NHL11 - Liiga - PS3

  • 9 794
  • 162
Menen kohta pleikalle ja olisi kiva saada nuo pelit loppuun, vaikka niitä saattaakin olla paljon, mutta ainakin on varaa kiriä vielä pleijareihin. ;)

Penguins siis kohta linjoilla, viestiä täällä, jos ei meikää näy onlinessa tuolla ja on peli(t) pelaamatta.

Meillä yksi pelaamatta. Mulle sopii vaikka heti.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampa Bay nyt linjoilla ja odottelee peliseuraa.

Boston 1
Dallas 1
Canucks 2
San jose 2
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enää Dallasia vastaan 1 matsi ja San Jose 2 matsia. Elmerin canucksia vastaan tosiaan voitto ja tappio. Tappiopelissä oli aika nätisti jäähyjä Tampalla, huhhuh :D

Bostonille aiheutin hänen ensimmäisen tappionsa. Puolustaa täytyi hulluna, mutta pisteet sai kaavittua kotiin 4-2 voitolla. Kiitoksia matseista molemmille.

EDIT: huomenna taas lisää. Kirjoitelkaa KupittaanVelho ja Kuubextra tänne ketjuun monelta pääsisitte linjoille. Mulle käy oikeastaan milloin vain.
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tänään ei enää jaksa. Ootko huomenna linjoilla ja jos, niin mihin aikoihin?

No iltasella yleensä oon paikalla. Parhaiten pystyn pelaan, kun saan muksun nukkuun ysin jälkeen... Mutta käytännössä noin kuuden aikaan oon töistä kotona eli sen jälkeen voidaan muitakin aikoja sopia. Mikä on sulle hyvä aika?
 
Enää Dallasia vastaan 1 matsi ja San Jose 2 matsia. Elmerin canucksia vastaan tosiaan voitto ja tappio. Tappiopelissä oli aika nätisti jäähyjä Tampalla, huhhuh :D

Bostonille aiheutin hänen ensimmäisen tappionsa. Puolustaa täytyi hulluna, mutta pisteet sai kaavittua kotiin 4-2 voitolla. Kiitoksia matseista molemmille.

EDIT: huomenna taas lisää. Kirjoitelkaa KupittaanVelho ja Kuubextra tänne ketjuun monelta pääsisitte linjoille. Mulle käy oikeastaan milloin vain.

"aamumatsit"? eli 10-13... ;)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Minä ja kahvikuppini olemme valmiit... Myös jos joku muu haluaa vetästä matsinsa.

Kerkeisitkö nyt pelaamana tuon meidän matsin alta pois? Ainakin Buffaloa vastaan oli kaksi jäljellä ja jotain toista vastaan yks, että se olis pakkovoittoa, jos mielii pleijareihin ja tarviis muidenkin apuja. :D Eli lähdetään vaan pelailumielellä viimeiseen kolmeen kamppailuun.
 
Kerkeisitkö nyt pelaamana tuon meidän matsin alta pois? Ainakin Buffaloa vastaan oli kaksi jäljellä ja jotain toista vastaan yks, että se olis pakkovoittoa, jos mielii pleijareihin ja tarviis muidenkin apuja. :D Eli lähdetään vaan pelailumielellä viimeiseen kolmeen kamppailuun.

Meillä on kyllä molemmat pelattuna :D
 
Tuli otettua ensimmäinen ottelu Calcichewta vastaan. Sain hyvin toteutettua omaa systeemiäni eli kovaa kiekkokontrollia ja prässiä ja pitkiä hyökkäyksiä. Valitettavasti vedot olivat luokattomia ja tehottomuus ratkaisi pelin. Neljästä läpiajosta en saanut yhtäkään sisälle :) Rollie oli myös tasaisen hyvä. Hatunnosto Calcichewlle, hauska matsi kuitenkin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mukana! Tulee oltua änärin parissa pari tuntia joka päivä eli aktiivisuutta löytyy. Buffalo Sabres/HokiHero/HarskiH

Missä on aktiivisuus, kun 11 peliä pelattuna??

Itelläni pelit pelaamatta enää Dallasia ja Buffaloa vastaan. Mites muilla? Molemmilla herroilla on 11 peliä pelattuna ja muilla 16-20 peliä... Onko kellään enää muita vastaan pelejä pelaamattakaan?

Monesti on kavereita yrittänyt Pleikan YV:llä kiinni ja kysyä koska pelit onnistuu, mutta kertaakaan en ole saanut minkäänlaista vastausta. Olisi ihan jees, jos saisi jonkinlaisen vastauksen edes.

Itelläkään pelit eivät ole sujuneet ihan odetetulla tavalla, mutta olen sentään pelaamassa pelit loppuun järkevässä ajassa.

Eikä tämä muuten häritse, mutta ikävää kytätä pleikalla monta tuntia odottaen, että saisi pelit pelattua loppuun!

Tällä menolla nhl12 ilmestyy ennenkuin tämäkään liiga on pelattu loppuun. Toivottavasti kyseiset herrat aktivoituisivat ja pelaisivat rästipelinsä pois vai olisiko TJ:n jo syytä tehdä asialle jotain?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Missä on aktiivisuus, kun 11 peliä pelattuna??

Itelläni pelit pelaamatta enää Dallasia ja Buffaloa vastaan. Mites muilla? Molemmilla herroilla on 11 peliä pelattuna ja muilla 16-20 peliä... Onko kellään enää muita vastaan pelejä pelaamattakaan?

Juuri samaisia herroja vastaan pelit pelaamatta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös