NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 061
  • 9 692

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ootko katsonut onko XP:n oma palomuuri päällä?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
NIN kirjoitti:
Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?

Älä helvetissä pidä NIS:ä pois päältä kovinkaan pitkiä aikoja, erityisestikään vaikka vain tällöin TVU sattuisi toimimaan. Nykymadot kun maleksivat ihan noin yleisesti intternetskussa ja tulevat läpi, jos olet pistänyt kaikki palomuurit pois ts. etsi ongelmaan ratkaisu muuta kautta.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
AnaMasa kirjoitti:
Hyvä kuva tuossa 1200k streamissä. Itellä Saunalahden 2 meganen ja se tuntuu riittävän kevyesti. Tuon kun tunkisi letkuja pitkin telkkariin tai videotykkiin, niin vetäisi täysin vertoja Canalin kuvalle.

Tuo 1200k:n streami pitäisi saada kyllä jokaiseen nettilähetykseen. Pystyisi nauttimaan pelistä paljon enemmän vielä kun kuva olisi hyvää.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Auttakaas vähän minuakin! Eli näenkö pelin jos kopsaan sen URL osoitteen mediaplayeriin??Eilen koitin,mutta tuli vaan joku vitun tiimalasi ja akka sano jotain mitä en nyt muista. Vai onko toi TUV pakollinen??
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Boulerice kirjoitti:
Auttakaas vähän minuakin! Eli näenkö pelin jos kopsaan sen URL osoitteen mediaplayeriin??Eilen koitin,mutta tuli vaan joku vitun tiimalasi ja akka sano jotain mitä en nyt muista. Vai onko toi TUV pakollinen??

Se peli ei tule Yahoolta, johon tuo urlin kopsaaminen liittyy, vaan tvu:n NHL kanavalta, joten kyllä tuo TVU on pakollinen

EDIT: Ja se tiimalasi sanoi ettet ole jenkeissä, joten peliä ei sulle näytetä. Sen takia tarvitsee pyöräyttää yhteys jenkki proxyb kautta, jos noita Yahoon pelejä haluaa katsella...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ei siinä kauaa mene, kun kuvanlaatu paranee näissä p2p-streameissäkin kautta linjan. Nykytelkkujen kuvaa ei olla enää paljoa jäljessä ja siinäkin telkku saa anteeksi luontaisella "antialiasingillaan". Telkun kuva ei siis ole muutenkaan terävä, kun taas monitorissa näkyy virheet selvemmin. HDTV:tä tulee netistä ennen kuin Yle ja kumppanit ehtivät edes standardia päättää. Itse olen tahollani kahvipöydissä vaahdonnut aikaa sitten, että netti-tv pyyhkii tikitv:llä lattiaa lähitulevaisuudessa ja niinhän tässä näyttää käyvän.

Täällä herätään isojen kanavien toimesta ehkä sitten, kun joku alkaa streamaamaan Canalia tai Big Brotheria p2p-verkkoon. Tai ihan sama vaikka heräisivät eilen. Paskat tulee olemaan housussa joka tapauksessa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
spertti kirjoitti:
EDIT: Ja se tiimalasi sanoi ettet ole jenkeissä, joten peliä ei sulle näytetä. Sen takia tarvitsee pyöräyttää yhteys jenkki proxyb kautta, jos noita Yahoon pelejä haluaa katsella...
Siitä ei ole kyse, vaan linkki on yksinkertaisesti vanha. Tuo InSideHockeyn postaama linkki oli oikea ja siitä näki viime yönä pelin. Tänään samasta linkistä tulee tiimalasianimaatio. Ensi kerralla on taas uudet linkit, jotka pääsee näkemään Yahoon saitilta, jos on jenkki-ip.
 

zeizei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, TPS, Vaasan Sport
NIN kirjoitti:
Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?

Itselläni oli täysin sama ongelma, mutta kun latasin ohjelman vanhemman version, niin se toimi täysin moitteettomasti. Vanhempi versio löytyy viidoon sivuilta kohdasta old version. http://www.viidoo.com/en/download.php
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kiitos avusta! Latasin TUV:in ja nyt kattelen NBA:ta....suhteellisen hyvä kuvakin vielä! :)
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mita tuolta Nhl Center ice kanavalta pitäisi tulla tällä hetkellä? itselläni osittain vihreä rakeinen kuva joka ei liiku. Liian hidas yhteys (2mb) vai mikä? Signaali on kyllä vain yksi tolppa.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nicke50 kirjoitti:
Mita tuolta Nhl Center ice kanavalta pitäisi tulla tällä hetkellä? itselläni osittain vihreä rakeinen kuva joka ei liiku. Liian hidas yhteys (2mb) vai mikä? Signaali on kyllä vain yksi tolppa.

Se vihreys yleensä ainakin itsellä häviää, ja kuva paranee kunhan malttaa minuutin verran odottaa. Kyllä ainakin yhteysnopeutesi on ihan riittävä.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NIN kirjoitti:
Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?
Sama juttu. Ei vaan toimi.

Yahoo sen sijaan toimi eilen, joten kiitos siitä. Anaheim-Dallas peliäkö ei siis sitä kautta tule?

edit. haa, kiitos zeizei, vanha versio toimii täälläkin.
 
Viimeksi muokattu:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Nyt alkoi juuri TVU:n NHL Center Ice -kanavalla lähetys ottelusta Dallas - Anaheim. Hieno kuva ja loistava homma, että vaikka Canalilta ei matsia tule, pystyy silti valvomaan NHL:n merkeissä yötä. Mielenkiintoista nähdä löytyykö Dallasilta paukkuja vastata herrojen Fridge ja O'Brien fyysisyyteen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Swift kirjoitti:
Nyt alkoi juuri TVU:n NHL Center Ice -kanavalla lähetys ottelusta Dallas - Anaheim. Hieno kuva ja loistava homma, että vaikka Canalilta ei matsia tule, pystyy silti valvomaan NHL:n merkeissä yötä.
Pitää kyllä sanoa täysin samaa. Ihan ok kuva eikä pätki ollenkaan. Tässähän ei pian tartte Canal+ ollenkaan! Ei muuta kuin karhupullo auki ja peliä kattomaan.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Swift kirjoitti:
Nyt alkoi juuri TVU:n NHL Center Ice -kanavalla lähetys ottelusta Dallas - Anaheim. Hieno kuva ja loistava homma, että vaikka Canalilta ei matsia tule, pystyy silti valvomaan NHL:n merkeissä yötä.


Kuuluuko sulla äänet myös? Mulla ihmeen mykkänä, kuva kyll pelittää.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Meikku kirjoitti:
Kuuluuko sulla äänet myös? Mulla ihmeen mykkänä, kuva kyll pelittää.
Pistä kajarit päälle :-) no leikki leikkinä. Kyllä ainakin täällä sunnalla näkyy ja kuuluu.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Mulla oli sama homma,että äänet ei kuulunu....sammutin TVU:n ja käynistin uudestaan ja nyt toimii...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Perus playeri kiinni ja takaisin auki toi äänet myös tänne. Meinasihan tässä jo huolestua.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Perkeleen Barnaby. Juuri tuollaisten takia NHL:n tappelut ovat laskussa. Kerätään kehuja jonku fake glove dropin avulla. Ja sitten tuuletetaan kun kaveri saa jäähyn. Helvetin nynny. Eka tökkii ja kun kaveri pudottaa hanskat niin luikitaan pakoon. Pistää vihaksi.

Fedoruk sulla on tehtävä tänä iltana ja toivottavasti suoritat sen.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Vituttaa tuo Barnaby, mutta siitä hänelle kaiketi maksetaan.

Ja kyllä, ääni toimii täydellisesti eikä ole mitään ongelmia ollut. Alussa kuva pätki välillä mutta näyttää sekin loppuneen.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin skulaa eikä pitäisi valittaa, mutta jää kyllä kuvanlaadussa aika pahasti Yahoon eiliselle.

Hyvä palvelu silti, kyllä tää radion voittaa!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös