NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 087
  • 1 561

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
No, mikali se yhtaan helpottaa, niin mun neljasta accountista (kaikilla 5 pelia pelattuna), yhdelle tuli tuo luvattu Gold Rare -pack, yhdella tuli pari kappaletta Gift Packeja, joita ei voinut myyda ja kaksi accountia ei saanu mitaan. Ei mennyt taas ihan putkeen, mutta en kylla jaksa tonne chattiin menna odotteleen 1,5h etta saan yhden pakan, josta tulee hyvalla sakalla Vlasic.

Mutta hei, pakat myy ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista, niin ei silla oo niin valia saadaanko luvatut promot hoidettua oikein :)

Itse sain tuon playoff promo pakan. Parhaimpana Lee 84-arvoilla. Kuinkas muutenkaan.
 

A Siente

Jäsen
Mullekkin tuli tuo ilmainen pakka, vaikka en ole tainnut viikkoon pelata koko peliä. Eihän sieltä mitään ihmeitä tullut. Hayes 85 ja +1000 kolikkoa parhaimmat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli ei kriteerit täyttäneet saa oikean pakan ja 5 peliä pelanneet saa väärän pakan. EA se vaan ei petä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en saanut mitään. No ei kai siinä...

Ikävä HUT-kausi, kun ei ole oikein tullut mieleisiä pelaajia. Viime vuonna oli monta pelaajaa joista on todella ikävä - HFC Zuccarello, Shattenkirk, ja kun boostit pystyi pidentämään niin kunnollinen Barkov.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. Nyt se EA lisäsi sitten sinne HUT:n alkusivulle sen ilmoituksen, mitä pakan saadakseen olisi pitänyt tehdä. 3 päivää sitten päättyi aika tuolle kamppikselle.

Huikeeta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Noniin. Nyt se EA lisäsi sitten sinne HUT:n alkusivulle sen ilmoituksen, mitä pakan saadakseen olisi pitänyt tehdä. 3 päivää sitten päättyi aika tuolle kamppikselle.

Huikeeta.
Ois EHKÄ voinut ajoissa kertoa. Ois mullekin pakka kelvannut. Tosin en tarvi enää yhtään Fiddleriä.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se oli siinä, tähän paskaan en enää ikinä pistä rahojani. Pelit täyttä paskaa glitcheineen ja ihan täyttä paskaa muutenkin.

Pari kaverii keränny 5-8 halvinta joukkuetta ja saanu +90 pelaajia... mulla 27 joukkuetta kerättynä ja 89 Rask paras ja sekin paskin molari joka on luululla ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pystyykö HUT-pelissä muuttamaan peliasetuksia ennen peliä? Oli äsken sellanen peli, että kaikki äijät meni sataa ja tuntu ku ois jotain vanhaa arcadeänäriä pelannut. Jotain vastistaja sääti ennen peliä.

EDIT:Jaa, seuraavasta pelistä sitten 6-1 voitto. Ekassa erässä 9 laukauksesta 5 maaliin. Ei ollut edes hienoja maaleja. Lehnerille 35 torjuntaa.

Ei oikeen jaksa innostua tollasista voitoista. Oikeastaan lopetin pelaamisen ekan erän jälkeen, sit vaan läpsyttelin.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
En olisi uskonut, että kokoelmapakasta tullut Drouin enää saisi kortteja, mutta sieltähän SC-kortti pamahti. 86 overalliksi ja alle miljoonan palkaksi hyvä kortti.
 

Lazion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Oma peli on ollut aivan tukossa ja nyt oon tippunut rytinällä ykkösestä kolmoseen, missä voittaminen on kovan työn takana -
Osittain syynä varmaan joukkueen huonot kemiat.

Nyt oon jonkinlaista Flyers nippua alkanut kyhäämään:

Landeskog* - Lindros - MOV Forsberg*
Voracek - Giroux C - MOV Schenn A
Ryan* - Bergeron* - Sharp*
Hartnell* - Couturier* - Simmonds* A

Letang* - MOV Rielly*
MOV Streit - MOV Larsson*
TOTW Del Zotto - POTG Gudas

Lundqvist* - Muisto Emery

* = kokoelmista

Joku Gostisbeheren halpa erikoiskortti ois vielä hakusessa.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Joku Gostisbeheren halpa erikoiskortti ois vielä hakusessa.

Itsella on ollut kokeilussa Ghostin MS82, joka muuttui siis myohemmin MS87 (jota siis kaytin myos), seka TOTW88 noista erikoiskorteista ja sitten tuo normaali kultakortti. Ero MS87 ja TOTW88 -korttien valilla oli mitaton, mika ei sinansa ole yllatys, joten noista suosittelen ottamaan kumman tahansa, jos loydat halvalla. Tosin, tuo TOTW88 on usein halvempi, kun niita on enemman markkinoilla. Itse suosittelisin jattamaan tuon TOTW85-kortin suosiolla valiin. Useimmiten liikkuu siina 40-50k tienoilla ja nuo astetta korkeammat erikoiskortit on sitten 75-80k. +2-3ovr korotus on tuossa ehdottomasti ylimaaraisen 20-30k arvoinen.

Itse olen myos halvan Ghostin perassa, mutta kolikoita on talla hetkella huikeat 1800, niin hiukan tekee tiukkaa juuri nyt ;)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Keräsin kokoelman mutta palkintopakkoja ei nöy. Kävin sitten tarkastamassa niin muka yli puolet korteista puuttuu! Pucksit kyllä katos.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Keräsin kokoelman mutta palkintopakkoja ei nöy. Kävin sitten tarkastamassa niin muka yli puolet korteista puuttuu! Pucksit kyllä katos.
Kokeile käynnistää koko konsoli uusksi. Joku muukin kikka noihin katoaviin kortteihin oli, mutta en muista enää. 48h sisälllä pitäs olla kokoelmissa takas viimeistään ja jos ei ole, yhteys EA:han.
 

Kafrom

Jäsen
Seuraavanlaisella rosterilla mennään tällä hetkellä:

Giroux A - Kopitar - Parise C
JVR - Kesler - MacKinnon
Kreider - O'Reilly - Gaborik
Ladd - Krejci - Lucic

Burns - TOTW-Jones A
Kronwall - Voynov
Seabrook - J.Johnson

Bobrovsky

Tällä kelpaa pelata, sopii loistavasti omaan fyysiseen ja kovaan karvaukseen perustuvaan peliin. Ykkösketju on varsinkin jäätävän tulivoimainen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Foligno - Krejci - Wheeler -> Simmods
Sharp - Turris - Saad
Palat - Koivu - Kucherov
Boedker - Vermette - Nichuskin

Josi - Faulk
Giordano - Shattenkirk
J. Johnson - Seabrook

Shcneider
Mason -> Bishop

Tällaisella kokoonpanolla pienillä variaatioilla on tullut pelattua lähemmäs 100 viimeistä peliä pomppien ykkös- ja kakkosdivarien väliä:
- Foligno on eläin!
- Kolmonen, etenkin Palat-Koivu on täyttä rautaa
- J. Johnsonin korvaaminen on ollut projektina jo ainakin 50 ottelua, mutta hyvin liikkuvana ja fyysisenä pakkina on täyttänyt paikkansa todella hyvin.

Nyt olen kasaillut uuden ykkösnyrkin pohjaksi Giroux-Voracek parin ja vasen laita on vielä hakusessa. Tällä hetkellä kokeilussa milestone-Hartnell, mutta varmaan tulee kokeiltua Parisea/TOW Marchandia seuraavaksi.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Liekö sitten 2x Coinsien myötä serverit tukossa vai mikä on, mutta 4-5 pelatun ottelun jälkeen en ole päässyt pelistä normaalisti pois, vaan aina kun yrittää ottelun päätyttyä poistua, niin peli tilttaa siihen. Parissa pelissä toimi ihan normaalisti, mutta sitten vastustaja otti ragequitin ja sen jälkeen on tätä ongelmaa ilmennyt, joten voi olla, että siinäkin meni jotain vikaan.

Availin ne 50 lahjapakettia pari viikkoa sitten ja Eric Lindros napsahti, mutta muuten ei mitään mainittavaa. Tätyy sanoa, että vaikka miehen kortti näyttää erinomaiselta niin todellisuus ei vastaa sitä kuvaa kovinkaan hyvin. Jamppa on 91ovr ja kaikki kortti-statsit paitsi 88 puolustus ovat yli 90. Kiihtyvyys, nopeus ja ketteryys ovat kaikki 86 ja se näkyy kankeutena, kun on tottunut pelaamaan nopeilla ja näppärillä pelaajilla. Muut ominaisuudet ovat sitten ihan kelvolliset, mutta mies ei tainnut 10 ensimmäiseen otteluun tehdä maalin maalia, joten paikka kärkiketjuissa meni siinä. Tällä hetkellä Lindros pelaa nelosen keskellä, mutta vastuuta tulee myös YV:lla ja AV:lla: Nyt ehkä ihan viimeisiin peleihin mies on alkanut myös tehoilemaan ja kun tämän laidoilla pelaavat Patrick Sharp ja Gustav Nyqvist niin ei se pieni kankeuskaan juuri haittaa, kun laidoilla on melkoiset vipeltäjät. Sitä 100-130k mitä mies PS4:lla maksaa en lähtisi maksamaan, mutta kun ilmaiseksi sain niin olkoon nyt kentällä.

Koko joukkue on tällainen:

Kessel - Giroux - Voracek
MacKinnon - McDavid - Hall
E.Kane - Kesler - Pacioretty
Sharp - Lindros - Nyqvist

Sutter - Karlsson
Josi - Letang
McDonagh - Pietrangelo

Quick - Bishop

Ihan hyvin on mennyt ja tänään nousin ykköseen voittamalla kakkosen mestaruuden. Myyntilistalla on yhteensä reilun 100k edestä tavaraa ja melkein tekisi mieli ostaa uusi ukko vasemmalle laidalle tai sitten McDavidin tilalle paremmat aloitukset omaava sentteri, mutta tiedä näistä sitten. McDavidillakin on kuitenkin aika huikeat IG statsit, jotka eivät tuosta kortista vielä näy. Siellä on mm. nopeus, kiihtyvyys ja ketteryys 93 ja sekä ranteen, että lämärin arvot ovat kaikki vähintään 91. Tuntuu. että Bergeronit ja Keslerit vievät McDavidilta aloituksia, vaikka osaisinkin valita oikean vastaliikkeen ja ajoituskin tuntuisi osuvan nappiin. Miehen aloitustaidot ovat 75 eli ei nyt mitkään järin suuret. Haluaisin kuitenkin, että yksi senttereistä on left niin ei tuollaisia nopeita, taitavia ja hyvän laukauksen omaavia senttereitä hyvillä aloitustaidoilla varustettuna liikaa ole. Datsyuk ehkä olisi, mutta en näe häntä vaadittavan rahamäärän suuruisena parannuksena McDavidiin. Seguinia olen miettinyt vasemmalle laidalle joko ykköseen tai kakkoseen jolloin E.Kane putoaisi kokoonpanosta pois.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
200K olisi käytettävissä kolikoita. Haussa leftin kätinen oikea laita, jolla olisi vikkelät jalat. Gaudreau movember itsellä jo on. Olisiko suosituksia vai käynkö Brett Hullin hakemassa pois? Ei ihan ole sitä mitä haen, mutta tuo 94 luistelu + lämäri statseina houkuttaisi.
 

A Siente

Jäsen
Viikonloppuna eikä tänään ole toiminut HUT ollenkaan. Heittää melkein heti ulos, ihan sama mitä yrittää tehdä. Yhden paketin kerkesin avaamaan, toivotaan ettei sen sisältö hävinnyt mihinkään bittiavaruuteen (mikä olisi EA:n ollessa kyseessä täysin mahdollista).

Edit. Onneksi ei ollut kadonnut mitään, sillä 25 000 pakasta oli tullut team of the week D. Kulikov. Vaikka eihän tuosta paljoa iloa ollut, mutta oli se silti kiva saada edes joskus jotain erikoiskortteja.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Selvis sitten mistä tuo minun HUTin tappiokierre johtuu. Huvikseni taas tappiopelin jälkeen kävin katselemassa edellisten vastustajien tilastoja. KAIKKI oli ykkös ja kakkosdivarista! Oma joukkue tippunut YSI divariin asti kun ei vaan ole jakoja. Lisäksi nio tosiaan luistelee kokoajan jossain tervassa ja vauhtia ei ole yhtään.

Mistähän tuollanen bugi voisi johtua?

EDIT: Joku ihme ongelma tosiaan, kun lähes aina tuo etsii vastustajaa todella pitkään eikä siltikään välttämättä löydä.
 
Viimeksi muokattu:

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Tuli sitten ostettua Laine ja tungin noita kehityskortteja 12kpl:n edestä.

Eikö näihin pelaajiin saa enää harjoituksenkesto kortteja ollenkaan? Eli nyt jos pelaan pelin jossa Laine mukana niin seuraavaan joudun taas 12kpl kehityskortteja hommaamaan?

Kiitos etukäteen..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Heatley Ei saa. EA menetti pakkatuloja kesto-korttien kanssa, joten poistivat ne jotta rahaa tulee enemmän. Mitä sitä nyt välittämään kivasta asiasta josta pelaajat tykkäsivät.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
@Heatley Ei saa. EA menetti pakkatuloja kesto-korttien kanssa, joten poistivat ne jotta rahaa tulee enemmän. Mitä sitä nyt välittämään kivasta asiasta josta pelaajat tykkäsivät.
Minusta olisi hyvä, jos vaikkapa yhden pelaajan/joukkue voisi "kestobuustata". Voisi helpommin laittaa sen oman lempipelaajan ykkössentteriksi.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomenta.

HUT:ia tässä EASHL:n ohessa jauhanut aina silloin tällöin ja ihan mukava pelimuoto. Tällä hetkellä muistaakseni kolmosdivarissa. Harmikseni olen huomannut, että mitä korkeammalle sarjatasolle nousee, niin sitä enemmän alkaa tulla bugirannaajia ym spedejä vastaan joiden peli ei muistuta oikeaa jääkiekkoa millään lailla. Muutenkin tässä NHL-16 pelissä itsessään on muutamia niin pahoja ja epärealistisia puutteita, että pelaaminen joskus syö miestä rotan lailla. Esimerkiksi pelaajan luistelemisen kontrollointi sillä lailla hienomotorisesti. Jos vaikka vastustaja tulee hyökkääjällä mun alueelle mutkitellen sellaista hieman S kirjaimen näköistä mutkaa, niin mun pakilla, joka on takaperin luistelussa omiin päin, on käytännössä melko mahdotonta osua tuohon hyökkääjään, koska taklauksen hakeminen tuossa kohtaa johtaa valtamerialusta muistuttavan kääntösäteen kanssa etuperinluisteluun kääntymiseksi ja siihen, että pommi menee noin kolme metriä ohi. Joskus olen koittanut pokettaakin, vaan tuntuu, että omin silmin näet, että selkeästi maila osuu vs mailaan / kiekkoon kaksikin kertaa peräkkäin ja ei vaan tapahdu mitään. Sitten toisinaan itse kun on kiekollisena niin tuntuu että riittää, että vs ilmestyy metrin parin säteelle, niin ohjain vaan kädessä tärisee ja kiekko on kimpoillut jonnekin muualle. Nämä on ilmeisesti tekemisissä tuon fiaskon nimeltä momentum kanssa tässä pelissä. Ja puhumattakaan tuosta kiekon kontrolloimisesta, joka on ihan naurettavaa. Ammattijääkiekkoilijat vetää 5/10 lämäriä niin ettei osu kiekkoon? Tai varsinkin maalipaikassa jostain syystä kun saisi ihan rauhassa putata poikittaissyötön tyhjiin, niin ei voi osua?

Mutta HUT:sta siis. Täälläkin monet porisee, että 200K olis coinseja tai 100K eestä tavaraa myynnissä jne. Mistä perkeleestä tuota omaisuutta voi tässä pelissä tuommosiin sfääreihin kerryttää? Ei mulla oo yhtään pelaajaa, joka olis maksanut yli 20K. Suurin osa alle 5K hintaisia. Olishan se kiva kun olis joku Patrick Kane tai Ovechkin porukassa vaan mun matiikalla saan syksyyn asti kerätä coinseja jos noista haluaa ees haaveilla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös