NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 330 628
  • 2 128

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Mitä noilla sinisillä Draft Champions korteilla voi tehdä? Siellä niitä neljä lepaa kokoelmassa, mutta ei hajuakaan mitä hyötyä niistä on...

EDIT: Ja näköjään hyvä säkä kävi NHL16 hutista palkinnoksi saadusta yhdestä pakasta, kun sieltä napsahti Toews.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Melko outoa. Itse keräilen kuudelta tililtä päivittäisbonat ja hyvin toimii.
Kokeilin uudestaan ja nyt alkoi toimimaan. Kirjauduin kakkostililtä ulos ennen kuin aloin tekemään, joten se saattoi auttaa asiaa.
Ennen muistelen että ei haitannut vaikka olisi ollut kaikilla kirjautuneina samaan aikaan, niin silti pystyi luomaan.

Toimii taas, hyvä niin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Miten edes luodaan toinen tili? O.o What is this
 

Kafrom

Jäsen
Päätin uhrata 25k tuollaiseen WC-pakkaan sen keräilyesineen takia, sieltähän napsahti sitten Drew Doughty. Käyttöön tuo kyllä menee, teki sen verran paljon maaleja NHL 16:n puolella.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Melko paljon houkuttaisi Lindenin hankkiminen vasempaan laitaan. Vähän kuin parannettu versio Ovechkinista. Onko joku laakenut myydänkö noita heropelaajia jopa alle settien hinnan? Eli kumpi olisi järkevämpää. Koota setti kokoon vai ostaa suoraan?
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Melko paljon houkuttaisi Lindenin hankkiminen vasempaan laitaan. Vähän kuin parannettu versio Ovechkinista. Onko joku laakenut myydänkö noita heropelaajia jopa alle settien hinnan? Eli kumpi olisi järkevämpää. Koota setti kokoon vai ostaa suoraan?
Juuri äsken itse katselin kaikki nuo Hero-setit läpi, kun etsin jotain hyökkääjää joukkueeseeni. Huomasin että Sullivan Nashvillestä ja Graves Rangersista ovat selvästi halvimpia tehdä. Mutta ne molemmat olivat myynnissä marketissa aika lailla yks yhteen samaan hintaan kuin mitä setin tekoon menisi. Ja esimerkiksi yksi suosikkipelaajistani tähän mennessä Wade Redden on paljon halvemmalla myynnissä kuin mitä setin tekoon menisi. Siksi itse varmaan ostan marketista nuo Herot. Toki kun settejä tekee, niin niistä saa sen Hero-collectiblen, jolla ei vielä ole käyttöä mutta tulevaisuudessa varmaan jotain tärkeää silläkin voi tehdä.
 
Olisiko mitään vinkkiä puolustustaktiikoihin? Omista pakeista mennään ohi joka puolelta, luistelevat aina vastaan, kääntyvät ihan helvetin hitaasti ja vasta siinä vaiheessa, kun vihu painaa jo kolme metriä karussa.

Samoin ihmetyttää, kun omilla on betonipainot mukana. Kiekko tulee lapaan, kestää ihan helvetin kauan ennen kuin pääsee liikkeelle. Samoin takaisin päin kun painetaan puolustamaan, ei spurtin elettäkään vaan koko ajan jäävät jalkohin. Kaveri sen sijaan lentää ja spurttaa koko ajan. Voiko näihin jotenkin vaikuttaa? Jos on ihan ykköstason tiimi, ymmärrän erot. Mutta jollain ahl-jätkillä kun sama homma toistuu, niin jossain mättää.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Olisiko mitään vinkkiä puolustustaktiikoihin? Omista pakeista mennään ohi joka puolelta, luistelevat aina vastaan, kääntyvät ihan helvetin hitaasti ja vasta siinä vaiheessa, kun vihu painaa jo kolme metriä karussa.
Itse koitan puolustautua tältä sillä että varsinkin kun kaveri pyrkii tulla laidasta spurttaamalla niin mahdollisimman aikaisin ottaa sen laidan pakin haltuun ja peruuttelee nopeampaa alaspäin. Minulla ainakin pakkien taktiikoista käytössä collapsing(vetäytyvä?) ja high pressure(kova painostus?). En tiedä kyllä tarkaan miten ne vaikuttavat peliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Johnny Park Pelaamalla oppii parhaiten. Moni puolustaa monella eri tavalla ja mitään yksikertaista selvää tapaa ei ole. Pidä itsesi kiekon ja oman maalin välissä, blokkaa suoraan syötöstä vedot pois/maalin kulmalta kulmalle ja taklaile se hyökkääjä ajoissa pois kiekosta. EA tosin muutti jostain hemmetin syystä taklaamista takaisin siihen oksennukseen mitä se oli NHL16-pelissä, mutta silti taklaukset toimivat hieman paremmin nyt kuin vuosi sitten.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Vähän tähän edelliseen liittyen vielä niin kannattaako keskialuetta peluuttaa esim. 1-3-1 trapissa vai miten? Muistaakseni tämä toimi itsellä hyvin viime kaudella, mutta nyt koko pakka tuntuu olevan ihmeen ylhäällä ja vielä kun alin pakki usein on sijoittunut todella omituisesti niin omissa soi ihan urakalla.

No jos ei oma puolustus toimi niin hyökkäys ei pärjää senkään vertaa. Oon kyllä hankkinut sinne ihan kelpo miehiä tyyliin J.Schwartz, E.Kane, P.Sharp jne. eli ei hyökkääjien ihan tumpeloita pitäisi olla, vaikkakaan ei nyt mitään Ovien tasoisia snaippereita riveissäni hyökkääkään. Täytyy varmaan vaan koittaa maltilla kierrättää enemmän ja katsoa josko jostain aukeaisi paikkoja nousta maalille tms.

Viime versiossa noustiin kuitenkin aika hätäisesti ykkösdivariin, jossa sitten aika pitkälti koko kausi pysyttiinkin. Nyt putosin j*malauta 9. divarista alas saldolla 0-8-2 :D
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei tää änäri/HUT ole muuttunut miksikään. Tänään aamulla rekordi oli vielä 11-1-1, eli lähes kaikki pelit olin voittanut. Sitten yhtäkkiä omat äijät alkaa luistelemaan kuin tervassa, oman maalivahdin torjuntaprosentti on joka pelissä siinä 50%:n hujakoilla, eikä omat äijät osu edes tyhjään maaliin. Nyt yhdeksästä pelistä on tullut yksi voitto, ja sekin sen takia että vastustajalta taisi nettiyhteys pätkäistä. Rekordi nyt 12-1-9. Saa nähdä milloin kone taas arpoo niin päin, että mun on vuoro voittaa. Senkin kyllä huomaa kun joka veto menee itsellä sisään.
 

HokiHero

Jäsen
On kyllä taso kovempi tai sitten olen vain ruosteessa. Recordi 5-5-2 on todella kehno ottaen huomioon että aina olen sinne 2-3 divariin neppaillut ihan huomaamattomasti.

Ja ai että kun tässä puolen vuoden tauon aikana on jo ehtinyt unohtaa kuinka perseestä tuollaiset tatti koko ajan sivulla yksin kiekon kanssa pyörijät ovat. Jotenkin pitäisi jaksaa keskittyä siihen pelaamiseen niin paljon että jaksaisi vain tylsästi sumputtaa maaliedustan mutta yleensä sitä pelaa ihan huvin vuoksi ja hakee taklauksia ja hyviä syöttöketjuja. Äskenkin vastustaja tykitti 9 maalia ja varlamov torjui komeasti 7 laukausta koko pelissä :D
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Se tunne kun saa vaimon ja lapset nukkumaan ja olet pyhittämässä yötä änärille ja EA:n yhteydet kaatuu samalla sekunnilla kun sohvalle istuu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Se tunne kun saa vaimon ja lapset nukkumaan ja olet pyhittämässä yötä änärille ja EA:n yhteydet kaatuu samalla sekunnilla kun sohvalle istuu.
Heha kun naurahdin. Tuleehan sieltä USA vs MuoviEurooppa-peli ihan livenä juuri kohta.
 

Campaigner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onko muilta hävinnyt mystisesti avaamattomia pakkoja? Eilen tililleni jäi 14kpl 20 kortin pakkaa ja tänään kirjautuessani saldo oli 2x20 ja 2x10 pakat...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko muilta hävinnyt mystisesti avaamattomia pakkoja? Eilen tililleni jäi 14kpl 20 kortin pakkaa ja tänään kirjautuessani saldo oli 2x20 ja 2x10 pakat...
Missasit mun massiivisen avautumisen suutuspäissäni aiemmin tänään. Eli EA on vetäissyt sieltä ne lahjana annetut pakat pois, jotka tulivat mm. digitaalisesta pelin lataamisesta itse EA:lta. Tämä oltiin kuulemma kerrottu siinä kohtaa kun peliä osti, mutta esim. itse latasin pelin vain EA Accessin kautta ja sain pakat tuosta. Enkä itse missään huomannut mitään mainintaa pakkojen päivämäärille EA Accessin kautta.

Laita help EA:han juttu vetämään ja kysäise asiaa. Niin itse tein ainakin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Tuli ostettua muutama Hero omaan joukkueeseen. Toronton Darryl Sittler, ja Ottawan Wade Redden. Ostin nämä muutamasta syystä. Ensinnäkin joku taisi täällä tai sitten jossain youtube-videossa sanoa, että Herojen hinnat lähtevät todennäköisesti jossain vaiheessa nousuun ja sain omasta mielestä Sittlerin ja Reddenin tosi hyvään hintaan. Ja toisekseen halusin joukkueeseen vähän kovempaa kokonaisuutta ja pari 94kok kaveria kyllä kelpaa. Reddenistä on myös kokemusta Draftin puolelta ja on ollut yksi lempipuolustajistani, ja Sittlerin statsit puolestaan ovat melko maagisia.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni ei ole hajuakaan ,että miten tässä uudessa HUT:ssa kannattaa lähteä joukkuetta parantamaan? Mitä kannattaa lähteä ensin keräilemään?

Ärsyttää kun olisi iso kasa kortteja myytäväksi asti, mutta kun ei näe kortin edellistä myyntiä mistään. Joutuu aika lotolla laittamaan myyntiin, kun ei jaksa jokaista korttia erikseen käydä katsomassa.

Jos joku viitsisi vinkkiä laittaa, niin olisin happy happy. Tässä NHL:ssä en lähde rakentamaan mitään all stars nippua. Euroakaan en rahaa jengiin laita. Tulee mitä tulee.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Apassi Tee ensin se 5x hopeapelaaja -> gold rare. Sen jälkeen pelaile draft championsia niin että saat yhden kultapakan (10 draft-korttia). Ja sitten ala ostamaan kultaisia areenoita/valmentajia/paitoja ja teet niistä niitä kultakortti-settejä. Keräärt kultakortti settejä 10 ja pistät carbonkortti-settiin ja myyt noita carbon-kortteja alkuun. Näin itse tekisin.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kymmenen pre order packia hävinnyt täältäkin...

Mitä kettua nyt taas ea...

Mistä helvetistä noita nyt sitten takaisin saamaan kun koko ea help on maintenancessa ja miten ko prosessi muutenkin etenee..?

Help...?


Itse pelistä senverran että turpaan tulee hutissa vaikka mitä tekisi.. millä taktiikoilla tässä muka pärjää..? Vastustajan hyökkääjät kiitää ohitte pakeista turnovereissa vaikka mitä tekisi...

VMP...
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ei tää änäri/HUT ole muuttunut miksikään. Tänään aamulla rekordi oli vielä 11-1-1, eli lähes kaikki pelit olin voittanut. Sitten yhtäkkiä omat äijät alkaa luistelemaan kuin tervassa, oman maalivahdin torjuntaprosentti on joka pelissä siinä 50%:n hujakoilla, eikä omat äijät osu edes tyhjään maaliin. Nyt yhdeksästä pelistä on tullut yksi voitto, ja sekin sen takia että vastustajalta taisi nettiyhteys pätkäistä. Rekordi nyt 12-1-9. Saa nähdä milloin kone taas arpoo niin päin, että mun on vuoro voittaa. Senkin kyllä huomaa kun joka veto menee itsellä sisään.
Tämä. Samaan voittojen pois jakoon törmännyt... 2 maalia edellä ennen vikaa erää ja sitten kaikki uppoaa omaan päähän tai sitten kaveri latoo 5/5 laukausta/maalia ekaan erään. Pelaa siinä nyt sitten hyvällä huumorilla.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mä en oikein usko tuohon voittojen jakamiseen. Itse olen pelannut käytännössä joka vuosi 55-65 voitto prosentilla. Ja pari kaveria on pelannut Hutia alusta asti ja joka vuosi yli tuhat ottelua ja voittoprosentti on jatkuvasti siinä 75-80% tienoilla. Kyllä sen pitäisi näkyä pitkässä juoksussa isompina heittelyinä jos siellä joku momentumi/apu/tasoitus tai arpakuutio olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös