkuin olen ne kirjottanut perkele.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
No nyt näkyy äänestystaulukko. Mutta olisit kyllä Daespoo voinut listata kaikki joukkue- ja äänestysvaihtoehdot. Eihän sellaista galluppiakaan tehdä, jossa voi valita vain esimerkiksi Matti Vanhasen.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En näköjään pysty muokkaamaan (vai voinko?) tuota pollia joten jos joku ystävällinen moderaattori lisäisi samalla formaatilla puuttuvat jengit ettei tarvitse kuunnella kitinää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen Tyysterniemi Wolverinesien kannattaja ja äänestän Kapteeni Picardia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ehkä turhin äänestys pitkään aikaan...

Ehdokkaani on Seppo Hovi ja suosikkijoukkueeni on Kolla Tigers
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
En voi antaa ääntäni tässä kun joku ei jaksa tehdä hommaa loppuun asti.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, Niinistöähän tulee IFK-fanina äänestettyä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tämän kyselyn perusteella Niinistö saisi selkeästi enemmän ääniä. Toivottavasti näin käy myös oikeissa vaaleissa!
 

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
BigRedCat kirjoitti:
tämän kyselyn perusteella Niinistö saisi selkeästi enemmän ääniä. Toivottavasti näin käy myös oikeissa vaaleissa!

Tuota... onko seuran perinteet hylätty, Big RED Cat? Jag menar, ska du inte rösta på kamrat Halonen...

Ja hymiöitä päälle. kuulemma tepsiäkin voi kannattaa ilman kansitakkia ja kokoomuksen jäsenkirjaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bob Maali kirjoitti:
Tuota... onko seuran perinteet hylätty, Big RED Cat? Jag menar, ska du inte rösta på kamrat Halonen...

Ja hymiöitä päälle. kuulemma tepsiäkin voi kannattaa ilman kansitakkia ja kokoomuksen jäsenkirjaa.

Eikös se ollutkaan niin, että endast RKP IFK:n kohdalla? Ja kun kerran oikeistolaisia ollaan niin Niininistö luonteva valinta kakkoskierrokselle.

Ei, itse äänestin Saulia ekallakin rundilla.
 

peikko#13

Jäsen
Tämän hetkisen tilanteen perusteella voi tehdä sellaisen johtopäätöksen, että Kärppäfanit ovat harvinaisen täysjärkisiä, kukaan ei ole vielä äänestänyt Halosta. Hyvä niin, jatkakaa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuista en kumpaakaan. Perkele kun ei UKK ole enää ehdolla.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Hyvä ketju :)

Yksi juttu tossa pistää silmään. Pori on vaikuttanutkin juuri tuollaiselta paikalta. Suomen ruostevyöhyke? :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Porin vahva tuki Haloselle ei hirveästi yllätä, käsittääkseni työttömyyden kanssa painiskelevat taantuvat teollisuuskaupungit (vrt. Kemi, Kotka) ovat juuri näitä punikkilinnakkeita.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Daespoo kirjoitti:
Niin, aloin tuossa miettimään miten presidenttiehdokkaiden kannatus jakaantuu muutaman SM-liigajengin kannattajien keskuudessa.

En jaksanut kaikkia jengejä listata joten turha kitistä jos omaa jengiä ei löydy.
Äänestyksessä olisi ollut ehkä hieman enemmän ideaa, jos kaikki joukkueet olisivat olleet tyrkyllä. Nyt vertailupohja on vajaa, joten tämä äänestys ei täytä tieteellisen tutkimuksen kriteereitä, JOS tarkoitus on kartoittaa SM-liigan jakaumia.
Elikäs aika moni jää nyt ulkopuolelle. On tämä aika rankkaa. Kestänköhän tämän...Auts. Heh.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Daespoo kirjoitti:
Porin vahva tuki Haloselle ei hirveästi yllätä, käsittääkseni työttömyyden kanssa painiskelevat taantuvat teollisuuskaupungit (vrt. Kemi, Kotka) ovat juuri näitä punikkilinnakkeita.
Muista ottaa rokotukset, jos joskus joudut vierailemaan näissä paikoissa!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mää tiä, miten tää liittyy tähän mitenkään, mutta yksi SaiPan kannattaja ainakin kävi äänestämässä ensimmäisellä kierroksella Heidi Hautalaa, ihan vaan periaatteesta, koska tää pallo tuskin säästyy ekokatastrofilta vaikka Heidistä pressa tuliskin, mutta olempahan ainakin käyttänyt omaa ääntäni oman tunnon mukaan, Sauli ja Tarja on molemmat ihan syvältä, kahdesta sysipaskasta pitäisi äänestää, voi voi...
 
Kyllähän tuolta kaikki keskeiset liigajoukkueet sekä Blues löytyvät, joten turhat kitinät pois. Taidan äänestää Niinistöä, koska se on samasata puolueesta kuin Kummola.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mielenkiintoista miten Jokerit on pyritty aina profiloimaan itähelsinkiläisten työläisten seuraksi. Taitaa kuitenkin Jokeri-leiri olla tällä hetkellä suhteellisesti laskien Sale-myönteisin, minkä olen ilolla pannut merkille.

Mutta Niinistöhän onkin työväen presidenttiehdokas ;).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös