NHL16 – vitutusketju

  • 38 989
  • 204

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Jos pelaaja lentää ulos, niin eihän hän silloin itse jää jäähyään istumaan vaan painuu koppiin ja joku pelissä vielä mukana oleva pääsee sijaiskärsijäksi. Ainakin silloin kun on saanut myös kakkosen tappelun aloittamisesta tms. Ihan normaali käytäntö jääkiekossa. Se että miksi se sijaiskärsijä ei voi olla joku botti sieltä penkiltä niin se onkin sitten isompi mysteeri..
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Se ottaa päähän kun peli on esim 1-0 vastustajalle ja onnistut hirveällä vääntämisellä tasoittamaan pelin 1-1 niin vastustaja tällää kolmella seuraavalla roiskaisulla pelin 4-1.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
TZIIZUS että vituttaa. 1vs1, kun vastustajan taso on jotain +53 ylöspäin, niin eipä siellä peli ole enää peliä. Pugirannari lähes joka maalissa. Jos tuon EA edes joskus saisi tapettua pois, niin ei edes vituttaisi nousta sille tasolle. Luulisi näitä kyrvänsyyliä edes hiukan hävettävän pelata tuollaista antikiekkoa. Nyt joku viisas neuvoo taas, että voihan sen pelata pois. Niin, voihan sen, mutta kun se ole enää hokia. Milloin EA herää tuohon?
 

LAcostee12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat & Tampa Bay Lightning
En tiedä onko jo aiemmin mainittu mutta itsellä yksinpelissä pelinopeus ja kiekon nopeus vaihtelee ihan älyttömästi. Itse pelaan realistisella asetuksella ja sliderilla olen liikuttanut pelinopeuden vielä pykälänalas päin. Ensimmäinen peli voi toimia vielä silleen sopivan hitaalla tahdilla mutta jo toisessa viimeistään pelinopeus on nopeutunut huomattavasti ja syötöt lähtee todella nopean näköisesti vaikka mitään asentusta ei ole muutettu. Myös pelistä tulee bugisemman tuntuista. Onko muilla ollut samaa?
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
En tiedä onko jo aiemmin mainittu mutta itsellä yksinpelissä pelinopeus ja kiekon nopeus vaihtelee ihan älyttömästi. Itse pelaan realistisella asetuksella ja sliderilla olen liikuttanut pelinopeuden vielä pykälänalas päin. Ensimmäinen peli voi toimia vielä silleen sopivan hitaalla tahdilla mutta jo toisessa viimeistään pelinopeus on nopeutunut huomattavasti ja syötöt lähtee todella nopean näköisesti vaikka mitään asentusta ei ole muutettu. Myös pelistä tulee bugisemman tuntuista. Onko muilla ollut samaa?

Online/offline? Ps/boxi?

Itse pelaan boxilla ja offlinessa ja peli on muuttunut "itsestään" nykiväksi ja jotenkin epätarkaksi. Jopa grafiikka (pelipaitojen lepatus), hidastukset, kaikki nykii. Ja pelinopeus on itsellä laskenut vaikka mitään säätöjä en ole tehnyt. Parin päivän breikin jälkeen jatkoin BeAGm uraa ja peli muuttunut aivan kuraksi. Onko jotain päivityksiä tullut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös