NHL-lähetykset netissä

  • 3 726 008
  • 9 711

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyvin näkkyy Flyers vs Sabres TVU:n kautta. On tuo Flyers vaan niin oksettava porukka nykyään. Toivottavasti Buffalo kyykyttä Philadelphiaa ja Gaustad - Mair - Peters antavat laitojen paukkua.

Puolelta sitten alkaa kunnon peli kun Calgary vs Montreal kohtaavat.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Valioyksilö kirjoitti:
Juuh tuota kamppailua yritetään päästä seuraamaan. Saas nähä saanko TVUn toimimaan. :)
Muista kaivaa myös Ranskan sanakirja valmiiksi koska se tulee Ranskankielisellä selostuksella.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
kele..olis nyt edes tuon rankkarin nähnyt.. :(
pitää varmaan pistää musiikkia soimaan tähän taustalle sillä tämä ranskan kielinen selostus ei oikein uppoa.. :(
 

Imhotep

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
0:00 Philadelphia Flyers @ Buffalo Sabres(NHL) SOPCAST
0:30 Calgary @ Montreal (NHL) TVU (ranskankielinen selostus eli RDS:n lähetys)

Damn! Sain tuon Phil vs. Buff matsin näkyviin hyvin. Juuri kun tuli rankkari, niin lähetys vaihtui Cal vs. Mont matsiin! Saako näitä jotenkin valittua tarkemmin?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Saiko joku näkymään tuon SopCastin kautta tuon Buf-Phi? Channel 10059 tjsp. valittaa kokoajan invalid password...

Mikä neuvoksi?!?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Imhotep kirjoitti:
Damn! Sain tuon Phil vs. Buff matsin näkyviin hyvin. Juuri kun tuli rankkari, niin lähetys vaihtui Cal vs. Mont matsiin! Saako näitä jotenkin valittua tarkemmin?

Joo sama juttu.. Jäi kyrsii aika pahasti nyt.. Ja Montreal-Calgary matsi tulee upeasti ranskan kielellä.. ;D
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuka ihme haluaa katsoa jonku Flyersin peliä? ei voi ymmärtää :-)

Kun tarjolla on kunnon lätkää Montrealin ja Calgaryn välillä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Parker27 kirjoitti:
Kuka ihme haluaa katsoa jonku Flyersin peliä? ei voi ymmärtää :-)

Kun tarjolla on kunnon lätkää Montrealin ja Calgaryn välillä.


No onhan tuokin totta. Kunnon peliä ollut tähän asti, tapahtumia riittänyt. Ja jopa Rasmusta soittavat..
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ihan tulevaisuuden varalle jos tulee vastaavia onkelmia eteen ni osaa toimia. Tuo Sopcast vaikuttaa muutenkin aika nahkaselta verrattuna TVU;hun.

Kaveri tuli kattomaan Flyersin peliä. Ei sitten saanut nähä sitä :D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Katsooko muuten kukaan matseja käyttäen WLANia? Läppäri sängyssä, yritin katsoa TVUta ilman nettipiuhaa niin pätki aivan helvetisti, about sekunnin välein. Vaikuttaakohan WEP mitenkään...?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lawless kirjoitti:
Pitäisi riittää mainiosti, sillä 1200 kbps = 1.2 Mbps.

Nojoo, eipä riittänyt vaikka luulisi. Homma meni diashowksi, jos yritti parhaalla laadulla katsoa. 700 kbps laadullakaan ei viitsinyt katsoa, kun jatkuvasti tuli buffererointikatkoja. Huonoimmalla laadulla sitten katselin Sharks-Dallas pelin, ihan siedettävää laatua sekin oli.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Zorba kirjoitti:
Nojoo, eipä riittänyt vaikka luulisi. Homma meni diashowksi, jos yritti parhaalla laadulla katsoa. 700 kbps laadullakaan ei viitsinyt katsoa, kun jatkuvasti tuli buffererointikatkoja. Huonoimmalla laadulla sitten katselin Sharks-Dallas pelin, ihan siedettävää laatua sekin oli.
Jossain muualla vika kun ei 8 meganenkaan riittänyt 2 parhaaseen joten huonoimmalla oli mentävä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Zorba kirjoitti:
Nojoo, eipä riittänyt vaikka luulisi. Homma meni diashowksi, jos yritti parhaalla laadulla katsoa. 700 kbps laadullakaan ei viitsinyt katsoa, kun jatkuvasti tuli buffererointikatkoja. Huonoimmalla laadulla sitten katselin Sharks-Dallas pelin, ihan siedettävää laatua sekin oli.

Itse katselin pari yötä sitten tuota 1.2k streamia omalla 2M/1M linjallani ja pari minuutin diashown jälkeen streami rupesi toimimaan kunnolla. Alussa FPS oli jotain 5 tienoilla ja parin minuutin jälkeen FPS oli tuttu ja turvallinen 30.

- tinke.80
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
JimmyMac kirjoitti:
Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta menköön...onko jollain tietoa mahdollisesti netin välityksellä näkyvistä muiden pohjoisamerikkalaisten jääkiekkoliigojen otteluista? Esim. AHL, ECHL, Kanadan junnuliigat, jne...?
Täältä taitaa näkyä AHL:ää (?) http://www.theahl.com/fanz/highlights/
Ainakin itse ymmärsin niin.. Toivottavasti linkistä sinulle jotain hyötyä. Siellä löytyy myös highlightit AHL-matseista.
 

Stolichnaya

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Man Utd
zeizei kirjoitti:
Itselläni oli täysin sama ongelma, mutta kun latasin ohjelman vanhemman version, niin se toimi täysin moitteettomasti. Vanhempi versio löytyy viidoon sivuilta kohdasta old version. http://www.viidoo.com/en/download.php
Joo kiitti vinkist,itel toimi kyl eilen toi uus versiokin hetken aikaa mut tänää ei taas toiminukkaa, vanha versio vaikuttaa ainaki paremmalt, toiminu ihan moitteettomast!
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Jännityksellä ootetaan mitä ensi yönä tulee... Henk.Koht. toivon että yahoon:n kautta tulis Detroit@Anaheim, saisi katsoa 1200k streamina kunnon matsin.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Mäyris kirjoitti:
Jännityksellä ootetaan mitä ensi yönä tulee... Henk.Koht. toivon että yahoon:n kautta tulis Detroit@Anaheim, saisi katsoa 1200k streamina kunnon matsin.
Pitääkö Yahoon lähetyksiä katsellessa kikkailla proxyjen kanssa? Ihanniinkuin joku olisi sellaista joskus puhunut. Jos pitää (niinkuin luultavasti pitääkin), niin miten asetukset tulee laittaa? Vai voiko ilman kikkailuja syöttää url esim. windows media playeriin? En ainakaan nopealla selauksella itse löytänyt ohjeita.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Amphora kirjoitti:
Pitääkö Yahoon lähetyksiä katsellessa kikkailla proxyjen kanssa? Ihanniinkuin joku olisi sellaista joskus puhunut. Jos pitää (niinkuin luultavasti pitääkin), niin miten asetukset tulee laittaa? Vai voiko ilman kikkailuja syöttää url esim. windows media playeriin? En ainakaan nopealla selauksella itse löytänyt ohjeita.

Urlin voi syöttää Windows Media Playeriin. Sillä tavalla olen katsonut itse ottelut kun oikean urlin olen löytänyt.

HOX KAIKKI! Lukekaa tämä ketju alusta loppuun huolella jos ETTE ole käyttäneet näitä playereitä ennen, ettei tarvitse jokaiselle kertoa erikseen miten toimia. Ohjeita on tässä ketjussa ja paljon...
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Meikku kirjoitti:
Urlin voi syöttää Windows Media Playeriin. Sillä tavalla olen katsonut itse ottelut kun oikean urlin olen löytänyt.

HOX KAIKKI! Lukekaa tämä ketju alusta loppuun huolella jos ETTE ole käyttäneet näitä playereitä ennen, ettei tarvitse jokaiselle kertoa erikseen miten toimia. Ohjeita on tässä ketjussa ja paljon...
Kiitos.

TVU:lla katoin viime yönä MTL-CGY ja hyvin toimi. Ei kyllä mikään paras kuvanlaatu ole...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Meikku kirjoitti:
Urlin voi syöttää Windows Media Playeriin. Sillä tavalla olen katsonut itse ottelut kun oikean urlin olen löytänyt.

Ei tartte edes syöttää vaan mulla toimii pelkästään klikkaamalla linkkiä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Sama homma, klikkaa vain linkkiä niin skulaa hyvin.

Ensi yönä taas kolme matsia (jösses että olen jo nyt väsynyt, aika pahaa tekee NHL-friikille tämä palvelu):

02.00 Caps - Panthers TVU (vain 30 min ilmeisesti kunnes vaihtuu)

02.30 Pens - Devils TVU

05.00 Ducks - Red Wings TVU

Linkit löytyy ketjun alusta
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Hyvä että Ducksin peli tulee, mutta mieluummin olisin sen Yahoon kautta katsonut loistavalla kuvalla. Mutta parempi näin kuin että ei tulisi ollenkaan.

edit: Ja kyllähän tuolla näyttäisi olevan myös Yahoo mukana, pitää vaan linkki ottaa sitten HfBoardsilta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mäyris kirjoitti:
hyvä että Ducksin peli tulee, mutta mieluummin olisin sen Yahoon kautta katsonut loistavalla kuvalla. Mutta parempi näin kuin että ei tulisi ollenkaan.

Jees näkee aamutuimaan jo kolmannen Ducks pelin tällä kaudella. Viime kauden ajan minulla oli Canal+ ja taisin nähdä vain yhden Ducks pelin koko kaudella. Ja nyt näkee netti-tv:n ansiosta jo kolmannen pelin, ja kausi on vasta alussa.

Ei tähän voi muuta todeta kuin, MAHTAVAA!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös