NHL20 (PS4) EASHL! HC JATKIS

  • 14 965
  • 163
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa!! Jo yhteensä neljä koossa joukkueen perustaja TurteDef (Jounas_) laskettuna mukaan. Enää kaksi tarvittaisiin niin botteja ei tarvita. Pelipaikasta sen verran että olen vähäisellä kokemuksellani 6 vs. 6-peleistä melko avoin eri pelipaikoille mutta niissä peleissä joissa olen pelannut olen pelannut kaikkia hyökkäyksen paikkoja sekä toista pakkia (sitä vaan kerran). Useimmiten siis olen ollut jokin hyökkääjistä.
Kannattaa harjoitella alkuun 5vs5, eli bottimaaiivahdilla. 6vs6 tulee jo niin isolla prosentilla hyviä vihuja vastaan, ettei se ole hauskaa
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Vois varmaan tehä oman ryhmän pleikkarille missä puhua paskaa samalla ku pellailee? Samassa paikassa varmaan voi pelejäki miettiä
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Joo, mutta kuulokeyhteys toiminee muutenkin ilman ryhmää - ainakin Diablossa toimii. En oo varma toimiiko EASHL:ä peleissä. Puhuttiin Vitoandolini123 kanssa juuri tuosta. Eli kuulokeyhteys pyritään seuraavaksi ottamaan.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jos mahtuu: Hullu_Orava
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Pistin pyynnön: bonesplitter_

OP mieluisin pelipaikka mutta kaikki käy kyllä

Jounas_ on tiimin admin joten hänen pitää hyväksyä sinut mutta eiköhän hän sen vielä tee. Laita minulle vielä kaveripyyntö niin voin minäkin kutsua sinut peleihin. Huomasin vasta nyt että olet laittanut tuon pyynnön. Meillä oli pelit kesken äsken niin en katsonut sitä joukkueen listaa.
 

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Voisin myös liittyä mukaan, laitan liittymispyyntöä sitten kun seuraavan kerran oon pelaamassa. Kaikkia pelipaikkoja tullu pelailtua, eniten oikea laitahyökkääjä ja maalivahti. Viimes tainnu olla 17 tai 18 vuoden pelissä Jatkiksen tiimissä, ainakin 19:ssa jäi väliin koko joukkuemuoto. PSN: Joetky
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin voisin tulla sekaan pellailemaan jos mukaan mahtuu. Pelaan änäriä hyvinnii epäsäännöllisesti mutta plegellä roikun paljonkin, joten mukaan saa houkuteltua viesteillä tai vielä parempaa, jos on oma HCJatkis ryhmä missä peleistä huudellaan. Jatkoajassa en niin roiku että täältä huomaisin pelien olevan käynnissä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko mahdollisuutta saada 6 vs 6 pelejä aikaiseksi? Eli toisin sanoen pelaako joku maalissa?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Onko mahdollisuutta saada 6 vs 6 pelejä aikaiseksi? Eli toisin sanoen pelaako joku maalissa?

Meillä alkaa olla jo hyvin porukkaa kasassa ja ollaan pelattu jopa 4 pelaajalla 6 vs. 6 jossa toki oli pari bottia mukana. Osa kokonaisporukasta tuosta vielä puuttui joten jos tulet mukaan niin voi olla että vielä saadaan niin että botteja ei ole mukana. Tänään ilmeisesti osa pelaa mutta itse en tänään pääse. Voin laittaa privana kutsun Discord-ryhmään jossa sovimme peliajoista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä Discord-ryhmä olisi hyvä yhteydenpitoon jatkossa jota on helpompi lukea kun siellä tulee kännykkään suoraan ilmoitukset kun tapahtuu jotakin ja kännykkä on lähes aina jokaisella mukana kaikkialla nykyään.
Tähän liittyen vinkkiä sen verran, että pleikkarin keskusteluryhmien viestit saapuvat myös puhelimeen, jos siihen asentaa PS Messenger ohjelman. Meidän EASHL-porukalla tämä on toiminut hyvin, sillä läheskään kaikille Discord ei ole tuttu tai käytössä oleva ohjelma.

Lisäksi pleikkarin keskustelusta saa helposti muodostettua ryhmän pelinaikaista jutustelua varten, jota myöskin suosittelen. Vaikka mikkien kera voi jutella ilmankin ryhmää, niin ryhmän kautta linjat ovat auki pysyvämmin ja äänenlaatu yleensä parempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös