NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 836
  • 2 128

HokiHero

Jäsen
En tuosta uudesta herosysteemistä vielä mitään tajua, mutta toivon mukaan tuon kanssa voi koukuttua niin kuin edellisissäkin peleissä eli kun saat sen ensimmäisen "Carolinan" kasaan, sinulla on seuraava mahdollisuus kerätä järkevässä ajassa eli 5-10 pelissä taas seuraava palkinto jne jne. Tämä juuri on koukuttanut itseäni hutissa ylivoimasesti eniten kun jatkuvasti on seuraava mahdollisuus sopivan lähellä. Lopussa kun 15-20 jengin jälkeen olisi tarvinnut hommat 50-100k pelkästään pelaamalla tai treidaamalla loppui innostus täysin koska on se sellainen helvetin savotta.

Tavoitteena siis pelata peliä ilman helpotuksia eli oikeaa rahaa, jolloin sen unelmajengin kasaamiseenkin menisi mielellään useampia kuukausia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Sen verran osaan @HokiHero vastata, että kun saat kerättyä ensimmäisen heron kasaan, vaihdat nämä collectibles ja pelaajakortit tähän heroon (joka on myytävä kortti), eli ne kaikki poistuu sulta. Sit seuraava hero kerätään tyhjältä pöydältä. En sitten tiedä kuinka koukuttavaa tuo on, ja esim. haluatko myydä esim. McDavidin + paljon muuta kallista tavaraa yhteen Ryan Smythiin, onkin sitten toinen asia. Tuo pitää itse kokea vielä, mutta ehkä pari kiinnostavinta heroa tulee kerättyä.
 

HokiHero

Jäsen
Ei kuulosta hyvältä, koska itse nautin juuri siitä että saa vähitellen kerryttää kokonaiskassaa ja sitä kautta pääsee parempiin kokoelmiin käsiksi. On aika uuvuttavaa aloittaa aina uudestaan rahojen kerääminen etenkin kun pelkästään pelaamalla jonkin 50k pucksin keräämiseen menee työssä käyvälle aivan poskettomasti aikaa.

Kai EA on tajunnut ettei kaikki vielä laita toista pelin hintaa pakkoihin. Itselle tuo johtuu lähinnä juuri siitä että rahalla kaikki on vähän liian helppoa ja huippujengin kasaa halutessaan vaikka viikossa, mutta katsotaan itse ennen kuin tuomitaan.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Niinno, itse keräsin kuudessatoista jonkun 15 joukkuetta täyteen, ja niistä saaduista pakoista paras taisi olla joku 87 overall. Nyt ensimmäisestäkin saa jo varmuudella sen +90 overall heron, joten uskon että nyt niitä jaksaa enemmän keräillä.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Päätin sitten ostaa ensimmäisen pakan(7500) puckseilla, kun niin himotti edes yksi aukaista. No sieltä tulla tupsahti Stamkos. Että niin.. :P
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kahdelle tilille tuli 10 pakkaa. Mainittavia nostoja Toews, Neal, Landeskog, Parise(jo toinen), Suter ja joku 87 laituri oli vielä jota en muista.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
1000 GP, n. 1300 pelaajaa ja 100k coinseilla sai 8 RUBbia...
Nuo ja 12 muuta pakkaa, parhaat: Bufy, Bergeron, Hoffman, Ekblad, Radulov...
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Suomistoren versio tuli korkattua yöllä ja 11 pakkaa odotti (10 vissiin sai digitaalisen version ostamisesta ja 1 per viikko oli lisäksi tuossa perusversiossa) ja siihen päälle palaavan käyttäjän pakkoja viisi. Pelejä oli reilu 300, coinseja 200k ja pelaajia 700-800.

Tuon lisäksi muutama pakka pointseilla ja tuloksena mm. Weber, Couture, Quick, Landeskog, Tyler Johnson, Gaborik..

Logoille, areenoille, valmentajille ja paidoillekin löytyy tänä vuonna käyttöä. 10 kappaletta kutakin ja saa seteistä yhden gold collectiblen, jonka voi sitten käyttää muissa seteissä (mm. Hero) tai myydä marketissa n. 4 tonnin hintaan tällä hetkellä.
 

Matsku

Jäsen
Onko joku muuten koittanut vielä tehdä Quick Sell - settejä? Tuossa siis vaihdetaan 1 Gold Collectible coinseihin, lukee setissä "worth up to 7500 coins". Saako tuossa siis mitä vain väliltä esim. 0k - 7,5k, mikähän mahtaa olla keskimääräinen arvo? Toisaalta jos marketissa myydään 4k hintaan GC-kortteja niin nopeasti voisi päätellä, että yli 4k arvoinen määrä coinseja setistä olisi melko harvinaista...
Itse kokeilin noita sillä menestyksellä, että myin yhden hiilikortin ja lopputulos oli 17,5k. Lisäksi kokeilin myydä kaksi kultaista keräilykorttia ja sain 1,5k + 3k. Jäi vähän paska maku.
 

Pandela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paljonko noita palaavan pelaajan settejä oikein ois pitäny saada? Ite sain vain 4 vaikka kaikki kokoelmat kerättynä ja noin 300 peliä pelattuna. No tuli sentään tosta ennakkotilaajan paketista malkin ;)
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Paljonko noita palaavan pelaajan settejä oikein ois pitäny saada? Ite sain vain 4 vaikka kaikki kokoelmat kerättynä ja noin 300 peliä pelattuna. No tuli sentään tosta ennakkotilaajan paketista malkin ;)

Aika niukkoja määriä palaavan pelaajan pakkoja ovat jakaneet. Mulla oli kuudentoista puolella 450 peliä, reilu 50k puckseja ja joku 1700 pelaajaa. Kaikki kokoelmat pronssista hopeisiin ja kultaisiin kerättynä. Sain kolme pakkaa, mikä on aika vähän kun pelkästään sillä että ylipäänsä oli tehnyt HUT-jengin viime pelissä sai yhden pakan.
 
Itse sain viisi pakkaa, joista tuli tosiaan hatullinen paskaa. Matseja oli alla rapiat tuhat, pelaajia 800 ja puckseja varmaan jotain 40k:n luokkaa.

Aika paljon on vielä opeteltavaa. Tuo aiemmin mainittu Hero-homma etunenässä. Synergiajututkaan eivät oikein ole avautuneet, kun en ole asiaa tarkemmin tutkinut vaan lähdin kylmiltään pelaamaan eilen. Kai tässä voi kuitenkin vielä normaalitapaan kerätä noita joukkueita ja kerätä palkintopakkoja? Tietopaketti näistä perusasioista olisi ihan paikallaan, kun ei jaksa noita tutoriaaleja katsella.

Vastustajissa ollut paljon kyllä vaihtelua tason puolesta. Ekassa matsissa olin toisen erän jälkeen 8-0 johdossa, seuraavassa otin itse lukua aika pahasti.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Peli haettu Powerista (54,95) ja HUT korkattu palaavan pelaajan pakkojen osalta. Kuusi pakkaa sain (50 peliä, 200k coins ja 700-800 pelaajaa), joista vähemmän yllättäen parhaat nostot olivat Charlie Coyle ja pari muuta 86ovr jannua. Saas nähdä innostaako pelimuoto senkään vertaa mitä ennen, kun nuo kokoelmat poistuivat.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Mulla jäi muuten PS4:n puolella vähän vajaa 400k puckseja tarpeettomaksi, kun tuli vaihdettua tähän uusimpaan versioon niin heittäkää vaikka YV:tä jos kiinnostaa. Jos tulisi takaisinpäin jotain pientä tähän uuteen versioon niin kiva, mutta en mä niistä mitään erityistä vastinetta halua.

Asiasta toiseen niin tuli kans avattua "muutama" paketti = 15 kpl 15k pakkoja + 4 palaavan pelajaan bonuspakkaa. Parhaina pelaajina koko setistä ovat bonuspakoista tulleet H.Sedin 87ovr ja Gustav Nyquist 86ovr niin kertonee kaiken oleellisen näiden pakkojen tasosta. Jos joku nyt onnistuu nostamaan Stamkosin ensimmäisestä pakasta niin aika joulu kävi. Ei näihin pakkoihin kannata rahaa tuhlata, mutta piruuttaan ostin muutaman josko olisi tuuri käynyt. No jos jotain hyvää niin tuollaisia 85-86ovr jamppoja ala Coyle, Couturier, Iginla & co on sitten senkin edestä...
 

HokiHero

Jäsen
No niin tulipa huttikin korkattua. Ihan mukavan näköisiä uudistuksia, ei isoja mutta silti antaa monille ennen merkityksettömille korteille merkityksen. Yksi palaavan pelaajan pakka tuli josta sain Varlamovin ja sekä yksi ennakkotilaajan kultapakka joita tulee ilmeisesti viikottain.

Ensimmäinen peli päättyi 4-3 voittoon ja ainakin tässä vaiheessa paskimmassa divisioonassa oli kyllä ihan pelimies vastassa, joskus aikoinaan kun tuonne 5-divariin asti sai läpsytellä ihan miten tahtoi kun ei julkaisupäivänä aloittanut HUTia. Tämän hetkinen ykkönen iski samantien yhteensä 8 tehopistettä ja muodossa Donskoi - Little - Pastrnak.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itselle tuli 3:lle eri tilille 5,3 ja 2 palaavan pelaajan pakkaa. Parhaat noista 10:sta pakasta taisivat olla Hofman,Mrazek,E.Kane ja Domi. Ei noilla tosiaan vielä kuuhun mennä.

Drafti peli moodi on kyllä ainakin tälllä hetkellä omasta mielestä erittäin jees kun sitä kautta voi buustata omaa hut joukkuetta. Työt kummasti vaan haittaavat pelaamista..

edit: Mrazek ja Kane päätilille joka nyt edes vähän helpotti.

Päätilillä n. 800 peliä,satoja pelaajia ja joku 200k, toisella accolla oli joku 300 peliä ja n. 100k ja kolmannella sitten huomattavasti vähemmän kaikkea..
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Itsellä tuli 9 eri käyttäjälle kaikille yksi palaavan pelaajan pakka. Parhaimpina D. Keith ja J. Voracek. Kumpikaan ei kuitenkaan osunut ykköskäyttäjälle eikä ole mitään lempipelaajiani, niin ei varmaan tule käytettyä.

Nyt on ykköskäyttäjällä kasassa 72k coinsseja ja joukkue näyttää tältä:

Sharp - Duchene - Drouin
Hornqvist - Koivu - Granlund
Silfverberg - Ribeiro - Duclair
Donskoi - Haula - Grabner

Ceci - Hedman
Demers - Murray
Bogosian - Alzner

Anders Nilsson

- Drouin on tällä hetkellä lempparipelaajani, Älyttömän nopea, hyvät kädet ja kova kuti.
- Nilsson on paras tähän mennessä kokeilema veskari, tosin olen kokeillut vasta Bernieriä joka oli täysi turhake ja nyt Nilsson käytössä. Molemmat olivat aloituspakkapelaajia
- Donskoi on myös todella hyvä, 81kok hämää. Tosi nopean tuntuinen ja ihan kiva vetokin.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itsellä tuli 9 eri käyttäjälle kaikille yksi palaavan pelaajan pakka. Parhaimpina D. Keith ja J. Voracek. Kumpikaan ei kuitenkaan osunut ykköskäyttäjälle eikä ole mitään lempipelaajiani, niin ei varmaan tule käytettyä.

Nyt on ykköskäyttäjällä kasassa 72k coinsseja ja joukkue näyttää tältä:

Sharp - Duchene - Drouin
Hornqvist - Koivu - Granlund
Silfverberg - Ribeiro - Duclair
Donskoi - Haula - Grabner

Ceci - Hedman
Demers - Murray
Bogosian - Alzner

Anders Nilsson

- Drouin on tällä hetkellä lempparipelaajani, Älyttömän nopea, hyvät kädet ja kova kuti.
- Nilsson on paras tähän mennessä kokeilema veskari, tosin olen kokeillut vasta Bernieriä joka oli täysi turhake ja nyt Nilsson käytössä. Molemmat olivat aloituspakkapelaajia
- Donskoi on myös todella hyvä, 81kok hämää. Tosi nopean tuntuinen ja ihan kiva vetokin.

Jaksanu vääntää 9:llä tilillä,kunnioitettavaa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Jaksanu vääntää 9:llä tilillä,kunnioitettavaa.
Kaikki keinot käytössä kun ei motivaatio riitä pelaamaan peliä tarpeeksi tai raottamaan lompsaa. Nämä 9 käyttäjää olleet kovassa käytössä jo monta vuotta änärin, Fifan ja NBA:n kanssa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselläni 8 tiliä, joista neljällä pelaan enemmän tai vähemmän. Saapahan tuon 5 silver pelaajaa -> gold rare pelaaja-setin tehdä 8 kertaa nyt sitten.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kahdelle tilille tuli 10 pakkaa. Mainittavia nostoja Toews, Neal, Landeskog, Parise(jo toinen), Suter ja joku 87 laituri oli vielä jota en muista.

Pelaaja jonka unohdin oli Bobby Ryan. Oli aivan huikea kenttä Ryan-Toews-Parise, kunnes yksi päätös muutti tilanteen. Päätin toista kertaa raottaa lompakkoani ja ostin tuon 1050 pistettä joilla sain kolme UT pakkaa ja yksi peruskulta. Sain pakoista historian ensimmäisen Ovechkini ja heti perään Krejci. Oli pakko pitää syvä harras hiljaisuus hetken aikaa ja vain tuijottaa ruutua hölmistyneenä. Nyt pohdin pitäisikö Ove myydä ja jos myisin niin koska?

Edit: saiko joku 10 palaavan pelaajan pakkaa? Itse sain kahdelle tilille. Neljälle muulle tuli nuo perus 1-2 pakkaa. Ei noilla tileillä sellaisia pelimääriä tai kolikoita ole kuin suurella osalla teistä.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ainoastaan 2 palaavan pelaajan pakkaa tuli, vaikka pelejä oli yli 300 ja kokoelmassa reippaasti pelejä.
Itse sain 4 per tili, joissa oli 101 peliä ja 700k coinseja ja pelaajia 700+
 

Kafrom

Jäsen
Itse sain 4 per tili, joissa oli 101 peliä ja 700k coinseja ja pelaajia 700+
Olisi ilmeisesti pitänyt ostaa tuo digitaalinen versio, sillä tuntui vissiin saavan sen 11kpl noita 20k pakkoja. Päätin panostaa kympin noihin NHL-pointseihin, kun ei enempää tullut tosiaan noita pakkoja. Kurri napsahti heti ensimmäisestä.
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Yksi hikinen pakka viime änäristä josta ei mitään. Kahellakympillä pointseja jolla sai 7 parempaa kultapakkaa ja parhaat Kessel, Seabrook(87).

Draftista 4voittoa eilen heti alkuun ja niiden keräilykorteilla sai seteistä vaihdettua kaksi pelaajaa. Marchand(87) ja joku 80ovr janari. Yllä mainitut laitoin lihoiksi tänään, sillä jos oikeen olen ymmärtänyt niin hinnat tässä putoaa piakkoin kun porukalla alkaa kertymään pääomaa? En ole tuota aikaisempina vuosina seuraillut vaan ostellut pelaajia marketista kalliilla heti alusta lähtien. Nyt löytyisi kuitenkin reilu 50k kolikoita ja hankintalistalta löytyisi pelaajia, mutta kannattaako nyt odotella muutama päivä ja sitten vasta suunnata markettiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös