NHL11 - Liiga - PS3

  • 9 789
  • 162

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
No miten on oon ootellu tunnin paikat onlinessa...

Noniin, saatiin pelattua....

Eikö mitään muuta tosiaan voi yrittää kuin kaarelta vedellä? 99% laukauksista kaarelta. Harvinaisen antijääkiekkoa oli. Sitte niitä volttilähtöjä, voi voi.

e. mietityttää vaan että mikä motivaatio ylipäätänsä pelata jos konemaisesti vaan hakee samanlaista.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Nyt tuun kattomaan ootko onlinessa...

Mahtavaa saatiin Dallasin kanssa pelit pelattua, joten enää puuttuu 2 peliä Buffaloa vastaan. :)

Voitto jatkoajalla ja tappio toisesta... Elikkäs sama paska trendi viimeistelyn ja varsinaisten maalipaikkojen osalta jatkuu. Pelin hallinta selkeesti itellä, mutta vetoja ja maaleja en vaan saa aikaan. Samalla tavalla mennyt nyt useempi matsi. :(

Kiitos peleistä Kuub!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Noniin, saatiin pelattua....

Eikö mitään muuta tosiaan voi yrittää kuin kaarelta vedellä? 99% laukauksista kaarelta. Harvinaisen antijääkiekkoa oli. Sitte niitä volttilähtöjä, voi voi.

e. mietityttää vaan että mikä motivaatio ylipäätänsä pelata jos konemaisesti vaan hakee samanlaista.

Taitaa miestä harmittaa meikäläisen komentit, kun itte tekee kaikki maalit veivaamalla yhellä äijällä rystyltä venyttämällä sisään (bugimaali).

Peli pyöri lisäksi kokoajan sun päässäs ja tein yhden maalin kaarelta, mutta näkemyksiä on monenlaisia... Tein maaleja viivasta yv:llä kaks, läpäreistä pari ja lisäksi maalin takaa kiertäen pakin. Muisteleppa nyt niitä omia mahtavia suorituksias haahaaa...

Hyvä kommentoida tolla pelillä. Tuntuu olevan aina muutenkin sanomista toisten peleistä, joten kiva kaveri. =D
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Taitaa miestä harmittaa meikäläisen komentit, kun itte tekee kaikki maalit veivaamalla yhellä äijällä rystyltä venyttämällä sisään (bugimaali).

Peli pyöri lisäksi kokoajan sun päässäs ja tein yhden maalin kaarelta, mutta näkemyksiä on monenlaisia... Tein maaleja viivasta yv:llä kaks, läpäreistä pari ja lisäksi maalin takaa kiertäen pakin. Muisteleppa nyt niitä omia mahtavia suorituksias haahaaa...

Hyvä kommentoida tolla pelillä. Tuntuu olevan aina muutenkin sanomista toisten peleistä, joten kiva kaveri. =D

Kyl :) Pyörit ekassa pelissä 13.45 mun alueella ja teit 3 maalia, lauoit 30 kertaa. Kaikki puolustusasetukset maksimiin kun näki mikä oli homman nimi, vahinko että pari kertaa se mun äijä ei sitte plokannukkaan. Teit muuten yhen läpiajomaalin. Yhtään kertaa et vetäny läheltäkään viivasta. ;)

Vittumainen kaveri kyllä oon, se täytyy sanoo, mutta tuosta piti valittaa taas. :)

Pitäis varmaan pistää peli hyllyyn ja pitää lomaa änäristä nyt. Mennään nyt tämä loppuun.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Kyl :) Pyörit ekassa pelissä 13.45 mun alueella ja teit 3 maalia, lauoit 30 kertaa. Kaikki puolustusasetukset maksimiin kun näki mikä oli homman nimi, vahinko että pari kertaa se mun äijä ei sitte plokannukkaan. Teit muuten yhen läpiajomaalin. Yhtään kertaa et vetäny läheltäkään viivasta. ;)

Vittumainen kaveri kyllä oon, se täytyy sanoo, mutta tuosta piti valittaa taas. :)

Pitäis varmaan pistää peli hyllyyn ja pitää lomaa änäristä nyt. Mennään nyt tämä loppuun.

:D

Jep, mun on ainakin syytä pistää änäri hyllyyn. Mut pelaillaan nyt tää liiga loppuun, niin päästään kesälomalla. :)
 
Onpas täällä ollut hiljaista.

petee - 1 MATSI PUUTTUU
Calcichew - 1 MATSI PUUTTUU
ELMERI - 1 MATSI PUUTTUU
hokihero - 1 MATSI PUUTTUU
thugi96 - 1 MATSI PUUTTUU
juju10? - 1 MATSI PUUTTUU

kukaan hereillä?
 
Hiljaista on joo.

Pelatkaas nyt ne pelit, jooko? Buffalolle taitaa tulla kohta potkut, kun ei näytä pelaaminen kiinnostavan. Hyvät pelit meillä oli, että ei millään pahalla mutta kuitenkin olet käynyt viimeksi kymmenen päivää sitten onlinessa...
 

HokiHero

Jäsen
Joo, mulle voi antaa potkut. Tuli koulujen alettua muutto muualle, eikä tällä hetkellä ole ainakaan hetkeen nettiyhteyttä käytettävissä. Arvelin alunperin, että kesän aikana saisin helposti pelit hoidettua ja olinkin joka päivä useita tunteja online, mutta nyt se ei millään onnistu ihan hetkeen kun on vain mokkula käytössä. Pahoitteluni, pelihaluista homma ei jäänyt kiinni, päin vastoin niitä kyllä riittäisi.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jotenkin voitaisiin nyt hoitaa homma loppuun. Itsellänikin enää 3 matsia jäljellä, mutta kyseisiä herroja ei tunnu koskaan näkyvän onlinessa. Pleijareihin vaikka perus 8 tai 10 pelaajaa ja vähiten pelanneet voidaan potkia ulos?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Nyt kun Buffalo on poistettu ja jos vielä Kuubextran Dallasille (pelannut 14 peliä..) antaa potkut, niin sitten on yhdeksän joukkuetta jäljellä. Vielä yhdelle pitäisi antaa potkut noiden lisäksi, mutta kenelle?

Jos joku erottuu pelimäärällä selkeästi joukosta niin hänelle, mutta jos ei kukaan liialti erotu pelimäärän takia, niin vähiten pisteitä keränneelle "kesälomia."
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Buffalo on poistettu ja jos vielä Kuubextran Dallasille (pelannut 14 peliä..) antaa potkut, niin sitten on yhdeksän joukkuetta jäljellä. Vielä yhdelle pitäisi antaa potkut noiden lisäksi, mutta kenelle?

Jos en täysin väärin muista niin jos liigassa on vain kahdeksan joukkuetta niin pleijareihin pääsee muistaakseni vain 4 joukkuetta, eli välierät suoraan. Jos on yli 8 jengiä niin taitaa päästä kahdeksan. Varma en ole, mutta parit liigat itse perustanut ja näin on muistaakseni käynyt.
 
lio94_ (Boston) - Lets_Go_Ducks (Phoenix)
CalciChew69 (Tampa Bay) - kiiWehl (Detroit)
Peteee29 (Washington) - jaycer86 (San Jose)
elmeri10 (Vancouver) - Saube (Nashville)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pelataanko nuo pleijarit nyt siis yksittäisinä online-matseina? Mikäli pelataan onko pelisysteemi seuraavanlainen:

paremmin sijoittuneella eka 2 kotipeliä, sitten 2 peliä toisinpäin ja loput vuorotellen?
 
Pelataanko nuo pleijarit nyt siis yksittäisinä online-matseina? Mikäli pelataan onko pelisysteemi seuraavanlainen:

paremmin sijoittuneella eka 2 kotipeliä, sitten 2 peliä toisinpäin ja loput vuorotellen?

Kyllä, yksittäisinä matseina pelataan. Ja pelisysteemi on juuri tuollainen niin kuin edellä kerroit.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt kun Buffalo on poistettu ja jos vielä Kuubextran Dallasille (pelannut 14 peliä..) antaa potkut, niin sitten on yhdeksän joukkuetta jäljellä. Vielä yhdelle pitäisi antaa potkut noiden lisäksi, mutta kenelle?

Unohdin muuten koko liigan. Seuraavassa änärissä sitten yksi liiga kerrallaan.

e. Jaha, jäänyt lukematta liigan perustajan yyvee. Näin.
 
Koskas Washingtonille (peteee29) sopii vetäistä nuo meidän matsit? Olen muutaman kerran käynyt kurkkaamassa mutta et ole ainakaan silloin sattunut olemaan online.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös