Nhl 2005

  • 54 129
  • 408

Matsku

Jäsen
Nonni, eilen ostin pelin Gamecubelle.

Ei voi olla totta! Ei saa suomenkieliseksi! >:(

Muuten vaikutti ihan hyvältä. Loistava dynasty! :)

Kerrankin saman joukkueen maalivahdeilla omat varusteensa. Hienoa.
 

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Jokke
Mikäs pad olis hyvä tähän peliin? Rumblepad kakkosta oon aatellu hankkia, onko jollain kokemuksia em. padistä?

Logitech Dual Actionia itse käytän ja se on todettu hyväksi.

Viestin lähetti Matsku
Ei voi olla totta! Ei saa suomenkieliseksi! >:(

Itseasiassa saa rekisteriä muokkaamalla
 

Jokke

Jäsen
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Logitech Dual Actionia itse käytän ja se on todettu hyväksi.




Jostain muistan lukeneeni, että noissa Dualeissa olis ollut jonkinverran ongelmia niiden analogitappien kanssa?

Mitähän eroa on rumblepadeilla ja tolla? Onko muuta kuin force? Forcea en tarvi välttämättä.
 

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Jokke
Jostain muistan lukeneeni, että noissa Dualeissa olis ollut jonkinverran ongelmia niiden analogitappien kanssa?

Mitähän eroa on rumblepadeilla ja tolla? Onko muuta kuin force? Forcea en tarvi välttämättä.

eipä ainakaan minulla ole ollut mitään ongelmia, en sit tiiä.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Viestin lähetti Jokke
Nonni, eilen ostin pelin Gamecubelle.

Ei voi olla totta! Ei saa suomenkieliseksi! >:(
Itseasiassa saa rekisteriä muokkaamalla
Oletko usein Gamecuben rekisteriä puukottanut? ;)

Ja tosiaan, Dual Action on suositeltava ohjain tälle pelille. Kaverilla oli vanhemmassa DA:ssa tattien kanssa ongelmia, mutta minun uudemmassa ei niin minkäänlaisia. Liekö sitten vika vanhemmissa valmistuserissä vai alkuperäisissä ajureissa.
 

Tep

Jäsen
Pieni kysymys Dynastysta

Pelaan siis Dynastya Dallasilla. Pelejä on jäljellä ensimmäisestä kaudesta noin kuukauden verran ja sitten häämöttävätkin playoffit. Mutta mutta, sain sähköpostia joka meni jotenkin näin:

Plaaplaa muistutan, että antamani tavoitteen (voita Maurice Trophy) täyttämiseen on enää puolet jäljellä plaaplaa työpaikkasi on tästä kiinni plaaplaa

Siis voinko saada potkut, jos voitan kaiken mahdollisen, Stanley Cupin sun muut, mutta jos en voita Maurice Trophya niin se oli sitten siinä? Vai voiko tuossa edes saada potkuja?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo-o peliä on pelattu nyt lisää ja eilen kun pikkuveli pelasi sm-liigaa, niin ihmetystä herätti Mikko Elorannan kuva.
Siis onko siinä kuvassa oikeesti Eloranta vai joku muu?
Tietenkin yksi mahdollisuus on, että minulla on tullut asentaessa joku bugi, mutta kuinkahan yleistä on että asennus bugin jälkeen koko peli enää toimisi?
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kertokaapa tyhmälle ohje: miten online-pelissä pystyy pelin erätauolla lähettämään viestejä vastustajalle? itse saan silloin tällöin vastapuolelta kommenttia, mutta itse en pysty lähettämään.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti yellow
Kertokaapa tyhmälle ohje: miten online-pelissä pystyy pelin erätauolla lähettämään viestejä vastustajalle? itse saan silloin tällöin vastapuolelta kommenttia, mutta itse en pysty lähettämään.

En ole kokeillut, mutta TAB -näppäimellä pitäisi jonkun ikkunan kai ponnahtaa ylös.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti stiflat
Oliko kuten täällä?

Tuommonenhan se oli joo. Minusta kovin vähän Elorannan näköinen tuo tyyppi kyllä.
Liekkö sitten muita bugeja kuvien suhteen pelissä? Ne statsit mitkä vilahtaa siinä ennen pelin alkua yhden pelaajan osalta ei minun mielestä pidä kaikilla paikkaansa. Voin toki olla väärässäkin, mutta olin näkevinäni, että esim Jokinen on pelannut 4 vuotta jotka siinä näkyy noin 80 pisteen tehoilla joka kauden. Tietenkin oon nähnyt taas harhoja.
 

Matsku

Jäsen
Viestin lähetti repe_joke
Tuommonenhan se oli joo. Minusta kovin vähän Elorannan näköinen tuo tyyppi kyllä.
Liekkö sitten muita bugeja kuvien suhteen pelissä? Ne statsit mitkä vilahtaa siinä ennen pelin alkua yhden pelaajan osalta ei minun mielestä pidä kaikilla paikkaansa. Voin toki olla väärässäkin, mutta olin näkevinäni, että esim Jokinen on pelannut 4 vuotta jotka siinä näkyy noin 80 pisteen tehoilla joka kauden. Tietenkin oon nähnyt taas harhoja.

Oletko varma ettei se ole gp, eli games played? ;)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaapa nyt sitten, mikä näytönohjain toimii varmasti NHL2005:n kanssa. Viime viikolla tuli uusi kone, jossa oli Radeon 9800 Pro, mutta se oli rikki, joten se vaihdettiin väliaikaisesti 9600:n. Tällä NHL2005 ei kuitenkaan toimi, vaan grafiikka jumittuu täydellisesti pelin aikana. Kertokaa mikä näytönohjain olisi vähintään tuon 9800 pro:n tasoinen, mutta toimisi varmasti NHL2005:n kanssa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Ohmi
Kertokaapa nyt sitten, mikä näytönohjain toimii varmasti NHL2005:n kanssa. Viime viikolla tuli uusi kone, jossa oli Radeon 9800 Pro, mutta se oli rikki, joten se vaihdettiin väliaikaisesti 9600:n. Tällä NHL2005 ei kuitenkaan toimi, vaan grafiikka jumittuu täydellisesti pelin aikana. Kertokaa mikä näytönohjain olisi vähintään tuon 9800 pro:n tasoinen, mutta toimisi varmasti NHL2005:n kanssa.

Itselläni on koneessa Club 3d ATI Radeon 9600 pro 128 Mt ja sillä pelittää ihan hyvin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Ohmi
Kertokaapa nyt sitten, mikä näytönohjain toimii varmasti NHL2005:n kanssa. Viime viikolla tuli uusi kone, jossa oli Radeon 9800 Pro, mutta se oli rikki, joten se vaihdettiin väliaikaisesti 9600:n. Tällä NHL2005 ei kuitenkaan toimi, vaan grafiikka jumittuu täydellisesti pelin aikana. Kertokaa mikä näytönohjain olisi vähintään tuon 9800 pro:n tasoinen, mutta toimisi varmasti NHL2005:n kanssa.

Mulla radeon 9800 ja toimii täysin moitteetta 1600x1200 resolla ja täysillä detaljeilla. Prossuna athlon 2800+ ja rammia 512.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Niilo
Itselläni on koneessa Club 3d ATI Radeon 9600 pro 128 Mt ja sillä pelittää ihan hyvin.

Viestin lähetti psychodad


Mulla radeon 9800 ja toimii täysin moitteetta 1600x1200 resolla ja täysillä detaljeilla. Prossuna athlon 2800+ ja rammia 512.

Prossuna 2.8 Intel ja rammia 1024.

En minä sitten enää ymmärrä. Viimeiset ajurit haettu ja taustaohjelmat on suljettu, mutta pelaamaan ei pysty kokonaista erää ennen kuin grafiikka muuttuu pixelimössöksi. No, kävin tilaamassa GeForce 6800:n, jos se sitten sillä toimisi - tana!
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Toimii täysin moitteettomasti AMD Athlon XP 2000+, 1024 Ram ja GeForce4 Ti-4600 128 MB näyttis 1280x1024 resoilla. Eli kyllä pitäis toimia ihan moitteettomasti millä tahansa 128/256 MB uudella näyttiksellä, kun tää Ge Force 4600 on jo n. 2 vuotta vanha.
 

NHL

Jäsen
Heheh pelasin äsken EA sports NHL97 Super Nintendolla. Kehitys on huikeaa, eivätköhän nuo pelit näytä edes jääkiekolta. Ihme, että pienänä jaksoi noita hakata monta tuntia päivässä. :D
 

Hattori Hanzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti repe_joke
Tuommonenhan se oli joo. Minusta kovin vähän Elorannan näköinen tuo tyyppi kyllä.

Elorantahan se siinä. Mahtaa Ilveksen viime kauden hierojalla olla hauskaa, kun pelaa näitä pelejä.

HH
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti NHL
Heheh pelasin äsken EA sports NHL97 Super Nintendolla. Kehitys on huikeaa, eivätköhän nuo pelit näytä edes jääkiekolta. Ihme, että pienänä jaksoi noita hakata monta tuntia päivässä. :D

Silti se ylivoimaisesti tärkein seikka peleissä eli "pelattavuus" oli noissa valovuosia parempaa kuin nykypeleissä. Toki nykyäänkin osataan tehdä tällä saralla suorastaan loistavia tuotteita (PES-sarja), mutta valitettavasti kokonaisuudessaan pelattavuuden saralla ollaan menty takapakkia lähes samassa suhteessa missä grafiikat ovat kehittyneet.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mazza
Silti se ylivoimaisesti tärkein seikka peleissä eli "pelattavuus" oli noissa valovuosia parempaa kuin nykypeleissä. Toki nykyäänkin osataan tehdä tällä saralla suorastaan loistavia tuotteita (PES-sarja), mutta valitettavasti kokonaisuudessaan pelattavuuden saralla ollaan menty takapakkia lähes samassa suhteessa missä grafiikat
ovat kehittyneet.

Totta. Varsinkin EA:n kohdalla
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti Mazza
Silti se ylivoimaisesti tärkein seikka peleissä eli "pelattavuus" oli noissa valovuosia parempaa kuin nykypeleissä.

Pelattavuus? NHL95-97 Super Nintendolla? Hehe, taitaa aika kullata muistot, äsken pelasin vähän aikaa eikä tuossa mitään pelattavuutta ole. Esim. NHL2005 on ensimmäinen EA SPORTSIN NHL-peli jossa todella voi pelata ylivoimaa. Siis mahdollisuus pyörittää.

Tottakai se helpottaa että on vain veto, syöttö ja taklausnappi. Tottahan se on että noita vanhoja pelejä oli hieno pelata joskus. Aikansa kutakin.

EA on pelimaailman Selänne. Paskaa sataa niskaan ja kovaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti NHL
Pelattavuus? NHL95-97 Super Nintendolla? Hehe, taitaa aika kullata muistot, äsken pelasin vähän aikaa eikä tuossa mitään pelattavuutta ole. Esim. NHL2005 on ensimmäinen EA SPORTSIN NHL-peli jossa todella voi pelata ylivoimaa. Siis mahdollisuus pyörittää.

Tottakai se helpottaa että on vain veto, syöttö ja taklausnappi. Tottahan se on että noita vanhoja pelejä oli hieno pelata joskus. Aikansa kutakin.

EA on pelimaailman Selänne. Paskaa sataa niskaan ja kovaa.

Kyllähän nuo vanhat lätkäpelit on aika karmeita, jos niitä nykyään erehtyy pelaamaan. Aikoinaan ne oli parasta mitä itse tiesi ja kilpailijoiden tuotokset olivat karmeaa paskaa. Brett Hull hockeyt ja muut ei oikein iskenyt siihen aikaan.
Segalla ne lätkäpelit oli muuten parempia kun tintetolla tai näin ainakin minun mielestä.

Mitä tulee ylivoimaan, niin oli niissä aikaisemmissakin versioissa se mahdollisuus. Olikohan 99 nhl missä kaverin kanssa pyöriteltiin ylivoimaa ekaa kertaa ihan kunnolla. Maaleista varmaan 70% tehtiin yv:llä siinä pelissä.
Viime vuoden versiossa ei tarvinnut hirveesti pyöritellä ylivoimaa, kun siinä oli patenttitapa tehdä maali.
Tämän vuoden versiossa yv on tehty ihan hyvin ja tietokoneen perkeleet tulee päälle jos ei kiekkoa liikuta. Suurin osa yv-maaleista on kyllä semmosia, että ajaa keskeltä sisään ja laukaus hanska puolelle yläkulmaan. Osa on sitten niitä laukaus viivalta ja ohjaus ilmasta maaliin.

Viestin lähetti Matsku

Oletko varma ettei se ole gp, eli games played? ;)


No niinhän se olikin. Kenenkähän älynväläys on pistää tilastot tuolla tavalla luettavaksi.
Minä oon niin automaationa koko ajan katellut, että ekana ois pelit, sitten maalit - > syötöt ja pisteet. Tässäpä sitten meneekin pisteet -> maalit -> syötöt -> pelit ja sitten tais olla rangaistus minuutit vielä, jos oikein muistan.
Ehkä minä en jatkossa kattele niitä pelaajakortteja ennen peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös