NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 210 954
  • 1 561

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kannattaako tässä siis kerätä noita jengejä niin pitkälle kuin mahdollista vai miten tässä kannattaa ruveta etenemään? Yhden kokonaisen jengin saanut koottua kasaan ja paras pelaaja pakoista oli Adam Henrique. Eli miten tässä voi edetä kun pakoista ei tule käytännössä mitään?
Kerää porukkaa sen mitä ehdit, mutta älä ala mitään 2 kuukautta odottelemaan niiden kanssa. NHL alkaa vaan olemaan nyt ns. "kuolemisvaiheessa". Porukalla alkaa mielenkiinto lakata pelailemisiin ja peliseuraa alkaa olla hankalampaa löytää HUT:ssa. Uusi änäri kolkuttelee jo 3kk päässä demon osalta.

Pelaajia ja hyvän rosterin saa kyllä kohtuu halvalla ihan ostamalla marketista.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oon nyt keräilly noita hopeakokoelmia. Meni johonkin Random DEL liigan joukkueen keräämiseen n. 5000pucksia. Sieltä tuli sit Rinteen Pekka! En sit tiedä onko tostakaan mihinkään, mulla kaibse nyt Ellistä parempi on.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitäs puolustustaktiikkaa te käytätte bottia vastaan? Taas Rinne päästi 6 maalia 16 laukauksesta. Vaikeahan se noin on voittaa. Pakisto tosin on helvetin paska, kun ei ole yhtään kunnon pakkia mulle pakoista tullut. Ketäs suosittelisitte?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäs puolustustaktiikkaa te käytätte bottia vastaan? Taas Rinne päästi 6 maalia 16 laukauksesta. Vaikeahan se noin on voittaa. Pakisto tosin on helvetin paska, kun ei ole yhtään kunnon pakkia mulle pakoista tullut. Ketäs suosittelisitte?
Sellaista, etten pelaa ollenkaan bottipelejä.
#hymiö
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko kellään minkäänlaista käryä, mitkä ne rajat oli sille, että sai täydet palkintopakit edellisestä änäristä mukaan seuraavaan versioon?

Tässä on ihan ne viralliset osiot EA:n sivuilta hommattuna viimeisintä änäriä koskien, mutta onko jollain mitään tietoja noista rajoista?

NHL 15 -pelissä pelattujen HUT-otteluiden määrä
HUT 15 -kokoelmassasi olevien korttien määrä
HUT 15:n nykyinen kolikkosaldo.

Rajat saattavat toki muuttua määrät tulevaan peliin, mutta tällä hetkellä itselläni joku 350 HUT-peliä vyötäröllä, pelaajia kokoelmissa varmaan joku 700 ja kolikoita joku 90 000 tilillä.
Luultavasti kolikoita tarvitsee hommata vielä lisää ja juuri sen takia kyselenkin, että varmaan pitää jossain kohtaa myydä tuo noin reilun miljoonan arvoinen rosterini.

Jostain syystä olen jo aivan täynnä HUT:ia. Tätä änäriä pelannut enemmän, kuin mitään muuta ja viime viikot on jo totaalisen kyllästynyt ja alkanut enemmän pelaamaan muita pelejä tai sitten änärissäkin enää yksittäisiä online-otteluita tai EASHL-matseja kavereiden kanssa.

Kuitenkin sitä taas tietää, että syksyllä on intoa ja virtaa täynnä uuden änärin kanssa, niin olisi kiva saada parhaat mahdolliset asetelmat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@king of the jungle

500 peliä, 500 pelaajaa, 200k

Tuo muistaakseni oli raja viime vuonna. Mutta itse sain kyllä muistaakseni sen saman "max palkinnon" ilman viittä sataa peliäkin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
@king of the jungle

500 peliä, 500 pelaajaa, 200k

Tuo muistaakseni oli raja viime vuonna. Mutta itse sain kyllä muistaakseni sen saman "max palkinnon" ilman viittä sataa peliäkin.

Itse sain kaikki pakat neljään tiliin vaikka osassa oli muistaakseni alle sata peliä. Kolme neljästä tilistä oli nollilla kolikoiden suhteen ja pelaajiakaan ei paljoa kokoelmissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei, kiitoksia vastauksista. Eiköhän tässä ihan hyvillä vesillä siis olla. Pitää vielä loppukesästä vähän myydä pelaajia vaikka varmuuden vuoksi, kun eipä niillä muutakaan enää silloin tee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nuo taitaa myös kompensoida toisiaan jotenkin. Ainakin mä sain täydet pakat vaikka pucksit oli nollilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo. ÄLKÄÄ ostako CuJoa. Tuli testattua nyt toisen kerran ja kyllä mies tuolla alemmissa divareissa pärjää, kun vastus ei ole niin haastava. Heti kun on, mies on aivan järkyttävä imuri. Eli jos joku vielä miettii, passatkaa. Tämän tosin nyt näkee miehen hinnastakin 40k:lla irtoaa CuJoa ainakin Xbox Onen puolella

Seuraavaksi testiin sitten Bishopin MOV-kortti, kunhan CuJo ja Kanen Pate menee vaan kaupaksi.
 

A Siente

Jäsen
Öööh mitäs hittoa. Sain jonkun palaa peliin pakan, jossa oli 20X isoa sopimusta ja 10x maalivahdin kuntoutuskortti. Oon kyl pelannut ihan aktiivisesti, mutta kyllähän tämä kelpaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Öööh mitäs hittoa. Sain jonkun palaa peliin pakan, jossa oli 20X isoa sopimusta ja 10x maalivahdin kuntoutuskortti. Oon kyl pelannut ihan aktiivisesti, mutta kyllähän tämä kelpaa.
EA jakoi kaikille sellaiset. Ilmoittivat Twitterissä asiasta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavaksi testiin sitten Bishopin MOV-kortti, kunhan CuJo ja Kanen Pate menee vaan kaupaksi.

Itsellä on tuo Bishopin All Stars kortti, joka on lähes yhtä hyvä, eli yhden pinnan heitto jokaisessa arvossa, mutta huomattavasti halvempi. En näe järkeä päivittää. Maalivahtina tasaisin mitä minulla ollut. Iso koko ilmeisesti tekee sen, että etenkin bugiranteet napsii muita paremmin. Lisäksi Bishop on ehkä ainoa maalivahti, joka voittanut itselleni jonkun pelin, jonka vs olisi ehkä ansainnut viedä ja sitä on sattunut erittäin harvoin koko NHL16 aikana. Lähinnä itse olen tyytyväinen siihen, jos maalivahti pystyy peruspeliin. Itse 90% peleistä vien kiekonhallinnan ja laukaukset ja en montaa peliä muista, jossa olisin ne selkeästi hävinnyt hävinnyt ja silti voittanut. Itse kyllä hävinnyt ison kasan sellaisia pelejä, mutta Bishop on tuota tilastoa vähän tasoittanut.

Ymmärrän kyllä tuon avautumisen tuosta momentumista, jota esim. Joonatan tuossa yllä kärjisti. Itselläni oli taas pitkä hyvä jakso ja 5-6 kpl 1 divarimestaruuksia putkeen ja 30 peliin joku 5 tappiota. Sitten alkoi taas yksi tuskien kausi, jossa kaikki ihan päin helvettiä. 1000 peliä kuitenkin tahkonnut tätä versiota, joten jonkunlaista perspektiiviä on tullut. Kun se seinä eteen tulee, niin jokainen voitto on aivan äärimmäisen työn takana vastustajan tasosta riippumatta. Kaiken kruunu oli peli, jossa vastustaja 3 minuutin hyökkäysajalla ja 9 laukauksella toimitti kiekon 5 kertaa Bishopin selän taakse. Ei siinä pelin jälkeen voinut, kuin laskea ohjaimen rauhallisesti pöydälle ja todeta, että sellaista. Yksi maali meni omaan maaliin, kun yritin syöttää pakille viivaan hyökkäysalueella ja lipui omiin maalivahdin längistä. Muut maalit olivat sellaisia, että jokainen maalipaikan tapainenkin kolahti omiin. Itselläni ainakin nuo pelit tulevat aina putkissa. En tosiaan osaa sanoa, että mikä sen määrittelee, että se momentum vastaan iskee. Ei siinä vain ole mitään logiikkaa. Oma pelaamisen taso ei heittele niin paljon, että alan yhtäkkiä häviämään b-tason ukoille järjestään. Yksittäisen pelin hyväksyn aina tuli se miten tuli, koska niin se menee oikeastikin, mutta 10 peliä tuskaa putkeen on jo liikaa. Yleensä silloin pystyn voittamaan 50% peleistä, eli voittoprosenttini tippuu radikaalisti 80-90%:sta. Yleensä 10 peliin 1-2 tappiota.

Joonatan aika hyvin selitti mistä se momentum muodostuu: Häviät lähes jokaisen 50, 50 kiekon (irtokiekko kimpoaa joko suoraan vastustajalle tai jos kaksi pelaajaa on kiekossa samaan aikaan, niin vs voittaa sen aina, vaikka ei olisi mitään pokea, taklausta, mailannostoa ns. magneettilapa), pelaajat eivät saa helppoja syöttöjäkään vastaan, mailat katkeavat, poket/mailannostot ohi, taklaukset tehottomia ja mahdollisesti vielä helppoja omiin. Näistä muodostuu sellainen kokonaisuus, joista ei selviä, jos vastustaja osaa edes kohtuullisesti pelata. Myös AI:n ohjaamien pelaajien sijoittumisissa tapahtuu käsittämättömiä asioita. Itsellä myös aloitusprosentti todella kova. TIlastoa siitä ei ilmiesesti saa, mutta se on oma selkeä vahvuus. Näissä momentum peleissä vastustaja voittaa enemmän aloituksia. Esimerkiksi sitomisaloittajat, joita yleensä vien 100-0 alkavat yllättäen voittamaan niitä aloituksia ja saavat hyökkäysalueella sitä kautta näitä täysin ilmaisia bugirannepaikkoja. Tiedän tasan tarkkaan mitä kaveri tekee ja silti et voi pelata sitä pois.

Tiedän, että tästä on ollut paljon keskustelua, että momentumia ei olisi ja aina sanotaan, että opetelkaa pelaamaan. En ala asiasta kiisteleämään tämä on oma näkemys ja pelata tätä peliä osaan. En Huttia pelaisi, jos vs modessa saisi tallentaa ketjut ja taktiikat. HUT:n ranking systeemi on jo ihan älytön, kun vain voittojen määrä merkitsee, eikä se kenet voitat. Siellä on TOP 100:ssa ihan diipadaapa ukkoja ja osa ei esim. edes lähde pelaamaan allekirjoittanutta vastaan. Sen voin sanoa, että kun viimeisissä PC versiossa aikanaan pääsi muuttamaan pelin asetuksia editorilla, niin siellähän oli EA:n antama tasoitus-arvo, jota pääsi säätämään.
 
Viimeksi muokattu:

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei vaan riitä ymmärrys, että miksi koko momentum pitää olla olemassa.

Menee kyllä varmaan peli ja sitä myötä tämä pelimuoto ensi vuonna boikottiin, kun yli 300 peliä takana ja tyler seguin paras mitä korttipakoista on onnistunut saamaan. Kyllä nyt jotenkin pitäisi palkita pelaamalla saadut korttipakat, mutta paskan marjat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itsellä on tuo Bishopin All Stars kortti, joka on lähes yhtä hyvä, eli yhden pinnan heitto jokaisessa arvossa, mutta huomattavasti halvempi.
Eipä tässä kohtaa coinseilla ole enää niin mitään merkitystä. Mulla on riittävä rosteri pelaamiseen ja se tarvittava "200k" pelaajamyyntien jälkeen säästössä moninkertaisesti seuraavaa änäriä varten. Bishop pelaa finaaleissa mahdollisesti ja mahdollisesti saa myös upgradeja kortteihinsa, ihan siksi ostin tuon MOV-kortin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittämättömin peli ikinä. Oli sellainen paskajakso taas menossa ja Floberg vastaan. Huokailin siinä jo ennen peliä, että jos EA vielä tuon tason kaverille on suosiollinen, niin huhhuh. Nämä kuitenkin on niin hauskoja haasteita, että pakko oli lähteä. Kaverin 9 ensimmäistä vetoa verkkoon. Ihan sama mistä veto lähti. Vastustajan puolustajakin torjui paremmin vetoja, kuin Quick. Jatkoin pelaamista, kun halusin nähdä koska ottaa ensimmäisen kopin. Toisen erän lopussa 9:s maali oli liikaa. Siihen mennessä 0 torjuntaa. Floberg pisti pelin jälkeen viestin, että käsittämättömin peli, jonka on ikinä pelannut. Kaikenlaista paskaa olen tässä pelissä vastaan ottanut, mutta nyt meni ihan yli.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käsittämättömin peli ikinä. Oli sellainen paskajakso taas menossa ja Floberg vastaan. Huokailin siinä jo ennen peliä, että jos EA vielä tuon tason kaverille on suosiollinen, niin huhhuh. Nämä kuitenkin on niin hauskoja haasteita, että pakko oli lähteä. Kaverin 9 ensimmäistä vetoa verkkoon. Ihan sama mistä veto lähti. Vastustajan puolustajakin torjui paremmin vetoja, kuin Quick. Jatkoin pelaamista, kun halusin nähdä koska ottaa ensimmäisen kopin. Toisen erän lopussa 9:s maali oli liikaa. Siihen mennessä 0 torjuntaa. Floberg pisti pelin jälkeen viestin, että käsittämättömin peli, jonka on ikinä pelannut. Kaikenlaista paskaa olen tässä pelissä vastaan ottanut, mutta nyt meni ihan yli.

Otit kai kuvaa ennennäkemättömistä statseista? Otit kai videota näistä 9 peräkkäisestä pussista? Näkisin, että jätkä on vaa jumittunu tuohon "momentum" lässytyspaskaan, kun joka viestissä siitä niin itkeskelet. Kun ei osata pelata niin haetaan se syy sitten jostain muualta. Ootkos muuten pelannut ainuttakaan hyvää jääkiekko-ottelua tässä pelissä?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otit kai kuvaa ennennäkemättömistä statseista? Otit kai videota näistä 9 peräkkäisestä pussista? Näkisin, että jätkä on vaa jumittunu tuohon "momentum" lässytyspaskaan, kun joka viestissä siitä niin itkeskelet. Kun ei osata pelata niin haetaan se syy sitten jostain muualta. Ootkos muuten pelannut ainuttakaan hyvää jääkiekko-ottelua tässä pelissä?

On se nyt kumma, jos ei saa edes yksittäistä peliä kommentoida. Kyllä 9 peräkkäistä vetoa sisään on jo aika käsittämätön suoritus. Oli ne vedot sitten mistä tahansa.

Ja olen pelannut paljon hyviäkin pelejä. Se tarkoittamani momentum lässytyspaksa tapahtuu silloin tällöin, mutta silti jaksaa ihmetyttää. Aika raju väite sanoa, että joku ei osaa pelata ilman näkemättä. Ihan hyvät statsit itsellä tässä pelissä on, mutta voin tästä edes jättää kommentoimatta, kun tuntuu noin tunteisiin menevän.
 

Kafrom

Jäsen
On se nyt kumma, jos ei saa edes yksittäistä peliä kommentoida. Kyllä 9 peräkkäistä vetoa sisään on jo aika käsittämätön suoritus. Oli ne vedot sitten mistä tahansa.

Ja olen pelannut paljon hyviäkin pelejä. Se tarkoittamani momentum lässytyspaksa tapahtuu silloin tällöin, mutta silti jaksaa ihmetyttää. Aika raju väite sanoa, että joku ei osaa pelata ilman näkemättä. Ihan hyvät statsit itsellä tässä pelissä on, mutta voin tästä edes jättää kommentoimatta, kun tuntuu noin tunteisiin menevän.
Antaa Kaijokellin jatkaa aloittamallaan linjalla. Ehkä kymppidivarista pois noustuaan hänkin huomaa että näitä momentum-pelejä tulee välillä.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ykösessä ollaan oltu 2 eri joukkueella. Putosin juuri 2 div. enkä syytä siitä momentumia, kuten te tekisitte :D Ette siis edelleenkään ole alkanu seurailemaan , että minkäs takia se oman maalin verkko soi, vaan se on automaattisesti joku ylempi voima joka teitä siellä kiusaa. Jos oisin päästäny 9 vetoa putkeen, oisin ottanu videot näistä maaleista, kuvia tilastoista, ja näyttäny kansalle tämän hulvattoman, jopa mahdottoman tapahtuman. Monet tullee heittää "Olipahan taas peli, päästin 60 maalia putkee vittu EA o paska hyi helevetti jää kyllä seuraava peli hyllyyn, vaikka ei jääkään vaan tuon tämän märinän myös sinne seuraavaan peliin". Jatkan aloittamallani linjalla, ja nautin kiekkopelistä täysin rinnoin vaikka se kiekko ei itselleni aina pomppisikaan :)
 

Kafrom

Jäsen
Ykösessä ollaan oltu 2 eri joukkueella. Putosin juuri 2 div. enkä syytä siitä momentumia, kuten te tekisitte :D Ette siis edelleenkään ole alkanu seurailemaan , että minkäs takia se oman maalin verkko soi, vaan se on automaattisesti joku ylempi voima joka teitä siellä kiusaa. Jos oisin päästäny 9 vetoa putkeen, oisin ottanu videot näistä maaleista, kuvia tilastoista, ja näyttäny kansalle tämän hulvattoman, jopa mahdottoman tapahtuman. Monet tullee heittää "Olipahan taas peli, päästin 60 maalia putkee vittu EA o paska hyi helevetti jää kyllä seuraava peli hyllyyn, vaikka ei jääkään vaan tuon tämän märinän myös sinne seuraavaan peliin". Jatkan aloittamallani linjalla, ja nautin kiekkopelistä täysin rinnoin vaikka se kiekko ei itselleni aina pomppisikaan :)
Ihan huikeasti taas yleistät. Ei se saatana aina sen momentumin syy ole, vaikka sä haluatkin sanoja suuhun tunkea. Yleensä se on ihan oma syy, jos omissa kolisee. Kyllä ainakin itse otan merkille, minkälaisista virheistä ne maalit omiin tulee. Välillä on sitten näitä pelejä, joissa pelaajaa vaihtaessa esim. pakki päättää teleportata pari metriä vasempaan ja vastustaja pääsee kävelemään ohi. Samoiten näitä, että omien pelaajien luistelu on täydellä staminallakin aivan saatanan hidasta verrattuna normaaliin. Ei näitä joka pelissä tule, ajoittain kylläkin.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
eiku se on "EA tasoituksen" syy, kun ei koko ajan peli toimi oman joukkueen hyväksi. hauskoja bugeja olen kyllä nähnyt, mutta parinsadan matsin jälkeen ei kertaakaan ole nuita teleportteja näkynyt jonka takia kaveri sais maaleja. Syötöt näyttävät uppoavan välillä paremmin kuin vedot, siinä ehkä vittumaisin juttu pelissä, mutta se on kaikilla sama. Pelattiin tuossa kaverin kanssa online-ottelu toista kaveria vastaan, ja voitimme lauakaukset/hyök.alueajan, mutta hävisimme pelin 3-4 maalilla. Kysyin vieruskaverilta, että "Tuoko oli nyt se EA-peli mistä porukka ulisee?" hän sanoi, että "nojoo olihan meillä paikkoja", :D Totuus; meillä oli paikkoja, ja oltais voitu voittaa peli jos olisi mennyt sisään. Tällä kertaa ei mennyt, pitäskö syyttää EA??. Peli oli hyvin intensiivinen, ja loppuun asti tasaväkistä kamppailua. Oli nautinnollinen ottelu, joka harmittavasti päättyi tällä kertaa kaverin voittoon. Sittenkö olisi loistavan ottelun jälkeen soveliasta ilmoittaa vastustajalle, että "Sori jäbä voitit vain, koska EA niin halusi."? Mikään ei tapa pelifiiliksiä niin hyvin, kuin nuista asioista itkeminen, ja siksi tämä on kantani asian suhteen. Älkää antako heikkojen vaiheiden pilata peliä vaan pitäytykää "omassa pelissä", vaikka välillä on hankalampaa. + 1 divarissa on jäätävän kovia pelaajia, jotka sen lisäksi, että omistavat kaikki supertähdet, osaavat hyvin puolustaa, valitsevat paremmat luistelulinjat, ja osaavat ennakoida asioita, jolloin tuntuvat sen 6 kertaa nopeammilta kuin omat pelaajat. Eipä mulla lisättävää asian suhteen. Pelionnea kaikille tasapuolisesti. Amen.
 

Kafrom

Jäsen
eiku se on "EA tasoituksen" syy, kun ei koko ajan peli toimi oman joukkueen hyväksi. hauskoja bugeja olen kyllä nähnyt, mutta parinsadan matsin jälkeen ei kertaakaan ole nuita teleportteja näkynyt jonka takia kaveri sais maaleja. Syötöt näyttävät uppoavan välillä paremmin kuin vedot, siinä ehkä vittumaisin juttu pelissä, mutta se on kaikilla sama. Pelattiin tuossa kaverin kanssa online-ottelu toista kaveria vastaan, ja voitimme lauakaukset/hyök.alueajan, mutta hävisimme pelin 3-4 maalilla. Kysyin vieruskaverilta, että "Tuoko oli nyt se EA-peli mistä porukka ulisee?" hän sanoi, että "nojoo olihan meillä paikkoja", :D Totuus; meillä oli paikkoja, ja oltais voitu voittaa peli jos olisi mennyt sisään. Tällä kertaa ei mennyt, pitäskö syyttää EA??. Peli oli hyvin intensiivinen, ja loppuun asti tasaväkistä kamppailua. Oli nautinnollinen ottelu, joka harmittavasti päättyi tällä kertaa kaverin voittoon. Sittenkö olisi loistavan ottelun jälkeen soveliasta ilmoittaa vastustajalle, että "Sori jäbä voitit vain, koska EA niin halusi."? Mikään ei tapa pelifiiliksiä niin hyvin, kuin nuista asioista itkeminen, ja siksi tämä on kantani asian suhteen. Älkää antako heikkojen vaiheiden pilata peliä vaan pitäytykää "omassa pelissä", vaikka välillä on hankalampaa. + 1 divarissa on jäätävän kovia pelaajia, jotka sen lisäksi, että omistavat kaikki supertähdet, osaavat hyvin puolustaa, valitsevat paremmat luistelulinjat, ja osaavat ennakoida asioita, jolloin tuntuvat sen 6 kertaa nopeammilta kuin omat pelaajat. Eipä mulla lisättävää asian suhteen. Pelionnea kaikille tasapuolisesti. Amen.
Täähän oli rakenteeltaan ihan kuin joku seksinovelli. Luitkohan ollenkaan mitä kirjoitin? Se nyt ei ole ihan luonnollista, että kun vaihdan pelaajaa niin yhtäkkiä pelaaja päättää tehdä epäluonnollisen liikkeen sivulle ja vastustaja pääsee kiertämään helposti ohi. Tuskimpa täällä kukaan laittaa jotain yhden maalin tappioita EAn piikkiin, vaikka sinä sitä kuinka ajaisit takaa. Aina ei voi voittaa, loppupeleissä lähes aina parempi voittaa. En ainakaan itse pahemmin häiriinny enää noista pakkien väistelyistä, vaan keskityn kääntämään pelin itselleni. Huvittavaahan se on, että välillä ei uppoa kiekko tyhjiinkään - sellaista se tosin on oikeassakin elämässä, eikä tuo paska tuuri toistu ottelusta toiseen jos tekee asioita oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös