Nhl 2005

  • 54 130
  • 408

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
huhuu !

tietääkö joku linkkejä josta saisi uudet nhl ja sm-liiga rosterit.
Sekä NHL-View 2005 ohjelman jolla voi muokata ja lisätä pelaajia.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Ostin pelin vasta viime viikolla, pelasin koko viikon ja sen jälkeen en ole koskenut, koska vieressä on Madden 2005, joka on ehkä paras asia sitten pyörän keksimisen jälkeen.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Latasin tänään uudet ajurit näytönohjaimeen ja peli alkoi jotenkuten pyörimään. Tuomaria ei tosin näy, mutta eipä tuo haitanne.

Edelleen on samoja vanhoja "bugeja" pelissä mukana. Esim. tietokoneen pelaaja taklaa/koukkaa aina sinut juuri kun olet syöttämässä/laukomassa ja kiekko jää piippuun. Sinä jos yrität taklata/koukata tietokoneen kiekollista pelaajaa hän ehtii aina laukaista tai syöttää ennenkuin lentää maatakiertävälle.
Ensimmäinen pelini meni 0-0 tasatuloksessa aina viimeiselle minuutille asti. Tietokoneen nelosketjun pelaaja sitten päätti ratkaista ranteella siniseltä murto-osia ennen luunmurskaajapakkini taklausta.

Pelattavuus ei ainakaan merkittävästi ole parantunut edelliseen versioon nähden, tosin ainakin minulle ja Microsoft Sidewinderilleni tuottaa hankaluuksia mahdottomuus käyttää c-nappia sekä vasemman liipasimen pakkovaljastus lisäohjaimille. Tottunut kun olen käyttämään liipasimia (jotka mielestäni ovat tässä tikussa aivan suvereenit muihin verrattuna) laukauksena ja syöttönä. C on minulle ollut aina kiihdytysnappi ja B taklaus. Vaihtojen valjastaminenkin ohjaimeen taitaa olla mahdotonta?

Pelinä voisi olla hyvä, mutta monet puutteet (ohjaimen huono toiminta, valikot, pelaajan tekeminen etc) saavat aikaan lähes yksinomaan vitutuksen tunteen.
Taitaa jäädä seuraava easportsin nhltekele kaupan hyllylle.Viimeisistä kymmenestä pelisarjan pelistä en ole omistanut NHL97:ää.
 

Matsku

Jäsen
Nonnii:

Pelaan Atlantalla Dynastya vaikealla tasolla.
27 voittoa, 3 tappiota, 5 tasapeliä, 2 tappiota jatkoajalla.
61 pistettä, konfrenssin ja NHL:n kärjessä.

1. Kovalchuk 98 - Thornton 98 - Näslund 99
kemia 90
Zidlicky 92 - Berard 91
kemia 60

2. Nash 94 - Spezza 90 - Gaborik 90
kemia 100
Stuart 89 - Bouwmeester 85
kemia 60

3. Ryder 89 - Ribeiro 90 - Zednik 89
kemia 90
Gill 80 - Regehr 84
kemia 80

4. Lupul 80 - Bergeron 84 - Ruutu 85
kemia 70

Theodore 99 (92.0%)
Lehtonen 88 (94.2%)
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertooko joku viisaampi minne nuo roster-tiedostot ym pitää purkaa? Onko tästä suunitteilla sm-liiga packia?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti VH87
Kertooko joku viisaampi minne nuo roster-tiedostot ym pitää purkaa? Onko tästä suunitteilla sm-liiga packia?
Ainakin tuolta http://rosters.arenacenter.net/ :stä otettujen
ajantasalla olevien rostereiden mukana tulee tällainen ohje:

To Install the rosters.
Step 1:
Copy and Paste or unzip exhibition.exh to your My Documents\NHL 2005\db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.

Step 2:
Copy and Paste or unzip db.viv to your C:\Program Files\EA Sports\NHL 2005\db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.


SM-Liiga Pack, tai nyttemmin ilmeisesti Finnish Hockey Revolution -
päivitys, on taas tuloillaan jossain vaiheessa.
Edistymistä voit seurata täältä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti stiflat
Ainakin tuolta http://rosters.arenacenter.net/ :stä otettujen
ajantasalla olevien rostereiden mukana tulee tällainen ohje:

To Install the rosters.
Step 1:
Copy and Paste or unzip exhibition.exh to your My Documents\NHL 2005\db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.

Step 2:
Copy and Paste or unzip db.viv to your C:\Program Files\EA Sports\NHL 2005\db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.


Mä en jostain syystä saa tuota toimimaan, osaako joku sanoa mitä teen väärin? Olen asentanut kaiken noiden ohjeiden mukaisesti, mutta mitään ei tapahdu....
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti stiflat
SM-Liiga Pack, tai nyttemmin ilmeisesti Finnish Hockey Revolution -
päivitys, on taas tuloillaan jossain vaiheessa.
Edistymistä voit seurata täältä.

Jep, aivan niin. Sivuilla ei ole vielä uusia kuvia tai tietoa (paitsi päiväkirjassa vähän), mutta tuossa jotain esimakua:

http://koti.mbnet.fi/esci/NHL2005/FHR05_Screenshots/

Numeroita tai halleja ei ole vielä kokonaan tehty, eikä niitä ole noissa kuvissa. Lisäksi saattaa esiintyä pientä JPG-pakkausta.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti VH87
Mä en jostain syystä saa tuota toimimaan, osaako joku sanoa mitä teen väärin? Olen asentanut kaiken noiden ohjeiden mukaisesti, mutta mitään ei tapahdu....

En omista NHL 2005:tä, mutta purithan paketin varmasti nimenomaan Omien tiedostojen NHL 2005 -hakemistoon etkä sinne, minne itse peli on asennettu (todennäköisesti Ohjelmatiedostot\NHL 2005)? Minulla oli sama ongelma NHL 2004:n kanssa, ja tuo oli muistaakseni ratkaisu.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
To Install the rosters.
Step 1:
Copy and Paste or unzip exhibition.exh to your My Documents\NHL 2005 FOLDER. Say Yes to overwriting the file.

Step 2:
Copy and Paste or unzip db.viv to your C:\Program Files\EA Sports\NHL 2005\db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.

Noin se mun mielestä menee. Eli ei DB:tä siihen my documentsin NHL 2005 hakemistoon.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
juu, kiitoksia vaan kaikille, noinhan se meni. Sitten vielä yksi juttu, mistä yleensä monet vetävät herneen nenukkaan, eli:
Saako tuohon peliin mistään kunnon crackiä? Omistan toki pelin alkuperäisversion, mutta en vaan aina jaksa kaivaa levyä esille.
Olen koettanut useaa eri crackiä, mutta peli palaa Windowsiin aina ennekuin ottelu pääsee alkamaan....
 

Hack

Jäsen
Viestin lähetti VH87
juu, kiitoksia vaan kaikille, noinhan se meni. Sitten vielä yksi juttu, mistä yleensä monet vetävät herneen nenukkaan, eli:
Saako tuohon peliin mistään kunnon crackiä? Omistan toki pelin alkuperäisversion, mutta en vaan aina jaksa kaivaa levyä esille.
Olen koettanut useaa eri crackiä, mutta peli palaa Windowsiin aina ennekuin ottelu pääsee alkamaan....


Edit: Niitä linkkejä crackeihin ei_pistetä_Jatkoaikaan.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on peli PS2:lla ja tulipa tehtyä Dynastylla Calgary Flames -joukkueella heti melkoinen emämunaus. Miikka Kiprusoffilla oli sopimus katkolla ja yritin tietysti heti neuvotella jatkosopimusta. Miikka vaati 1:n vuoden sopimuksesta 10,3 miljoonaa (voimassa oleva sopimus 0,9 m) ja minä yritin viimeiseen asti tinkiä hintaa alas, kunnes Miikka ilmoitti, että ei kiinnosta, eikä enää alkanut neuvottelemaan jatkosta.

Sitten kokeilin vielä sellaista, että heitin Miikan vapaisiin pelaajiin ja yritin sitä kautta solmia sopimusta. Mutta ei. Näin meni Miikka minulta tältäkin kaudelta. Nyt tolppien välissä pelaa ylihintainen kakkosveskari Turek, jonka aisapariksi hankin vapaista pelaajista Chris Osgoodin. Kyllä kyrpii. No, kai sen voi vielä jotenkin treidaamalla hankkia tulevaisuudessa.

Maalinteko on ollut kyllä julmettoman vaikeaa, mutta edellisessä matsissa sentään alkoi jo verkot vähän paremmin pullistelemaan. 4-2 voitto Coloradosta vieraissa. Sijoitus on siinä Läntisen konferenssin pudotuspeliviivan paikkeilla.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Dynastylla on kyllä ihan hauska pelata mutta kyllä siinä saa aivan liian helposti tehtyä epärealistisen joukkueen.

Pelaan Coloradolla ja jengi näyttää nyt tältä:

Mv: Miikka Kiprusoff ja Marc Denis

Pakit: Rob Blake- Scott Niedermayer
Marek Zidlicky- Adam Foote
Kimmo Timonen- Scott Hannan

Hyökkääjät:

Peter Forsberg- Joe Sakic- Jarome Iginla
Dany Heatley- Joe Thornton- Patrik Elias
Tuomo Ruutu- Vincent Damphousse- Jeff O"Neill
Brad Isbister- Chris Gratton - Peter Worrell

Niin ja joukkue tuottaa silti vielä voittoa n.10M$
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti KIME 44
Dynastylla on kyllä ihan hauska pelata mutta kyllä siinä saa aivan liian helposti tehtyä epärealistisen joukkueen.

Dynastymode on aivan liian helppo, aivan kuten pelaajavaihdotkin.
Mitä voisi tehdä jotta vastustaja alkaisi pelaamaan paremmin? Yleensä vaikemmallakaan vaikeusasteella vastustaja ei saa yli 10 laukausta per peli. Itsellä aina about 40laukausta 5minuutin erillä. Kunnon vastuksen saa vain jos pelaa esim. Puolalla jotain All-stars joukkuetta vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Sattupas olemaan tossa viime viikolla kova pudotuspelivääntö Itäisen Konferenssin finaalissa Bostonia vastaan. Varsinainen peliaika päätty 1-1 ja sit se hauskuus vasta alko jatkoajalla. Pelasin jatkoaikaa vähän yli 40 min (miten on mahollista!) Andrew Raycroft oli kun muuri maalilla. Mutta sitten Rick Nash räjäytti hallin ja etenin Finaaliin jossa tuli vastaan Columbus eikä ollu helppo sekään vaikka eka peli 7-0. Johin 3-0 voitoissa mutta sieltä ne vaan tuli tasoihin muutei ohi.. On muuten naurettava toi Dynasty Mode ku vastustajalle kelpas esim tällanen vaihto: Niklas Hagman Martin St.Louisiin!!! Nyt mulla on 98 tehonen jengi...
 

Pikkujofa

Jäsen
Pelin PS2 versiossa naurattaa nämä Linkun selostukset esim:
"Hyvä yleisö! Muistakaa, että tuomaritkin ovat vain ihmisiä"
Jostain kumman syystä tämä lause herätti hilpeyttä.

Muuten tämä pelisarja alkaa jo hieman puuduttamaan.Vuodesta toiseen sama paketti vain eri mausteilla, paitsi tänä vuonna vierailevana tähtenä Linkku.Mitähän seuraavaksi..
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ajattelin ensimmäistä kertaa NHL-historiassani koittaa sitä Dynasty Modea.
Eikö siinä saa valita kauden pituutta? Kun ei tuo täyspitkä kausi
jaksaisi houkutella...
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskempihan se ois ollu jos vielä Saukkonen olisi selostamassa ja Juti kommentoimassa: "Ny veettii huspatihutaa, älä lähre shinne, kis-kis ylämummoon!" Tai ylivoimahyökkäyksiin päästessä ja jäähyn tullessa: "Kaksykköne!" ja "tulee jäähy!". Ei paljon vaadittaisi näihin, voisi vielä sanoa jos tulee rannarilla maali niin: "aina ei tarvii olla lämäri".

Ja räkämaalit vois olla: "mut hei, kaikki lasketaan. Voihan niitä maaleja tehdä näinkin". Olis kyllä kieltämättä ollu hauska pelattava siihen asti, kun näihin tosissaan kyllästyy.

Nyt on näytönpaikka, laulaa Koriseva. Jos joku ei sitä vielä tiedä.
 

Matsku

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Ajattelin ensimmäistä kertaa NHL-historiassani koittaa sitä Dynasty Modea.
Eikö siinä saa valita kauden pituutta? Kun ei tuo täyspitkä kausi
jaksaisi houkutella...

Dynasty on loistava. Valitettavasti ei saa kauden pituutta valita. Mutta kyllä se 82 ottelua menee nopeasti kun pelaa 5 min erillä. ;) :)
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Viestin lähetti Matsku
Dynasty on loistava. Valitettavasti ei saa kauden pituutta valita. Mutta kyllä se 82 ottelua menee nopeasti kun pelaa 5 min erillä. ;) :)

Ainahan sitä voi simuloida matseja välistä. En mäkään jaksa Coloradolla pelatessa kaikkia Columbus ja Calgary matseja pelata.
 

Matsku

Jäsen
Viestin lähetti ZOOM
Miten hitossa tuota open ice controllia käytetään?
En tiedä millä konsolilla pelaat, mutta ainakin PS2:lla painat L2 pohjaan ja liikutat kiekotonta pelaajaa. Gamecubella painat Z ja L pohjaan yhtäaikaa ja liikutat kiekotonta pelaajaa. Kun olet aktivoinut pelaajan painat syöttönäppäinta niin kiekollinen pelaaja syöttää kiekottomalle.

Dynastysta: Pelasin 4 kautta Atlantalla ja 4 Stanley cup-voittoa. 2 ensimmäistä tavoitetta suoritin, mutta 2 seuraavaa en onnistunut saavuttamaan. Niin sain POTKUT! Saakohan oikeasti NHL:ssä potkut jos voitat 4 cupia, mutta sulla on esim. liigan huonoin alivoima... :) xD
Tätä voitaisiin kehitellä 2006:seen. Aluksi tämä nauratti, mutta nyt kyllä vituttaa kun hakkaa 2-3 h päivässä änäriä ja sitten dyna loppuu siihen. : /
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös