NHL 15

  • 413 017
  • 1 284

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Kuinka moni änäriä pelaava pelaa maddenia? Kaveri opasti mulle illassa lajin salat ja nyt peli lainassa! Ja voi pojat mitä tuo Franchise Mode onkaan! Pelaan omistajana, ja pelissä saa säätää hintoja lipuista lippiksiin ja pähkinöistä pulled porkkiin! Lisäksi joukkueen paikkakuntaa ilmeisesti pystyy muuttamaan? Ja muutenkin saa hallita paljoa! Mutta näitäkään ei ole pakko tehdä! Itse en tajua pelaajista tai trade järjestelmästä mitään. Mutta delegoin ne ja valmistautumiset otteluihin valmentajille. Millon NHL:n saadaa näitä ominaisuuksia? Tuskin koskaan? Käsittääkseni peliin on näitä jenkeissä vaadittu ja tosissaan pelisarjan fanit ideoinneet näitä? Voi olla että mua on huijattu, kuitenkin NHL:n en enään koske. Jos haluan hyvän pelikokemuksen niin voin pelata Fifaa. Kausi moodi siinäkin on kuraa! Nba2k15 on kaikinpuolin hyvä, ei vaan mun juttu. Tämä peli nyt vaan on niin kauheeta paskaa että hyi! Tai ei pelissä vikaa ole, mutta ei peliä myöskään uudisteta sillälailla että olisi jokaiselle jotakin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kiitos vinkistä devil29! Peli tuli ladattua Super Bowlin aikana, mutta en liiemmin ole pelaillut. Pitää ehdottomasti tutustua tuohon modeen!
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ostin eilen änärin ja heti ekassa onlinepelissä tuli sellainen bugi että laukomani kiekko kimposi avojäällä näkymättömästä seinästä takaisin, onneksi omalle pelaajalle. Onko yleinenkin bugi?
Lainaan omaa viestiän. Nyt kävi toisen kerran tuo sama juttu, tällä kertaa älysin säilyttää todistusmateriaalin.

Jotenkin tuo kiekon lentoratakin näyttää tuossa hyvin hämmentävältä.

(Linkki Youtubeen)
 

Ribals

Jäsen
Kuinka moni änäriä pelaava pelaa maddenia? Kaveri opasti mulle illassa lajin salat ja nyt peli lainassa! Ja voi pojat mitä tuo Franchise Mode onkaan! Pelaan omistajana, ja pelissä saa säätää hintoja lipuista lippiksiin ja pähkinöistä pulled porkkiin! Lisäksi joukkueen paikkakuntaa ilmeisesti pystyy muuttamaan? Ja muutenkin saa hallita paljoa! Mutta näitäkään ei ole pakko tehdä! Itse en tajua pelaajista tai trade järjestelmästä mitään. Mutta delegoin ne ja valmistautumiset otteluihin valmentajille. Millon NHL:n saadaa näitä ominaisuuksia? Tuskin koskaan? Käsittääkseni peliin on näitä jenkeissä vaadittu ja tosissaan pelisarjan fanit ideoinneet näitä? Voi olla että mua on huijattu, kuitenkin NHL:n en enään koske. Jos haluan hyvän pelikokemuksen niin voin pelata Fifaa. Kausi moodi siinäkin on kuraa! Nba2k15 on kaikinpuolin hyvä, ei vaan mun juttu. Tämä peli nyt vaan on niin kauheeta paskaa että hyi! Tai ei pelissä vikaa ole, mutta ei peliä myöskään uudisteta sillälailla että olisi jokaiselle jotakin.
Kiinnostukseni heräsi! Pitääpi tutustua peliin tarkemmin! Kiitos vinkistä.

Änäriä en ole pelannut pariin kuukauteen peliäkään, vaan FIFA:n puolella ollaan menty nyt ja hauskaa on ollut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ostin uuden (isomman) television ja sen ansiosta pystyin muuttamaan asetuksia niin, että näkee isomman osan kentästä kokoajan. Helpottaa huomattavasti syöttämistä, kun ei tarvitse arvailla minne syöttelee - ylläri!

Laitoin tason korkeammalle kun missä olen tottunut pelaamaan (nyt tähtipelaaja). Kaksi peliä pelattu uutta Be a GM-kautta, kaksi voittoa! Hyvä fiilis tuosta, kun molemmissa peleissä mm. hyökkäysalueajan olen voittanut reilusti, laukaukset menneet suht. tasan. Onko tässä tullut jotain pelaajapäivityksiä, kun noihin kahteen peliin Barkovin AV kenttä tehnyt aivan jäätävät tehot? Muutenkin Barkov kokoaika pahanteossa - ei ollut mun edellisellä GM-kaudella. Tai sitten vaan osaan nyt vaan paremmin pelata ku ne ylimääräyksen näytön zoomaukset on pois :)
  • T.Kopecky 5+1=6 +5 (peräti neljä AV-maalia, yksi YV)
  • A.Barkov 2+3=5 +6 (1AV maali)

Yhden YV:n olen saanut, 19s ja maali. Toisenkin jäähyn vastustaja otti, mutta sitten mun bottipelaaja ajeli Devilssin veskan siirretyn rangaistuksen aikana...

Puolet mun tekemistä maaleista on AV-maaleja. AV% silti 100... Mitähän helvettiä? Eiköhän tuo tasotu kumminkin - vasta 2 peliä pelattu.
 
Viimeksi muokattu:

Bugiranne

Jäsen
Taas on tullut aika kerätä lisää porukkaa connected gm liigaan kun väki on hälventynyt omiin kiireisiinsä

Joka ikinen joukkue on saatu pidettyä pelattavassa kunnossa koska bottivaihdot on kielletty.

Vapaita tiimejä ovat:
Anaheim (Getzlaf, Kesler, Backström)
Buffalo (Moulson, Myers, Gorges)
Carolina (Staalit, Ward , Skinner)
Columbus (Johansen, Johnson, Mason)
Edmonton (Hall, Nug.-Hop., Perron)
NJD (Jagr, Zajac, Cammaleri, Schneider)
Islanders (Tavares, Okposo, Halak)
STL (Pietrangelo, Backes, Oshie)
Toronto (Kessel, Van Riemsdyk, Bozak)
Vancouver (Hamhuis, Sedinit, Miller)
Winnipeg (Ladd, Kane, Wheeler)
Florida

Tervetuloa liigaan jossa jokaikinen tulee voittamaan ja häviämään pelejä.

Ilmoittautumiseen tarvitaan puhelinnumero (whatsapp-keskusteluun) ja joukkue jota haluat hallinnoida.

Alustana toimii ps3 ja kautta on pelattu noin 40peliä!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Taas on tullut aika kerätä lisää porukkaa connected gm liigaan kun väki on hälventynyt omiin kiireisiinsä
Saisiko pientä briiffiä säännöistä noin yleensä? Nimimerkkisi ei lupaa kauhean hyvää liigan mukavuuden kannalta (tähän hymiö)
 

Bugiranne

Jäsen
Saisiko pientä briiffiä säännöistä noin yleensä? Nimimerkkisi ei lupaa kauhean hyvää liigan mukavuuden kannalta (tähän hymiö)

(Hymiö) No mitäs noista säännöistä. 5min erät simut 4-5päivän välein,botille ei vaihtoja. Ei mitään ihmeellisyyksiä. Ja nimimerkin keksin kiireessä mutta ranteet lentää jos paikka avautuu/vastustajakib heittää(hymiö)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@lake79 olisitko sinä innostunut liittymään. Eilen just oli simu, niin pelejäkin varmaan riittäisi!
No hieman joo, mutta vähän ongelmana on ettei PS3:lle ole toimivaa/kunnollista ohjainta NHL:n peluuseen tällä hetkellä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pelaan Be a GM: Panthersilla. Ensimmäinen kausi pelattu. Toiseen kauteen lähdettäessä Aaron Ekblad siirretään automaattisesti jonnekin junioriliigaan pelaamaan ja aloitan toisen kauden ilman toiseksi kovinta lupausta joukkueessa? Tietääkö kukaan tähän selitystä? Kaveri pelasi täyden kauden NHL:ssä ja tuli kolmanneksi tulokkaiden pörssissä.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Oon nyt viime päivinä pelannut paljon Be a GM ja oon samalla yrittänyt hankkia Kykyjenetsijämestari (Scouting Master) -trophya, mutta jostain syystä tuo ei tule. Lukasin täältä internetistä, että se on yleinen ongelma ja yritin saada sen ohjeiden mukaan, mutta ei onnistunut. Onko täältä kukaan saanut kyseistä trophya/achievementia?
 

Valetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, ym. suomalaiset NHL:ssä
Pelaan Be a GM: Panthersilla. Ensimmäinen kausi pelattu. Toiseen kauteen lähdettäessä Aaron Ekblad siirretään automaattisesti jonnekin junioriliigaan pelaamaan ja aloitan toisen kauden ilman toiseksi kovinta lupausta joukkueessa? Tietääkö kukaan tähän selitystä? Kaveri pelasi täyden kauden NHL:ssä ja tuli kolmanneksi tulokkaiden pörssissä.
Mulla kävi sama McDavidin kanssa. Apulaisvalmentaja on saattanut laittaa kesän aikana lupauksen farmiin,ilman nostoa NHL-kokoonpanoon pelaaja saattaa joutua junioireihin takaisin joista ei voi kutsua ylös ennen seuraavaa kautta. Se hoituu joko nostamalla ennen runkosarjan ekaa matsia Ekbladin ylös tai mikäli olet jo aloittanut runkosarjan niin tee niinkuin itse tein, että latasin aikaisemman tallennuksen jossa runkosarja ei ollut vielä alkanut, ja huolehdin ennen ekaa matsia McDavidin NHL-kokoonpanoon.
 

Buster

Jäsen
Kaiken järjen mukaan EASHL on mukana, koska tämän ng -version kohdalla perusteluna heittivät sen poisjättämiselle tyyliin, että ei aika riittänyt tuoda kaikkia pelimuotoja next-genille. Lisäksi uudesta NHL:stä on aina melko nihkeästi tippunut tietoa ennen kuin on alettu olla kolmen-kahden kuukauden päässä julkaisusta, joten tässä vaiheessa ihan luonnollista ettei ole kuulunut yhtään mitään mistään.

Onhan tuo parempaan suuntaan mennyt, mutta jotenkin vain taas toista vuotta putkeen kiinnostus pelata loppui. Itse ainakin tulee pyörittyä ja hyörittyä edelleen sen verran, ettei omaa peliä voi liian realistiseksi kutsua. Eilen tosin innostuin laittamaan kisakokoonpanot ja loin muutamat pelaajat sinne sekaan. Vaikeimmalla ensin Suomella jenkkejä vastaan 10 minuutin erillä, AI difficulty nollilla ja OP:n foorumeila AITiton slidereilla 3-2 voitto, jossa enimmät ruosteet pois. Sitten AI difficulty täyteen ja 3-0 voitto, mutta 6-0 olisi ollut enemmän oikeutettu. Sen verran muokkasin tosin, että game speed 1 ja acceleration 4, jotka satavat kieltämättä omaan laariin. Kiekonhallinta ykköseen, mutta sitten pelkästään itselle pykälä lisää syöttöjen vastaanoton helppouteen, koska omat ei tahtoneet saada edes rännisyöttöjä haltuun, vaikkei kiekko pomppinut ollenkaan. Yritä siinä sitten pitää kiekkoa hyökkäysalueella.

Tuo toinen peli oli jopa lähes nautittavaa tasoa. Hyvin sain luotua paikkoja ja pyöriteltyä, mutta one-timerit oli kerta toisensa jälkeen surkeamman näköisiä kuin kaverilla. Vaikka sliderit oli samat vedoissa. Veskarinkin kanssa pääsin muutamia kertoja nokikkain, olkoonkin hankalahkoista ja rajoitetuista kulmista, mutta ei saanut upotettua heikolla tuntumalla. AI taas syötteli huomattavasti enemmän hyökkäysalueella kuin aiemmassa pelissä, mutta suoraviivaisuus puuttui. Saivat vain yhden loistopaikan, mistä one-timer osui Rinteen mailanvarteen. Muuten oli ihan kohtuu leppoisaa, vaikka aika vahvasti veivät meitin puolustusalueella irtokiekot ja toki muutamia puolittaisia paikkoja saivat. Siinä missä ekassa pelissä AI rikkoi vähemmän yllättäen nolla kertaa, niin tokassa sikailivat 7 penalttia, joista yksi ulosajo. Ihan yllättävän kivaa, mutta silti turhan monotoniseksi se pelaaminen AI:ta vastaan menee. Varmaan tulee kuitenkin vielä vedeltyä muutama peli lisää kisojen seuraamisen ohella.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pelistä kertoo jotain, että mieli tekisi pelata mieluummin NHL 11 kuin tätä uusinta versiota vaikka omistan tämän ps3, sekä ps4 konsoleille. Se on yksinkertaisesti paljon mukavempaa. Seuraavaan peliin sitten tuon maddenin Owner mode kuten ylhäällä todettiin. Se olisi parasta pitkään aikaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jos joku haluaa ihan huvikseen mätsätä lähipäivinä jatkislaisista otan haasteen mielelläni vastaan. Psn account on Ude_28.

Olisi mukava nähdä missä muiden Jatkoaikalaisten taso on.
 

Kafrom

Jäsen
Tulipa pelattua ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen änäriä, kävin vetämässä yhden versus-matsin onlinessa. Eipä ollut taso kummoinen. Vastaan vähemmän yllättäen Kings, alussa jätkä runkkaili hidastuksille, kummasti se loppui kun huomasi ettei taso riitä. Kairasin lopulta helpon voiton Edmontonilla, vedot 27-4 ja hyökkäysaika 12:02 - 3:40. Hohhoh.

E: 19-2-1 näköjään onlinestatsit.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tulipa pelattua ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen änäriä, kävin vetämässä yhden versus-matsin onlinessa. Eipä ollut taso kummoinen. Vastaan vähemmän yllättäen Kings, alussa jätkä runkkaili hidastuksille, kummasti se loppui kun huomasi ettei taso riitä. Kairasin lopulta helpon voiton Edmontonilla, vedot 27-4 ja hyökkäysaika 12:02 - 3:40. Hohhoh.

E: 19-2-1 näköjään onlinestatsit.
Suhteellisen helppoja kyllä nuo onlinepelit. Itsekin välillä niitä hakkaan, statsit jotain 40 voittoa, 7 tappiota. Pari tappiota tullut sen takia, koska ei jaksanut pelata loppuun asti pätkivää paskapeliä. Tosin siinäkin häivyin ekassa erässä jo.

Huonoille häviäjile olen alkanut tekemään sitä(kesken matsin lähtevät), että laitan niille yv:tä ja kehuskelen peliäni maasta taivaaseen. Kerroin kuinka ylivoimainen olin jne :D. Paria alkanut vituttamaan jo :D
 

Outzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Noissa online-peleissähän vastus kovenee mitä enemmän pelaa johtuen tuosta ns. "ranking-tasosta". Alkuun on tosiaan vastassa joko tosi vähän pelanneita tai muuten vaan peukalo keskellä kämmentä pelaavia. Sitten kun oma ranking pelatessa ja ehkä jopa voittaessa paranee alkaa vastustajiksi tulla paremman rankingin omaavia pelaajia.

Pelihän pyrkii hakemaan samantasoisia vastustajia alkuun mikäli niitä vain on tarjolla. Tämä johtaa luonnollisestikin siihen, että aika pirun monta matsia saisi lätkiä ennen kuin vastus alkaa oleellisesti koventumaan. Itsellä ei tämän version kanssa löytynyt mielenkiintoa normi online-peleihin ollenkaan juurikin tämän takia. Johtuen siis itse version heikosta tasosta, systeemihän on ollut sama jo aiemminkin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Noissa online-peleissähän vastus kovenee mitä enemmän pelaa johtuen tuosta ns. "ranking-tasosta". Alkuun on tosiaan vastassa joko tosi vähän pelanneita tai muuten vaan peukalo keskellä kämmentä pelaavia. Sitten kun oma ranking pelatessa ja ehkä jopa voittaessa paranee alkaa vastustajiksi tulla paremman rankingin omaavia pelaajia.

Pelihän pyrkii hakemaan samantasoisia vastustajia alkuun mikäli niitä vain on tarjolla. Tämä johtaa luonnollisestikin siihen, että aika pirun monta matsia saisi lätkiä ennen kuin vastus alkaa oleellisesti koventumaan. Itsellä ei tämän version kanssa löytynyt mielenkiintoa normi online-peleihin ollenkaan juurikin tämän takia. Johtuen siis itse version heikosta tasosta, systeemihän on ollut sama jo aiemminkin.
Ja hyvähän homma tuo on. Toki vastus ei itselle ole kyllä hirveästi koventunut paria poikkeusta lukuunottamatta
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Onko Be A GM mennyt yhtään eteenpäin 14:sta? 14:ssa ainakin homma meni ihan naurettavaksi mitä pidemmälle ura eteni, kun joukkueet rupesivat varaamaan jtn yli kaksikymppisiä maalivahteja ykköspickillä, jotka sitten kehittyivät johonkin 95-99 overalliin...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko Be A GM mennyt yhtään eteenpäin 14:sta? 14:ssa ainakin homma meni ihan naurettavaksi mitä pidemmälle ura eteni, kun joukkueet rupesivat varaamaan jtn yli kaksikymppisiä maalivahteja ykköspickillä, jotka sitten kehittyivät johonkin 95-99 overalliin...
Huonompaan suuntaan meni Xbox Onella ja PS4:llä, kun taas Xbox 360 ja PS3 meni parempaan suuntaan pelaajakehityksissä. Tosin nyt osa kehittyy jo vähän liiankin hyvin. Next Genin GM oli ihan sinnepäin sutaistua paskaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt tuli sellainen kusipää taas vastaan online pelissä, että pakko avautua. Hyökkäykset oli pelkkää bugiranteen hakemista ja yleisesti ottaen pelaaminen oli luokkaa vitun idioottimaista. Milloin kalasteli maalivahdilla jäähyjä ja av:lla sitten pyöri oman maalin takana kiekon kanssa. Riemu repesi, kun tein 3. erän alkuun 1-0 maalin ja sitten alkoi syncron hakeminen ja sainkin aika pitkään kiekkoa pidettyä itselläni kunnes möhläsin vastustajan yksinläpi ja tilanne 1-1. Taas alkoi armoton bugiranteen metsästys, kunnes siirryin jälleen johtoon ja sama syncron hakeminen alkoi. Tätä jatkui sitten pelin loppuun asti ja voittohan siitä tuli. Tilastot tällä äijällä näyttää olevan 377-11-5, eli vaikuttaapa aina häviötilanteessa tekevän syncroa, koska taidoiltaan hän ei ollut kuin keskiverto pelaaja.

Tämä siis PS3 puolella PSN kyseisellä on Forceman87

Jos tuo luku kuvaa syntymävuotta niin en voi ymmärtää mikä ajaa ihmisen hakemaan voittoa noin paljon. Ymmärrän joltain 15-vuotiaalta kesäjonnelta, joka ei mistään mitään ymmärrä, mutta 30v pitäisi jo osata myös hävitä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jos tuo luku kuvaa syntymävuotta niin en voi ymmärtää mikä ajaa ihmisen hakemaan voittoa noin paljon. Ymmärrän joltain 15-vuotiaalta kesäjonnelta, joka ei mistään mitään ymmärrä, mutta 30v pitäisi jo osata myös hävitä.
Olisit edes laittanut sillle viestiä ja kehunut itsesi maasta taivaisiin. Itse teen näin kun vien ylivoimaisesti vastustajaa, joka poistuu kesken pelin tai sellaisille kuin sinulla tuli vastaan
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kysytääs täältä palstaveljiltä että mitä mieltä olette, kannattaako NHL 15 ostaa PS3:lle, nyt kun suht halvalla lähtis? Muita muotoja en pelaisi kuin Be a Pro, eli miten hyvä tämä pelimuoto on tässä pelissä? PS4:sta en ole näillä näkymin vielä hankkimassa. Miten iso ero noin muuten tässä pelissä on näiden konsoleiden välillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös